אלי לוי הוא הקורבן

אדיר ברונשטיין עצבני אש על אלונקה, קורא לאוהדים ולהנהלה להקיא אותו מהיציע, ומבין בהחלט את ההתפרצות של אלי לוי * דעה אישית של אוהד שלא מוכן להבליג יותר 

אלי לוי (בעיגול אדום) רץ לחסל חשבון עם אלונקה (צילום: ערוץ הספורט) 

מאת אדיר ברונשטיין

כאחד שהיה בשבת בווינטר מטר מאלונקה ושמע את הקללות המגעילות שלו, אני רוצה להדגיש עד כמה אני מבין ללבם של שחקני הקבוצה, ההנהלה ובפרט של אלי לוי.

סליחה שאני משתף את כולם שוב בקללות הקשות של אלונקה, אבל כדי שאנשים שלא היו במגרש, כמו שלמה מן, יבינו מה הלך שם, אז הנה חלק ממה שאלונקה צעק לעברו של אלי לוי ושל אח שלו: "יא בן זונה מזדיין, אני אזיין את אמא שלך, פושטק, יא שחור, מגעיל, תבוא לבוא לפה אני אזיין אותך, יא גנב, אני יזיין אותך ואת כל המשפחה שלך".

זה היה כל כך מביש שלא ידעתי איפה לקבור את עצמי. אלי לוי רק קם מהספסל להיכנס למגרש חמש דקות לסיום, והאלונקה הזה ישר מקלל אותו ואת אחיו. אני שעמדתי קרוב לאלונקה התחלתי להרגיש פחד מהאלימות המילולית הזו. לא באתי לראות מופע של קללות ומכות. הדו-שיח בין אלונקה לאח של אלי לוי התנהל במשך חמש דקות ארוכות. אח של אלי לוי ניסה לקפוץ מהגדר, אבל אני חייב לציין שהוא גילה איפוק, ובכל פעם שניסה לחזור למקומו, אלונקה המשיך לקלל עוד יותר כדי לגרום לו לאבד שליטה. זו היתה רשעות לשמה.

אצל אלונקה זה משהו שיטתי. כל פעם יש לו קורבן אחר רק כדי לתפוס תשומת לב. פעם זה אלי לוי, פעם שי חדד, פעם קובי חסן ופעם קרלוס. מספיק, נמאס. תארו לעצמכם איך אנחנו נראים אצל קבוצות אחרות, שרואות אוהד כזה וחושבות כמה אנחנו דפוקים.

יורם אלונקה הוא חוצפן וטיפש, ולא ברור לי למה בכלל מכניסים אותו לאיצטדיון. הגיע הזמן להעניש אותו ולא לתת לו יותר במה. בחדשות הנגללות באתר המרכזי שלנו דיווחו על האירוע הזה בתור האישיו המרכזי ולא על המשחק, ועל התקרית הזו דיברו בערוץ הספורט ובעיתונים. זה גורם נזק לתדמית של אוהדי ר"ג, שידועים כאוהדים טובים, שקטים ומתונים. הכל בגלל איזה מטומטם שמחפש תשומת לב.

כשהייתי צעיר גם אני קיללתי שחקנים על צורת המשחק, אבל ברגע שקללה הופכת למשהו אישי, ויש בה ארס והרס, כשהיא מגיעה ממקום רע ומגעיל של בנאדם שרק רוצה להוציא משלוותם שחקנים או בני משפחותיהם, מקומו של איש כזה לא במגרש ספורט.

אלי לוי ושחקני רמת גן אולי ילמדו שיעור אחרי המקרה הזה, אבל גם לאוהדים יש מה ללמוד. אדם כזה אנחנו צריכים להקיא מתוכנו. אם כולם ישרקו לו בוז כשיתחיל לצעוק ולקלל, אולי הוא יבין שהוא לא רצוי ושהמקום שלו זה לא הפועל ר"ג. שיילך הביתה ולא יבוא יותר. כל הבלגן בשבת נגרם רק בגללו. הכל היה רגוע למרות שהקבוצה שיחקה גרוע. לאף אחד לא היו טענות לשחקנים כי הבינו שזה משחק מלחמה. מה שיורם עשה זו אלימות, ואני מאשים רק אותו. בעיניי הוא לא אוהד של הפועל ר"ג, אין לו מקום בין האוהדים, הוא לא שייך להיסטוריה של הקבוצה ולא לעתיד שלה.

אני מבין את אלי לוי ומנקה אותו מכל אשמה. אם מישהו היה מקלל אותי כמו שעשה אלונקה, בצורה כל כך מרושעת ומתגרית, גם אני הייתי רוצה לפרק אותו. זה שהשחקן לא בסדר שעלה ליציע, בשביל זה יש הנהלה שתסביר לו. אבל כשזה הופך למשהו אישי של בנאדם שרק רוצה לעשות לך רע, גם אתה, שלמה מן, היית צריך לגלות חמלה כלפי השחקן. אלי לוי הוא שחקן נשמה, אנחנו חייבים לו הרבה נקודות העונה. לא מגיע לו את מה שהוא חטף מאלונקה במשחקים רבים. אנחנו האוהדים אשמים לא פחות, בכך שנותנים ליצור כזה להיות חלק מאיתנו.

