שבוע באדום

צחי בן-יוסף, ממנהיגי הקומנדו, מספר על ההתארגנות לקראת הפועל חיפה ומסכם: אנחנו בדרך הנכונה * השבוע תיעשה פנייה להנהלת המועדון כדי ליישר קו

img134/3169/82011376rt9.png

כולם ידיים למעלה. וובי בפעולה ביום שישי במכתש

מאת צחי בן-יוסף

לקח קצת זמן לעכל, אבל בשחר יום ראשון שעבר נפל האסימון. הפועל ר"ג – הפועל חיפה, משחק העונה. אותו מאזן בדיוק. רק הפרש שערים מפריד בינינו. זה לא משחק גדול ראשון שאנחנו זוכים לו בשנים האחרונות, אבל לראשונה מזה שנים: משחק ליגה עומד על הפרק. בשורה התחתונה, חוץ מקרב על היוקרה, המשחק לא קובע כלום בעונה שבה עולות חמש קבוצות, בטח ובטח לא בשלב מוקדם כזה של העונה. עכשיו אנסח מחדש את המשפט האחרון: המשחק הזה קובע מי האימפריה של הליגה!

כל השבוע לא ישנתי. בהתחלה זה היה בגלל האווירה הנהדרת מהרצליה, שחלחלה עמוק עמוק ולא התפוגגה גם אחרי שריקת הסיום. אחרי זה, ההתרגשות ממעמד משחק העונה עשתה את שלה, ולא היה לילה שלא שרתי שירים בלב, ולעיתים גם בקול. האם אני המשוגע היחיד, או שכל האורדונים שותפים לטירוף? בשעות הקטנות של הלילה יכולתי רק לקוות. אומרים שכמעט כל דבר שגבר עושה במהלך היום מזכיר לו סקס. השבוע, חוץ מסקס, הכל הזכיר לי את הפועל ר"ג.

ביום שלישי קיבלתי טלפון מצ'ה דניאל, ושעה אחרי זה התקבצנו לנו מספר אורדונים לפרוק קצת מתח עם מברשות וצבע. "הפטיש והמגל חוזר". וכל מילה נוספת מיותרת. אבל זה לא מספיק. צריך אוהדים. ארבעה ימים עברו ומלבד שעון עצר באתר הרשמי ומכירת כרטיסים מוקדמת, לא נעשו דברים של ממש מצד גורמי המועדון לקידום המשחק. יום יום אני עובר בצומת וייצמן/כצנלסון, ועדיין אין שלט המבשר על המשחק. אין כרזות. כאילו המשחק הוא סוד כמוס. אז החלטנו להוסיף עוד תואר לרשימת ה"קהל היחיד בעולם ש…" ופרסמנו את המשחק. שלוש כרזות הוכנו לצורך המטרה ובאישון לילה, עם סולם בבגאז', כבשנו את העיר. ר"ג אדומה!

ברביעי הייתי בדרך לצימר בצפון. אם לא הייתי נוסע קצת לנקות את הראש, הייתי מקבל התקף לב עוד לפני שריקת הפתיחה. היה נדמה שהמשחק רודף אותי, כשברדיו התנגנו שירים שתואמים בלחן את שירינו. אני מצידי לא עמדתי בפיתוי ופצחתי בשירה עם מילים מתוקנות, מצליח למשוך את תשומת הלב של הנהגים לצידי. מסכנה החברה. הבטחתי לפצות אותה בדממת אלחוט עד שחוזרים הביתה, אבל מה זה שווה כשמקבלים הודעה שהשלטים שתלינו הורדו השכם בבוקר, ושוב אני טרוד ולחוץ. רק שהמכתש לא יהיה ריק.

