להיות או לא להיות

 

אריק בורוכוביץ'. המצב לא פשוט

להישאר או לרדת – זו השאלה. אתם מוזמנים לפתור את הסבך

תעתועי המצב של הקבוצה מציפים את השאלה הרת הגורל הזו, לקראת משחק המבחן בשבת מול כפ"ס. אני טרוד בה והיא מלווה אותי בשבועות האחרונים, מאז שנודע רשמית על המצב האנוש של הפועל ר"ג והסיכוי לאיחוד. אף אחד לא יודע מה יקרה יום לאחר שהעונה תסתיים, ספק אם גם האיש שהביא את המועדון למצב הנוכחי.

למה הפועל ר"ג צריכה לרדת:

1) הקבוצה מפורקת, אין לה כסף, לא מגרש ולא אבא. 2) לא מגיע ליגת-על לקבוצה שלא משלמת לשחקניה ולעובדיה. 3) מי שייקח אותה לא יוכל להתמודד עם תקציב של ליגת העל, לכן עדיף להתחיל בצניעות. 4) היא לא תיפקדה מקצועית במאני טיים. 5) קבוצה בליגה שנייה לא תהיה אטרקטיבית עבור חבורת הכח, שעל פי השמועות רוצה לבלוע אותה.

למה הפועל ר"ג צריכה להישאר:

1) למרות הבעיות לאורך תקופה ארוכה, היא הצליחה להגיע למשחק ההזדמנות האחרונה, ולכן מגיע לה. 2) חובה לעשות סוף לירידות המיידיות אחרי עונה אחת בליגה הראשונה. 3) אולי בעונה הבאה יהיה טוב יותר. 4) לנקום בקשטן. 5) כי מגיע לנו קבוצה בליגת העל.

אז מה דעתכם בשאלה הזו? שאלתי את אריק בורוכוביץ' והוא ענה: "ברור שצריך לנצח ולהישאר, אין שאלה בכלל. אם נפסיד ונרד לליגה השנייה, אנחנו עלולים לרדת לליגה השלישית בגלל הפחתת נקודות כתוצאה מפשיטת רגל. אני יכול להבטיח לך שאיחוד לא יהיה השנה. בדוק במאה אחוז".

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

69 תגובות על להיות או לא להיות

  1. הרבה יותר חשוב הגיב:

    היה לקרוא פוסט על פעילות משותפת עם תושבי סובב המכתש כדי למנוע את הריסתו.

  2. את חלק מחיי הגיב:

    הדלי ,הדלי,כוסאמק עם המחלה הזו שמגיעים ובועטים בו.מה יש,לא מגיע לנו קצת נחת
    ממועדון שנשרט לנו בנשמה?
    עדיף להיות אוהד אנונימי מאשר מעורב,פחות דאגות ופציעות שבועיות.
    איך אפשר בלעדיה,נלך איתה גם למדבר בלי הבית.
    כוסאמק הפועל תא,לא מתחבר גם בעוד 20 שנהhttp://www.youtube.com/watch?v=6W9QecapkrI

  3. את חלק מחיי הגיב:

  4. שלמה פיספסת הגיב:

    קודם כל שלמה תרשה לי לברך אותך על קליעה בול בנוגע לזהות אלופת המדינה. טענת חודשים שהפועל יקחו אליפות. שאפו.

    ועכשיו לנושא הרציני של הפוסט – מגיע או לא מגיע זו לא השאלה.

    הדברים די ברורים. נשארים בליגת על = הולכים לאיחוד עם הכח.
    יורדים לליגה לאומית = הולכים לפירוק כי לגל יוסף לא יהיה עניין בנו בליגה שניה.

    ולמרות שאני מעדיף פירוק ולשמור על השם הפועל ר"ג ועל הזהות שלנו, בתקווה שהחבר'ה הוותיקים יקנו את הקבוצה ממפרק ויעשו איחוד עם השיקמה – עדיין אני אגיע לעודד את הקבוצה בשבת. אי אפשר אחרת. זה בגנים, בדם, בנשמה.

    ולגבי אריק בורוכוביץ' – זה לא אותו אחד שקוריס הוציא פירוט שיחות שלו וגילה שכל ההדלפות מהמועדון היו ממנו? ואח"כ הוא נזרק לכל הרוחות? ואח"כ עשה סולחה וחזר ושוב עזב?

    לפני שבועיים הוא זימר בוינטר לכל מי שרצה לשמוע שהאיחוד כבר בפתח. עכשיו הוא אומר לא יהיה השנה? אני מציע שלא יבלבל את המוח.

    רק קוריס & יוסף יכולים לעשות איחוד. בשנה הבאה קוריס או מי מאנשיו לא יהיה ולכן גם לא יהיה איחוד.

    דרך אגב, רפי שמואלי האפסנאי שבמקרה נשוי לאחות של אחד בן כהן, ישאר אחרי קוריס ויובל?

  5. ועוד שאלה הגיב:

    האם גם לרפי שמואלי קוריס לא משלם, או שרק לבעלהבית של סרג'.

    ועוד שאלה. גם את רפי שמואלי קוריס שולח למזכירה שתטפל לו בצ'ק שכניראה לא ניכתב כמו שצריך? 😀 😀

  6. פופאי להתעורר !!!!!!! הגיב:

    קודם כל חייבים להישאר בליגה
    אולי אם נשאר יהיה מי שיקח את הקבוצה תחת חסותו
    אם נשאר ויהיה איחוד נגיד חבל שלא ירדנו
    אבל במבחן התוצאה קודם כל חייבים להישאר
    ואז גם להציל את המכתש בגבעתיים בכל מחיר
    לכל אוהדי הפועל רמת גן לדורותיהם
    תלחמו בשביל המכתש כי המכתש זה הפועל רמת גן
    אם ישאר המכתש אף אחד לא יוכל לאחד אותנו
    תמיד כמו שאמרתי ואני לא טועה אין הפועל רמת גן ללא המכתש
    ושלמה מן תתחיל להתעורר קדימה הפגנות ולהפוך כל אבן אפשרית להציל את המכתש
    להפעיל חברי כנסת וגם המחלקה לשימור אתרים אפשר לעשות הכל
    הפגנה היתה צריכה להעירך השבוע בעיריית גבעתיים לפני משחק המבחן
    שלמה תתעורר או שאולי קיבלת פנטהוז כמו דרזיה

  7. כוכבי הגיב:

    בורוכוביץ?
    כבדהו וחשדהו לתועלת קשריו

  8. שקשוק הגיב:

    נשארים

  9. לשואל השאלות הגיב:

    רפי שמואלי מקבל צ'קים דרך איזו מכולת ברמת עמידר
    ככה הוא לא רשום בבקרה.

    קוריססססססססססססססססססססססססססמממממק

  10. חדלי אישיים הגיב:

    מה שלא יהיה לפחות בסוף העונה הזו נפטרים משתי הזבלים קוריס ויובל נעים שהביאו את המועדון הזה לפשיטת רגל כלכלית וחברתית כאשר הרחיקו במו ידיהם את הקהל שלנו מהמגרשים.