הנהלת הקבוצה צריכה  לאסור על אלונקה את הכניסה למגרש ולגנות את מעשיו. אני כאוהד מצפה שתהיה אמפטיה כלפי אלי לוי. הוא בפירוש הקורבן והשעיר לעזאזל בסיפור המסריח הזה.

לינק להודעת אלונקה בפורום אתר המכתש המבקש סליחה מהאוהדים על תקרית

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

32 תגובות על אלי לוי הוא הקורבן

  1. שיהיה הגיב:

    אלונקה קצת לא נורמלי וזה הכי נורמלי בקבוצה כמו הפועל ר"ג ששום דבר בה אינו נורמלי.

  2. אלונקה פושטק הגיב:

    מצטרף לדברים החותכים והברורים של אדיר

    אני קורא לעמותה להפיץ עצומה בין האוהדים שקוראת להנהלה לא לאפשר לחוליגן אלונקה כניסה למגרש. את הכרטיס שיש לו שיחליפו לו בכרטיס לספארי , מצידי שישימו את האלונקה עם האריות שיצעק עליהם פושטקים עד שיתעצבנו ויעשו ממנו קציצות, נראה אותו גיבור גדול שם ולא פחדן שמתחבא מאחורי שוטרים וצועק למגרש.
    איש מגעיל על אמת .

    להחתים 500 איש על העצומה ולתת להנהלה שלא תכניס אותו יותר. הוא מביא רק נזק.

  3. חבר עמותה הגיב:

    להוקיא לא להוקיא את אלונקה זה לא הנושא, הבעיה של הקבוצה היא שהיא מנוהלת ע"י עברינים ושאף אחד לא יסובב את זה אחרת. מה בדיוק יובל נעים רוצה מפיליפ וממנדל שלא אמרו עליו מילה אחת והוא מאיים עליהם שהוא יזיין אותם באלה המילים שמעתי.

    קוריס ויבל צריכים ללכת מהר ולהשאיר את ניהול הקבוצה לאנשים שפויים ונורמטיבים ולא עברינים.

    הפועל רמת גן זה שם דבר של קבוצה מתונה ביתית ובטח שלא אלימה ועברינית קוריס וחבורתו אמנם האלו אותה לליגה הראשונה אבל באיזה מחיר. קוריס הרס את התדמית של הקבוצה והבריח את המעט של האוהדים שכן היו לה.

    כבר בתחילת העונה כתבתי שאלי לוי לא שחקן ולא ראוי לשחק בקושי בליגה לאומית אז הוא בליגת על, דיינו אבל הוא בא על חשבון אבי סופר שחקן הרבה יותר טוב ממנו דיינו אבל הוא הבקיע 3 שערים עצמיים וגמר לנו משחקים דיינו(מול בני יהודה היה טוב בבלומפילד) אבל הוא רץ ליציע לתקוף אוהד דיינו אבל יובל נעים מנסה לאכיל אותנו שקרים בכדי לחפות על החבר שלו לוי לא דיינו ולא נעלים נמאס מחבורת העברינים האלה.

    בקבוצה מתוקנת יובל נעים וקוריס היו מעיפים את אלי לוי לקיבנימאט ולא מחתימים שחקנים מהסוג שלו בקבוצה אבל בקבוצה כמו שלנו שהמאמן והיו"ר מתנהלים בצורה עברינית אי אפשר לצפות אחרת.

    אני אוהד יחסית צעיר בסיביבות גיל 35 וישב לידי אוהד שכבר 30 שנה אוהד את הקבוצה רציתי לבכות ששמעתי אותו מגיב לתקרית. הוא אמר" 30 שנה אני אוהד של הקבוצה הלכתי איתה לכל מקום בית וחוץ אבל מה שקרה היום עובר כל גבול( כל הגוף שלו רעד שהוא אמר את זה) ולסיום הוסיף זאת כבר ממזמן לא הפועל רמת גן שגדלתי עליה".

    עצוב לאיפה הקבוצה שלנו הולכת עכשיו כבר לא איכפת לי שנרד ליגה וננסה לבנות הכל מחדש בלי כל העברינים האלה כי כנראה שהעליה לליגת על עלתה לנו בברית עם השטן, זכינו להצלחה אבל מכרנו את נשמתה של הקבוצה והקהל לשטן שישב שם רעב לקחת משהו טוב מאנשים והיום הוא חוגג את סבלם של האורדונים.

