אתה לא מתבייש?

 

קוריס תוקף אותי ואת הבלוג: 'אתה משקר, מסית, אדם מסכן' * על בוררות המכתש: 'לא רוצים פיצוי, רוצים בית' * וגם על תרומתו לאוהדים, קבוצת הוותיקים ומשפ' בר-לב * יובל מגיב על תדמיתו כבונקריסט * חלק ב' של מפגש הנהלה-אוהדים

25 אוהדים בלבד – זו הכמות שהגיעה למפגש השלישי שארגנה ההנהלה ביום חמישי האחרון. מדובר במספר הנמוך ביותר מבין השלושה שנערכו, מה שמשקף את הירידה החדה בכמות האוהדים במשחקי הבית העונה. קיומו של המפגש במועדון בקומה השניה, יצר תחושה אינטימית יותר מההתכנסויות בטריבונה. אולי זה מה שהוליד מפגש מעניין יותר, ומעיד על כך בוגר של כל השלושה (ביחד עם עוד חמישה אוהדים). 

את עיקרי הדברים במפגש כתבתי ביום חמישי. הבשורה החדשה והבולטת: ההנהלה התחברה מחדש לאוהדים, אחרי תקופת נתק, והחליטה לבוא לקראתם במחירי כרטיסים ובצעדים נוספים, במאמץ להחזיר לטריבונה את כבודה שנרמס. את משבר הקהל אפשר היה לזהות כבר לפני פתיחת העונה במשחק בווינטר בגביע הטוטו מול מכבי ת"א. יותר מדי זמן עבר עד שהחלו לטפל במשבר.

בפוסט היום מספר נושאים שעלו במפגש, ביניהם הוויכוח האמוציונלי בסיפור יחסה של הקבוצה באבלה של משפחת בר-לב בעקבות הדברים החריפים שנכתבו על כך בבלוג בשבוע שעבר. מבחינתי זו הזדמנות לתת לצד המותקף להגיב, ודבריו של קוריס בנושא מפורסמים כאן במלואם.   

* * *

ירון קוריס בנושא המכתש: "אם שמתם לב, בתקופה האחרונה אני לא מתראיין בנושא המכתש. המכתש נכנס לשלב של גישור. אני לא ביקשתי פיצוי. הדבר היחיד שהתעקשתי עליו – והקו שלנו בבוררות הוא שהפועל ר"ג לא רוצה פיצוי, הפועל ר"ג רוצה מגרש. אתם צריכים להבין, הפועל ר"ג רוצה מכתש, אבל עוד פעם, אני מתאפק בלשוני, אני באתי לכאן מתוך כוונה טובה, אבל אני קורא את כל השטויות שכותבים והטירוף וההסתה. תבינו – הפועל ר"ג הנוכחית הלכה לבית המשפט כשאין מכתש. לא שאין מכתש, שיש צו פינוי. צו פינוי של 60 יום. אני לא חתמתי על בוררות טפשית ב-2001. כשנגמרו ה-60 יום לא היה לנו אפילו צו עיכוב פינוי. עד שהמחוזי נתן לנו, היו כמה ימים, ואני הבאתי לפה בינתיים חברת אבטחה, ישנו פה במכתש רוסים חמישה-שישה ימים, כי פחדנו שיורוקום יבואו וירתכו את השערים כי יש להם צו בית משפט. אתה לא יכול להתנגד לזה. זה היה במהלך הליגה הלאומית, שיחקנו פה.

"התרשמותי עד עכשיו מדיוני הבוררות – שבעז אוקון (הבורר) מאוד הגון לשני הצדדים. כל מה שכותבים בנושא, זה הכל שטויות וגיבובים. בתקופה הזו הפועל ר"ג שילמה שכר טרחת עורכי דין על המכתש קרוב ל-700 אלף שקל. מישהו מעריך את זה? כל מה שאנחנו רוצים זה שמכאן נוכל ללכת לבית מסוים, שיעזרו לנו לשפץ אותו, שיעשו אותו מסודר. לא מדבר על מגרש ברמה של ליגת על בשלב הראשון, אבל לפחות מתקן ראוי ברמה של ליגה לאומית פלוס, עם יציעים נורמלים, שגם מחלקת הנוער תוכל לשחק שם בשבתות, זה הכל".

עוזי פרל: בנושא המכתש, אתה לא עדכנת שום דבר, אף אחד לא עידכן, לכל אחד היו ספקולציות שלו. אני רוצה לשאול אם יש אפשרות באיזשהו מצב שנלך לבג"צ ונעשה דיחוי, או שזוכים בהליך הזה כדי לא לצאת מהמכתש? כי בלי המכתש זה מוריד 1,500 אוהדים ואנחנו נשארים עם 300 איש. לפ"ת באנו 100 איש. ככה אנחנו נראים, כמו הכח.

קוריס: לגבי הקהל, לא יודע. אולי אתם תסבירו לי את התופעה הזו. אבל לגבי העניין המשפטי, הסיכוי שבבג"צ נזכה הוא אחד למיליון, כי בג"צ לא ייצא נגד השלום ונגד המחוזי כשאין קייס ואין שום דבר… אני רוצה לומר עוד פעם: פה במכתש נעשו דברים בעיניי חמורים, ומכרו את המכתש בנזיד עדשים ועשו מעשים לא טובים, בלי להיכנס כרגע לשמות. עשו מעשים לא כשרים, מכרו את המכתש הזה בצורה לא יפה, לא מכובדת, לא חוקית. ואני רוצה לומר לכם, במלוא הצניעות ובמלוא הענווה, למרות שאחוז נכבד שיושב פה חושבים שאין לי. תשמעו טוב, אם אני הייתי הולך לבוררות בפעם ראשונה בלי שיש הסכם (הכוונה לבוררות 2001), אני הייתי עושה להם בית ספר. יכול להיות שבסופו של יום היינו מפסידים את המכתש, יכול להיות, אבל האגודה היתה יוצאת מחוזקת כלכלית מאוד.

קוריס על מצב להפגנה מול העירייה: אני מתחייב שאם האוהדים יקיימו הפגנה מול עיריית גבעתיים, אני רותם את עצמי, את כל אנשיי פה ואת ילדי מחלקת הנוער, מתחייב – בכל עת ובכל שעה. עיריית גבעתיים יש לה אינטרס לבנות, היא צריכה הרבה כסף מהיזמים פה. עיריית גבעתיים הוזמנה לבוררות ושלחה מכתב שבו היא לא רצתה להשתתף בבוררות, למרות שהוזמנה כצד, כי היא לא רצתה להסתבך במה להגיד, אז היא אפילו לא באה.

עוזי פרל: העיקר שבן-שחר לקח את המקרופון ואמר המכתש יישאר לנצח.

קוריס: כן, הוא לקח את המקרופון ואמר מה שאמר כי זו היתה תקופת בחירות. אני מכבד מאוד את ראש העיר, אבל לא מסכים איתו בהרבה דברים. אבל הוא ראש העיר ולעיריית גבעתיים לא היה לה אינטרס לסייע להפועל ר"ג בנושא המכתש. אני נשבע לכם בילדיי, שהם הכי חשובים לי בעולם, הלוואי שהייתי כל החיים משחק במכתש. למרות שיש פה כמה אנשים וכנראה גם מחוץ לחדר הזה, שחושבים שהם שומרי המכתש, אני עשיתי בשביל המכתש יותר מהם ואני השקעתי מכספי עבור המכתש הרבה יותר מהם. גם במכתש, וגם במועדון. אני מת לשחק פה. יש יותר טוב מהמכתש? אבל אין מכתש משנת 2001, תבינו. אין. אתם שוכחים, הזיכרון שלכם קצר. הבוגרים אפילו לא שיחקו פה בכלל, הוציאו אותם בתואנה שהחומה לא טובה. אני לא רוצה להיכנס לשמות, אבל שמו באמצע המגרש עמוד תאורה כדי שלא יוכלו לשחק. אנשים מתוכנו שמו עמוד תאורה באמצע הדשא, כדי שלא יהיה חוקי המגרש. אתם קולטים?

קוריס על תרומתו לאוהדים: אני עשיתי בשביל האוהדים של הפועל ר"ג בארבע השנים האחרונות יותר ממה שעשו בשבילם ב-30 שנים אחרונות. האוהדים של הפועל ר"ג הם אוהדים מפונקים. חלקם הם אוהדים שלפעמים נגררים, ויש הסתה נגד המועדון, הסתה שאני לא רוצה להיכנס אליה, היא לא מעניינת אותי, אני מעבר לזה.

