קול העם

יענקל'ה ליבמן מספר איך יובל נעים התנפל עליו לפני שבועיים * לאדיר ברונשטיין יש טיפים לקוריס בנושא אגו * ולשניהם ביחד יש המון מה לומר על המצב * שיח אוהדים בדרך הביתה מהמשחק מול עכו 

יובל נעים לפני משחק במכתש. באוטו שלנו חושבים שהעלייה רשומה רק על שמו

אין כמו נסיעה ארוכה בקופסה קטנה על גלגלים למשחק חוץ אי-שם, כדי לדסקס לעומק את בעיות השעה בהפועל ר"ג. שעה וחצי לנהריה ושעתיים בחזרה (בגלל הפקקים) בשבת האחרונה, היו זמן מתאים לכך ברכב, שכלל מלבדי גם את יענקל'ה ליבמן ואדיר ברונשטיין. שני דורות של אוהדים מסורים, שמגיעים לכמעט כל המשחקים ונוסעים עם הקבוצה לרוב המקומות.

ליבמן, 59, חבר קיבוץ שפיים (למרות שבתעודת הזהות הוא עדיין תושב גבעתיים), שם הוא אחראי על כל נושא הרכב ותחנת הדלק, מכיר בעיניים עצומות כל חור במדינה ויודע בעל-פה כל מספר של כביש. עוד טיפ קטן: שירת בצבא ביחד עם כצל'ה ממפלגת האיחוד הלאומי. ברונשטיין, 36, מוכר בפורום האוהדים תחת הניק המיתולוגי "ושוב אדיר באתר". הוא סוכן ביטוח שעוסק בין היתר בנפגעי תאונות עבודה. אם למשל יגיע אליו שחקן הפועל ר"ג ויתלונן שהוא סובל מצפצופים באוזניים בגלל הצעקות של יובל, אדיר יכול לסדר לו אחוזי נכות נחמדים כולל קצבה מתאימה מהביטוח הלאומי (את אדיר ואת יענקל'ה תוכלו לראות בצילום שהתפרסם בפוסט מלפני חודש).

בדרך חזרה אחרי ה-0:0 מול עכו, דיברנו על המשחק, על העונה הנוכחית ועל זו שתגיע, על יובל נעים, על קוריס, על מצבת האוהדים המתדלדלת, רעיונות לשיווק, עצות להתנהגויות ועוד הלכות נימוסים והליכות, הכל למען מועדון כדורגל טוב ובריא יותר. להלן פרקים נבחרים מהשיחה, שמתחילה ביציאה הפקוקה מהחנייה באיצטדיון בנהריה, עם סיכומי המשחק המשעמם שאך זה הסתיים.

יענקל'ה: אני מה זה מרוצה מהתוצאה, חבל על הזמן. הייתי מוכן לסבול עוד שלוש שעות פה, לראות כזו רמה ולהוציא נקודה אחת.

אדיר: אתה יכול לראות בוודאות שבעונה הבאה צריך להביא שני קשרים עושי משחק חדשים. אתה רואה את זה כבר כמה משחקים. לא רק חלוצים.

יענקל'ה: לקובי חסן הגרביונים מפריעים לשחק.

אדיר: חבל על הזמן, אה? הוא היה כזה חלש היום.

מה אנחנו לומדים מהמשחק הזה על העונה בכלל?

יענקל'ה: המטרה הושגה. חילצנו נקודה בעכו, נשאר לנו עוד שני נצחונות במשחקים הקרובים ועלינו ליגה.

אדיר: אנחנו כבר עלינו ליגה. ברגע שגמרנו את המשחק מול עכו עלינו ליגה. את רעננה תנצח ונגד אחי נראה באיזה מקום היא תהיה בטבלה.

יענקל'ה: לדעתי נצרת יעברו את רעננה.

אדיר: לדעתי הפועל ירושלים וכפר-סבא ייכנסו חזק מאוד להתמודדות על המקום השישי, ולא אתפלא אם לופא קדוש יתפוס את המקום השישי. אבל מה יהיה בשנה הבאה, יעבירו אלינו עוד שחקנים מהכח?

את מי היית רוצה לראות מהכח בהפועל ר"ג?

אדיר: אף אחד.

מה עם עומר רפס?

אדיר: גם אותו לא הייתי רוצה לראות. הייתי רוצה חלוץ מרכזי אמיתי.

יענקל'ה: הייתי לוקח את עידן וייצמן.

אדיר: הייתי מוכן לראות את ליאור אסולין אצלנו, הוא מתאים לנו מאוד, הוא יבקיע הרבה גולים במכתש. הייתי רוצה לראות את ערן לוי, אצלו כל בעיטה במכתש היתה נכנסת. הייתי מוכן לראות את בן לוז.

יענקל'ה: הייתי רוצה את הנדוורג.

אדיר: מי זה?

יענקל'ה: אתה רואה, הוא לא יודע.

זה שופט עבר.

יענקל'ה: הייתי רוצה שחקנים מהתקופה של הנדוורג.

מה יש לכם לומר על הפועל ר"ג של העונה בכלל?

אדיר: ההנהלה עושה יש מאין. מכלום. בקטע המקצועי זה יש מאין. זה שיש שחקנים פלגמטים זה סיפור אחר.

יענקל'ה: אין לי שום טענות נגד קוריס במישור הניהולי, הוא עושה את זה טוב. הבעיה שלו זה הקשר שלו עם האוהדים. הוא מרחיק אוהדים מהקבוצה בהתנהגות שלו. הרבה אוהדים לא באים ולא מלווים את הקבוצה בגלל ההתנהגות שלו.

אתה רוצה להגיד לי שאנשים לא מגיעים לבאר-שבע ולעכו בגלל קוריס?

יענקל'ה: בעיקר. זה בגלל דרך ההתנהגות שלו. איך אומרים את זה? יחסי האנוש שלו לא טובים.

אנשים לא מגיעים בגלל יחסי האנוש של היו"ר, או בגלל שהקבוצה לא משחקת יפה?

יענקל'ה: יכול להיות שהשחקנים קיבלו היום הוראות לשחק ככה מול עכו.

אדיר: קיבלו בטוח הוראות.

יענקל'ה: אם יובל רצה להוציא פה נקודה אז הוא עמד במשימה. המשימה הושגה. הדרך לא מעניינת אותי.

אדיר: אני לא יודע אם הבעיות של הקהל זה קשור לקוריס.

יענקל'ה: ברגע שרמת המשחק לא משכנעת ואין תוצאות עם תצוגות כדורגל, אז אוהדים מתרחקים. אם אתה מפסיד ברמת-השרון במשחק נרפה ושבוע אחרי זה יש לך משחק נגד באר-שבע ואתה חושב שיבואו למעלה מ-1,500 אוהדים ובפועל מגיעים בקושי 500, זה בעיה.

אדיר: הבעיה שאין לנו אף מנהיג בקבוצה.

יענקל'ה: יש לנו.

אדיר: אין לנו. יש לנו רק מנהיג אחד, קוראים לו יובל נעים. כל השאר לא מנהיגים.

יענקל'ה: גם אסי דומב הוא מנהיג.