    אני חושב שעדיף להישאר בליגת על לפתוח אותה עם -9 כאשר שיטת הקיזוז נשארת וזה בעצם 4.5- לעלות עם שחקני נוער כל העונה ולקוות לנס.

    אם נישאר בליגה העונה זה יהיה הישג אם נישאר בליגה עונה הבאה זה יהיה נס. בלי תקציב בלי שחקנים בלי מאמן ובלי בעלים המצב יהיה קשה. אולי אולי יבוא אחד מהעשירים הגדולים ויציל אותנו ארקין או דודי ששכחתי את שם משפחתו בעל תחנת דור יכולים בקלות להציל את הקבוצה ואני מקווה שהם יעשו ככה. רק קודם שקוריס יפנה את הבמה.

    אני חושב שחשוב בכל מיקרה עד אחרי יום שבת להישאר מאוחדים ולא ללכלך על הקבוצה לבוא לעודד ולגמור את הדברים ספורטיבית מה שיקרה אחר כך מבחינת עסקנות זה רק ימים יגידו.

  11. לחדלי אישים הגיב:

    אתה מתכוון לדודי וייסמן ששיחק בנוער שלנו. אבל מה הקשר שלו עכשיו? כלום!

    קוריס ונעים הם הרבה יותר מחדלי אישים. הם מחריבי המועדון.

    הרחיקו את האוהדים, איימו על אוהדים, יצרו שם רע בעולם הספורט, רבו עם כולם. הרסו כל חלקה טובה.

  12. אביעד הגיב:

    איזו דילמה ? אם נרד ליגה העונה אפשר להכריז סופית על מותה של הפועל ר"ג. כמות האוהדים הקבועים תרד מ-1,000 צופים נאמנים ל-200 במקרה טוב.
    בליגת על של 16 קבוצות, עם תמיכה מוגברת של עירית ר"ג ושל ארקין, אפשר להעמיד תקציב מינימאלי בלי להשתגע כמו קוריס עם שחקנים יקרים ורשימה ארוכה של שחקני רכש שכבר לא איתנו. עדיין מי שיקח את הקבוצה יצטרך להביא 2 מליון ש"ח מינימום מהבית אבל אם אין לנו מי שיביא את זה, אולי באמת עדיף לרדת ליגה.
    ירידת ליגה- נגמא הענין.
    הישארות בליגה- יש תקווה. המוצא נהיה קצת יותר אטרקטיבי בתנאי שבאמת קוריס יעמוד במילתו וישאיר את הקבוצה בלי חובות.

  13. ל4:56 הגיב:

    קוריס = איש עסקים לגיטימי לא?

  14. לאביעד הגיב:

    עקרונית אתה צודק
    תקציב מינימום הוא 11 מיליון שקלים.
    בפועל קורים דברים אחרים, בנוסף הדחפור שיעלה על המכתש, יביא להרס המועדון במיוחד מחלקת הנוער על כל קבוצותיה. בעיה.
    ניר ארקין ילד טוב ומההתרשמות שלי הוא נראה בחור נבון ולא מתנשא. אבל, אסור לשכוח שמי שמקבל את ההחלטות זה מורי, ומורי לא פראייר.

    "הישארות בליגה- יש תקווה. המוצא נהיה קצת יותר אטרקטיבי בתנאי שבאמת קוריס יעמוד במילתו וישאיר את הקבוצה בלי חובות." תרשה לי לגחך בזמני החופשי

  15. ל 5:27 הגיב:

    אתה לא מבין שאם נשאר בליגה אז קוריס יעשה איחוד עם עמידר??
    איזו תקווה זאת? עדיף לרדת ושחזנוולד והאנשים שלו יקנו את הקבוצה מפירוק מאשר איחוד.

  16. פופאי המכתש יום הדין קרב ובא !! הגיב:

    תשמעו אם נרד ליגה אני לא יודע אם אבכה או אצחק
    כאשר חרב האיחוד קרב ובא וזה מה שנראה באופק
    אולי בהתחלה אבכה אבל אולי אחכ אצחק שקוריס וגל יוסף נדפקו
    והשם והקבוצה שנקראת הפועל רמת גן תמשיך להתקיים בליגה הלאומית
    והמכתש כן המכתש חייבים להציל אותו בכל דרך
    אם נציל את המכתש הפועל רמת גן תשאר לנצח ולא משנה באיזה שם
    גם הפועל המכתש זה בעצם הפועל רמת גן

  17. ל5:39 הגיב:

    לפי כל הנתונים היו"ר הביא על המועדון נזק בלתי הפיך.
    אין תקווה יש רק יאוש

  18. רונן הגיב:

    עצם העובדה שהשאלה הזו נשאלת, זה מצב הזוי.
    לא חושב שיש אח ורע למצב כזה בו אוהדים מתלבטים לגבי הישארות בליגת העל.
    רק בר"ג…

  19. האדמירל הגיב:

    אשמח מאוד אם ננצח ולא אתאבל אם נפסיד. מה שחשוב עכשיו זה שתהיה קבוצה בעונה הבאה ושתהיה במצב נורמלי, בלי פירוק ובלי מינוס תשע. נמאס מהמצבים האלה, וכמובן שתהיה קבוצה עם מגרש ובית ומקום להתלבש וכתובת למכתבים וטלפון, כי בלי זה אי אפשר להתקיים וחבל על הדיבורים
    כרגע אנחנו נראים כמו סמרטוט רצפה. אם משפחת קשטן שוב תחגוג עלינו ירידה אין להתפלא על זה.

  20. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    שלום לכל אוהדי הפועל ר"ג.
    כפי שכנראה ידוע לכם משחק המבחן נקבע לשעה 19:00 בשבת, כאשר השבת יוצאת רק ב20:16, אם יש ביניכם אוהדים שומרי שבת שרוצים לראות את המשחק, בבקשה עזרו לנו להזיז אותו ל21:00, זאת בעזרת הפעלת לחץ על ההתאחדות שכבר נמצאת תחת לחץ שלנו ושל חבר הכנסת זבולון אורלב.
    אתר לשליחת פקסים חינם: http://www.freefax.co.il/upload.php

    פקס התאחדות: 03-5702044

    שליחת מייל דרך אתר ההתאחדות: http://football.org.il/Association/AboutAs…/ContactUs.aspx

    תודה,
    אוהד כפר סבא
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  21. לכפר סבאי הגיב:

    שכח מזה
    יש גמר ליגת האלופות

  22. אוהד כפר סבא הגיב:

    אז תעזור להזיז את המשחק ליום חול

  23. נמאס לי משני הפרחחים הגיב:

    אם דרך ירידת ליגה ניפטר סופית" מהגורמים האינטרסנטים" שכבשו את ספסל הקבוצה ואת ההנהלה אז אשמח לרדת אפילו 2 ליגות

  24. קובי הגיב:

    אין פה בכלל שאלה.לתת את הנשמה כדי להשאר סוף סוף עונה נוספת בליגה הראשונה אחרי שבפעמים הקודמות נראינו כמו יו יו : עולים ומיד יורדים.
    צריך לשים הכל בצד, לבוא לעודד בטירוף עם הרבה צבע אדום ביציעים כדי שכולם יראו שיש לנו קבוצה לגיטימית לליגת העל.