    בבקשה אלוהים תחזיר את השפיות לקבוצה הזו זה רק מה שאני מבקש…ואם אפשר גם שלום עולמי על הדרך 😆

  4. ל-12:39 (וגם לאחרים) הגיב:

    אייל
    אף אחד לא מכריח אותך להיות אוהד הפועל רמת גן או לבוא למשחקים,
    אתה עושה את זה מבחירה
    אבל מדבריך נשמע שאתה עושה זאת ממזוכיזם טהור.

    כל כך רע לך – אל תבוא
    אבל אל תיחל לקבוצה שאני אוהד- לרדת ליגה, להעלם ולהתחיל מחדש – לך תעשה את זה לבד
    אני מעדיף להשאר בליגת העל.

    אני מסכים ב-3000 אחוז עם אדיר
    אלונקה חייב להיות בצו הרחקה מהמגרשים שלנו!
    הוא מזיק ומתסיס וגורם נזק אדיר לקבוצה-תנו לו כרטיסיה למשטרת מסובין בזמן המשחקים בוינטר
    נמאס לשמוע את המאוס מקלל ומנבל את פיו נגד שחקני הקבוצה.
    המגלומן חושב שהוא הוא המשנה דברים במגרש- לא פעם הוא טען זאת, לדבריו -הוא גרם לאדומים של שחקני יריב ולכך שקובי חסן סוף סוף הבקיע, ועוד
    השבת הוא הוכיח ההפך ויתכן שהוא יגרום להרחקת שחקן או שניים ממשחקי הקבוצה ויגרום לאיבוד נקודות שלנו- אתם מאמינים? במקום לעזור ולגרום לנו להרוויח נקודות- הוא בצעקותיו גורם לגולים עצמיים. יורם- אם אתה מזיק מקומך לא ביציע!
    לך פצח גרעינים בבלומפילד.
    ותצרח עד השמים נגד נמני או גוטמן ושות'- עזוב אותנו במלחמותינו.

    אני אוהד ותיק – מעל 30 שנה במכתש מבקש ממך אלונקה הצעיר – לך לך ואל תחזור.

  5. אלונקה הגיב:

    סיפורי אלף לילה ולילה. אז ברונשטיין הטוקבקיסט לא אוהב אותי. וכמובן אם לא אוהבים מישהו אז מותר לשקר.
    שתי עובדות שברונשטיין "שכח"
    1. יובל נעים התפרץ ואיים על פיליפ ומנדל ואמר שיזיין אותם.
    2. אחרי המשחק המשטרה עיכבה את אח של אלי לוי, ואלי לוי חטף עונש מההתאחדות.
    3. השוטרים שעמדו ביציע יחד איתי ושמעו הכל לא פנו אלי ולא העירו לי על כלום

    אם לפי המגילה הארוכה שכתבת רק אני "אשם בכל", ומשפחת לוי התנהגה "למופת" אז למה עכבו את האח של אלי לוי אחרי המשחק? למה אלי לוי מקבל מההתאחדות הרחקה? למה המשטרה לא ניגשה אלי בכלל אלא רק אל האח שלו? כל השאלות האלה אין לך תשובה כי אתה טוקבקיסט שקרן שהעובדות זה הדבר האחרון שמעניין אותך. גם אם תכתוב מגילות שקרים באורך שלושה מטרים אף אחד לא יאמין לך. טוקבקיסט שקרן!

  6. אחד נגד כולם הגיב:

    אלונקה הוא הנער עם האצבע בסכר
    אלונקה הוא אחד נגד כל ראשי המאפיה בר-ג עמידר
    כשכולם יושבים בשקט ורעדים מפחד
    אלונקה הוא היחיד שפותח פה ואומר את האמת
    גם אם היא לא נעימה לאוזניים
    בר"ג שולטים כנופיות פשע
    יש אנשים שהדירו רגליהם מהמגרש
    ויש אנשים בעצם איש אחד
    שעומד כמו גבר ביציע
    וצועק את מה שאף לא רוצה לומר
    שהמלך הוא עירום!!

    וזו כל התורה על רגל אחת

  7. בר כוכבא הגיב:

    בושה שבערב יום הזיכרון לחללי צה"ל אנחנו עסוקים במלחמת אחים.
    בגלל מלחמות יהודים נפל בית המקדש. בגלל מלחמות אחים הפסדנו את המכתש ובגלל מלחמות אוהדים תכף גם לא תהיה קבוצה.

  8. תגובה לתגובה 12:35 הגיב:

    אני לא יודע אם התכוונת אלי ל"חבר עמותה" בתשובה אבל נניח שכן דרך אגב לא קוראים לי אייל אבל שיהיה.

    כנראה שדבריי הוצאו מהקשרם הכוונה שלי הייתה שפחות יכאב לי לרדת ליגה מאשר להמשיך לראות את האופי של הקבוצה שלנו הולך לעזאזל יחד עם האוהדים.