אדיר: בהגנה אתה מתכוון, אבל אני מתכוון בקישור ובהתקפה.

יענקל'ה: נכון, קובי חסן הוא לא מנהיג.

אדיר: לא קובי חסן ולא רביבו ולא צ'קאנה. אף אחד הוא לא מנהיג, כל אחד הוא סוליסט בפני עצמו. הבעיה שלנו מתחילה בזה שאין מי שסוחב את הקבוצה על הגב. רואים את זה לא שנה אחת, אלא כמה שנים. היו תקופות שהיה לנו שחקן כמו שמריה, אז היית רואה מנהיג על המגרש. אפילו אם הוא ישן בעמידה באמצע המגרש, ושמריה היה ישן, היית רואה שחקן שבשבילו באים לראות משחקים.

אין לנו כבר הרבה שנים שחקן כזה.

אדיר: אז הגיע הזמן להביא שחקן כזה. אני חושב שקובי חסן חייב להישאר בקבוצה.

יענקל'ה: ממש לא. קובי חסן לא בשביל ליגת על, נורא מצטער להגיד לך.

אדיר: אני חושב שהוא כן לליגת העל. עובדה שנגד מכבי חיפה השנה, וגם נגד באר-שבע, שתי קבוצות של ליגת על, ראית קובי חסן אחר. אנשים כל הזמן מדברים נגדו, אבל בתכלס הוא מעלה אותנו ליגה.

יענקל'ה: קובי חסן לא מנהיג.

אדיר: חסן משחק ברמה חלשה כי הוא משחק ברמה של ליגה לאומית, שהיא ליגה מאוד חלשה, וזו אחת הסיבות למה אנשים לא באים.

יענקל'ה: אפשר לחשוב שליגת העל יותר טובה.

אדיר: אולי הגיע הזמן שאם לא מביאים לנו שחקן יצירתי בקישור, שיביאו מאמן יצירתי.

אתה רוצה להחליף את יובל?

אדיר: לא אכפת לי שהוא יהיה עוזר מאמן.

יענקל'ה: יובל צריך על ידו מישהו. יובל במבחן התוצאה עומד, הבעיה היא שהוא לא יכול להביא עוד אוהדים בצורת המשחק הזו.

איזו תקרית היתה לך עם יובל לפני המשחק האחרון מול באר-שבע?

יענקל'ה: יובל בא לשתות קפה בקיוסק לפני המשחק, אמרתי לו מה העניינים, הוא התנפל עלי – אל תדבר איתי, לא רוצה לדבר איתך. מה אני אגיד לך? לדעתי הוא נפגע כי אחרי רמת-השרון כתבתי בפורום שהמשחק היה ביזיון ומישהו צריך לקחת אחריות. בלי לפגוע באף אחד, ככה הרגשתי אחרי המשחק.

נפגעת מיובל?

בוודאי שנפגעתי, כי אני מלווה את הקבוצה, לכל מקום אני הולך איתה. אני לא פגעתי בו. הוא לא היה צריך להתנפל עליי ככה.

הוא אולי הבין שאתה קורא לו לקחת אחריות ולהתפטר.

לא כתבתי שהוא צריך לקחת אחריות, כתבתי שמישהו צריך לקחת אחריות, זה גם יכול להיות אחד השחקנים. זה לא חייב להיות יובל.

למי התכוונת באמת?

התכוונתי לכל צורת המשחק שלהם. דווקא ברמת-השרון התקיפו, היה צריך להיגמר 1:20, בסדר? כל החלק הקדמי, מישהו שם היה צריך לקחת אחריות, אין שם סקורר. הדאטורו הזה הוא גוילם איש.

אדיר: אולי שיביאו בשנה הבאה ליד יובל את שמריה, אז יהיה משחק יצירתי.

יענקל'ה: אני לא פגעתי ביובל ולא הזכרתי את השם של יובל. הוא רצה לנצח ברמת-השרון, אבל זה לא הלך, לא היה מזל. כשאני אומר אחריות, אני יכול להגיד את זה באותה מידה על קובי חסן שפיספס את הפנדל. מור גולן רצה לבעוט את הפנדל, חסן אמר תשאיר את זה לי.

אדיר: קובי חסן צריך להמשיך לבעוט את הפנדלים.

אני חושב שלא. הוא בעט נגד רמת-השרון כי הבקיע מול רעננה שבוע קודם, ואין לי בעיה שלקח את הבעיטה. אבל אחרי שהחטיא, הוא גמר עם פנדלים העונה. גם היום מול עכו, הוא לקח כדור חופשי מ-25 מטר ולא עבר את קו ההגנה הראשון. לא יודע מה קרה לו, אולי נגמרה לו העוצמה ברגל.

אדיר: אז מה אתה אומר, בשנה הבאה משחקים במכתש?

אני חושב שישחקו במכתש. יצליחו בסוף לאשר אותו וישחקו עליו חוץ מהמשחקים נגד הגדולות.

אדיר: אבל זה כל העניין, לאשר אותו גם נגד הגדולות.

זה כבר עניין של המשטרה, הם לא יתנו לארח פה את בית"ר. האמת? אני מרגיש לא נעים כשיש משחקים המוניים במכתש. מרגיש לא נעים מהדיירים בסביבה שצריכים לסבול מכמויות אנשים, רעש, לכלוך, בעיות תחבורה.

אדיר: אתה לא צריך להיות אמפטי כלפי השכנים, אתה צריך להיות אמפטי כלפי המטרות שלך.

זה נכון, אבל במצב שהמכתש נמצא כיום, אסור להקים נגדו חזית נוספת מצד שכנים זועמים. 20 שנה היה פה שקט, פתאום יחזרו משחקים עם רעש ובלגן. זה מיטרד לא פשוט, שצריך לקחת בחשבון. אבל בואו נחזור לנושא הקהל וקוריס. כל האשמה שהאוהדים לא מגיעים כל-כך, זה רק קוריס?

יענקל'ה: אין שיווק.

אדיר: קודם כל אני חושב שאדם כמו ירון בר-לב חייב להיות בתוך המערכת, כי אין יותר מתאים ממנו לנהל את העניינים האלה. ברגע שנוצר מה שנוצר ואף אחד לא שם את האגו בצד, ואומר האגו לא חשוב, אז ככה זה נראה. ירון בר-לב היה גורם משמעותי שמסוגל להביא עוד אנשים ואני חושב שהוא צריך להיות בתוך המערכת. אם הוא לא בפנים, אז ככה נראים היום הפנים של הקבוצה.

יענקל'ה: טובת הפועל ר"ג זה הדבר הכי חשוב. אין שיווק, אין דובר לקבוצה. שיווק ודוברות זה א-ב. קבוצה שהיא בתקשורת זו קבוצה שיש לה אוהדים.

אדיר: לי מפריע שבמכתש אין אפילו גישה מסודרת לנכים. לי יש את הבעיה עם אבא שלי, המשטרה לא נותנת לעלות על המגרש. חייבים לסדר מקומות לנכים, שיהיה להם נוח להיכנס למגרש.