    יאללה רמת גן!!!!

  25. ר"ג לירידה הגיב:

    תראו את עכו עם תקציב עלוב ומשחקי בית בנצרת הבטיחו את הישארותם לפנינו ועשו עונה מצוינת ואל תשכחו שהם ניצחו את מכבי ת-א בבלומפילד ועשו תיקו עם הפועל ת-א . להפועל פ"ת היה מגיע לרדת אחרי עונה חלשה מאוד אבל הם ניצחו אותנו בזמן שהיה צריך לעשות שם תיקו ולכן נשארים
    ר"ג הרויחה את משחק המכריע להשארות ביושר רב מפני שהיא פשוט לא תפקדה בפליאוף התחתון. אני חושש מנקמה של השחקנים בקוריס ובסבוטז' שיעשו אחרי שדפק אותם חצי שנה ולא שילם להם

    אין להם עבור מה להלחם ואין להם נקמה טובה מזו ולכן אם יפסידו לכפר סבא החלשה תדעו למה.

  26. פופאי המכתש יום הדין קרב ובא !! הגיב:

    על הנייר הפועל רמת גן טובה מכפר סבא בכל פרמטר
    ראיתי את כפר סבא משחקת ברמת השרון וזו קבוצה חלשה מאוד
    שאילולה קוליק שהוציא את החלוצים שלו לאחר ששמע שנס ציונה מובילה
    הם היו בטוח מפסידים
    נראה לי שקיבלנו את הקבוצה הכי חלשה בצמרת
    ולפי דעתי נס ציונה ואפילו בת ים יותר טובות מכפר סבא
    אם הכל ילך כשורה פחות מ 0-3 לא נראה לי שיהיה
    לפי דעתי היחס פה הוא 95% לניצחון רמת גן ב 90 דקות
    ואולי 5% להארכה
    לכפר סבא אין שום סיכוי במשך לאורך המשחק
    הם אולי יכולים לבוא קצת בהתלהבות אבל כידוע לקבוצות מהליגה השניה נגמר האויר מהר מאוד
    בכל זאת יש הבדל גדול מאוד בין שתי הליגות וזה לא כמו שנה שעברה היו 12 קבוצות בשתי הליגות והפער לא היה גדול מדי
    חוץ מקירית שמונה וחצי אשקלון יתר הקבוצות הם ברמה של ליגה ארצית

  27. פיתרון פשרה הגיב:

    לנצח ואחכ להוציא לפנסיה את הםופראנוס ולהקים את הקבוצה
    מחדש עם שחקני הנוער בניהול עינב טופלה ואבי

  28. אביעד הגיב:

    פופאי, תסלח לי אבל אתה ממש חי בסרט לגבי המשחק בשבת. כנראה שהשביעייה במשחק האימון נגד נצרת עירפלה לך את החושים.
    אל תשכח שעד למשחק האחרון, ב-4 משחקים נגד יריבות מהליגה שלנו לא הגענו בכלל למצבים. כפ"ס לא מרשימה אבל הפערים לצערי לא גדולים, בעיקר שכפ"ס תגיע בהתלהבות שיא והשחקנים שלנו לא לגמרי מפוקסים.
    יובל נעים חייב לעלות בשבת בהרכב רק שחקנים שהוא יודע שיתנו 100% לקבוצה ולא שחקנים שיעשו טובה או כועסים על קוריס. יובל נעים חייב להעלות שחקנים שישחקו גם בשבילו ויודעים לעשות את ההפרדה בין המצב הכספי למשחק על החיים.
    השחקנים צריכים להבין שאם הם יפסידו, כנראה לא יהיה להם אפילו למי לבכות ביום ראשון והקבוצה תתפרק.

  29. פופאי המכתש יום הדין קרב ובא !! הגיב:

    לאביעד נכון שהקבוצה נראת על הפנים אבל אם ראית את כפר סבא ביום ששי
    אפילו הנוער שלנו מנצח אותם הם חרא קבוצה תאמין לי
    ואפילו אם תהיה להם קצת התלהבות לכמה זמן זה יספיק בכלל
    אל תשכח שחקנים מהליגה שניה לוקים מאוד בכושר גופני ואם נתחיל לעשות להם פראס על השער תאמין לי הם לא יצאו מזה

  30. תסריט ידוע מראש הגיב:

    בכל מקרה ולא משנה התוצאה לא יהיה עם מי לדבר ביום ראשון. יותר מזה, כבר במוצ"ש לא יהיה כבר עם מי לדבר. אף שחקן מאלה שבסגל היום לא ירצה להישאר במקום הזה . השחקנים חייבים לקבל את מה שמגיע להם על פי החוזה שמופקד בבקרה התקציבית ואגורה לא פחות. לא יכול להיות שגם במקרה של פרוק השחקנים יקבלו את שכרם מהבטוח הלאומי ועל חשבון משלם המיסים.צריך לקום מישהו שפעם אחת ולתמיד ילמד לקח את ההתאחדות והבקרה. צריך לתבוע את החוב מההתאחדות והבקרה שהוא גוף של ההתאחדות. אולי להבא הם ילמדו לקחת ערבויות רציניות. היינו כבר בסרט הזה לפני כמה שנים עם אלי ניר. למה זה תמיד קורה אצלנו ?

  31. אביעד הגיב:

    פופאי, ראיתי את כפ"ס ביום שישי ובכלל בתקופה האחרונה ואני מסכים איתך שהם נראים מאד חלשים.
    אבל ראיתי גם אותנו נגד רעננה, עכו והפועל חיפה לא מסוגלים להגיע למצב הבקעה אחד בכל המשחק.