שישי הגיע. ב-13:00 הציוד כבר בתוך המגרש. הטירוף זורם בעורקים. הבטיחו ב-13:30 שיפתחו לנו את הבית. כמובן שלא עמדו בזה. אבל לפחות הזדמן לראות תור של 100 איש ויותר. כמה חברי קומנדו מנסים להרים את המוראל עם שירים, אבל אורדונים כמו אורדונים נודמים את פיהם ואוגרים לחץ. את עשרים הדקות הראשונות אני בכלל לא רואה. עם הגב למגרש אני שר ומנסה לסחוף כמה שיותר איתי. ואני עושה את זה בלב שלם, כי לא משנה מה קורה על המגרש, אין מחזה יפה יותר מלראות מכתש מלא.

אסיים עם שלוש השגות אישיות:

1. השנה הזו חשובה מאין כמוה. הקבוצות הגדולות מהמרכז מפשלות שנה אחר שנה, בעוד אנחנו צוברים תאוצה. אם השנה לא נצליח להגדיל משמעותית את כמות האוהדים, אולי זה כבר לא יקרה לעולם. זה יכול להיעשות רק על-ידי שיתוף פעולה רציני בין הקומנדו להנהלה. בשבוע הקרוב הקומנדו יפנה להנהלה במטרה ליישר קו ולפעול ביחד. אני מקווה שניענה בחיוב.

2. למרות ההצטרפות היפה בהרצליה, ולמרות שנגד חיפה היו כאלה שהצטרפו לעידוד, זה עדיין לא זה. לא הגיוני שיתחננו (ממש כך) לאנשים למחוא כפיים ולעודד. לקהל הרמת גני יש עוד דרך ארוכה להיהפך מקהל אנמי לתומך, אבל איך שאני רואה את זה, לפחות אנחנו בדרך הנכונה.

3. פורסם שהשערים ייפתחו ב-13:30. הם נפתחו ברבע שעה איחור. מהיכרות שלי עם השוטרים שאחראים על האיצטדיון ואופן ההתייחסות שלהם אל האוהדים, אני יכול להגיד רק דבר אחד: משטרת גבעתיים מזלזלת באוהדי הפועל ר"ג. בושה וחרפה.

וקטנה לסיום: סופסוף המועדון הזה הופך מחנון נצחי לחצוף עם שאיפות. בהצהרותיהם טרם המשחק, יובל נעים וירון קוריס החזירו את הפועל ר"ג לימים שאפשר היה לחלום. ככה בונים אימפריה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

9 תגובות על שבוע באדום

  1. לצחי הגיב:

    ב 11 בבוקר יום המשחק יצאו 2 רכבים מתואמים דרך אמיר זליכה- תפאורן המכתש,עם דגלים עוטפים וכרזות משחק ,יניב הסוס ,אסף ,וואווא,שמוליק בזק וגדי לביא,דגל בגובה 2 מטר בישיבה על אדן חלון הוחזק
    בידי וובי ,הסתובבו ברחבי הערים ליד בתיספר,המגפון נדבק לפה של וובי מ11 ועד 4 וחצי,גנוב.
    מילה טובה למשטרת רמת גן שעצרה רכב מאורדן ,וביטלו 6 קנסות-חגורות, וובי והדגל.

  2. כופר הגיב:

    כל הכבוד לצחי ולחבריו המתנדבים במסירות למען הקבוצה והדגל.

  3. ותיק הגיב:

    אתה וחבריך עושים עבודת קודש ואם לחברה שלך יש טענות היא יכולה להצטרף לקבוצת תמיכה של נשים שנשואות לאוהדי הקבוצה. היא תמצא שם אוזן קשבת חום ותמיכה.

    מי שלא צויין על ידך זה אתר המכתש שעשה הרבה השבוע למען שיווק המשחק והעלו שם כל יום כתבה אחרת .רק האתר הזה אחראי להחזרת אוהדים ולטירוף,פשוט הנאה.

    האתר הרשמי דווקא נרדם כי היה מצופה ממנו שיראיין שחקנים,יתן קטעי וידאו מלהיבים,יצלם אימונים אבל יוק.חוץ משעון לא ראינו שם תוספות וחבל.