אז בעוד שנה אנחנו מגיעים שוב למשחק חוץ מול עכו בליגת העל, עם אותה כמות אוהדים של כמה עשרות בודדות?

יענקל'ה: אם לא יהיה שיווק מאסיבי של הקבוצה, אם לא יהיה דובר שיגיד מה קורה ולא ידברו פה בארבע פיות…

מה זה שיווק? איך אתה מחזיר אנשים הביתה?

יענקל'ה: קודם כל שיחה עם ההנהלה.

אדיר: שיעשו צו פיוס.

מה אתה מצפה שייצא מהשיחה הזו?

אדיר: שיבואו ממקום של חמלה האחד כלפי השני.

מה אתה רוצה, שקוריס יתנצל, יבקש סליחה?

יענקל'ה: לא מבקש מקוריס שיגיד סליחה. אני רק רוצה שידבר אלינו, שיגיד לנו מה התוכניות, מה המטרות, איזה שחקנים רוצים להביא.

אדיר: לא הייתי מביא יותר משני זרים, הייתי מביא יותר ישראלים. הייתי מחזיר את בוקסה וזנדברג, אבל גם הייתי מביא גם את בן לוז ואסולין…

יענקל'ה: ואת עומר רפס.

אדיר: את רפס לא הייתי מביא, שיישאר בהכח. חוץ מזה, יובל לא יחזיר אותו.

מה לגבי הגדלת האוהדים? זה יותר חשוב. איך עושים את זה?

יענקל'ה: שחקנים צריכים לבוא לבתי ספר, שחקנים צריכים לבקר בבתי חולים. כל הקבוצות עושות את זה, הפועל ר"ג לא עושה את זה. ברגע שהולכים למחלקת ילדים בשניידר ורואים אותם ומצלמים אותם ורואים בעיתונים, אז אתה מוסיף עוד אוהדים לקבוצה.

איך מחזירים אוהדים ותיקים?

יענקל'ה: יש לי תכתובות עם ירון בר-לב, הוא עשה עבודה שיווקית נפלאה, יש לו את הכתובות, יש לו את הטלפונים. צריך לעשות מבצעי מנויים, אב וילד, כל הדברים האלה, לתת כרטיסי מנוי לילדים עד גיל 10 במחירי עלות, ב-30-20 שקל לעונה, מה רע?

אדיר: השאלה אם גם למנכ"ל של הקבוצה יש כוח לעשות דברים, כמו חיבור עם האוהדים, כי זה לא נראה ככה השנה.

נראה שהמנכ"ל הזה מתעסק בעניינים השוטפים, במחלקת הנוער, בהתאחדות. הוא גם לא מכיר את הקבוצה ואת האוהדים כדי לטפל לעומק בנושא הזה. היה להם בתוך המערכת את אריק בורוכוביץ', הוא היה יכול להתעסק בזה בלי בעיה.

יענקל'ה: למה אתה חושב שאריק בורוכוביץ' הלך? מישהו בדק את זה?

אדיר: אם אני הייתי קוריס, הייתי מחזיר את ירון בר-לב.

יענקל'ה: קוריס לא יחזיר אותו, זה האגו.

אדיר: תשים את האגו בצד, תביא את בר-לב חזרה, תעלה מהנוער שני שחקנים שהקהל יוכל להזדהות איתם. במקום שתשים את דאטורו שמחמיץ מול שער ריק, תשים את החלוץ המרכזי מהנוער, והוא ייתן לך ארבע גולים בעונה במקום להביא את רפס מהכח, והכל ייראה אחרת.

יענקלה': אין לי שום דבר אישי נגד קוריס, ואני חושב שדרך הניהול שלו טובה מאוד. הוא הוציא מים מהסלע, עשה מעל ומעבר, יש שיפור והכל, הבעיה זה רק יחסי האנוש. הוא לא יכול לדבר עם אוהדים. אם פעם אמרת משהו רע, אלה דברים שהוא לא שוכח לך.

לא תוכל לשנות אותו. הבעיה הזו תישאר.

יענקל'ה: אבל יו"ר עומד בפרונט, הוא בתפקיד ציבורי, וכל אחד שהוא בתפקיד מוביל תמיד תהיה ביקורת עליו, אם לטוב ואם לרע. הוא צריך להבין את זה, הוא עדיין לא הבין את זה. הוא עשה עבודה טובה, אין לי טענות נגדו על צורת העבודה, על הארגון. יש יותר ארגון, פחות שכונה, זה לא אלי ניר. אני ראיתי איך אלי ניר מתנהל.

אדיר: אין מה להשוות. אלי ניר חיכה לנו בסטרדה עם כרטיסים של 12 יורו, שנקנה אותם ממנו, בלי שאירגן בכלל אוטובוס לאוהדים שנחתו בבודפשט. אם אני יו"ר שעלה לגביע אופ"א ויודע שמגיעים 50 אוהדים מטורפים שהולכים אחרי הקבוצה באש ובמים, ואני מגיע עד הונגריה ואף אחד לא אכפת לו ואני צריך לדאוג לאוטובוס ביחד עם אריה מנדל, אז זה בושה שככה קבוצת כדורגל מתנהלת. בגלל זה גם חטפנו. אם יש מלחמות בין אלי ניר לאלי כדורי, אז ככה זה גם נראה. אני מקווה מאוד שקוריס יבין את העניין הזה, שיעשה למען האוהדים ואת האגו ישים בצד. להגיד שעכשיו אני בליגת העל ואני רוצה להיות כמו ארבע הגדולות, אז תביא מישהו שקודם כל מחובר לאוהדים, ולאו דווקא אליך. צריך להביא עיתונאים שיוציאו איזה מקומון על הקבוצה, איזו חוברת לפני משחקים, לעשות טקס עם נוער וילדים.

וטקסים לשחקני עבר.

אדיר: בשביל למשוך קהל הייתי הולך לדור של שנות השמונים-תשעים. אני רוצה לראות טקס שעושים לשוקו ושמריה, אני רוצה לראות את רונן חרזי במכתש, להיפרד יפה מטופל'ה, מגיע לו, או הראל קירשנברג.

כשבר-לב היה בקבוצה היה מי שידחוף את הדברים האלה, את קוריס זה לא מעניין. הוא עסוק בניהול השוטף, אין לו זמן להתעסק בטקסים, הוא גם לא צריך להתעסק בזה. זה ניהול ברמת הפרטים הקטנים, אבל חשובים.

יענקל'ה: עכשיו המטרה של קוריס לשנה הבאה זה שנתקע רגל בליגת העל. זו המטרה הראשונה.

אדיר: המטרה הראשונית זה קודם כל שהמכתש יאושר. אם לא יהיה מכתש, אין לנו זכות קיום.

אין בכלל ספק, בלי המכתש זה לא זה.

אדיר: יש לנו עשרת אלפים אוהדים, הם מתחבאים.

עשרת אלפים?

יענקל'ה: הוא לא טועה בהרבה. יש הרבה אוהדים רדומים שכבר נמאס להם. אני מכיר לפחות עשרה אוהדים שלא באים כי מתביישים.