  32. פופאי המכתש יום הדין קרב ובא !! הגיב:

    אביעד אל תשווה שוב את ליגת על הפועל חיפה עכו ורעננה אפילו יותר טובים מאיתנו שם לפחות ראית כדורגל ושחקנים עם טכניקה יחסית בהחזקת הכדור
    אבל להשוות את זה עם ליגת על לא הייתי משווה
    תראה את אחי נצרת שכיום אפילו שירדה ליגה עם ההרכב שלה היא נותנת בראש לכל קבוצות ליגה לאומית אולי למעט קירית שמונה ואשקלון
    תאמין לי תסמוך על מה שאני אומר רמת גן נותנת 3 חתיכות בהליכה אם לא בתחילת המשחק אז בהמשכו אבל אני מקוה שהמאמן הבונקריסט שלנו עם ניתן גול לא ירד לבונקר
    הבן אדם לא יודע כמה פוטנציאל יש בקבוצה והוא סירס אותה שבת אחר שבת
    יובל נעים תן לשחקנים לשחק חופשי

  33. פופאי המכתש יום הדין קרב ובא !! הגיב:

    לירון קוריס אם אתה קורא פה מה שכותבים תשמע טוב
    עם כל הרצון הטוב שלך מאז שלקחת את הקבוצה ושידרגת אותה
    אם באמת אתה אמיתי ואומר שבתקופתך הפועל רמת גן לא תתאחד
    אז באמת תעמוד על מילתך למרות שאמרת שאחריך מי שירצה לעשות בקבוצה מה שהוא רוצה שיעשה. אבל תשמע אנחנו לא מטומטמים אתה מכין את האיחוד במו ידיך בגלל חובות הקבוצה
    תעמוד פה כמו גבר ותגיד מה אתה מתכוון לעשות ביום ראשון בכל מקרה לא משנה באיזה ליגה נהיה. אל תעבוד על האוהדים תצא גבר אם אתה הולך לאחד אותנו תגיד את זה כמו גבר
    שנדע אם בכלל לבוא לעודד את הקבוצה שתשאר ליגה
    לפחות תהיה אמיתי תבוא לפה תדבר
    התחושות שלי שאתה רק מחכה שנשאר בליגה כדי למסור אותנו לגל יוסף ולהכח
    אני מקווה מאוד שאני טועה אבל אני בדרך כלל לא טועה
    מה שנשאר לנו האוהדים להציל את המכתש כדי שהשם הפועל רמת גן או הפועל המכתש ימשיך להתקיים

  34. איתן הגיב:

    אוי ואבוי אם אנחנו מתחילים מליגה שלישית,הלכה לנו הסטלנות בטעם החיים.
    חראם

  35. מעניין הגיב:

    מעניין אם חלק מהנדונייה של קוריס לגל יוסף כוללת גם את התמיכה השנתית המשמעותית של משפ' ארקין.
    מעניין…

  36. שכם אחד הגיב:

    השחקנים רוצים שהאוהדים יבואו לעודד
    געגועים
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3891298,00.html

  37. שעשוע הגיב:

    עתיד מועדון הפועל ר"ג איננו בטוח, אבל לפחות נראה שיש מי שיהיה מוכן לנסות ולתמוך במחלקת הנוער שלו. "אני חרד למחלקת הנוער של הפועל ר"ג, כל נושא הנוער חשוב מאוד בעיני", אמר היום (שני) מ"מ ראש עיריית ר"ג ומחזיק תיק הספורט, רמזי גבאי, לאתר ערוץ הספורט.

    בנושא הזה בדיוק מתכוון גבאי לבחון את המשך התערבותו. "במידה ותסבול קבוצת הבוגרים ממשבר חמור יותר מהנוכחי, אנחנו בעיריית ר"ג נמצא דרך לתקצב את מחלקת הנוער באופן פרטני".
    רמזי גבאי נזכר היכן התחיל להרגיש ישראלי מאז ימי בגדד,במכתש.

  38. אדיר הגיב:

    אני לא אופטימי לשבת מכיוון שכפר סבא מגיעה עם אנרגיות חיוביות ואנחנו באנרגיות שליליות ויש אי וודאות לגורל הקבוצה – לדעתי קודם כללנצח בשבת ואח״כ כל הספקולציות -אני ממש מקווה שננצח בשבת אבל זה ממש לא נראה לי בגלל האנרגיות -חייבים לשים הכל בצד וקודם כל לעלות עם נשמה מוטיבציה והרבה אכפתיות לסמל – מי שיהיה חתום על ירידה יהיה חתום על תעודת הפטירה של הקבוצה – ניצחון ישאיר לשחקנים כבוד גדול גם בעונה עם מחלוקות

  39. אדיר הגיב:

    ועוד משהו זה יכול להיות המשחק האחרון בשם הפועל רמת גן ולכן חייבים לנצח ולא להיזכר ששם הפועל רמת גן יפסיד במשחק האחרון בחיי הקבוצה

  40. אדיר הגיב:

    ובקיצור תבואו לתת תמיכה לקבוצה ברגע מאד חשוב -בשבת הפועל רמת גן זקוקה לקולנו ולכולנו

  41. אוי ואבוי אם נרד הגיב:

    זה האסון הגדול ביותר שיכול לבוא על הקבוצה ,יותר גדול מהריסת המכתש!!!
    אם נרד אפשר יהיה לשרוף את הצעיפים והדגלים כי לא תהיה קבוצה ,על בטוח!

    אם נשאר המועדון ימשיך להתקיים גם אם זה יקרה עם מינוס 9 נקודות או תקציב מהנמוכים בליגה.
    אבל עדיין הפועל ר"ג תשחק בליגת העל ותשאר על המפה.

    אני לא מבין בכלל את השאלה של המצחיקן הזה שלמה מן…

    בנוגע למשחק בשבת חבל שירון בר לב באתר שלו נזכר דווקא במשחק המבחן לקרוא לכל אוהד להגיע למשחק ,לאחר שעונה שלמה לא עשה זאת.

    הרי מה ההבדל בין המשחק בשבת לשאר המשחקים העונה?
    האם לא היה עדיף שיותר ויותר אוהדים יבואו העונה למשחקים כך גם השחקנים היו מקבלים את שמגיע להם,כך גם ההכנסות היו גדולות יותר, כך מועדון הפועל ר"ג היה מקבל כבוד הרבה יותר גדול והיה נחשף הרבה יותר ואולי היו מתנהגים אלינו אחרת כולל שופטים,רשויות ,והתאחדות!

    ישבתי במשחק נגד הפועל חיפה בוינטר עם אוהד ותיק שאמר לי משהו נכון על השיפוט,שאם היו
    יושבים ביציע 3000 איש לא היה נשרק נגדנו הפנדל…

    חבל שבמשך עונה שלמה לא נעשה דבר ,ואל תגידו לי הנהלה וקוריס,כי הם לא מעניינים אותי!
    יש אתר "אוהדים" כן כן אוהדיםםם,שבמקום לקרוא ולדרבן אוהדים להגיע למשחקים כדי שיהיה לאוהדים האלו קבוצה לאהוד ,אז האתר הזה לא עשה דבר לפחות העונה!

    לקרוא היום לכל אוהד להגיע למשחק בשבת ז,אחרי עונה שלמה שרק ירדו על הקבוצה ונתנו הרגשה של סוף לאוהדים זה הדבר הכי פתטי שיש!
    אני מבטיח לכולם שעם 2000 אוהדים ביציע גם עם כל הבעיות שהיו העונה היינו כבר נשארים לפני חודש וחצי.
    לכתוב היום שזה המשחק הכי חשוב של המועדון ,זה מצחיק.
    למה איפה היינו במשך כל העונה?
    היה לנו צאנס לתת תמיכה לאוהדים ,להנהלה,למאמן למרות הכל בכדי שהפועל ר"ג תשרוד עונה שנייה ברציפות בליגה הראשונה אחרי שנים ארוכות של אכזבות עם ירידות ואנחנו ,כן אני רושם אנחנו כי אני לא מאשים רק את ירון בר לב אלא את כל האוהדים וזה כולל גם אותי לא היינו שם,לא תמכנו,רק טענות,ולא הבנו שיש לנו קבוצה שאנחנו אוהדים שמשחקת בליגת העל ויש לנו הזדמנות לעזור לה לתקוע יתד בליגת העל.