    אני חושב שגם משטרת רמתגן אחראית על הסדר במגרש בשיתוף עם הגבעתיימים והטענות צריכות להיות מופנות גם אליה.המשטרות לא ידועות ביחסי אנוש גבוהים במיוחד ופתיחת השערים המאוחרת היא באחריותם.

    האם יהיה טירוף גם לקראת אח"י נצרת? חבל שהמשחק ביום שני ,עוד פעולת שיווק לא מוצלחת של ההתאחדות.

    לגבי העידוד של המבוגרים שאני חלק מהם -קצת קשה להתנער מהחלודה אבל מדי פעם אני תומך בכפיים.יש גם פעמים שקצת שרים בעיקר אם אלה לידך גם שרים אבל תמשיך לטפח את הצעירים ואנחנו נמשיך למלא את היציע

  4. אוהד ותיק מאד הגיב:

    צחי, כל הכבוד!!!!
    תמשיכו בעבודה הגדולה שאתם עושים, חברי האורדונס קומנדו.
    אני בטוח שאם תנסו לשתף פעולה עם קוריס תקבלו תמיכה גדולה ממנו
    בכל מה שתרצו והוא יהיה מסוגל לתת לכם.
    תזכרו שקוריס היה אוהד שרוף שלא מחמיץ משחק בבית ובחוץ
    והוא בטוח מבין את החשיבות שלכם.
    אני נהנה לראות אותכם מעודדים ביציע ואפילו מצטרף במחיאות כפיים ושירים מידי פעם.

  5. דעה אישית הגיב:

    צחי ,ערן וובי ואמיר זליכה הם שצריכים להגיע לשיתוף פעולה עם קוריס.
    הם לגיטימיים כפרו מועדון ,ופעילותם והשפעתם בקרב האוהדים ידועה.

  6. בקשה לשלמה הגיב:

    עקב "האירוע" שהיה ולפי דעתי היה, שערוריית השיפוט של חכמון,

    האם תוכל לעשות כתבה על הנושא?

  7. שלמה מן הגיב:

    למבקש שמעליי: אני לא רואה כרגע טעם לעסוק בזה. אם באמת השופט חכמון אמר את מה שאמר מדובר בלא יותר מהתבטאויות לא ראויות. מכאן ועד להסיק שיש מאחוריהן כוונת זדון של הטיית משחק – המרחק רב. גם אם יתברר שחכמון הימר על המשחק ועשה הכל כדי שיסתיים בתיקו, התוצאה הסופית לא תשונה. אם מור גולן היה כובש פעמיים כמו שהיה צריך, גם 20 כדורי עונשין לא היו עוזרים לחיפה. צריך לעזוב את הסיפור הזה בצד. נגמר תיקו, זה עבר, הסיפור מת, ממשיכים הלאה.

  8. אוהד הגיב:

    לצחי בן יוסף, וובי, שבצ'נקו וכל יתר האוהדים העושים מלאכת קודש. כל היציע נהנה מכם ולמרות שלא תמיד משתפים פעולה בעידוד כולם אסירי תודה שאתם קיימים ועל כל מה שאתם עושים . אתם קהל ברמה של ליגת העל. עלו והצליחו

  9. רפוליקו הגיב:

    לצחי. מישהו השבוע בפורום אולי,העיר הערה מאד חשובה.
    במשחקים עם הרבה קהל שלנו – פשוט יש לפזר את הקומץ המעודד בין כל היציע.ובתזמון מדויק,
    להלהיב במכה אחת את כל היציע. אפשרי מאד כמה רמקולים. מה שקורה בדרך כלל. זה רק הקומץ מעודד,וברוב היציע ישנו שקט כמעט. אז תתחילו להתאמן על זה כבר במשחק הבית הבא.
    יש גם כמה ביישנים שמחכים לאיזה שהוא אות ךהתחיל לעודד… !
    ראית את אוהדי הפועל חיפה. כל היציע שר במכה אחת.הקהל שלהם עבר אותנו בהליכה. יש גם אפקט הד משובח משם,ביציע המזרחי.

להשאיר תגובה