אדיר: היה פה שחקן בקבוצה, שולמן, ויקטור שולמן, הוא היה שחקן ספסל בעונת האליפות. הוא אף פעם לא בא לראות את הפועל ר"ג אחרי שפרש. למה? כי הפועל ר"ג לא ידעה לשמור על שחקנים כאלה. יש עוד שחקן כזה, דוד רוזן…

יענקל'ה: דובצ'ה.

אדיר: הבחורצ'יק הזה הוחלף תמורת בנבנישתי והעבירו אותו להפועל ירושלים, והוא שיחק גם פה ונתן את הנשמה והוא לא יבוא.

יענקל'ה: במקרה דובצ'ה הוא חבר טוב של חבר שלי, והוא סיפר לו שהוא לא קיבל מעולם יחס מהפועל ר"ג, אף פעם לא הזמינו אותו למשחק. היה שחקן, קראו לו שמוליק פרידמן, הוא עובד באגרסקו באשדוד, הוא היה שחקן בית, וגם הוא…

אדיר: אתה יכול ללמוד משתי הדוגמאות האלה איך הקבוצה התייחסה כל השנים לשחקני העבר שלה. אבל בשביל להביא באמת קהל אתה צריך להיות יצירתי ולהיות יצירתי ולהיות יצירתי. ואם אתה לא יצירתי, אז בסוף הקהל הולך. אז עלית ליגה, יופי, אבל אין דרך.

יענקל'ה: אני לא רוצה שנעלה ואחרי שנה נרד, שלא נהיה אפיזודה. אני רוצה שנתקע רגל. שלא נהיה קבוצת צמרת, שלא נהיה ראש לאריות, אלא זנב לאריות, אבל שנשחק כדורגל.

כולם רוצים לשחק כדורגל. אתה רואה בליגת העל קבוצות שמשחקות כדורגל?

אדיר: אני יודע דבר אחד, ביום האדמה נסעתי לאום אל-פאחם בשביל לראות את הפועל ר"ג. אז אם יכולתי לנסוע לשם לפני 15 שנים, אז איך יכול להיות שאני לא אבוא לראות את הפועל ר"ג היום, אבל איפה כל האחרים? אני זוכר שפיגרנו נגד אשדוד במכתש 2:0 וגמרנו בניצחון 2:4. יכולת לראות את הקהל.

יענקל'ה: אתה יכולת לראות את הקהל העונה נגד בני לוד, אחרי שמ-0:2 להם עשית 2:3. ברגע שיש תצוגות מלהיבות ויש כדורגל, אז הקהל נסחף לזה.

אתה רוצה להגיד לי שיובל לא רוצה לשחק יפה ולנצח?

יענקל'ה: יובל רוצה לעלות בכל משחק ולנצח. אבל בכדורגל אי אפשר לנצח כל משחק.

אדיר: אבל אם לפני המשחק אנחנו מדברים על זה שנחזור עם נקודה מעכו, שעם כל הכבוד יש לנו היסטוריה קצת יותר גדולה מהם…

יענקל'ה: דע לך שגם בכיעור יש יופי. אז שיחקנו מכוער, אבל היופי הוא שהוצאנו 0:0 ונקודה, וזה על הכיפאק.

אדיר: השחקן האחרון בר"ג שהזדהו איתו היה רונן חרזי…

היה את שחר כדורי, וזה קרה הרבה אחריו חרזי.

אדיר: אוקיי, אבל השאלה היא איפה השחקן הבא?

הבעיה ידועה ומוכרת. נוצר פה ואקום של שחקני בית. זה עניין של כמה שנים טובות עד ששוב יהיה אחד כזה.

יענקל'ה: דבר ראשון צריך מועדון אוהדים. ברגע שיש מועדון ויש יו"ר שהוא בקשר עם ההנהלה, שההנהלה תכיר בו ולא תזלזל בו, וזה לא משנה מי זה יהיה. זה יכול להיות איתן, או מיקי או כל אחד אחר, אבל שיהיה חוג אוהדים, שיהיה מקום לאחסן עזרי עידוד, ולשמור על הגרעין הקשה, כי הגרעין הקשה יכול להביא עוד אוהדים. ברגע שאין מועדון אוהדים, שאם אנחנו רוצים נניח לקבוע לפני משחק, לשלט, לקשט וכל מה שמסביב, אתה מבקש את המועדון למעלה במכתש או אפילו את היציע הצפוני הקטן, בשביל להיפגש, שיתנו לנו, שלא יסגרו אותנו, שלא יגידו לנו אין.

אדיר: אני מסכים עם יענקל'ה לחלוטין. אני חושב שהוא צריך להיות יו"ר האוהדים.

יענקל'ה: אני לא צריך להיות יו"ר האוהדים, אני לא יכול לעמוד מול קוריס.

אדיר: זה מה שאמרתי, צריך לשים את האגו בצד.

אם קוריס ישים רגליים, יהיה קשה למועדון כזה לתפקד. צריך משאבים, צריך בית לאוהדים.

יענקל'ה: אני לא אנטי, אבל אני בשבילו סדין אדום. אני לא בנוי למאבקי כוח.

אז מה ייצא מכל הרעיונות שהושמעו כאן? זה אפשרי ליישם אותן?

יענקל'ה: קודם כל, אנחנו ב-75 אחוז עלינו ליגה. ולכן אני אומר שכבר לפני תחילת השנה הבאה צריך להתארגן, אני בטוח שבהנהלה כבר מתארגנים מבחינה מקצועית, אבל אנחנו האוהדים גם צריכים להתארגן לשנה הבאה.

אדיר: לא אמרו שיש רוכשים חדשים לקבוצה?

יענקל'ה: אני לא יודע, לא נכנס לזה כרגע. תראה, קוריס הוא איש ישר. עשיתי לו בעבר כמה עבודות ואני חייב לציין שבענייני כספים לא נתקלתי איתו בשום בעיה. אני לא יודע מה עם המשקיעים האלה, לא מדברים על זה.

אדיר: אז אולי הגיע הזמן שידברו על זה.

למי מגיע כל הכבוד על העלייה לליגת העל – לשחקנים או ליובל נעים?

יענקל'ה: יובל נעים העלה אותנו ליגה.

אדיר: גם אני אומר.

יענקל'ה: כשהיה צריך לעשות בונקר בשביל לעשות נקודה, כמו בבאר-שבע שעשינו בונקר והוצאנו שלוש נקודות, אצלו המטרה מקדשת את האמצעים, וזה לא משנה איך אתה משחק. הוא הוציא את הנקודות? הוא זה שהעלה אותנו ליגה. לא השחקנים.

אז אולי תגיד לו שאתה רוצה אליפות בליגת העל, ושישחק גם שם כמו היום.

אדיר: הוא מסוגל. תביא לו שחקנים טובים והוא מסוגל.

יענקל'ה: אתה יכול לכתוב שאמרתי שרק בזכות יובל עלינו ליגה.

אדיר: זה נכון. יובל הוא בעצם הפועל ר"ג.