    מצער שכעת קוראים שכולם צריכים להגיע…
    היינו צריכים להיות שם במשך כל העונה ונגד עכו ורעננה להביא 2000 איש ולא 400,כי 2000 היו נותנים לשחקנים דחיפה וטירוף ,לעומת 400 שבמשחק כזה קובע זה פשוט בושה לכל אחד שקורא לעצמו אוהד הפועל ר"ג.

    שלא תבואו בטענות למה אין מכתש,ולמה שופטים לא סופרים אותנו,ולמה ישימו עלינו זין בסוף העונה.
    כשמשחקים בליגת העל ומביאים למשחק בית 300 צופים אף אחד לא יספור אותך לא איגוד השופטים,לא עירית גבעתיים ובטח שלא ר"ג,ובטח לא ההתאחדות ,ובטח ובטח אף גורם שירצה להשקיע כסף גדול בקבוצה כאשר הוא קורא ושומע ורואה שהקבוצה לא מסוגלת להביא יותר מ-500 אוהדים.

    שוב פעם אל תגידו לי קוריס ולא יובל,יש לנו האוהדים את היכולת להביא את אותם אנשים שיושבים בבית כדי שיגיעו לעודד ולתמוך.
    כמו שאני מאמין שיש לירון בר לב את היכולת להביא כמות אוהדים נכבדת של אנשים שמחרימים ולא מגיעים וירון לא עשה זאת.

    מצער אותי המצב ששלמה מן שהוא אוהד שרוף כך הוא אומר וכותב,מצא לנכון לא להגיע למשחקי הקבוצה בגלל שהם משוחקים בוינטר.
    היום בסוף העונה אני רוצה לדעת שלמה אם השגת איזה שהוא הישג בכך שא הגעת חוץ מזה שגרמת רק נזק?

    הנזק הוא שאתה השפעת על עשרות של בני נוער שקראו כאן את טענותיך,והשפעת על עוד בוגרים שלא יגיעו.
    ומה יצא מזה?שבעיני כולם אנחנו המותג הכי גרוע בליגה עם 300 אוהדים.
    מה חשבת שאם לא תבוא לוינטר ,איזה מלאך ירד ויגיד טוב עונה הבאה המכתש חוזר להפועל ר"ג?…

    מעניין שבן אדם כמוך לא חשב שלולא לא יגיע קהל בסוףהעונה אם קוריס יעזובלא יהיה מי שירצה להתעניין בקבוצה כי היא לא מסוגלת להביא יותר מ-400-500 אוהדים.

    שיהיה סוף שבוע מתוק לכל האוהדים ,בשורות טובות!

  42. איתן הגיב:

    לאוי ואבוי אם נרד:
    רביעי, 19 במאי 2010
    אהבתי,בשורות טובות

  43. ל - אוי ואבוי אם נרד הגיב:

    זה כל כך שקוף שקוריס או מי מאנשיו כתב את התגובה המטומטמת הזאת. מה חשבת? שאתה תנהל את הקבוצה בצורה מנותקת כל כך מהאוהדים, תישלח אנשים שיאיימו על אוהדים, המאמן שלך יקלל, יאיים, ישלח אנשים ליציע, ואחרי כל זה בר לב יעודד אנשים להגיע למשחקים?

    אתה באמת חושב שהאוהדים מפגרים? אתה תמכור את סוארז ותעביר 2 מיליון שקל לחשבון הפרטי שלך, והאוהדים יגיעו לעודד רק כי זה הפועל ר"ג?

    תכניס לעצמך טוב טוב לראש. אנשים לא אידיוטים ועיוורים. אתה והמאמן שלך הוצאתם את כל החשק להיות חלק מהקבוצה הזאת.

    אתה מצפצף על אנשים שאתה חייב להם כסף, מתנהג בביריונות והיתנשאות, נצמדת לחתיכת אפס הזה יובל נעים, ואתה באמת חושב שלמישהו יש חשק לעודד?

    הסיבה היחידה שאנשים עוד מגיעים (אותם 500 שאתה מזכיר) זה מכוח האנרציה, מכוח השריטה במוח, מכוח המשיכה הבלתי נישלטת ל 11 האדומים.

    אתה אפס והמאמן שלך אפס ושניכם הותרתם רק חורבן והרס בקבוצה. יקח שנים לשקם אם בכלל את השם של המועדון שלנו.

  44. אריה הגיב:

    עוד פעם קוריס ועוד פעם יובל…מתי יבינו חלק מהכותבים כאן שהאהבה שלנו להפועל ר"ג, לשם ולסמל משמעותית יותר מזהות היו"ר או המאמן.
    נגמר סיפור קוריס בקבוצה, חייבים בכל הכוח להישאר בליגה, אחרת נמצא את עצמינו תוך שנה בליגה א' משחקים מול 100 אוהדים.
    קורים עם כל הביקורת הפסיד את כל מה שהיה לו בהרפתקאה הזאת, אני רוצה לראות את הגיבורים הגדולים שמתייצבים לדגל להצלת הקבוצה ביום ראשון בבוקר, תהיה התוצאה אשר תהיה.

  45. לאריה הגיב:

    אתה טוחן כל הזמן מה שכבר ענו לך לא פעם (בהקשר של מה יקרה ביום ראשון)
    נודניק

  46. לאוי ואבוי הגיב:

    התקשורת אשמה?

    כמה מטומטמים אתה חושב שאנחנו?

    כנופיית קוריס את נעים סגרה את עצמה מאחורי חומה ודאגה לסלק מהמערכת את כל מי שרצה ויכל לעזור.
    היום מסתבר גם למה- הכסף על סוארז הועבר למקורות חוץ בנקאיים
    הכסף על המכתש משועבד למקורות חוץ בנקאיים
    משכורות לשחקנים לא שולמו כבר כמה חודשים והחובות רק עולים ועולים
    אז תגיד לי מר אוי ואבוי- לאן נעלם הכסף?

    איפה המליונים?

    אה, שלמה מן והאתר של ברלב אשמים, הבנתי.

  47. שיא החוצפה הגיב:

    אדון באתי ראיתי החרבתי קוריס עוד מעיז להטיף מוסר לאוהדים. אתם הבנתם את זה?!
    אין גבול לבושה ולחוצפה של הבנאדם המגעיל הזה.