    זה יהיה אחד הימים המאושרים שלי השנה אם הקבוצה תבטיח הישארות בליגה פשוט אני מתגעגע לימים שהתחלתי לאהוד את הקבוצה ורק הכרתי את האוהדים והקבוצה לא היה אף פעם כל כך הרבה דם רע בקבוצה וזה פוגע בכולם. הדם הרע התחיל כבר באמצע העונה שעברה והוא ממשיך ומתפשט ומשהו או מישהו חיבים לעצור את זה ועכשיו.

    לגבי אלונקה אני יבהיר את הדברים שוב אם רוב האוהדים רואים לנכון שהוא לא צריך להיות ביציע אין לי שום בעיה עם זה ואני זורם איתם אבל קחו בחשבון שמתחילים צייד מכשפות אתם לא יכולים לדעת מתי הוא מסתיים.

    דבר נוסף ולא פחות חשוב אתם חושבים שלבית"ר, למכבי תל אביב, חיפה וכו אין גם מספר אוהדים לא שפויים כמו אלונקה אשר כל המשחק שלהם מנבלים את הפה, ההבדל היחיד פה הוא שקהל האוהדים של רמת גן הוא קהל קטן שלרוב גם לא מעודד בצורה מלאה לאורך כל המשחק ובגלל זה צעקותיו של אלונקה הופכות להיות בולטות. בקהלים גדולים אף אחד לא מצליח לשמוע את האידיוטים האלה ופשוט הם חסרי חשיבות לכן במיקרה שלנו יכול להיות שצריך להרחיק את אלונקה.

    אבל קחו בחשבון שוב היום זה אלונקה מחר זה יכול להיות מישהו אחר שהדברים שלו לא לרוחנו נשאלת השאלה איפה עובר הגבול למי מותר לקלל כמה מותר לקלל ולמה בכלל לקלל(רק את השופט זה מצווה).

    ושוב אני מבהיר דבריי הוצאו מהקשרם כנראה, אני אוהד שרוף של הקבוצה ולצערי השריטה שלי עמוקה עד כדי כך שאני יושב וחושב עליה באחת ורבע בלילה וגם כותב הודעה כל כך ארוכה באמצע הלילה.

    הלוואי והכל יהיה טוב אבל לצערי אני קצת פסימי אבל זה תבוע באופי שלי כך שתמיד אני שמח לשמוע את האופטימים.

  9. לאלונקה הגיב:

    לך לך
    ואל תחזור
    אפילו לספור אתה לא יודע
    אמרת "שתי עובדות" ופירוט יש 3.

    נא לדייק- אלי לוי לא הורחק- הוא יועמד לדין- ויש סיכוי שיקבל על תנאי או קנס, במיוחד אם כל האוהדים יבואו ויעידו מה צעקת עליו.
    יובל וקוריס דיברו עם מי שקילל והאשים אותם באי ניצחון והיו חמים עליך ומה שגרמת לשחקנים שלנו לעשות.
    זה שהמשטרה שלנו אימפוטנטים ולא מסוגלים לעצור אותך -תהנה מזה, זה זמני ולא ירחק היום ואתה תבלה בתחנת המשטרה- תאמין לי אם לאלי לוי או אחיו היה שכל הוא היה מתלונן עליך- היתה נהנה מלילה באבו-כביר שם היו פותתחים לך את השושנה.
    די
    מספיק
    נמאס ממך

    אתה לא אוהד הפועל רמת גן
    אתה איש פרובוקציות זולות שזקוק לתשומת לב כמו ילד בן 3
    תתבגר והעיקר- תשתוק.

  10. יורם לאברבנל הגיב:

    אלונקה פעם במשחקים היית צורח אלונקה אלונקה ומצחיק את האנשים ומלחיץ את היריבות. מה נהייה ממך שקיבלת בטחון והתחלת לקלל שחקנים ומשפחות? יושבים בקהל נשים וילדים קטנים , אתה לא חושב שעברת את הגבול בקללות הפראיות שלך? בגלל אדיוט כמוך יפסיקו להגיע אוהדים. אם אתה רוצה לצעוק ולקלל תיכנס לבית שימוש הפרטי שלך בבית ותצעק שם עד שהשכנים ישלחו ניידת של בית משוגעים לאשפז אותך. בכל מקום נורמלי היה פסיכאטור מחוזי חותם לך על אשפוז כפוי, ובאמת תזהר שלא תגיע לאברבנל שם ישימו אותך באגף של הכי משוגעים ובין המכות חשמל שתקבל תוכל לצעוק את הקללות המפגרות שלך חתיכת חולה נפש , אל תבוא יותר לוינטר.