יענקל'ה: זה רק יובל. עכשיו נראה אם הוא ירצה לדבר איתי. הוא הרי קורא כל דבר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

36 תגובות על קול העם

  1. שלמה לא אין תרגום לעברית בכתבה??? הגיב:

    מה יהיה? תראו לאיפה הגענו!! אוהד כמו יענקלה צריך להתרפס עשרים פעם בכתבה אחת שיובל הברברי לא יתקוף אותו שוב פעם,שערוריה יענקלה פעם הבאה שיובל מרים עלייך את הקול או מאיים עלייך תסביר לדביל הזה שמהכסף שאתה קנית מנוי משלמים לו אז שילמד להתנהג,והפחד מקוריס בכלל לא מובן"קוריס אדם ישר." נו באמת יענקלה עוד מעט תגיד לנו שאין לו גם קשרים עם ארגוני פשע

  2. וסרמן הגיב:

    הרבה סתירות ודברים לא ברורים לצד דברי חוכמה יש במה שנאמר ע"י צמד האוהדים החביב.

    ראשית לא ברור לי מה תעזור פגישת אוהדים עם קורס שבה הוא יגיד מה הכיוון מה הרכש וכו וכו-
    אז נגיד שהיתה פגישה ונאמר בה שבשנה הבאה הולכים להתבסס בליגה.
    קוריס יגיד שהוא אוהב את המועדון ואוהד אותו אבל אף אחד לא יתערב לו בכלום. שום דבר לא חדש מתחת לשמש

    הוא בעל המאה ובעל הדעה אז פגישה תעזור?

    ואיך אפשר להגיד לו לשלב שניים שלושה שחקני נוער?
    הרי אם הם לא טובים הם לא ישחקו ואם הוא יכריח את יובל לשלב אותם או אפילו כל מאמן אחר שיהיה פה הוא הרי חוטא למטרה ומתערב במחינה מקצועית ומאמנים לא אוהבים את זה ויהיה פיצוץ.

    קראתי על המזג החם של קוריס ויחסי האנוש שלו. זה ידוע שיש הרבה שלא באים בגלל התדמית שהוא משדר (כוכנית קצת עם התקפי הזעם שלו נגד קבוצות אחרות ובעלי תפקידים וגם ההתפרצות הבלתי נשכחת שלו על האוהדים בשנה שעברה- פרס פוליצר לצלם ואני לא צוחק)

    לכן גם אם תהיה פגישת פסגה בינו לבין האוהדים וכוווולם ישימו את האגו בצד- הרי הכל יתפוצץ בהתפרצות הזעם שלו כלפי עובד זוטר במחלקת הנוער של הפועל רקפות כי זה לא מה שאנחנו רוצים לראות שמדובר בהפועל רמת גן שלנו.

    אנחנו רוצים קבוצה נקייה מהתדמית העצבנית שיש היום ואת זה לא אפשר להשיג בפגישת םיוס.
    כשזה יקרה האנשים שיכולים לעזור ושיש להם את הידע יבואו מעצמם וגם האוהדים יחזרו

  3. אלמוני הגיב:

    אנשים אני לא יודע איפה אתם חיים !!אבל אתם אולי אוהבים את הקבוצה אבל אין לכם מושג מה קורה שם . דבר ראשון אתם צריכים להתחיל לרדת משחקנים לפרגן להם. אבל אתם מורידים להם את הביטחון. יש לכם שחקנים ברמה של ליגת העל ואתם צריכים לעודד את כולם בלי יוצא מין הכלל. ובגלל שאין להם ביטחון הם בקושי משחקים כדורגל אתם יושבים על השחקנים. וגם היו"ר שלכם יושב על השחקנים. ועם הוא בקושי רואה אותכם ממטר אז מה הוא עושה לשחקנים של ו. אז זה לא פלא שהם משחקים ככה … אני מקווה שתעלו לליגת העל ( שקט שקט ושקט משרה ביטחון לקבוצה ) בהצלחה ..

  4. ליענקלה ולאדיר שוב באתר .ב הגיב:

    נו..אז מה השתנה בתקופה האחרונה?
    את ההמלצות של שניכם כולם כבר יודעים מזמן אבל ההמלצות נופלות על אוזניים שמוטות,
    נראה לכם שקוריס ירד מהעץ הגבוה שטיפס עליו אחרי כל העימותים עם האוהדים ויגיע לפגישת פיוס?אתם כנראה הוזים.
    קוריס יודע בידיוק ללחוץ על הנקודות שיחזירו את הקהל למכתש אבל ברור שהוא מתאמץ לעשות כל הזמן את ההפך.
    בית לאוהדים:הם רק יפריעו לו
    מי שמציע כסף לעמידר כדי שיצבעו את וינטר לא מתכוון להישאר במכתש(לא שמעתי הכחשה או איום בתביעה כנגד המקומון)
    נושא השיווק:כבר יש דובר(רועי) ויש מנכל(ביטון) והם האחרונים שיש להם השפעה כלשהי על החזרת הצופים למכתש.
    רוצים שיחה עם קוריס?בוא ונראה את קוריס יושב בחדר אחד עם מי שהוא מגדיר כ"שונאי הפועל רמת גן"ומבקש מהם לחזור, אדיר וליבמן החביבים…אתם כנראה הייתם תחת השפעת החומוס העכואי שהשפיע לכם על יכולת החשיבה

  5. למה שישב איתם הגיב:

    עם הדבילים המתוסכלים שרק מלכלכים עליו באינטרנט כל היום? ירון בר לב? מי זה בכלל? חתיכת אפס מטומטם שחושב שהוא יכול להציל את הפועל רמת גן. אולי אף אחד לא רוצה שתציל אותו?
    חכם גדול שכותב עם מאתיים כינויים בפורומים ובטוקבקים ורק שם מקלות בגלגלים של הקבוצה ומת שהיא תיכשל.

  6. יגאל-אוהד ותיק מאד הגיב:

    ואולי האוהדים צריכים קצת לגלות בגרות ולרדת כבר מנושא יחסי האנוש של קוריס ?
    אז הוא רב עם כמה אנשים, כנראה שחלק בצדק, את מי זה מעניין ?
    אם יש תמימות דעים שהוא עבודה מעולה בנושא הכספי, המקצועי והעיקר-המכתש
    אז למה צריך להמשיך להתעסק בקטנות ?
    את כל הנושא הזה מקדמים ודוחפים שניים, שלושה אנשים שנפגעו ממנו ולמען השחרת שמו
    הם מוכנים שהפועל ר"ג תתרסק. זאת המציאות כפי שאני מבין אותה.
    ולגבי יובל נעים, מדובר בבשר מבשרה של הפועל ר"ג, סמל גדול של הקבוצה שמצליח
    לעמוד במטרה ולהחזיר את הקבוצה לליגת העל, תוך כדי משחק התקפי מאד במכתש
    (כל משחק 5-6 מצבים של 100%) ומשחק הגנתי בחוץ, בעיקר ב-20 הדקות האחרונות
    של כל משחק.