ערן ברנשטיין (וובי): אבל ירון, אתה מדבר על 200-300 אוהדים שכל הזמן בפורומים, כל מיני ילדים כאלה…

קוריס: מה אתה מדבר לי על ילדים, מה אתה מבלבל לי במוח, זה שטויות במיץ עגבניות, כל אלה שחולמים חלומות בלילה ובאים לכתוב לי את זה בכל מיני אתרים קיקיוניים שלכם. תגידו מה אתם רוצים תכלס. אתם רוצים רשימה שאתן לכם של דברים שעשיתי בשבילכם שעלו לי כסף מקופת המועדון? אז ערן, אני לא בא בטענות אליך באופן אישי, כי לפחות בשלוש-ארבע פעמים שהיו אנשים טובים מביניכם ואני יודע שזה קרה, שעברו במכתש עם כוס מפלסטיק להתרים למען אביזרי עידוד, בכוס הזו אפשר היה למלא עוד הרבה מים אחר כך. כשבאתם אליי, אני נתתי כסף לאביזרי עידוד. אנחנו האגודה היחידה, כולל אגודות חשובות, שנתנה דברים. האגודה הזו שילמה לקהל בשנה שעברה אוטובוסים חינם כל השנה. אין לזה אח ורע בשום מקום. אל תגידו תודה, לא צריך, אבל לפחות תבואו למשחקים. הקבוצה עלתה לליגת העל. אז איך אתה רוצה שאני אתייחס ברצינות לכל מיני אנשים שאני רואה, כמו למשל למישהו שקונה מנוי וגוזר אותו בהפגנתיות? אם היה מישהו שהיה פוגע לי בילדים שלי בצורה חריפה, אולי הייתי מתנהג ככה. מה אתה רוצה שאני אעשה, מה? אתם אומרים להוריד מחירים, בואו אני אעשה איתכם ניסיון. תגידו אתם, קחו שלושה-ארבעה אנשים, שיהיו נורמלים, שפויים, עם לא שפויים אני לא מתעסק, ותגידו לי מה זה מחירים נורמליים. אני לא מתכוון למשחקים מול הפועל ת"א או נגד בית"ר ירושלים, כי אנחנו צריכים לקיים את המועדון, אבל תגידו לי במשחק הבית הבא, מול הפועל עכו, מה אתם רוצים וכל הצעה שתהיה מקובלת עליכם אני אקבל אותה.

פרל: תעשה כמו אשדוד, 40 מבוגר, 20 ילדים.

קוריס: אין בעיה. 40 ו-20 זה טוב? אין בעיה. עכשיו רגע, כמה קהל תביאו?

פרל: 1,500. אני אשים שלטים בכל העיר, אלך עם אריק בורוכוביץ' לבתי ספר…

קוריס: אם זה יצליח, אני אמשיך עם זה. אם תביאו 1,500 נגד עכו ובין ה-1,500 האלה יהיו 200-300 ילדים, אני נותן לך התחייבות – גם נגד הפועל ת"א אתה מקבל 300 כרטיסים חינם. איך אני?

* * *

אני: מה היתה המטרה של ההפגנה שתכננתם מול אלוביץ' שבסופו של דבר לא יצאה לפועל, ולמה אתה לא נותן לקבוצת הוותיקים לשחק במכתש?

קוריס: אני מכבד את הנוכחות שלך פה, אבל ממילא אתה רושם מה שאתה רוצה.

אל תדאג, אני ארשום בדיוק מה שאתה אומר.

קוריס: אתה לא רושם, אתה עושה ממילא מה שאתה רוצה ואתה תמשיך לעשות מה שאתה רוצה, אני מכבד את זה, אבל אני לא מוכן לענות לך על שום שאלה. אתה עברת את הגבול. מזמן עברת.

איזה גבול? אני כותב את האמת.

קוריס: אתה מסית את הקהל, אתה עושה מעשים חמורים, אתה כותב שקרים, אתה כותב שטויות, כולל הבלוג המטופש האחרון שלך ('שלא תדעו עוד'), אני לא רוצה לענות לך, ואם מישהו אחר רוצה לשאול את אותן שאלות אין לי שום בעיה, איתך אין לי שיג ושיח. אתה במילא עושה מה שאתה רוצה. אתה מבחינתי זה עבר כבר לשלב שגדול ממני, אני מרחם על מה שאני קורא אצלך. הכל שטויות במיץ עגבניות, אין שמץ אחד של אמת במה שאתה כותב. אתה כותב שטויות, הזיות, פנטזיות, מחפש מתחת לאדמה, בושה וחרפה. אתה לוקח אבל של משפחה ועל זה אתה כותב, אתה לא מתבייש?

לא מתבייש לכתוב את האמת.

קוריס: אתה תכבד אבל של משפחה.

תכבד גם אתה. היום יום חמישי, מחר הם קמים מהשבעה, אתה ביקרת אצלם בכלל?

קוריס: אני חייב לך דין וחשבון?

תכבד גם אתה.

קוריס: לא חייב לך שום דבר, אתה בן אדם מסכן, ואני לא רוצה לדבר איתך יותר.

מצטער שאני חושב אחרת ממך, כל מי שחושב אחרת או מבקר אותך הוא אדם מסכן ומפגר.

קוריס: לא אמרתי שאתה מפגר, אבל זה כבר גובל ברחמנות.

סומי כהן: שלמה, אני מדבר אליך כאוהד. גם במפגש הקודם, שגם אז היה איזה סיפור בבלוג, לקחתי אותך הצידה ואמרתי לך – שלמה תשמע, אתה בגובה של אוהד, ויש פה את יוסי (פנטילט) שהוא יכול לרשום מה שהוא רוצה במקומון כי הוא עובד שם, זה המשכורת שלו, הוא יכול לרשום ויובל יכול לכעוס עליו, זאת העבודה שלו. אבל אתה צריך לבוא ולהחליט אם אתה אוהד. כשאתה כותב בלוג כמו שכתבת בפעם האחרונה, זה פוגע.

במי זה פוגע?

סומי: זה פוגע גם באוהדים.

רועי נמיר: אני אגיד במי זה פוגע. ירון התקשר אליי ביום שישי אחרי הצהריים וסיפר לי שאמא של גילי בר-לב ושל ירון בר-לב הלכה לעולמה. אני לא ידעתי את זה, ידעתי רק שהיתה חולה. גילי בר-לב עובד בשביל המועדון כמה שנים, ואמרו לי שיפרסמו מודעת אבל. בא ירון (קוריס) ואומר לי תפרסם בבקשה באתר מודעת השתתפות בצער לגילי בר-לב. עכשיו, מה אתם עושים? אפילו אשתי שהיא עורכת דין, לא חופרת ככה במילים כמו שאתה חופר. אני יושב יום שישי אחרי הצהריים, כותב מודעת אבל…

קוריס: אולי הוא חושב שאני הכתבתי לך את המודעה. על אבל של משפחה הם מנגחים. עכשיו, רגע, התחילו לחפור שאני לא מתייחס לירון בר-לב. עכשיו כולם, בואו תפתחו את אתר המכתש המהולל ונראה מה כתב אתר המכתש בהודעת האבל שלו. כתוב ככה: צוות אתר המכתש משתתף בצער מנהל האתר ירון בר-לב על מות אמו. שלא תדע עוד צער. למה לא כתבו את שמו של גילי בר-לב בהודעה הזו? מה הוא מוקצה גילי בר-לב, כי הוא עובד עם המועדון? יש גבול לטמטום, ולטירוף ולהסתה. גילי בר-לב הוא רואה חשבון של המועדון, וזה שהוא אח של ירון בר-לב ועובד אצלי במועדון מראה שזה דבר ענייני, כי יש עוד אלף רואי חשבון. סימס לי גילי בר-לב ביום שישי – אמי היקרה נפטרה וכתב על מועד ההלוויה. שלחתי לו מיד sms חזרה – שאני משתתף בצערו ושאני ביום ראשון לא אוכל כנראה להגיע להלוויה כי יש לי ענייני בוררות, ושלא יהסס לפנות אליי בכל עזרה שהוא צריך. אפשר לבדוק את זה. ביום שישי בצהריים התקשרתי לרועי, אני מבקש ממנו להעלות הודעה. אני אכפת לי מה כתוב או לא כתוב? התחלקתם על השכל, ירדתם מהפסים לגמרי.