  11. יחי הריטינג הגיב:

    מה לא עושים כדי שיהיו לך מספר מרשים של כניסות לבלוג
    ערב יום הזכרון ואתה ממשיך בשלך
    החבר הטוב אדיר חרטטן לא קטן ממך אתה ניזון מפרשיות כאלו עוד משחק אחד לסבול אותך .
    השמועה האחרונה מספרת שאלוביץ השתיק אותך בצ'ק שמן לחשבון ',מה עם פופאי לא מגיע לו?

  12. ל-1:19 הגיב:

    אהבתי את המשפט שלך: "יובל וקוריס דיברו עם מי שקילל והאשים אותם באי ניצחון".

    זה רק מוכיח שיובל וקוריס יודעים ל"דבר" רק בשפת העבריינים האלימה הידועה של "נזיין אותך", "נרצח אותך", סימנו אותך", "נדאג לך" ו"עוד תשמע מאיתנו" וזה לא מהיום.

    תודה שהבאת לתשומת ליבו של מי שהחמיץ את "דברי התורה" האלה של יובל וקוריס.

    בנושא אחר:
    בפורום כתוב "הכתב פרימו אמר שרוכשים פוטנציאליים שהחלו לנהל מו"מ לרכישת המועדון העלו כתנאי ראשוני את אי המשך עבודתו של יובל כמאמן". בטוח שיש שם טעות והכוונה היא להמשך עבודתו של יובל כמאמן ולא אי המשך – לא יכול להיות אחרת, הרי כל מי שמשקפיו על אפו רואה את העבודה המעולה שיובל עושה בקבוצה, בעיקר מהצד המנהיגותי. פרימו גם שכח תנאי נוסף, הפעם של המוכרים, שקוריס ימשיך לעד להיות זה שאחראי על חלוקת ההזמנות – בלי זה אין מכירה, לא איטונג לא קונה.

  13. כתבה במעריב הגיב:

    היום במעריב רואים שוב את התמונה העגומה של ניהול הקבוצה
    ברדק, גרעון, ניהול כספי עלוב :
    העתקתי את הכתבה:

    הכותרת- הפועל ר"ג חייבת 35 אלף שקל על אי הגשת מסמכים
    הפועל ר"ג נמצאת כיום בשליטת נאמן, עו"ד שחר בן-עמי, שתפקידו להוציא אותה מהבוץ הכלכלי בו היא שרויה: גירעון של מיליוני שקלים. ואולם, זה לא הפריע לקבוצה לצבור גרעון נוסף בגובה 35 אלף שקלים. ב‭10-‬ במארס נענשה הקבוצה ע"י ועדת המשמעת בקנס יומי של ‭1,000‬ שקלים עד שתגיש מסמכים והנהלת חשבונות – כלומר תקציב הוצאות והכנסות – לבקרת התקציבים. ר"ג, באופן טבעי, היתה אמורה להגיש כמה שיותר מהר את המסמכים שלא העבירה בדצמבר, אולם עשתה זאת רק בשבוע שעבר עד אז, כאמור, היא צברה את החוב הגבוה.
    באשר ליתר החובות, הבעיה טרם נפתרה. רוב השחקנים הסכימו להוריד 35 אחוזים משכרם, ונענו בכך לבקשת בן-עמי. בנוסף, ספקים התבשרו למשל כי יתרמו להבראת הקבוצה בוותרם על 10 אחוזים מהחוב שלה כלפיהם. עתה ממתינים להודעת הספונסר של הקבוצה מזה שנים על גובה תרומתו הכספית כדי לחסל, אולי באמצעות תרומה זו, את החוב של מיליוני השקלים.

  14. קנטונה הגיב:

    חוקית רק בית משפט יכול לאסור על כניסת אוהד למגרש. אם משהוא ינסה למנוע מאלונקה את הכניסה יהיה צו בית משפט שלא יתן לקבוצה לשחק.

    לאלונקה יש דרך משלו להצריץ את השחקנים – בנוסף ליכולת שלו להגיד את מה שכולם שומרים בבטן: הקבוצה שלנו הפכה לבית לעבריינים (בן כהן מתאמן עם הקבוצה למשל), גל יוסף מושך בחוטים ויובל נעים מנהל בפועל. אלי לוי שלא שווה ליגה א' משחק בליגת העל. הכל קומבינות, תככים, מכירות לטוטו ולווינר ומה לא.

    אחרי 40 שנה עם הקבוצה יש לי חלום אחד – שהדבר המגעיל הזה ימחק יתפרק ויעוף לכל הרוחות. חייבם להתחיל מאפס ולשלוח את כל החלאות לקיבינימט.

  15. לחזור למאבקי הפלייאוף הגיב:

    הפלייאוף סימולטור עודכן.
    פלייאוף סימולטור

  16. לסימולטור הגיב:

    שווה שתוסיף גם את השערים והשפעתם על המיקום. בלי זה זה לא שווה הרבה בעיקר עכשיו עם הצפיפות המתהווה.