  7. אוהד רדום למחצה הגיב:

    הרבה דברים נכונים השמיעו אדיר ויענקלה. ההתנפלות של יובל לא לענין, יענקלה איש מבוגר ואוהד ותיק , יכול להיות אבא שלו.
    זו רק עוד סיבה למה אוהדים בורחים מהקבוצה מרגע שיובל וקוריס השתלטו עליה וצועקים על אוהדים ביציע. מה כבר עשה יענקלה ? גם אם כתב נגד יובל שיקום וילך הביתה יובל לא צריך להגיב ככה. אוהד קונה כרטיס למשחק וזכותו להגיד כל מה שהוא רוצה. המאמן צריך להגיד לו תודה רבה על שאחד כמוהו עוזר לממן את שכרו ואת החזקת הקבוצה. אבל במקום זה המאמן והנהלה מקללים אוהדים ומאיימים עליהם , אחרי זה מתפלאים למה אנשים לא מגיעים. בקצב הזה בשנה הבאה יבואו לליגת העל 300 אוהדים במכתש כאילו שהקבוצה משחקת בליגה א' אז נראה את קוריס מתבייש בתפאורה העלובה של קבוצה שפעם היתה שווה אלפים אלפים של אוהדים ולמרות כל ההצלחה וההשקעה שלו תראו מה נשאר מהיציע שלה.

  8. זיו הגיב:

    אני בטוח שבעונה הבאה קוריס ימנה מנהל שיווק לקבוצה, אחד שיתעסק בזה במשרה מלאה.
    השנה התמודדנו סה"כ נגד 2 קבוצות בליגה שמסוגלות להביא בסביבות 700 אוהדים למשחק חוץ-הפועל ב"ש והפועל חיפה ובעונה הבאה יש לנו את 4 הגדולות ובני יהודה שמביאות הרבה מאד קהל למשחקי חוץ. בעונה הבאה גם ללא ספק יחזרו אוהדים רדומים אדומים רבים ליציעי המכתש, אם יצליחו לאשר אותו לליגת העל ועם עבודה נכונה, אפשר למכור בקלות 600 מינויים (כל הקומץ הקבוע).
    רק קוריס מסוגל לגרום לכך שנשחק במכתש, רק לו יש את הטירוף הזה לראות את הפועל ר"ג מצליחה בליגת העל, במכתש. תזכרו שמי שמינה את ירון בר לב למנהל שיווק ולמנכ"ל הוא לא אחר מאשר ירון קוריס. הכל היה יוזמה שלו אז אי אפשר לחשוד בו שהוא לא רואה לנגד עיניו רק את ההצלחה של הפעול ר"ג. הוא ידע למצוא מנהל שיווק מתאים לקראת העונה הבאה.

  9. דן הגיב:

    לשלמה, אתה טועה בגדול לגבי אירוח קבוצות גדולות במכתש. נגד מכבי חיפה גם השנה וגם לפני שנתיים היה סדר מופתי במכתש ולא היו בעיות חניה בכלל. האלטרנטיבה של השכנים היא מגדלי מגורים מול העיניים שיהרסו להם את השכונה השקטה ויהפכו את החיים שלהם לפקק תנועה גדול כל בוקר. השכנים יהיו התומכים הגדולים בהמשך המכתש גם במחיר של 5-6 שבתות בשנה עם קצת תנועה, רעש ועומס ל-3 שעות. נגמר הסרט שאפשר לארח במכתש את סכנין ולא את מכבי חיפה, ההתאחדות של אבי לוזון מתעקשת על חשיבות הביתיות.

  10. שלמה מן הגיב:

    לדן: אולי אני באמת רגיש מדי למצוקת השכנים. לא יודע.
    ברור לי שאם אני תושב בורוכוב שצריך לבחור בין המכתש למגדלים, אני בוחר במכתש. זה גן עדן ירוק לעומת מה שייגרם לסביבה מכניסה של עוד מאות תושבים.
    אבל בוא נראה קודם שיאשרו אותו לליגת העל.

  11. לא בכל מחיר הגיב:

    ליבמן אתה מזוכיסט אם אתה מסוגל לסבול משחקי פח כמו בעכו ורמת השרון. אתה מוכן לשבת עוד 3 שעות ולראות זבל כזה באמת כל הכבוד לך, רק שאין הרבה כמוך, אנשים רוצים לראות כדורגל , לבוא להנות אחרת מה הטעם?
    מה שכתבת יתן ליובל חיזוק להמשיך לשחק בונקר , אולי אתה מנמנם במשחק ולא מעונין שיפריעו לך לישון עם גולים ומשחק מהנה שיעירו אותך אז לא אכפת לך עוד 5 שעות שיהיה 0-0 עם משחק באמצע המגרש
    לא מבין אותך

  12. קוריוז מעכו הגיב:

    לירון האורדון ישב מאחורי ירון מהביטוח,כמו שמכירים את לירון הצעקות שלו לשחקנים מעירות את
    הזקנים בבית האבות שמול האיצטדיון בנהרייה,ירון סבל-קיבל את הדיי הצעקות
    ונסתמה לו השמיעה
    לירון לא הבין על מה הוא מתלונן,יצא בזול-לא נתבע 😆

  13. חובב הגיב:

    אחרי שקרית אתא מנצחים 3-0 את רמה"ש אפשר להבין למה היה כל כך הרבה זעם אחרי ההפסד שם

  14. לזוג החביב הגיב:

    לידמן, ממה כל כך נהנת?
    אתה אוהד ותיק, בטח שותיק ממני, אז אני "אשקול" מילים, אבל אני חושב שמי שנהנה ממשחק כזה ומסגנון כזה שבוע אחרי שבוע צריך להחליף את המספר במשקפיים.
    סוג של כיף זה כן אם אתה מזוכיסט.

    אדיר, אפשר לקחת את מה שאתה לוקח?
    אתה גדול !

    וסתם בכלליות, הפועל ר"ג היתה לפני שירון בר לב היה מנכ"ל וגם תהיה אחריו.
    אני אישית חושב שהוא אחד המנכלים הכי טובים שהיה או שאפשר לבקש, אבל די, נגמר הסיפור. אי אפשר לדוש בזה שוב ושוב. זה רק עושה נזק.
    אני בטוח שלא קוריס נהנה לראות את שמו של בר לב מוזכר וגם בר לב עצמו לא נהנה שכל הזמן מכניסים אותו לקו האש.

  15. הזוג המוזר הגיב:

    יובל גדול
    יובל ענק
    יובל יפה
    והכי גדול – העליה בזכות יובל
    מה אתם מפחדים ממנו? בעצם אולי בגלל זה לא כתבתי את השם האמיתי שלי
    עם מאמן אחר היינו מזמן כבר בעל. מישהו כתב פה שיש שחקנים ברמה של ליגת על אז למה משחקים ברמה של ארצית
    מבסוטים מ 0 0 מגעיל לאן הגענו

  16. לשלושת המוסקיטרים במכונית הקטנה הגיב:

    וואלה, ישבתם לכם שם באוטו וכמו הזקנים מהחבובות – ישבתם ובירברתם…
    אני בטוח שנהנתם

    חבל שאתם לא מדייקים בהרבה מדברי החוכמה
    למשל- מאיפה לכם שרמת גן לא תורמת לקהילה?
    מה עדיף- מתן בסתר או ריצה לפפראצי וקריאה לצלמים כמו אצל הצהובים-שיצלמו את שחקני מכבי תל אביב בכדורסל יותר מאשר הילדים בבית החולים- הילדים מענינים מישהו?
    מה היה רע בכתבה על קרלוס בתוכנית של שבת בערב? – זה לא יחסי ציבור?