רועי: ומה שהפריע לו שהוא כותב למי התכוונו כשכתבו 'שלא תדעו עוד צער', ואיך גילי נהיה פתאום רבים? נו, שלמה, באמת.

סומי: שלמה, תחשוב על כל מילה שאתה כותב.

קוריס: ומה זה לגזור מנוי ולצלם את זה? תגיד לי.

זה אקט של אבל על עזיבת המכתש. שילמתי עבור הזכות הזו, אין לי בעיה עם הקבוצה, לפחות מבחינתך זה כסף שנכנס לקופת המועדון.

קוריס: אני רוצה שתבינו משהו, פעם אחת ולתמיד. אני, ירון קוריס, כועס מאוד על ירון בר-לב ועל האתר שלו, על דברים שהוא כותב. אין לי שום דבר עם ירון בר-לב מעבר לזה, הוא לא מעניין אותי ביום-יום, אנחנו לא מתעסקים איתו. הנה המאמן פה, תשאלו את המאמן, בהן צדקי, בהצלחה שלנו, אם הוא דיבר איתי בשנה האחרונה פעם אחת על ירון בר-לב. הוא לא מעניין אותנו. האיש היה פה, לא משנה מה היה, הלך לדרכו, שיצליח מכל הלב, אנחנו לא מתעסקים איתו, אבל יש חלק שם אצלו שמתעסק איתנו. זה בסדר, מקובל עלי. אני שעומד בראש מערכת כבר הצלחתי לדעת שיסנטו בי, זה בסדר, אבל לקחת אבל של משפחה? יושב פה תמיר (בן-עמי), אולי הוא שכח, אני ביום ראשון הוא היה איתי במשך כל היום, אמרתי לו אנחנו ביום שלישי נלך לנחם את בר-לב. ביום שלישי בבוקר העיר את תשומת לבי יגאל כוכבי – בוא תראה מה כתוב (בבלוג). ואני מכיר פה כמה פרופסורים… התקשרתי לרועי, אמרתי לו רועי אני מבקש ממך לפחות לגבי המשפחה, לא נעים, תוציאו הודעת השתתפות אולי בניסוח אחר, משהו. עכשיו ידעתי שאם ביום שלישי אני אלך לנחם את משפחת בר-לב, אז הפרופסורים יגידו – אה, בגלל מה שכתבו הוא הלך. אז הבנתי, אז לא הלכתי ביום שלישי, ואנחנו היום אחר הצהריים, הנה המנכ"ל פה יושב, קבענו למחר בבוקר (שישי) שאנחנו הולכים לנחם את המשפחה, את גילי שהוא עובד של המועדון וקיבל מאיתנו מודעה בידיעות אחרונות, ואני חושב שמגיע לו, ואני אבוא למשפחת בר-לב, ואני יבוא לירון בר-לב ואני אלחץ את ידו ואגיד לו 'שלא תדע צער', ומעבר לזה אין לי שום עניין איתו, גם אם אני אראה אותו ברחוב. אבל הוא באבל, אז להשתמש בזה? אבל אם אתם לא מבינים, אז מה אני יכול לומר?

סומי: אני יכול להעיד שאתמול התקשרתי לירון (קוריס) ואמרתי לו – יש שני שחקנים שירון בר-לב עזר להם, ואני רוצה לקחת אותם איתי להשתתף בצערו. מדובר בדאטורו ובקרלוס. שאלתי אותו – ירון, זה בסדר? הוא אמר לי: תגיד לי, אתם השתגעתם? בטח שזה בסדר. התקשרתי אליהם, הם בכלל לא ידעו. יכול להיות שאם הם לא היו באים, היית כותב מה פתאום הם לא הגיעו. אבל צריך להיכנס לפרופורציות, לחשוב לפני שכותבים בבלוגים או בתגובות. השחקנים קוראים את זה, האוהדים קוראים את זה. ברגע שאנחנו מצטיירים כאחד ששונא את השני, כאחד נגד השני, איך ירצו לבוא אוהדים?

בגללי יש פה אנשים ששונאים אחד את השני?

סומי: גם עבור ירון בר-לב מה שכתבת בבלוג זה לא טוב. אתה רצית לעשות טוב ויצא לך רע.

תאמין לי שגם עבור ירון בר-לב זה היה בסדר.

יובל נעים: אני רוצה לדבר על הקהל. יש פה אנשים שפעם היו מתחננים שתהיה פה קבוצה בליגה ב', העיקר שתהיה הפועל ר"ג. נראה לך רציני שבא לפני ארבע שנים בנאדם, באו אנשים שהשקיעו את מיטב כספם, הקבוצה בליגת העל והיא מביאה רק 300-400 איש? נראה לך שאם הם היו יודעים שיהיה ככה, הם היו בכלל לוקחים את המשא הזה? אני אומר לך שאם השיקמה, השכונה המסכנה הזו, היו בליגת העל, אני מבטיח לך שלווינטר היו מגיעים אלפיים איש.

אז איך אתה מסביר שהקהל לא בא?

נעים: איך אני מסביר? כל הזמן אתם מחפשים הסבר מקוריס ומניר ארקין, איזה הסבר? זה משהו שהוא לא נורמלי.

עוזי פרל: למה הוותיקים לא משחקים במכתש?

קוריס: זו שאלה מטעם המפלגה, אני מבין. אז בוא אני אענה לך. קבוצת הוותיקים כבודה במקומה מונח ואני מאחל לה הרבה הצלחה. קבוצת הוותיקים, לא שחקני הקבוצה, לאורך השנה כולה, גם נרשמו דברים, גם נאמרו דברים, גם עשו דברים, שלא מקובלים עלי. וזה לא סוד שאני סיכמתי א', ועשו ב'. עשו לי כל מיני דברים בכוונה, או עושים לי דווקא. אז שיילכו לשחק לאן שהם רוצים. כשאני מסכם עם אנשים סיכום מסוים, והבטיחו לי א' ב' ג', אז אני עם כל הרצון שלי לעזור, כשפוגעים בי אני לא שותק. אז מי שפגע בי, שלא יצפה שאני אושיט לו יד ואתן לו לעשות דברים לא מקובלים עלי. אם היו עומדים בדברים שאני סיכמתי, היה איכפת לי שיהיה פה עוד אימון בשבוע? מפריע לי? אבל עשו דבר לא יפה, לא אחת ולא שתיים, אז שיילכו לדרך שלהם, שיהיו בריאים. כל עוד הדברים לא יתנהלו בקו שלי כמו שאני רוצה, הם לא ישחקו פה. מאוד פשוט. עכשיו היית צריך לשאול עוד שאלה…

אוהד: מה עשו הוותיקים שלא מקובל עליך?

קוריס: לא השאלה הזו. אלא איך זה יכול להיות שעובדי המועדון אסור להם לשחק בוותיקים. אז בוא אגיד לכם: מי שרוצה לשחק בוותיקים, שישחק. אני איכפת לי מי משחק בוותיקים? מי שרוצה לשחק בוותיקים, שישחק. במי אני אפגע? דיברו על איציק ברוך. אני מסוגל לפגוע באיציק ברוך? אתם עזרתם לאיציק ברוך? חוכמולוגים גדולים כל אלה שכותבים. למה לא עזרתם לאיציק ברוך, שחקן קבוצת הוותיקים, כשהיה שלוש שנים בלי עבודה והיה מושעה מכדורגל? למה לא עזרתם לו כל אלה מהוותיקים ומהוותיקות והבלוגים, כל אחד שייתן מאה שקל שיהיה לו מה לאכול? מי נתן לו, אתם או שאנחנו עזרנו לו? מי הביא אותו לאמן, אתם או אני? אני איכפת לי איפה הוא ישחק? זה נראה לכם נורמלי? עזבו את השטויות האלה. אני מזכיר לכם שהוותיקים שיחקו פה בשנה שעברה ואפילו אני באתי לראות את המשחק, זה היה לילה, אני ישבתי פה. אבל כשמסכמים איתי משהו, צריך לעמוד בזה. הם לא עמדו בקו שלי, והם המשיכו בקו הלוחמני, העוקצני, ולעשות דווקא למועדון. אז אל תצפו שמי עושה דווקא למועדון והולך נגד המועדון, יקבל מהמועדון שירות. זה לא עובד בשום מקום.