    כשעושים עד הסוף זה הרבה יותר טוב, אחרת זה כאילו לא נעשה.

  17. ל- 11:07 קנטונה לך קיבינימט הגיב:

    תתפזר לבד ותעלם
    אני נשאר עם הקבוצה!

    בן כהן לא התאמן במכתש כבר מעל שנתיים אבל אתה מזכיר את האימון והמשחק האומלל מול בני יהודה כאילו זה קרה וקורה כל יום…

    גל יוסף רחוק מהקבוצה

    ולידיעתך יובל לא מקבל משכורת ובינתיים עובד בהתנדבות ועל האינרציה כמו רוב הצוות של הקבוצה. אף אחד אחר לא היה בא חינם.

    לך תתפוצץ ותתחיל בליגה ג'
    לא צריך אותך וגם את אלונקה לא צריך
    ובהחלט צריך לתבוע אותו ולגרש אותו מהמגרש על סמך מעשיו!

  18. תתעורר מעלי הגיב:

    אתה תמצא את עצמך עם קבוצה בסגול-כחול-צהוב-לבן בשנה הבאה ואז כדאי לך להתעורר. ואולי אתה מאלה שעומדים בשער כמו אחרון הקבצנים לקבל הזמנה כי אתה קמצן עלוב ולא מוכן לשלם כדי לראות את אליךי נעוריך.

    הפועל רמת גן-גבעתיים מתה ביום שקוריס קנה אותה. ההלויה בעוד חודש.

  19. ל"יחי הרייטינג" 4.43 הגיב:

    וואלה גם אני שמעתי את השמועה הזאת.
    הרי לא יכול להיות שבן אדם יש לו כל כך אנרגיות כאשר הוא מבין ויודע שאין מצב לשנות כלום,וזה נקבע כבר לפני שנים.

    בקשר לאלונקה אם אני שחקן בקבוצה ויש אוהד שמקלל את אמא שלי,ואת המשפחה שלי בכל משחק במשך 4 שנים,כאשר אבא שלי ואחי יושבים ביציע והכל בלי פרופורציות ומגמתיט ,גם אני הייתי ממזמן קופץ ליציע על אלונקה!!!

    צריך להעריך את אלי לוי על האיפוק שלו שנמשך כבר 4 שנים.
    לא משנה מה האוהד הזה,מטורף,לא שפוי,פסיכופט,הכל טוב ויפה,אבל כאשר "אוהד" מגיע למשחק רקכדי לקלל ולצרוח בצורה מבחילה,על אותו שחקן לא משנה מה עשה טוב לא טוב מגיע לו לאותו אוהד לחטוף!

    הבעיה אצלנו האוהדים שרבים מאיתנו יפי נפש,ובמקום להוקיא ולהבריח אחד כמו אלונקה מהיציע,אנחנו באים בטענות ליובל וקוריס.
    אני לא מצדיק את התנהגות אלי לוי ההיפך,ואני לא מצדיק את יובל וקוריס.
    אבל,כאשר בן אדם כמו אלונקה צורח ומקלל בצורה כזאת לאורך כל כך הרבה זמן ואנחנו נותנים לו לעשות זאת ולא שורקים לא בוז ,או רבים יושבים ושותקים לו אז הבעיה היא גם אצלנו!

    בכל קבוצה אחרת ,גם שאוהדיה הכי יפי נפש בעולם יהיו לא היו נותנים לאחד כמו אלונקה לעשות את מה שהוא עושה!

    הקללות שהזכירו כאן הם עוד בונבונירה לעומת מה שאני כל שבת שומע.
    אמא שלך תהיה חולה,אבא שלך יקבל…אתה כזה ואתה חולה בזה…

    גועל נפשבשבילנו האוהדים שכל היום אומרים ורוצים"לחזור" לימים של פעם…
    פעם זה לא היה קורה ,פעם אבי שפנצר היה קופץ על אלונקהכבר לפני 10 שנים ואלונקה לא היה פותח את פיו ככה!

  20. אלונקה לאשפוז הגיב:

    חבל שבגלל אוהד מטומטם אלי לוי יורחק משני משחקים.
    לא שהוא שחקן משמעותי בהרכב ובכל זאת מקבל לפעמים דקות.
    כמה אפשר להבליג למשמע קללות פרובוקטיביות של חולה נפש בטריבונה ?
    אני אישית מצטער שלא באתי אליו באמצע משחק ונתתי לו סטירה שיסתום את הג'ורה המטונפת שלו.
    איש בלתי נסבל

  21. שלמה זה מה שיש לך ביום הזיכרון? הגיב:

    לעשות עוד מלחמות ועוד כתבה?…
    יש בינינו אנשים ואוהדים שיום הזיכרון הוא לא עוד יום .מה קרה אתה לא יכול 24 שעות בלי הבלוג המטורף הזה?
    ואתה אחר כך תטיף כאן על מוסר!