    אספר לכם דוגמא קטנה- ירון ושחקני הקבוצה באו ובאים בהתנדבות כבר חודשים לשחק ולהיות עם ילדים בבית ספר לטעוני טיפוח בגבעתיים (בי"ס "תום")- מה היה נותן לך אם היו מפרסמים על זה באיזה מקומון שכוח אל? או אפילו בידיעות אחרונות? זה היה מביא לך עוד 10 צופים למכתש? אין סיכוי!
    מצד שני עוד היו קמים כאן כמה חכמים "נשמות טובות" וטוענים שקוריס עושה את זה מניפולטיבית והוא לא מתכוון לזה…
    עם כאלה טוקבקיסטים עדיף לשמור על פרופיל נמוך ולהות שלם עם עצמך בלב.

    ליבמן נעלבת מיובל?
    אתה מצפה שהוא ידבר איתך ויחליק כאפות לקראת משחק אחרי שאתה קורא לו/ל"מישהו" לקחת אחריות ולהתפטר? אני בטוח שיובל נעלב ממך בלי ששמת לב-גם הוא רק בן אדם
    (הערת אגב כמאמר מוסגר אני דווקא חושב שאתה מהמתונים ולא המתלהמים שמחרחרי ריב לעיתים פה)

    קבוצת הוותיקים קיבלה הסעה -אוטובוס לאשדוד ותמיכה לקראת מוקדמות טורניר הותיקים.
    אוהדים רבים (בינהם אתה יענקלה) נוהגים לסוע למשחקי חוץ מרוחקים עם אוטובוס על חשבון הקבוצה (דבר שאינו מוכר לי מקבוצות אחרות) ללא כל השתתפות עצמית.

    דווקא יש מחסן לכל אביזרי העידוד- ונציגי הקומנדו הצעירים באים לפני כל משחק ומקבלים את הציוד ובסופו צחזירים אותו למחסן הנמצא מתחת לשלט התוצאות המושבת- ממש מאחורי הקופות של היציע הצפוני.

    הנה- ביום ה' צ'אפי אופן (ההוא מהכתבה על החיוך) מארגן "על האש"- מישהו יבוא? אני מתכוון אם אחד מהשלישיה מתכנן להגיע? אולי יותר קל רק לדבר ולכתוב כאן.

    הקיצר
    חאלס התנגחויות
    לכולנו יש אינטרס שתהיה קבוצה חזקה בליגת העל
    שלכולנו תהיה גאווה בלב שאנחנו אוהדים את האימפריה
    מספיק כבר עם השליליות והאנטי
    מספיק עם הפרחת שמועות ואינטריגות

    אוווווו – רמת גן
    אימפריה!!!

  17. לעבד מעליי הגיב:

    אין לך אתר להתפאר בו שאתה כאן אצל שלמה ומסתלבט על אדיר וינקלה?
    ואם ההוא מהחיוך מארגן "על האש" ואנחנו לא רוצים לבוא אז אנחנו לא אוהדים?אנחנו שליליים ואנטים?
    ואם יובל מאיים עליך מה תעשה?
    עם כאלה טוקבקיסטים עדיף לשמור על פרופיל נמוך ולהיות שלם עם עצמך בלב?אם אתה שלם עם עצמך…..מצבך באמת קשה

  18. לזה שמעליי הגיב:

    זה אני שכתבתי על המוסקטרים ואני לא רועי נמיר- ממש ממש לא

    דבריך רק מוכיחים את מה שאמרתי

    כל דבר מעוותים ומוצאים את השלילי
    בכל דבר אנטי
    אני אוהד את רמת גן בלב שלם!!!
    ועליך מה שיש לי לומר זה
    פשוט חבל

    העיקר תהיה בריא

  19. לזה שמעליי הגיב:

    למה שלא תכתוב בשמך המלא שכולנו מכירים?

  20. יענקלה ליבמן הגיב:

    לכל אותם שכותבים ועונים מבלי להזדהות וביחוד לזה שכתב על שלושת המוסקטרים באוטו הקטן אין לי בעייה ממה שכותבים חלקם צודקים וחלקם הגדול כותב שטויות או שהוא לא הבין את מה שאמרנו זאת היתה שיחה שכל מי שנסע ברכבו לנהריה אמר את אותם דברים פחות או יותר עם החבריפ שהיו איתו רק שהם לא עולים לאויר(לא לכולם יש פוסט כמו לשלמה)וזה בוודאות אז על תהיו צדיקים .אני לא מתרפס וגם לא נוסע באוטובוס של הקבוצה ובטח שאני לא מזוכיסט לשבת באוירה טובה שאורי מרק עושה צחוקים וחיקויים הקטע הזה היה יותר מעניין ממה שקורה על המיגרש !תחשבו חיובי והעיקר הבריאות

  21. להוא ששניים מעליי :) הגיב:

    אני אכתוב
    אחרי שאתה תכתוב… ותזדהה

    מה זה משנה?
    אני יודע שהרי לא תזדהה
    והאמת גם לא אכפת לי מה השם שלך

    הדבר היחיד שאכפת לי זה שרמת גן בעונה הבאה בליגת העל!!!!

    ליענקלה- אני לא מאשים אותך- בטח לא בהתרפסות,
    מה שבטוח שראיתי אותך גם נוסע באוטובוס לעיתים- זאת לא בושה.
    הענין הוא העיקרון שהאוטובוס ניתן כג'סטה לאוהדים חינם אין כסף- זה הכל,

    אולי טעיתי כשרשמתי שלעיתים גם אתה נוסע בו- כנראה בשביל החברה והכיף עולה עליו ובכדי למלא אותו עבור אותם הצעירים ולהגיע למספר המיוחל,
    אבל זאת האמת (- לעילוט למשל נסעת באוטובוס האדום באלף אחוזים)

    האיחולים הם לרמת גן חזקה ואוהדים בריאים בלי התקפי לב או אולקוס.

  22. מ. הגיב:

    מכתש מלא ב – 7000 צופים על יציעי בטון בכל שבת שנייה.
    הצגות כפולות עם שמשון.
    עידוד אדיר שנשמע עד קולנוע שביט.
    עשרות שוטרים בתפקיד אוהדי הפועל ר"ג.
    הדרת כבוד לכדורגל, מיטב השחקנים (מחודורוב וגלזר, דרך יואל שוהם, אוננה, שפיגל ושפיגלר, ועד מלמיליאן, סיני, טורק ואלפי אחרים) שאירחו והתארחו במכתש.
    מחלקת נוער מצטיינת שלוקחת תארים.

    מה נשאר מכל זה, לעזאזל?
    מי אתה, ירון קוריס, איש ריב ומדון, שתמחק את כל זה?
    המצאת את הגלגל? את הפועל ר"ג? את מי המצאת לעזאזל?
    הקלישאה המתבקשת: ר"ג הייתה לפניך ותהיה גם אחריך.