* * *

עוזי פרל: יובל, הרבה אנשים קוראים לך בונקריסט. יום אחד התרגזת, רצת אלינו… לא משנה. השאלה שלי – תסביר לנו אם אתה מאמן בונקריסט או לא בונקריסט?

קוריס: כל הכבוד, זו שאלה שאני שואל אותו כבר שנים.

פרל: אנחנו רוצים לראות התקפה ו-0:4 על בני יהודה, ולא בונקר.

קוריס: נמאס כבר מהבונקר שלו.

נעים: אתה רוצה שאתחיל בשנה שעברה? מה אתה חושב שאם משחקים עם שלושה-ארבעה חלוצים זה נקרא התקפי? בשנה שעברה ב-85 מהזמן ומהמשחקים, וזה שאנשים כותבים שטויות זה משהו אחר, אבל 85 אחוז מהזמן שיחקו כל העונה אותם שחקנים. משחק אחד ניצחו 0:3, משחק אחד הפסידו, אבל שיחקו אותם שחקנים. עכשיו, שי חדד דפנסיבי? קובי חסן דפנסיבי? בני חדד דפנסיבי? קובי מוסא שהוא מגן הוא שחקן דפנסיבי? סרג' שפצוע הוא דפנסיבי? דאטורו שמשחק הוא דפנסיבי? אלה השחקנים שבדרך כלל משחקים. לא מדבר איתך על בן לוז, או מור גולן. תמיד שני חלוצים, קשר אחד בצד שמאל, שי חדד, שאתה מסכים איתי שהוא יותר התקפי מהגנתי, שני מגינים תוקפים, גם בני חדד, גם קובי מוסא, איזו קבוצה משחקת יותר התקפי מהפועל ר"ג?

אבל זה לא השחקנים, זו השיטה שלך. מה זה עוזר שחקנים התקפים אם לא תוקפים הרבה?

נעים: ואם אני אשחק עם חמישה חלוצים, נניח דאטורו, סרג' איילי, מור גולן, עומר פרץ ועם עוד חלוץ, מה אתה חושב, שיהיה 'פרס' על השער? מה אתה חושב שאני לא רוצה לנצח 0:3? אז זה שהקבוצה עולה ומשחקת לא טוב, אז מה אתה חושב, שאני נהנה מזה? זה שהרגילו אתכם שהפועל ר"ג זו קבוצה מובילה, זה בסדר גמור. הפועל ר"ג בשנה ראשונה בליגת על היא שווה בשווה עם שמונה הקבוצות האחרונות, ומבחינה זו אני מרוצה. זה בהחלט צריך להספיק לנו במטרה להישאר בליגה.  

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

45 תגובות על אתה לא מתבייש?

  1. שקרנים אחד אחד הגיב:

    קוריס: ביום שישי קבעתי ללכת לנחם את ברלב -יצא שקרן
    נעים:זה לא נורמלי שהקהל לא בא- וזה מאד נורמלי לעשות תנועות מגונות נגד אלו שבאים
    העבד :רק רציתי לעשות טוב ולקרב בין ההנהלה לאוהדים – עושה פה את כל הנאצה והריחוק
    ירון קוריס היה בצוות הניהול של כל ההנהלות הקודמות אז שיפסיק לספר לנו סיפורי פוגי

  2. האמנם? הגיב:

    קוריס אל תיקח על עצמך לפאר דברים שאתה לא בלעדי בהם.
    יש קבוצות רבות וגדולות לא פחות ממך שתורמות לאוהדים כסף וציוד וגם נותנות מקום לאחסן דברים לא פחות משאתה נותן
    כשאתה כותב שבשנה שעברה מימנת אוטובוסים כל השנה במשחקי חוץ לאוהדים , באמת אני אשמח לדעת בכמה אוטובוסים מדובר כי למיטב זכרוני מימנת אוטובוס רק לירושלים, לחיפה (המשחק שבוטל) ולאחי נצרת, שלושה משחקים בלבד, זוכר שביקשו ממך לעשות אוטובוס לעכו, באר שבע ולעוד כמה מקומות שהתחמקת בסיפםורי פוגי שאלה משחקים של יום שישי או יום שני וכל מיני שטויות , אז בבקשה אל תבלבל בביצים שמימנת כל השנה אוטובוסים, מה שמגיע לך מגיע אבל אל תעשה מ-3 משחקים שנה שלמה
    יש עוד כל מני חצאי אמיתות או חצאי שקרים בדברים שלך אבל זה רק דוגמית קטנה לדברי השחצנות שלך תוך שאתה מסתמך על זכרון קצר של אנשים

  3. ירון בר לב הגיב:

    יש לי תשובה על כל דבר שנכתב כאן כלפיי או כלפיי קבוצת הותיקים אבל אני בוחר בדרך השלום וקורא לירון קוריס –

    שים הכל מאחור, תן לותיקים לשחק במכתש, אתה לא צריך להיות חבר שלי או להגיד לי שלום ברחוב.גם לא לשחר כדורי.
    יש את מועדון הכדורגל של הפועל רמת גן וכולם חברים בו ללא יוצא מן הכלל.
    ברגע שאתה מחליט מי אוהד ומי לא, מי ראוי לשחק ומי לא אתה מפר את האיזון הקדוש וזה פוגע בכל המועדון כולל בשחקנים שמשחקים בקבוצה הבוגרת היום.

    אני מבטיח שאם קבוצת הותיקים תשחק במכתש, האנרגיות הטובות יחזרו לכל המועדון וזה יקרין גם על הבוגרים.
    חלק מהאוהדים יגיע לראות את המשחקים,אפילו בימי שישי .משפחות השחקנים יגיעו,הבנים יראו את אביהם משחק.
    נוכל לקיים משחקי הוקרה וזכרון, לתת גביעים למי שעדיין לא קיבל, לסגור מעגלים ולחזור ולהיות כמו משפחה שבה יש חילוקי דעות אבל מבפנים היא חזקה וביחד.
    המהלך יגרום לרבים מהאוהדים לחזור ולהרגיש שהפועל ר"ג היא קבוצה אחת מאוחדת והתוצאה תהיה תמיכה ללא תנאי גם בבוגרים שלטעמי סובלים מהריבים המטופשים האלה וכמובן גם למהלך הנדידה להשקמה.איך שזה נראה כרגע- הפועל ר"ג הולכת לאבדון. למדבר הספורטיבי.
    רבים, טובים ועשירים ניסו לכפות את דעתם ורצונם על האוהדים בכל העולם וזה לא הצליח להם.

    ירון- אתה לא צריך להיות חבר של כל אוהד אבל המלחמות שאתה מנהל גם כלפיי פוגעות בסופו של דבר בהפועל ר"ג.התדמית נפגעת, האוהדים רואים ומתרחקים.זו לא הפועל ר"ג שהם אוהדים. גם השחקנים קוראים ומפנימים שזו לא "המשפחה" של פעם.
    האם בשביל זה לקחת את הקבוצה ממעמקי הליגה השלישית? אני בטוח שלא.
    הרי בעצמך אמרת בראיון לאתר המכתש
    http://www.hapoel-ramatgan.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=714
    -ממש בסוף עונת 2005/6 שמה שהרס את הפועל ר"ג הקודמת אלה מלחמות היהודים שהיו בהנהלה אז לא חבל לחזור על הטעויות?

    איך אתה רוצה שיזכרו אותך בעוד נניח 10 שנים ? 20 שנה?
    כמי שהניח את היסודות ובנה את הפועל ר"ג החדשה, החזקה? זו שהתבססה בליגת העל?
    או זה שהוציא אותה מהמכתש, ניהל מלחמות עם האוהדים ונטש בזעם?
    הרי לא תוכל להילחם לנצח. אתה גם בן אדם ולא לקחת את הקבוצה כדי לנהל מלחמות.
    אתה בטח לא נהנה מזה, אז די. תניח את המלחמות בצד, זה לא יעזור לאף אחד.
    במלחמה יש רק נפגעים כשהשאר הולכים לנחם אבלים.

    שבוע טוב
    ושוב- תודה לכל מי שהגיע לנחם, תמך וריגש.
    הפוטנציאל של הפועל ר"ג להמשיך ולהתקיים כמועדון משפחתי עדיין קיים.