  22. כל כך הרבה שטויות הגיב:

    כל אוהד זכותו לקלל ולהביע את דעתו,נכון,אלונקה משוגע אבל כמוהו יש מאות אחרים בקבוצות אחרות,אתם מתארים את יניב קטן או שבחון קופצים בסוף המשחק ליציע לתת מכות לאוהד? זו בושה וחרפה ויכול לקרות רק בשוק העברייני שמתנהל בשנים האחרונות בקבוצה..אף אחד לא שואל איפה הכסף על סוארז? סוארז נמכר בינואר,השחקנים לא מקבלים כסף מדצמבר,איפה הכסף? רצוי לשים לב מעכשיו ואני בכוונה מדגיש מעכשיו לאיפה יילך הכסף שהאגודה תקבל עבור פינוי המכתש,שלא תגידו שלא הוזהרתם. כל החמולה העבריינת שיש אנשים שמעדיפים לטמון ראשם בחול ולחשוב שאינה קיימת,קיימת ועוד איך וזה עוד בלי לדבר על הצד המקצועי שעדיף באמת לא לדבר עליו..הוזילו מחירים ל 30 שקל,על משחק כזה גם אם היו מבקשים ממני לבוא בחינם לא הייתי בא,מאמן בא וכל רצונו זה להוציא בבית תיקו מול האחרונה בטבלה,בושה וחרפה!

  23. איחוד היסטורי הגיב:

    ביקשתם? קיבלתם?
    מה חשבתם לעצמכם? שקוריס ישאר מובטל הרבה זמ?
    בשנה הבאה הוא יו"ר הקבוצה המאוחדת בוינטר.

    המטרה הרי הוגשמה, המכתש נמכר, אפשר לעבור לשלב ב'

    http://www.one.co.il/Article/156707.html

  24. יחי הריטינג הגיב:

    איתן

    הצטרף בתאריך: Mar 01, 2008
    הודעות: 1005

    נשלח: ב' 04 19, 2010 3:30 pm

    ——————————————————————————–
    בעקבות הכתבה באתר ONE מבקש ירון קוריס להודיע לכל האוהדים דברים אלו:ציטוט דבריו.
    מעולם לא דובר ביני והין גל יוסף לעשות איחוד.
    גל חבר אישי שלי ,היה וישאר.
    מעולם לא היתה פגישה בנושא איחוד.
    אני הודעתי שבתום העונה אני עוזב ולא נשאר בכדורגל מעבר ל4 המשחקים הנותרים שנשארו.
    שתו את דמי בכל מיני שקרים וסיפורי בדיות מאז יומי הראשון בקבוצה.
    ".צר לי לאכזב את הקהל של הפועל רמת גן שחושב שהוא קהל גדול במספרים ,אך לצערי הוא לא ממש.
    והעובדה היא,שלמרות שאנחנו מציעים את הקבוצה למכירה ללא חובות וללא שום התחיבות עתידית,אין כמעט קופצים.
    אני איחוד לא אעשה לעולם ,מה יקרה עם הבאים אחריי בשנים הבאות?זה לא באחריותי.ירון קוריס לא מתכוון לעשות איחוד עם הכוח רג,ולא עשה פגישות בנושא ולא יעשה פגישות בעתיד.
    גל יוסף הוא חבר אישי קרוב שלי.
    מעולם לא היה לי חוב כספי לגל יוסף,וגם היום אין כספים חייבים ממני אליו.
    סוף ציטוט.

  25. לאיתן הגיב:

    עכשיו איתן הפך באופן רשמי לכלבלב הנאמן של קוריס, מחליפו של רועי נמיר.

    איתן מודיע לנו הודעות שקריות בשמו של השקרן הראשי.

    עכשיו אפשר לראות שכל האזהרות מלפני 4 שנים, של אנשי הקבוצה השנייה שרצתה לקנות את המועדון, שלקוריס יש רק אג'נדה אחת והיא לדאוג לכיס הפרטי שלו (ואפילו בזה הוא נכשל כשלון כל כך חריף שאפילו אמו ואחותו כבר לא מדברים איתו) ואחר כך ללכת לאיחוד עם החברים העבריינים שלו מהקבוצה השניה.

    כל האמת יוצאת לאור.

    מה יעשו אוהדי הפועל ר"ג? כמו שקרה באשדוד אבל הרבה יותר גרוע. באשדוד היו 2 קבוצות שהביאו למשחקי הדרבי ביניהם למעלה מ- 7000 צופים ומאז האיחוד אין קהל באשדוד. בר"ג הקהל אינו שבוי במקום מרוחק כמו אשדוד ורוב אוהדי הפועל פשוט יעזבו את ר"ג בשבתות וינדדו לבלומפילד. אפילו האיחוד הקטן בין עמידר להכח לא הצליח והקבוצה המאוחדת הביאה פחות קהל משתי הקבוצות בנפרד. מה יעשו אוהדי עמידר? – את מי זה מעניין.