    הוא מת לעשות איחוד עם הכח ושגל יוסף ימחק לו חובות אז הוא נורא רוצה שנבוא לעודד בשבת ונורא רוצה שהקבוצה תישאר בליגת העל. הוא יודע מצוין שבלאומית אנחנו לא מענינים את יוסף…

    אתם הבנתם את זה? האוהדים בעיניו הם כלי שרת כדי לקדם את האינטרסים של עצמו. בושה.

    קח את העלאק מאמן שלך ולך תעודד את עירוני הכח ר"ג ותעזוב אותנו לקום מהחורבות שהשארת. אפס.

  48. ל-10.56 הגיב:

    זה הבעיה שלך ושל עוד כמה…שאתם רואים כל היום במשך עונה שלמה את קוריס ואת יובל ולא את טובת הקבוצה!

    אני לא מטעמו של קוריס אני נשבע בכל היקר לי,ויש לך טעות גדולה לגבי.
    מה שכתבת הוכחת עוד יותר את מה שאני כתבתי שכל היום אתה ועוד הרבה כמוך מתעסקים בקוריס וביובל במקום להתעסק במהות וזה שהקבוצה משחקת בליגת העל וצריכה את התמיכה של האוהדים שלה,בכדי לעשות את הבלתי יאומן לאחר שנים רבות ולהשאר עונה שנייה ברציפות בליגה הראשונה.

    המילים שלך הרס,החריב,רק מראה עד כמה אני צודק כי לולא המלחמה האישית שלך ושל עוד כמה מחבריך הקבוצה היתה מביאה למגרש 2000 אוהדים שהיו עוזרים למועדון מבחינת הכל.

    אם אתה רוצה ורצית להלחם בקוריס רק כדי שילך אז הצלחת ,אין ספק אתה וחבריך "הרגתם" אותו ללא ספק…

    אבל סתכל מסביב ותראה שבעוד כמה שבועות לא תהיה לך קבוצה לאהוד ,וזה הכל רק בגלל דבר אחד שאנחנו בתור אוהדים היה לנו את היכולת להוכיח שיש למועדון הזה קהל אוהדים רציני ,בתיקווה שיבוא יום וקוריס יעזוב יהיה איזה שהוא "משוגע" שיגיד וואלה יש כאן פוטנציאלשל קהל אוהדים ,אפשר לבנות כאן משהו…

    וזה לא קשור לקוריס וליובל ,כי שניהם וזה עכשיו מוכח לאנשארים לעולימים.
    זה ברור היה שהם יהיו כאן ל5-6 שנים מקסימום 7-8.

    אבל אתה בתור אוהד תצטרך להמשיך ,ובמקום לחשוב על השנים הבאות ועל עזיבת קוריס אתה בחרת להלחם בו ולעשות לו דווקא ,כאילו שזה שהוא נפגע מכמה אוהדים ,עושה למועדון טוב חוץ מלנפש שלך…

    לא נורא עכשיו כל השפנים מבינים ועוד מעט עוד יותר את הטעות .
    עכשיו אני בטוח שכל אוהד שהחרים את הקבוצה ,אומר איזה טעות עשיתי כולל שלמה מן…

  49. ל-3.41 הגיב:

    אני לא כתבתי שירוןושלמה אשמים.
    אני רק אומר דבר אחד,שזה נכון שקוריס יצא מלוכלך,הכל טוב ויפה.
    אבל נשאלת השאלה אם אנחנו בתור אוהדים ,אותם אלו שהחרימו ויש הרבה עשו טוב למועדון.

    אני בטוח שהם עשו רק רע.
    כי להחרים קבוצה זה כמו להחרים את אמא שלך שאתה לא מקבל את מה שהיא אומרת או חושבת עליך.
    אבל לאחר שנים רבות אתה חוזר אחורה ואומר לעצמך מה השגתי בזב…

    לנו בתור אוהדים אין הרבה יכולות להשפיע רק בדבר אחר ,והוא ביציע!!!

    שוב פעם ,אם לא היו מחרימים והיו מגיעים יותר ויותר אוהדים העיריות,הטוטו,איגוד השופטים,ההתאחדות,ואתה יודע מה אפילו אלוביץ היו מסתכלים עלינו אחרת אני מבטיח לך!

    אבל להחרים ולייצר איזה שהוא עליהום על הקבוצה ,ואחר כך להגיד לא סופרים אותנו ,ואלוביץ הוא חרא,וראשי העיריות הם זבל זה פתטי ביותר.

    משהו חשב שלא יבוא קהל והוא יגיד וואלה הנה אני מחרים שקוריס יחפש…ואז משהו מאותם אלו שהזכרתי יספור את הפועל ר"ג.

    אתה לא מבין שכל אותם אלו שהזכרתי לא מתעסקים ולא מעניין אותם למה לא מגיע קהל.
    אתה יכול לספר לחבריך ולכתוב ב-one שזה בגלל שמחרימים בגלל יובל וקוריס…

    אבל במסדרונות ההתאחדות,והעיריות,ואיגוד השופטים,ובאלו שאולי חשבו להשקיע בקבוצה לא ממש מתייחסים לזה.

    ההיפך אחד שרוצה לקחת את הקבוצה רק נהיה עוד יותר חשדן לגבי מועדון ללא אוהדים רבים ,שברגע משבר ולא משנה מה הוא ,האוהדים מחרימים.

  50. דרך אגב הגיב:

    בכל מקום שקשור לכדורגל מסתלבטים עלינו שאנחנו לא מסוגלים להביא יותר מ-500 איש ופחות מזה למשחק ליגה.

    אתה חושב שזה עושה טוב למועדון?

  51. אחד משלנו הגיב:

    אני לא מהמחרימים ולא מהשרופים אבל בראייה מאד אוביקטיבית- לא אלה שקוראים להחרמה או מחרימים בעצמם הם הבעיה כי כשהקהל רצה להגיע והגיע הוא תמיד תמיד קיבל סטירה מקוריס בשנים האחרונות בין אם על ידי העלאת מחירים , קשיחות מופגנת בעניין במשחקים שהיו צריכים להיות חגיגה אמיתית או סתם התשלחמות באוהדים שעזרו לו להגיע לצמרת ונבעטו על ידו לכל הרוחות.
    עכשיו כולם מחכים לו בפינה ואתם יודעים מה?- מגיע לו.

  52. יובב הגיב:

    ועל זה אומרים-
    בדרכך למעלה על תדרוך על האנשים בדרך כי הם יחכו לך בדרכך למטה.

    כל כך הרבה אנשים נרמסו על ידי הראיס בדרך עד שהיום הם מוכנים שהקבוצה תרד שתי ליגות והעיקר שילך מפה עם העולם התחתון שהוא הכניס לקבוצה.

    איפה הפועל רמת גן של פעם?איפה הרוח האמיתית של הקבוצה?איפה המסורת?
    אפילו את הצבע הם העלימו בדרך ולבשו לבן כמו העמידרים שעשו בכוונה לקהל של הכח

  53. כנסו והצביעו הגיב:

    דאטורו ואיילי מועמדים לשער העונה של ערוץ הספורט.