    ירון בר לב

  4. אוהד הגיב:

    קודם כל לירון בר לב משתתף באבלך על מות אמך ומקוה שהתנחמת והתאוששת.
    שאלה לי אליך ואתה לא חיב לענות אם אתה לא רוצה-
    קוריס אומר במפגש שהוא יגיע לנחם אותך בשבעה וללחוץ את ידך,
    האם זה קרה בסופו של דבר?
    תודה. אוהד סקרן

  5. מי קיקיוני? הגיב:

    קוריס : "אתרים קיקיוניים שלכם"…
    כאילו שהאתר הרשמי שלו עם תפוצת ענק .
    האתר הרשמי זה מקום של כמה מתוסכלים וילדים שנכנסים כדי לקלל ותשאלו את רועי כמה הודעות הוא מוחק כל יום מרוב הזבל שהאתר הקיקיוני הרשמי מכיל שהוא כשלעצמו אתר ברמה עלובה

  6. אדום עתיק הגיב:

    גם אני הייתי בין אותם ה-25 שנכחו במפגש . יתכן שהנומינל היה נמוך אך לטעמי איכותי ורציני וכלל את הגרעין הקשה המבוגר, בשילוב דור הביניים ונציגי הקומנדו.
    כהרגלי אני מתעקש לראות את חצי הכוס המלאה ושוב, מבלי להתעלם מקיומו של חצי ריק.
    העימות בין שלמה מן לקוריס אכן היה קצת חריף ,מצד קוריס, אך לא חרג מעימות בין עיתונאי דעתן למבוקר בעל סף רגישות נמוך.אין בדעתי לנסות לשפוט והאמת אינה גלויה לי דייה(יש אוהדים שחושבים שלהם הכל גלוי וברור ,אני מקנא בהם…).
    מהמפגש לפחות הרחבתי את ידיעותי על התהליך שהתרחש ואף קיבלתי תשובה (לא מלאה )מדוע לא נעשה שימוש במידע על פלילים בתהליך.
    מהתמלול נשמטה שאלתי לקוריס ותשובתו בנוגע לתהליך העתידי .אתמצת ואומר, שככל הבנתי, הכסף יספיק לבניית בית לאגודה ולא להפיכת מגרש השקמה ל"מכתש החדש" והמסקנה המתבקשת היא שנשחק בוינהטר עוד זמן רב (נקווה שבליגת כל) וכדאי להתרגל ולהפנים עובדה זו .
    עובדה נוספת שציין קוריס -לא יהיה שום סוג של איחוד עם השקמה!
    והערת שוליים קטנה ,לאנונימי שמתרעם על עניין האוטובוס. שכחת לציין פרט קטן ושולי והוא מספר האוטובוסים שבוטלו כי לא נרשם מספר מינימלי של מעוניינים…

  7. ל-אדום עתיק הגיב:

    אשמח להרחבה מסויימת בנושא האי שימוש במידע הפלילי בתהליך (או בדרישה לחקירה פלילית מלאה). תודה.

  8. נראה אותך יוצא גבר קוריס הגיב:

    ירון ברלב מוביל למהלך החזרת ההגמוניה המשפחתית בין יושבי המכתש
    עכשיו זה תורך לעשות את הצעד הבא
    אמרת שידך מושטת לשלום? הגיע זמנך להוכיח לנו למה התכוונת
    זו הזדמנות בלתי חוזרת לפתור בעיות ו"לשים פס על העבר" ולצאת לדרך חדשה.
    נראה אותך יוצא גבר !!!!!

  9. ל-אוהד הגיב:

    לאוהד מ-10.21: קוריס לא הגיע לנחם את משפ' בר לב. אמר אז אמר
    נראה לך שהיה בא ? הכל אחיזת עיניים, העיקר שהוא ומלחכי פנכתו תקפו את שלמה על ביזוי המנוחה, עושים עוונטות על אוהדים

  10. כמה ציטוטים מובחרים הגיב:

    "אתם צריכים להבין אני מתאפק בלשוני…
    אבל אני קורא את כל השטויות שכותבים והטירוף וההסתה…."
    (קוריס לא כל כך מצליח להתאפק )

    "פה במכתש נעשו דברים בעיניי חמורים, ומכרו את המכתש בנזיד עדשים ועשו מעשים לא טובים, בלי להיכנס כרגע לשמות. עשו מעשים לא כשרים, מכרו את המכתש הזה בצורה לא יפה, לא מכובדת, לא חוקית. ואני רוצה לומר לכם, במלוא הצניעות ובמלוא הענווה, למרות שאחוז נכבד שיושב פה חושבים שאין לי"….
    ( בטוחים שיש לך ! אבל מה עם אמינות? אמרת שיש לך מידע פלילי, שהשוטרים בדרך, שיש קולות סירנה ברחובות)

    "תשמעו טוב…"
    ( בדיקת קשב לאוהדים)

    "אני רותם את עצמי, את כל אנשיי פה ואת ילדי מחלקת הנוער…"
    (קוריס בטוח שהוא עומד בראש שבט משיחי שיעשה כדברו)

    "אנשים מתוכנו שמו עמוד תאורה באמצע הדשא, כדי שלא יהיה חוקי המגרש. אתם קולטים?"
    (תזכיר לנו רגע, זה לא אתה שהיית מבין אותם אנשים אז? או שהגעת רק ב2006 ? )

    "ויש הסתה נגד המועדון, הסתה שאני לא רוצה להיכנס אליה, היא לא מעניינת אותי, אני מעבר לזה…"
    (מעבר לזה אבל לא מפסיק להזכיר ולהסית בעצמו)

    "מה אתה מבלבל לי במוח, זה שטויות במיץ עגבניות, כל אלה שחולמים חלומות בלילה ובאים לכתוב לי את זה בכל מיני אתרים קיקיוניים שלכם…"
    (סוף סוף קוריס מוצא קורבן ראוי לתת לו בראש ליד כולם ובדרך מכניס לכל האתרים הקיקיונים ונאמר אמן)

    "אנחנו האגודה היחידה, כולל אגודות חשובות, שנתנה דברים…"
    (אגודות חשובות עושות, לא מדברות)

    "האגודה הזו שילמה לקהל בשנה שעברה אוטובוסים חינם כל השנה. אין לזה אח ורע בשום מקום"
    (מישהו אמר מכבי חיפה? הפועל כפ"ס? באר שבע?)

    "קחו שלושה-ארבעה אנשים, שיהיו נורמלים, שפויים, עם לא שפויים אני לא מתעסק"..
    (תזכיר לנו מי המאמן?…)

    אין בעיה. 40 ו-20 זה טוב? אין בעיה. עכשיו רגע, כמה קהל תביאו? "….
    (אופס…מישהו מתחרט כאן?)

    "אם זה יצליח, אני אמשיך עם זה. אם תביאו 1,500 נגד עכו ובין ה-1,500 האלה יהיו 200-300 ילדים, אני נותן לך התחייבות – גם נגד הפועל ת”א אתה מקבל 300 כרטיסים חינם. איך אני?"
    (אתה גדול! , רק תזכיר לנו מתי הגיעו 1500 איש למשחק לאחרונה?)

    "איתך אין לי שיג ושיח"
    (קוריס לשלמה מן- אבל לפחות בצורת דיבור תרבותית ונעימה על הבריות)

    "אתה מבחינתי זה עבר כבר לשלב שגדול ממני,"
    (האם העברת את הנושא לטיפולם של החברים?)

    "אני מרחם על מה שאני קורא אצלך"
    (תמיד תוכל לחזור לאתר הרשמי ולהתרגש מחדש)

    סומילשלמה מן:"אבל אתה צריך לבוא ולהחליט אם אתה אוהד"
    (האם אין פרושה של אהדה אמיתית היא לומר ביקורת בונה?)

    נמיר:"בא ירון (קוריס) ואומר לי תפרסם בבקשה באתר מודעת השתתפות בצער לגילי בר-לב"
    (נמיר מנסה להציל את עורו ותדמיתו ומפיל אחריות על קוריס)

    קוריס לנמיר: "אולי הוא חושב שאני הכתבתי לך את המודעה"
    (קוריס מחזיר לנמיר את הכדור ומזכיר לו בדרך מי הבוס האמיתי)

    "ביום שישי בצהריים התקשרתי לרועי, אני מבקש ממנו להעלות הודעה. אני אכפת לי מה כתוב או לא כתוב? התחלקתם על השכל, ירדתם מהפסים לגמרי.
    (קוריס מבין שרועי לא מבין וממשיך- אני? מכתיב? לרועי? התחלקתם על השכל? לאאאא….אני רק מבקש כי מה באמת אכפת לי אני)

    "התקשרתי לרועי, אמרתי לו רועי אני מבקש ממך לפחות לגבי המשפחה, לא נעים, תוציאו הודעת השתתפות אולי בניסוח אחר"
    (טוב, אם אתם באמת מתעקשים לדעת אז אחרי הנוסח הראשוני ניסיתי לתקן את הטעות בטעות אחרת)

    "עכשיו כולם, בואו תפתחו את אתר המכתש המהולל"
    (מהולל או מקולל?)