    קוריס יוצא שקרן בדיוק כפי שאומרים עליו כבר שנים.

  26. רוני שוחט הגיב:

    שלום לכולם

    חג שמח לכל האוהדים

    אל תידאגו אנשי הכופר לא יהיה איחוד אם הכח עמידר

  27. רז האדום הגיב:

    ל 4:14
    קודם כל לפני שאתה תוקף את יהורם איתן הייתי מציע לך להזדהות בשמך פחדן עלוב

    שנית אני לא מבין מאיפה יש לך את הזכות לקורא ליהורם איתן הכלבלב של קוריס
    אני מכיר את יהורם איתן אמנם רק שנתיים אבל מההיכרות הקצרה שלי איתו אני יכול להעיד שמדובר באוהד שאיכפת לו מהאוהדים האחרים שרוצה רק בטובת הקבוצה והמועדון והאוהדים לבטח לא מדובר באדם אינריסנט כמו שאתה מתאר. לי לא זכור לי שהאיש הזה שיקר לי איי פעם לא בטלפון שיצא לנו לדבר ולא בשיחה פנים מול פנים.

    מדובר באוהד שמחובר לכ"א גם לדור הצעיר וגם לדור המבוגר וזה מה שאני אוהב אצלו.

    אז לבוא ולהעליל עליו אשמות חסרות בסיס מבלי שיהיה לך הוכחות זאת חוצפה ממדרגה ראשונה.

  28. דודי הגיב:

    אני דווקא מאמין לקוריס שלא יהיה איחוד.
    גם שלקח את הקבוצה לפני 5 שנים טענו שהוא יעשה איחוד עם הכוח ועובדה שכלום לא קרה. עכשיו אומנם הוא במצוקה כלכלית, אבל הוא אדם עם כבוד ואוהד הפועל ר"ג לא פחות מאיתנו או מאף אחד מהאוהדים.
    אם באמת יש איזושהיא קבוצת אוהדים אלמונית שמתכוונת לרכוש את הקבוצה כדי לעשות את האיחוד, אני מבטיח להם שנמרר להם את החיים ואפילו אוהד אחד של הפועל לא יגיע לצפות בקבוצה המאוחדת. רק צבי בר, רמזי גבאי וגל יוסף יבואו למשחקים של הקבוצה המאוחדת.

  29. תתעורר מעלי הגיב:

    הקדמתי את הנולד:
    " אתה תמצא את עצמך עם קבוצה בסגול-כחול-צהוב-לבן בשנה הבאה ואז כדאי לך להתעורר. ואולי אתה מאלה שעומדים בשער כמו אחרון הקבצנים לקבל הזמנה כי אתה קמצן עלוב ולא מוכן לשלם כדי לראות את אליךי נעוריך.

    הפועל רמת גן-גבעתיים מתה ביום שקוריס קנה אותה. ההלויה בעוד חודש."

    איחוד כתוב על הכאילו קרחת של קוריס כבר שנה.

    בשנה הבאה עירוני עמיזובי בליכח ר"ג

  30. ארז הגיב:

    ל 5:28: למה שלא נאמין לקוריס שמצהיר שלא יהיה איחוד ?
    הוא לא ניסה לעשות הכי טוב שהוא יכול ? הוא לא אוהד הפועל ר"ג ?
    למה שאני יחשוב שהוא עושה כאן תרגיל כך שמי שיקנה ממנו את הקבוצה יאחד אותה עם הכוח ?
    אל תשכח שגם ניר ארקין בתמונה והוא לא יתן לזה לקרות. ניר ארקין לא מטומטם שסתם תרם כסף לקבוצה אלא אוהד שרוף של הפועל ר"ג שמשפחתו עזרה להפועל ר"ג רק בגלל שהם אוהדים שרופים שלה ולא כדי שיהיה איחוד עם הכוח וגל יוסף.

  31. לארז 533 הגיב:

    האבא של ניר ארקין התבטא בעבר שמבחינתו אין מניעה לאיחוד.

  32. לרז היקר 456 הגיב:

    לא נכתב שאיתן אינטרסנט
    נכתב שהוא הפך לשופר של קוריס במקום נמיר – עובדה
    הרי זה לא השקר הראשון מהפה של קוריס
    זכור לי שנמיר פעם הגן על קוריס באותה צורה ותראה איפה הוא היום
    האם מה שכתוב באתר וואן זה שקר
    כשזה נוח לקוריס אז אתר וואן הוא חביבו וכשזה לא נוח לו אז לא
    חלאס
    בגלל שאיתן ללא אינטרס, שהרי לנמיר היה אינטרס בקיום האתר שהוא בנה, אז הוא בעצם הכלבלב של קוריס שמכשכש בזנב כדי לרצות את אדונו

להשאיר תגובה