    כנסו והצביעו

    http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.78670.html

  54. ליובב הגיב:

    אתה מוכן שהקבוצה תרד 2 ליגות רק שקוריס ילך?

    יופי אתה ממש בן אדם פיקח… 🙄
    בסדר הוא הולך ,נו ומה יצא לך מזה?
    שלא תהיה קבוצה ולא מועדון ובעוד שנה נשחק בתור עירוני הפועל הכח עמידר…

    ועל זה אומרים אל תהיה צודק תהיה חכם!

  55. כולם להיות שם בשבת הגיב:

    לפי מה שהבנתי וזה מגורם מוסמך,עונה הבאה לא יהיה איחוד ,וזה ככה בקטנה משום שיש חוסר זמן עד פתיחת העונה לקיים דבר כזה.

    יום שבת כל אוהד שהפועל ר"ג חשובה לו חייב אבל חייב להגיע.

    זה משחק גמר גביע אירופה בשבילנו,משחק אחד שיקבע את עתיד המועדון.

    ירידה והדרך להתפרקות סלולה.

    השארות ורואים את האור בקצה המנהרה.

    אל תהיו פסימיים,שלא נבכה על זה.
    בואו עד השנייה נאחרונה נעודד ונתמוך ,שהמצפון שלנו לפחות יהיה שקט.

    אם נשאר אני מאמין שיהיה בסדר,גם אם יבוא משקיע ולא ישים כסף גדול,יש לנו את הצאנס להתמודד עונה הבאה בליגת העל דוגמת עכו ששיחקו עם הלב והנשמה.

    יום שבת חייבים להביא 3000 אוהדים שכל אחד ישכנע את הקרובים לו להגיע,זה הצאנס שלנו האחרון להראות שלהפועל ר"ג יש אוהדים וחבל להרוג מסורת וקהל אוהדים.

    רק 3000 אוהדים בשבת יהוו שכנוע גדול לאותו גורם פוטנציאלי שירצה להגיע לקבוצה להשקיע.

    חשבו על המחר ,והמחר הוא יום א הקרוב למחרת המשחק נגד כ"ס.

  56. לחדלי אישיים 4.56 הגיב:

    אתה בשורה הראשונה שלך כותב 2 הזבלים האלו יובל וקוריס ,ובסוף כותב מה שחשוב זה שלא נלכלך עד שבת ונשאר מאוחדים…
    וואלה אתה מצחיק.

  57. דן-אוהד ותיק הגיב:

    אם לא יגיע קהל גדול בשבת לתמוך בקבוצה, הפועל ר"ג תוכיח שמה שאמר עליה מודי בר און בתוכנית האחרונה הוא נכון, שכל ענין הקהל הגדול של הפועל ר"ג הוא קצת פיקציה.
    מי שממשיך לדבר על קוריס ויובל נעים גם שברור שכנראה תם זמנם בהפועל ר"ג, הוא פשוט לא אוהד אמיתי של הקבוצה ובושה בכלל להתייחס אליו.
    מעדיף שהמלכלכים והרעים לא יגיעם בכלל לראשון בשבת, תודה לאל שרוב הקהל שלנו באמת אוהב את הקבוצה.

  58. ל-412 ול-426 הגיב:

    אתה מחרטט ומקשקש ולא אומר כלום חדש
    אתה ממציא דברים שלא היו ולא נבראו
    אם אתה לא מטעמו של קוריס ואתה עלק אוהד המועדון אז מדוע אתה מתחבא ולא אומר את הדברים בגלוי ובשם שלך, גם ביציע לא שומעים אנשים כמוך
    חרטטן
    אם אתה חושב שבגלל האתרים לא הגיעו 2,000 אז אתה טועה אבל אתה אף פעם לא טועה כי גל בליגה נמוכה יותר הגיעו יותר – אבל למכתש
    הרוב שלא באו לא באו בגלל וינטר בלי קשר לאף אחד
    אם יהיה איחוד או מכירה או השקמה זה בשביל רוב האוהדים אותו חרא ומצידם שלא יהיה, את האהבה שלהם הם יפנו או לקבוצה חדשה שתוקם או לאהבה שנייה אחרת או הכי טוב לבני המשפחה
    אתה יודע שקוריס אומר שמי שלוקח את המועדון חייב להשאיר את יובל כי ליובל יש חוזה לעוד כמה שנים, בטח גם את עוזר האפסנאי ועוד כמה מקושרים
    אף אחד לא נלחם בקוריס, הוא עושה מצויין את עבודת ההחרבה בעצמו

    אחזור להמשך בקרוב…

  59. חדלי אישיים הגיב:

    למי שהגיב לי יובל וקוריס זה כבר ידוע שהם זבלים וזה לא לכלוך חדש לכן הרשתי לעצמי לרשום את זה חוץ מזה אני התכוונתי שאין מה ללכלך על שחקנים ועל המועדון כי זה רק פוגע בנו לפחות עד שבת.

    אין לי ספק שאיך שהשופט משמיע את שריקת הסיום במשחק ולא משנה מה התוצאה אם יורדים או לא ( אני מאוד מקווה שלא) אבל איך שתישמע השריקה כל החרא יעלה מהר מאוד לאוויר ואני בכוונה לא מפרט את כל הדברים שאני יודע בבירור על התנהלותה של הקבוצה וזה מתוך מטרה ברורה לא לפגוע בקבוצה עוד יותר בשעתה הקשה ביותר אולי ב 20 השנה האחרונות.

    אני מאמין שלנו האוהדים יש את היכולת להחזיר את הקבוצה לשורשים האמיתיים שלה ולנו האוהדים יש גם סיכוי להציל את הקבוצה קוריס הוא לא האדם היחיד עלי אדמות שמתענין בהפועל רמת גן ושגם יש לו כסף להשקיע בקבוצה.

    אגב גם אם כל הלכלוכים שנזרקו על קוריס לא נכונים ומעוותים ורחוקים מהאמת יש אמת אחת שהיא ברורה ומוצקה במשחק העלייה מול רמה"ש היו 3000 אוהדים במכתש במשחק הכי חשוב העונה נגד עכו היו 800 לאן נעלמו בדיוק עוד 1800 אוהדים מי אשם בכך שהם נעלמו.

    מה שאני מנסה להגיד זה שקוריס ויובל מיאסו את עצמם על הקבוצה ועל הקהל וכבר לא משנה מה הם יעשו הם לא יכולים לתקן את הנזק הגדול שהם יצרו אין אמון אין כבוד וכלום לא יעזור.

    בשיא הכנות אני חולם כל יום בלילה על כך שיבוא מישהו שיציל אותנו הקבוצה חשובה לי מאוד וכואב לי לראות את הסבל של האוהדים ושלי אישיית לפעמיים אני אומר הלוואי ולא ההיתי מתחיל בכלל עם הכדורגל הזה אבל מה לעשות השריטה אצלי היא עמוקה מאוד.

    כולי תפילה שננצח את כפ"ס וכולי תפילה שלא יהיה איחוד ויבוא רוכש טוב לקבוצה כאשר ביום מן הימים היא תנוהל ע"י האוהדים.