    "ומה זה לגזור מנוי ולצלם את זה? תגיד לי."
    (קוריס נוזף בשלמה מן על כך שלא זרק את המנוי לסל המחזור העירוני)

    "תשאלו את המאמן, בהן צדקי, בהצלחה שלנו, אם הוא דיבר איתי בשנה האחרונה פעם אחת על ירון בר-לב"
    .(פעם אחת לא, אבל עשרות פעמים כן)

    "כבר הצלחתי לדעת שיסנטו בי"
    (קוריס מפנים מה זה חיי פוליטיקאי)

    "ברגע שאנחנו מצטיירים כאחד ששונא את השני, כאחד נגד השני, איך ירצו לבוא אוהדים?"
    (קוריס עולה על הבעיה המרכזית בעצמו! )

    יובל נעים:אני אומר לך שאם השיקמה, השכונה המסכנה הזו, היו בליגת העל, אני מבטיח לך שלווינטר היו מגיעים אלפיים איש.
    (ועכשיו לך תבנה מערכת יחסים עם תושבי השקמה המסכנים)

    "איך אני מסביר? כל הזמן אתם מחפשים הסבר מקוריס ומניר ארקין, איזה הסבר? זה משהו שהוא לא נורמלי."
    (יובל מגלגל מעצמו את האחריות לשאלה איך הוא מסביר את העובדה שהקהל לא בא)

    "זו שאלה מטעם המפלגה, אני מבין"
    (אכן קוריס, קשים הם חיי הפוליטיקאים במדינות דמוקרטיות)

    "כל עוד הדברים לא יתנהלו בקו שלי כמו שאני רוצה, הם לא ישחקו פה. מאוד פשוט"
    (קוריס לא מתערב לקבוצת הותיקים בכלום)

    "עכשיו היית צריך לשאול עוד שאלה"
    (קוריס לפרל- מישהו אמר מושתלים בקהל? שאלות מוכנות מראש?)

    "מי שרוצה לשחק בוותיקים, שישחק. אני איכפת לי מי משחק בוותיקים?"
    (לא, אבל אם הם לא יתנהלו לפי הקו שלך וכמו איך שאתה רוצה הם לא ישחקו פה….)

    "כל הכבוד, זו שאלה שאני שואל אותו כבר שנים….."נמאס כבר מהבונקר שלו"
    ( קוריס מודה שמשהו רקוב בממלכת דנמרק)

    יובל נעים:"איזו קבוצה משחקת יותר התקפי מהפועל ר”ג?"
    (רגע, תן לנו לחשוב על זה קצת?)

    "הפועל ר”ג בשנה ראשונה בליגת על היא שווה בשווה עם שמונה הקבוצות האחרונות, ומבחינה זו אני מרוצה. זה בהחלט צריך להספיק לנו במטרה להישאר בליגה. "
    (יובל מכין את האוהדים למאבקי תחתית ולהישארות ברגע האחרון אחרי שקיבל את כל מי שהוא רצה ועוד יקבל)

  11. ל-3:31 הגיב:

    גדול!
    צחקתי, ממש מצעד התספורות עשית לנו, או מצעד הציטוטים ההזויים של קוריס .כל משפט שלו אפשר להפוך בקלות

  12. ל 3:31 הגיב:

    ח ח ח ח ח ח ח ח ח
    מצד אחד מצחיק.
    מצד שני, בא לבכות.

  13. היית קונה ממנו מכונית משומשת? הגיב:

    חבל על קוריס שהוא מנהל מצוין שחוזר על כל השגיאות האפשריות ,
    לא מספיק שהתחלק בשנתיים האחרונות במקומות מועדים לפורענות ועשה ריב וברוגז עם חצי עיר ושונא הרבה אוהדים , הוא ממשיך בהצגות הכעס שלו והפעם הקרבן הוא שלמה שהראיס מתנפל עליו בדברי גידופים. רק להיזכר בכמות הפעמים שקוריס אמר וכתב שפניו לשלום וידו מושטת לכל אחד ואחרי זה כשאתה מודד אותו במעשים אתה רואה שהבנאדם עושה בדיוק ההפוך ממה שהוא מדבר
    איש בעייתי מאוד מהסוג שאתה נזהר ממנו ולא קונה ממנו אפילו מכונית משומשת.

  14. איתן הגיב:

    לא מבין אותך שלמה
    ברור ושקוף לכולנו שיש שיתוף פעולה בינך לבין ירון בר לב בבלוג ואתר המכתש.
    בר לב פנה לקוריס וביקש לשכוח מחילוקי דעות עבר ומושיט יד לשלום בית,
    ושוב אתה מפרסם פוסט שגורם לאוהדים לעמוד על קוצו של יוד.למה?
    למה לא להמתין ולקוות שכך יהיה?
    שוב שופכים רעל הסתה ולגלוגים.מכשולים.
    אולי לך זה לא מתאים שיהיה שקט וסולידריות בין אוהדים.רובנו מתים לזה.
    נמאס מההכפשות החשדות וההסטות.
    סומי צדק,אנחנו האוהדים הנפגעים מכך,וגם פגועים.
    נהיית שלמה המרחלת ,הוא אמר כך והשני ענה לו הפוך.
    העיקר ששמענו הוא בנושא המכתש,הורדת מחירים במשחקי הליגה שלנו
    והמשך שיווק בתי ספר,ומאמן שענה לשאלות.
    לא באנו להיות עדים להתנצחויות אישיות ,לכך יש מסיבות עתונאים,ולא אוהדים.
    אם ירון בר לב הסכים ליישר קוו עם קוריס,מה שנשאר הוא להגיע להסכם כתוב
    מקובל על שניהם ,שעכשיו תלוי בקוריס.
    והרווח מכך כמו שכולם מבינים הוא לטובת הכלל.
    במיוחד לנו שצמאים למשחק במכתש,ואולי גם ישפיע על כמות האוהדים והמשפחתיות שמתערערת בוינטר.
    בבקשה תוריד את הפוסט למספר ימים

  15. שלמה מן הגיב:

    לאיתן: לא הבנתי מה ברור ומה שקוף בשיתוף פעולה ביני לבין ירון בר לב? כאילו מה יש לי להסתיר.

    בר לב פנה לקוריס ביד מושטת לשלום בעקבות הפוסט הזה שאתה רוצה שאוריד. בר לב פירסם את ידו המושטת לשלום בתגובה שפורסמה כאן בשעה 9.30 ורק מאוחר יותר בצהריים הפך אותה לטור אצלו באתר המכתש. כל הכבוד לירון על היוזמה שלו, נראה אם הצד השני יושיט יד בחזרה. בכל אופן, מתברר שגם פוסט שאתה רואה בו הכפשות ולכלוכים, תורם בדרכו המוזרה ליוזמות שלום.

    אם תקרא שוב את הפוסט הזה, שהוא תמליל של שיחה גלויה בין היו"ר לבין האוהדים, אני בטוח שתדע לזהות מי ליכלך, הכפיש וליגלג. מצד שני, אני לא מצפה ממך לקרוא לקוריס לחזור בו מדבריו נגדי או נגד אוהדים אחרים. הרבה יותר נוח להיטפל למי שמביא את הדברים.

  16. איתן הגיב:

    התכוונתי לתגובות,אל תהיה תמים

  17. שלמה מן הגיב:

    לאיתן: לא הבנתי שהתכוונת לתגובות, מה עוד שקראת לי להוריד את הפוסט. כאילו בזה שאוריד את הפוסט הנוכחי הכל ייפתר ויהיה שקט, כאילו שאנשים לא יעברו לפוסט אחר ולא יירדו שם על קוריס ועל יובל או על ירון בר-לב. אי אפשר לחנך אנשים, גם במשפחה יש ויכוחים ויש לכלוכים, ומה לעשות שאי אפשר להשתיק בלוגים, פורומים או אתרים. אגב, גם באתר הרשמי תוכל למצוא השמצות וקללות.