  23. להוא מהמוסקטרים הגיב:

    תאמר לי בקשה מה זה אומר על יענקלה או אדיר אם הם לא יגיעו לארוע שמארגן צ'אפי בפארק?
    אתה רוצה לומר לי שאם הם לא יגיעו אז הם אוהדים לא ראויים או גיס חמישי? מה בכלל הקשר בין מה שעושה צ'אפי לבין הביקורת שיש להם על ההנהלה?
    בחיי שאתה מצחיק

  24. לעבד שבחיים לא יהיה מעליי הגיב:

    גרמת כבר מספיק נזק בשנתיים שלך כאוהד
    לא ניתן לך להמשיך ולפלג את האוהדים בתירוצים עלובים
    יענקלה ליבמן עשה לך טובה כשנסע איתך באוטובוס ועכשיו אתה משתמש בזה נגדו,אתה הרי עושה את כל זה כדי שבסוף יהיה לך חומר בעד ההנהלה,
    כולנו מרוצים שהפועל רמת גן בשנה הבאה בליגת העל,ואת הבושות שנעבור שם כקהל נזכור לך
    מעניין מה היה אומר בן עמי על ההסתלבטויות שלך עליו!!!!!!

  25. ושוב אדיר באתר הגיב:

    הניסוח הנכון לדברי הכותרת- כשדיברתי על אגו אמרתי שגם ירון קוריס וגם ירון בר לב חייבים לטובת הפועל רמת גן כן להיפגש ולהחזיר את פועלו של בר לב לצד קוריס כאשר הגיבוי של קוריס יהיה מלא ולירון בר לב תהיה עצמאות מלאה לפועלו- זה יוריד מקוריס שהוא איש ניהול מצוין נטל רב. עד היום היה רק אחד שפעל לשיווק הקבוצה ולתמיתה וזה בר לב. לגבי יובל נעים אמרתי שיובל חתום על העליה ולאו דווקא השחקנים וכפי שהוא חתום על העליה הוא גם חתום על משחק לא יצירתי כדי להוציא מהשחקנים את המקסימום. ואמרתי שלשנה הבאה זה לא יספיק. לגבי האוהדים – כן נעשו דברים אבל לדעתי לא בדרכים נכונות – המילה קומץ גורמת להרבה לא להיות שייך לקומץ ואני לא בקומץ. נכון יש מזל שיש גרעין נחמד של אוהדים אבל בדרך שיווקית הגרעין היה הרבה יותר מסתם גרעין. לגבי האוירה – טוב עלינו ליגה ומה עכשיו?????????????.

  26. יענקלה ליבמן הגיב:

    להוא שניים מעלי אם התכוונת לאוטובוס ההסעה נכון נסעתי לעילוט וגם נסעתי לפני 5 שנים למישחק הירידה בקריית שמונה באוטובוס (איפה אתה היית??) אתה יכול לנחש למה הצטרפתי לנסיעה ובאמת מאוד נהנתי

  27. אני מהמוסקטרים הגיב:

    לשאלתו של הבחור שכתב 4 מודעות מעליי
    כל מה שזה אומר…

    שלדבר ולזרוק רעיונות לאוויר זה קל
    כשמדובר על לעשות- אז פחות קל.
    זה הכל

    מה הקשר ומי דיבר על גיס חמישי?
    רק אתה

    תגיד אתה נורמלי?- אתה יודע לקרוא?
    מתי ואיפה בדיוק השתמשתי בנסיעה נגד יענקלה? בדיוק להפך – רק ציינתי את זה שבכלל קיים אוטובוס חינם שרבים משתמשים בו – כולל חלק מהמבקרים נגד ההנהלה (אני לא מתכוון דוקא ליענקלה)

    ומתי תבין- יש אוהדים שהם נגד הדיקטטורה שלך- לא כולם חושבים כמוך שההנהלה הנוכחית גרועה
    תקלוט- יש רבים כולל אני שלא קוראים לי רועי שדווקא חושבים שרמת גן מתקדמת ותתקדם עוד רבות בעתיד הקרוב

  28. להוא מהמוסקטרים הגיב:

    קשקשן

  29. תפסיקו לפגוע ביובל הגיב:

    באמת לא יפה ,גם ליובל יש רגשות יש לו ילדים שקוראים ושומעים את מה שאנחנו אומרים וז פוגע בהם,אז בואו נפסיק לפגוע בו
    יובל מצדו יכול להמשיך להתנהג כמו חיה ברברית לקלל ללכת מכות ולאיים על אנשים כי הוא בסדר אנחנו אלו שצריכים "להבין" אותו ,ולדאוג לתדמיתו בעיני ילדיו
    לגוילם שלמעלה ששאל את יענקלה מה הוא ציפה שיובל יגיד לו שלום אחרי מה שהוא כתב,אז בוא אני אגיד לך מה אני מצפה,יובל לא אוהב אותך? אין בעייה מישהו אומר לו שלום או מהנהן לעברו כל מה שעליו לעשות זה להתעלם ולהמשיך הלאה,אבל זה באמת יותר מידי לבקש

  30. פופאי מכתש גבעתיים הגיב:

    שלום לכולם
    העלתי מלא תמונות בפורום מתקופת סוף שנות השמונים של העליה האחרונה לליגת על וגם שחקנים רבים וכתבות
    יש לי עוד הרבה ואעלה לכם
    תהנו מהאימפריה שלכם פופאי

  31. לזה שמעליי הגיב:

    תגיד, מה אתה מכניס את התמונות שלך כאן ?
    אתה לא רואה שיש כאן התנגחויות ?
    מה קשור התמונות למוסקטרים ?

  32. איתן הגיב:

    לא מבין מה רע לכם
    3 עונות אחרונות התקדמנו לעלייה לליגת על, מה שלא עשו עשרים שנה.
    2 עולות או 5 לא משנים את העובדה-אנחנו חוזרים לקדמת הכדורגל בישראל.
    כל כך הרבה מנהלים בפוטנציאל בפוסט ,שלמה משיג את המטרה-יש לנו קבוצת
    אוהדים מיוחדת ואיכפתית שרוצה בטובתם האישית-הצלחת המועדון
    קוריס ,ארקין יובל נעים וכל מי שבנוסף מעורב מביאים הצלחות ,זה החשוב.
    יש על מי לסמוך לעתיד.

  33. one הגיב:

    שלמה גם אתה התסבכת עם אופירה אסיאג?? היא חברה של כל העבריינים הגדולים .תיזהר
    http://b.walla.co.il/?w=/3054/1457672

  34. ושוב אדיר באתר הגיב:

    ואולי כדאי שלמה שתראיין גם את קוריס ואת יובל לפוסט?

  35. לאדיר הגיב:

    היו כבר ראיונות איתם
    סתכל בנגלל משמאל….

  36. אלי הגיב:

    מה כבר מבקשים מקוריס ויובל?
    יובל: תעשה שהקבוצה תתחיל לשחק קצת כדורגל. לא הרבה, קצת.
    קוריס: תרד אל העם במקום להיות תקוע בקומה השניה ולהסתכל בזעם על כל האוהדים "כפויי הטובה".
    חוץ מזה מרקיז הכל בסדר

להשאיר תגובה