  60. חדלי אישיים הגיב:

    התכוונתי 1200

  61. חדלי אישיים הגיב:

    התכוונתי 2200 שוב טעיתי

  62. לקוריס זה יותר פשוט ממה שאתה חושב הגיב:

    רוצה שיבואו אוהדים?…בהמוניהם ?……
    זה קל צא לתקשורת ותצהיר שבחיים לא יהיה איחוד,
    שאתה תמנע איחוד….ואז תראה מה יהיה.

  63. איתן הגיב:

    תמשיכו לריב ולהתלכלך כמו תמיד,העובדות שהוזכרו לגבי כמות הקהל מאז באר שבע2-2
    כשהגיעו 1200 שלנו הוכיחו לאורך כל העונה את המציאות ,איבדנו אלפים במשך השנים.
    גם אני הייתי בין אלו שלא רצו לשמוע או לראות את הפועל במשך שנים,טמבל מי שנתפס
    להפועל תא בשנות ה90 וינסה לחזור אלינו,למה ?כמה שנים נותרו לבן אדם להמשיך להנות ולדפוק שבתות בליגה שלישית,שניה,מזוכיזים.
    כוסאמק,אנחנו בליגת על ונלחם להשאר ומה שיהיה יהיה.
    כל פלצן שמרגיש מקורב ויודע ,מלכלך ומריץ שמועות על ניהול,מזכירה,כדורים מנופחים או לא,
    סנדביצים בפיתה או בגט,משועממים .
    אין מצב שלא נמחקים אם מתחילים מחדש,מי שחולם על הפועל רמת גן בליגה שלישית
    יישב עם 20 במשחקי חוץ ו50 בבית הלא ידוע ,קבוצת החלומות של יפיי הנפש.
    אני בשבת בגאווה עם החולצה האדומה והצעיף ועוד דגל שיעטוף את כולכם.

  64. עתיד ורוד הגיב:

    חלקנו מדברים כאילו הכל כרגיל, רק נשאר לנצח איזה משחק חשוב בשבת וזהו. להלן האופציות. התבהרויות צפויות בחודש הקרוב ואז נדע אילו מהאופציות רלוונטית.
    1. ננצח ונישאר. פורמאלית. עד לקביעת הבקרה, הפחתת נקודות. ומי הבעלים? ואיפה נתאמן?
    2. נישאר , יהיה איחוד בשביל עוד כמה גרושים לקוריס מגל. הלך המועדון.
    3. נישאר, הקונה היחיד האפשרי שייקח את הקבוצה עם חובותיה- משפחת עמידר.
    4. נרד. כך או אחרת. ניכנס להליך פירוק. מישהו יקנה את הקבוצה ללא חובות ועם השם הפועל רמת גן בכסף קטן מבית המשפט. נתחיל מליגה א'. לא רע. ממש כמו קוריס לפני כ-5 שנים.
    5. נרד, איחוד, בעלות משפחת עמידר וכיוצ"ב…לא מעניין. מקימים קבוצה חדשה הפועל המכתש ר"ג. מתחילים מליגה ג'. מעניין. מעייף.
    6. עוד כל מיני וארייציות. בכולן: השחקנים בורחים לקבוצות אחרות, אין מגרש אימונים. משהו צריך לקרות.

    להתראות בשבת. כאילו אין מחר ובשביל המחר.

  65. אורדון עם ניסיון של 36 שנה הגיב:

    ברור שכולם רוצים את טובת הקבוצה. יש 500 אוהדים עם שריטה עמוקה. קראו להם נאיבים? קראו להם אוהבי נוסטלגיה? הרוב השפוי, של האלפים שאנחנו מדברים עליהם עושים את החשבון שלהם. יום שבת, לבוא לראות אנטי כדורגל לא במכתש. לא מתאים.
    המשחק נגד עכו לפני שבועיים? אני עד עכשיו לא מבין מה עשיתי שם. נזכרתי אכלתי ארטיקים לצנן את עצמי מהחום.
    כמו שנכתב כאן לכל הנאיבים שעדיין מאמינים להגיגיו של קוריס, לפי איך שזה נראה האיחוד קרוב ומכירת הקבוצה לא באופק כי אנשים לא פראיירים כמו גאיידמק שיקנו חתול בשק. עצם הבריחה מהאחריות של ירון קוריס אמורה להדליק צ'קלקות של אורות אדומים. אין שקיפות, ההתאחדות רוצה לתבוע את הקבוצה על אי סדרים. מי ישלם את הקנסות על ניהולו הכושל של קוריס? ברשצקי או טופל'ה?
    או אולי ארקין?
    אני בעל שריטה ואגיע ביום שבת. כולי תקווה שזו לא הפעם האחרונה שאני רואה קבוצה עם מדים של "הפועל רמת גן גבעתיים"
    אז לכל מגיני קוריס – הבחור החזיר את הקבוצה באותו מצב שבו היא היתה לפני 5 שנים בהיבט הכלכלי בהיבט המקצועי הקבוצה עלתה מליגה שלישית לליגה הראשונה (או אולי בשניה….) האם זהו הישג? האם כישלון?
    המצב לא טוב!
    איתן? מפיצים שמועות? אנחנו? הגמל לא רואה את הדבשת שלו

  66. קבוצה הגיב:

    מסתמן שאין פתרון אמיתי לבעיות הרציניות של המועדון
    יש להניח שבכל מצב תהיה קבוצה בשנה הבאה
    הקבוצה תישאר בבעלות של קוריס בניירות בלבד ותנוהל על ידו לפי כללי החבר'ה הטובים
    לא נראה שיש איזה מוצא אחר
    מן הסתם גם ישאר אותו מאמן ואותם האנשים

  67. עוד קצת על אלוביץ הגיב:

    המזל החרא מתחיל להידבק לאלוביץ ובצדק כי מגיע לו על מה שהוא עושה לילדי גבעתיים/ר"ג ותושבי שכונת בורוכוב

    עכשיו הוא הולך להפסיד 4 מיליון דולר בעסקה מבולגנת וגם ממנה הוא מנסה להיחלץ בשיטות לא שיטות

    בכתבה מוזכר גם "ידידינו" העו"ד המהולל רנן גרשט שפעם היה אמור ליצג את המועדון נגד אלוביץ, חצה את הקווים וקיבל מתנה מאלוביץ עבור עבודתו ה"נהדרת" בעסקת המכתש

    http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3405156,00.html

  68. בהצלחה הגיב:

    בלוג חדש נראה טוב
    שיהיה לך בהצלחה ולכולנו בכל המאבקים שנכונו לנו

  69. איתן הגיב:

    עובדה ולא שמועה,יובל נעים יחד עם אבי סופר הספונסר בראיון משותף מהאימון היום.
    אבי סופר הגיע לעודד ולדרבן את השחקנים,מענקי ניצחון?איפה ארקין,שטרן

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s