  18. ל-3:31 הגיב:

    יש רק טעות אחת בקטע עם פרל. פרל ישב ליד שלמה מן ושלמה דירבן אותו לשאול את השאלות שהוא שאל אבל קוריס לא ענה לו. ההיפך ממושתלים בקהל. בקטנה.

  19. אורדון הגיב:

    קוריס?זכותו של שלמה זה לגזור מנוי! הוא לא רוצה וינטר הוא הרגיש צורך לקנות את המנוי ולעזור למועדון בבעיות הכספיות אז מה עם הוא גזר את המנוי בכל מקרה בסיפור של הקהל זה הכל אתה אתה מרחיק אותו!

  20. מאיר הגיב:

    קוריס, מה יוצא לך מזה?
    אתה אוהד שרוף? גם אני.
    מה יוצא לך מזה?
    התחככויות עם קשטן ולוזון?
    צפייה במשחקים מיציע הכבוד?
    מה יוצא לך מזה, הא?
    אתה מאזוכיסט?
    הכפשות וגידופים זה הפאטיש שלך?
    מה יוצא לך מזה?
    מה אתה רוצה?
    להראות למי יש יותר גדול?
    לך אחורה, צלול בנבכי ילדותך, אולי נוצלת בעניינים שהשתיקה יפה להם, בדוק את העניין (רצוי עם איש מקצוע טוב, עוד מעט יהיה הרבה כסף לממן את זה).

  21. מי זה קוריס הגיב:

    המעלה של קוריס שהוא מנהל טוב את הקבוצה,קטונתי מלהתווכח עם ההישגים.
    הבעיה של קוריס זה יחסי אנוש מזופתים ואגו מנופח, אני מתערב איתכם שעוד 4-3 שנים בתור יו"ר הפועל ר"ג הוא ירצה לרוץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. יש לו שאיפות וגם עכשיו אפשר לראות אותו בכל משחק חשוב יושב ביציע הכבוד ליד לוזון וקשטן כשכל המטרה שלו שיכירו אותו ויראו מי הוא. קוריס פוליטיקאי ותככן גדול וביקיצור אדם קטן שגם אם הפועל צר"ג יקחו דאבל הוא ימשיך לזלזל באנשים ותמיד ירגיש בנאדם רדוף שחושב שכולם מחפשים אותו ומנהל פנקנסות עם חצי עולם ואשתו.

  22. אדום עתיק הגיב:

    תגובה ל9:01.
    אתה לא מדייק .קרא היטב את הטקסט. קוריס אמר "…אני לא רוצה לענות לך ואם מישהו אחר רוצה לשאול את אותן השאלות,אין לי בעיה…".עוזי ישב מצידו האחד של שלמה ואני מצידו השני.עוזי שאל . קצת מגוחך וצ'ילבות ,אבל אלו העובדות.

  23. עבד בוא מהר הגיב:

    מרגיש כבר את הלחץ?
    הלחץ מכרסם בך?
    בקרוב שוב תחזור להיות אף אחד

    עבד בוא מהר
    אתה הנייר טואלט 😳

  24. yuda הגיב:

    אני לא מכיר את כל הכותבים והמגיבים. הייתי בפגישה. היו עוד כמה דברים שנשכחו בתמלולים והם שייכים דווקא לחצי הכוס המלאה… ( ההתיחסות לעמותת האוהדים שבדרך, הנכונות לשתף פעולה ברמה השיווקית ולקיים עוד מפגשים) אבל הכי קל כנראה זה להיות ציני, לחפור ולחפש את הרע, לראות בדברים החיוביים דברים של מה בכך, לראות ולהבליט דווקא את השלילי……בחצי הכוס המלאה יש גם את כמות האוהדים היפה שהגיעה למשחק האחרון…1500..(אל תתחילו להתווכח גם על זה, אולי זה קרה דווקא בגלל המפגש או דווקא בגלל שעוזי הבטיח..יללה, להתווכח, לשלול, לבעוט..). אנא, נסו להתעלות…ברוח הדברים של ירון בר לב, יוסי האדום העתיק, איתן…לטובת כולנו ולטובת המועדון…בשורה התחתונה אני מאמין ואפילו יודע מתוך הטקסטים של קוריס שניתן לשתף פעולה עם ההנהלה בדרך אחרת, חדשה. זו יכולה להיות שעתם היפה של אלו שרוצים לעשות טוב למועדון מול אלו שעומדים בצד וכל שעושים זה לזרוק בוץ על העגלה הנוסעת…

  25. שלמה די כבר אתה באמת נמאסת הגיב:

    וואלה אפילו כבר אני הגעתי למסקנה שאתה באמת מעדיף שיהיה כאן ובין האוהדים בלאגן כדי שיהיה לך מה לכתוב.
    אתה פשוט כמו שאמר רועי מאתר הרשמי בודק כל מילה ומילה ,וכמו שאמר סומי מאתר האוהדים הורס ועושה לא טוב לאוהדי ר"ג.
    יש לך ביקורת ,אין בעיה אבל לפעמים צריך לדעת גם מתי לכתוב אותה [לא לפני משחק חשוב] לדעת איך לכתוב אותה וקצת בעדינות[כדי לא להלהיט את הרוחות] זה נראה שאתה בכלל לא אוהד הפועל ר"ג.
    אני נשבע לך שאני לא מטעמו של קוריס או ירון בר לב או האתר הרשמי או האוהדים.

    אני פשוט אוהד שאוהב את המועדון ,אבל רואה איך הוא מתרסק בזכות עימותים בין האוהדים שחלקו הגדול מגיע ממך!
    אתה זורע הרס בין האוהדים,זורע כעסים,זורע התנגחויות,זורע מתחים סתמיים!

    שב עם עצמך ,תרגע ותחליט מה אתה אוהד או עיתונאי!
    ביחד זה לא ילך לך.

    אני יגיד לך משהו שלמה,אני בתור אוהד שאוהד את הקבוצה ואוהב אותה מעדיף לא לקרוא את הרחילויות שלך והביקורות שלך ,למרות שאתה חושב שזה מעניין,וזה חיוני.
    אני מעדיף לדעת ולראות שיש קבוצה בליגת העל ,מנוהלת היטב,וסך הכל מצליחה.
    תן לנו להנות מהחיים אחרי 20 שנה,למה גם עכשיו צריך לעשות רע על הנשמה.

    אתה לא מבין למה הותיקים לא משחקים במכתש?אולי בגלל שאחד כמוך שידוע כחבר ומקורב של בר לב כל היום כותב ביקורות ללא טעם ,ומחפש בין השורות איפה הפעם טעו,כדי שתוכל לכתוב משהו "מעניין" בבלוג.

    די כבר נמאס!

  26. שלמה אתה צדיק בסדום הגיב:

    ושה"מקורב" שמעליי לא יבלבל לך את המוח,
    אם הנוער של עמ ידר יכול לשחק במכתש אז בטח שגם ותיקי הפועל רמת גן
    נמאס כבר מקוריס והאינפנטיליות שלו שמתנהג כמו תינוק

  27. קובי הגיב:

    הייתי במפגש ביום חמישי.אין ספק שיש פה קרע רציני בין שני מחנות כשהתוצאה היא נזק חמור לקבוצה.
    מישהו מכיר כאן אדם מקרב האורדונים המקובל גם על קוריס וגם על בר לב שיוכל לגרום לכך ששניהם יכנסו לחדר אחד, ישפכו הכל בצורה הכי אמיתית וגלויה וינסו ליישר את ההדורים?
    פיוס כזה משמעותו החזרת השקט למועדון וחזרה למשפחתיות שתמיד אפיינה אתהפועל ר"ג.
    אנחנו זקוקים לאיחוד הזה בין כולנו כדי לעזור לקבוצה במצבה העדין כיום ובכלל.

    אדום עתיק,הרושם הוא שאתה אדם רציני.
    יש מצב שאתה לוקח על עצמך את המשימה הזו?

  28. לקובי הגיב:

    האדם שמסוגל לגשר בין הנצים ישב במפגש ליד קוריס וקוראים לו ניר ארקין

  29. ל-אדום עתיק הגיב:

    לתגובתך ב-10:42. הכוונה היתה להראות שבציטוטים המובחרים (3:31) הרמז שפרל היה מושתל של קוריס פשוט מגוחך.
    בנוסף נשמח לקרוא את תגובתך לתגובה של 2:30 המופנית אליך.

  30. אדום עתיק הגיב:

    ל-8:04.
    כנראה שלא הבנתי אותך.
    לעניין הפלילי, הנושא לא מופיע בתמליל ,לכן לא רציתי להתייחס בפירוט . באופן כללי מאוד ,קוריס נתן תיאור של התהליך המשפטי בו נתבעה האגודה ולא ניתנה לה זכות ההתגוננות בבית המשפט. לגבי אפשרות הגשת התלונה במשטרה אני לא זוכר בדיוק ולכן לא אפרט . אני לא משפטן ולא מצוי בנבכי התהליך אבל לראשונה שמעתי הסבר כל שהוא.
    וללא קשר ,רגע של עברית.אהבתי את השימוש במקף לפני השם (ל-אדום עתיק) אני נוהג לכתוב כך גם לפני קיצורים וראשי תיבות .לדוגמה: ל-צה"ל. אני שמח שאני לא ה"משוגע" היחיד.

  31. ל-אדום עתיק 8:46 הגיב:

    נו באמת. לא מצפים ממך לזכור במדוייק כל מילה אבל נשמח לדעת מה א-ת-ה הבנת ממה שנאמר בנושא, כלומר מה ההסבר ששמעת. כולנו מבינים שלא מדובר בדברים מדוייקים אלא ברוח הדברים.

  32. ל 7:48 (ול yoda) הגיב:

    לפני המשחק נגד סכנין נראה בר לב משוחח עם ניר ארקין ארוכות. יכול להיות שקוריס שמע על זה ובעקבות כך הכניס את ארקין הצעיר למועדון שונאי ר"ג. אם ככה,אין מה לבנות על ארקין כמגשר.

    ול yoda
    שמים לב שטון הדברים שלך הוא של התנשאות וחלוקת ציונים,גם פה וגם בפורום אתר האוהדים. זה מה שעושים כמה שיעורים בקורס אוהדים? אתה כבר מבין ויודע יותר מכולם ? מה יהיה בסוף הקורס ?

  33. ל9:09 הגיב:

    קשה לי להאמין שניר ארקין נכנס לרשימת "חברי המועדון המכובד".
    קוריס יודע שבר לב שלמה ועוד חברי מועדון לא יכולים לעזור לו, לכן הוא יכול להתנגח בהם.
    אני יכול להבין את יודה, הוא רוצה להסתכל על הצד החיובי וזה לגיטימי.

  34. נחלת שבעה הגיב:

    קוריס: "ידעתי שאם ביום שלישי אני אלך לנחם את משפחת בר-לב, אז הפרופסורים יגידו – אה, בגלל מה שכתבו הוא הלך. אז הבנתי, אז לא הלכתי ביום שלישי, ואנחנו היום אחר הצהריים, הנה המנכ”ל פה יושב, קבענו למחר בבוקר (שישי) שאנחנו הולכים לנחם את המשפחה, את גילי שהוא עובד של המועדון וקיבל מאיתנו מודעה בידיעות אחרונות, ואני חושב שמגיע לו, ואני אבוא למשפחת בר-לב, ואני יבוא לירון בר-לב ואני אלחץ את ידו ואגיד לו ‘שלא תדע צער’….

    ומי לא בא בסוף???

  35. לנחלת השבעה הגיב:

    מי לא בא?
    פליקס הארנב

    "השבעה" היא מעמד מחזק לאבלים. היא תומכת ומחזקת. (מניסיון לצערי)
    לא מגיעים לשבעה להראות או מה יגידו עליי כי זה לא מעניין אף אחד. אני בא לתמוך במשפחה ולא בהודעת SMS או מודעה בעיתון (לא ממעיט בערכה תרתי משמע) שוב, כל אחד הוא אדון לעצמו ועושה ויעשה מה שהוא רואה לנכון, רק אל תתרץ את אי בואך בכך שידעת מה הפרופסורים יגידו. ירון (קוריס) היית יוצא הכי גדול אם היית מגיע לשבעה. היית מוציא קצת אנושיות זה הכל. היית מרגיש טוב עם עצמך האמן לי. אבל שוב מי אני שאעביר ביקורת ? כולה אוהד שקונה מנוי.

  36. ומי לא בא לשבעה הגיב:

    ראוי לצין שלא רק לשבעה קוריס לא בא אלא לא הוא ולא אף אדם מטעם המועדון הגיע גם להלויה ולא הניח זר פרחים.
    המועדון השתתף באבל המשפחה , אבל מרחוק, במודעות שפירסם באתר ובעיתון. לא היתה שום חמימות ולא מכובדות.

    מאד לא יפה.

  37. למי למי יש יותר כבוד הגיב:

    לסיכום
    קוריס לא בא להלויה ביום ראשון כי היתה לו בוררות
    לא בא ביום שלישי לשבעה מהפחד של 'מה יגידו הפרופסורים'

    לא בא ביום שישי לשבעה למרות שהבטיח כי: 1) פחד שיגידו שבא בגלל ששלמה מן אמר לו בפגישה שהוא לא שומר על כבוד המנוחה ואז יצטייר כמו פראייר.2) אשתו שלחה אותו בדיוק לקנות חלות לשבת. 3) ישב אצל טוטו כוכבי ולא בא לו לנסוע עד רחוב המתמיד 4) הוא כרגיל בילף כי חשב ששוב פעם אפשר לעבוד על כולם 5) כול התשובות נכונות.

  38. הךיגה הלאומית השנה הגיב:

    הנה מה ההעולות עשו בינן עד עכשיו

    יחס נקודות משחקים
    -2 10 8 9 5 נצרת
    4 4 8 7 3 בש
    1 3 4 3 2 עכו
    -1 7 6 3 3 חיפה
    -1 5 4 3 3 רעננה
    -1 5 4 1 2 רג

  39. קזבלן ל10:34 הגיב:

    אתה ראשון יא פרידמן!
    אפשר להוסיף עוד כמה תשובות ועדיין לבחור בתשובה 5

  40. yuda הגיב:

    לאלמוני מ9.09 ,
    וולה אתה מוכיח שאפשר לקרוא ולהבין כל דבר הפוך …אני לא מחלק ציונים לאיש אלא רק מביע דעתי. אולי לא נוח למכפישים למיניהם בכל רגע ובכל הזדמנות לדעת שאפשר גם אחרת. זה מרגיז הידיעה הזו. אני מבין שהכפשות מילות גנאי ומסקנות חותכות והוכחות כביכול זה לא חלוקת ציונים ושיפוטיות בעיניך וגם לא התנשאות…אבל..קריאה ל"שלום בית" ולהתעלות מעל המחלוקות זו התנשאות. מעניין.
    ואתה מוזמן להשתתף בקורס האוהדים אולי תדע מ ה באמת עושים שם וללא ציניות.

  41. האם העבד בא? הגיב:

    משהו יודע האם העבד הלך לנחם ?
    או שהוא היה עסוק בליקוקי תחת לקוריס
    עבד בוא מהר לקוריס נגמר הנייר טאולט 😳

  42. הוא היה עסוק הגיב:

    העבד בדיוק ניסח מכתב הערצה וסגידה לגדול מכולם ,האחד והיחיד,כי אין עוד מלבדו -ירון קוריס
    העבד מתחיל להזכיר את קוריס שהיה מלקק לכדורי ואלי ניר בהתנהגות שלו

  43. קוריס איש קטן הגיב:

    הושיטו לו יד והוא ביטל אותה
    איש קטן

  44. איתן הגיב:

    3 דברים עיקריים
    נושא המכתש עדיין לא סגור,קוריס נתן את ה OK להפגין מול עיריית גבעתיים
    משמע, מהלך כזה לא פוגע במשא ומתן בגישור פשרת המכתש ומגרש חלופי.

    ההנהלה ביקשה ומעונינת לשתף כרגיל את האוהדים בפרסום והבאת בני נוער למשחקים כבעונה שעברה.
    עד לחלון ההעברות חיבים לעודד חברים אוהדים להגיע לכל משחק ובמיוחד לדאוג
    לקומנדו בהבאת ציוד עידוד והשתתפות בעידודם ,להוסיף מוטיבציה לשחקנים.

להשאיר תגובה

