היום שאחרי

עדיין תחת הלם פינוי המכתש, האוהדים מנסים להתאושש ולאסוף כוחות * ynet: נפתחה חקירת משטרה * החל שיווק ההפגנה שתיערך ביום שלישי הקרוב

לפני הצהריים: חדר הלבשה מרוקן במכתש. מטאטא, גביע, קירות חשופים.    צילום: ירון בר-לב

  

צהריים: ynet מפרסם כי היאחב"ל פתח בחקירה

אחה"צ: דירה ברחוב השניים מציגה שלטי מחאה

15 מתנדבים חילקו היום אלפי הזמנות להפגנה בבתי התושבים. החלוקה תימשך גם בתחילת השבוע

יוזמה יפה של אייל ברזילי מעמותת האוהדים, ששלח היום מכתב לח"כ שלי יחימוביץ' ובו הוא מגולל את תלאות המכתש ומבקש ממנה לפעול להצלתו. כל אוהד מוזמן לנסח מכתב משלו ולהפיץ בקרב חברי כנסת. לכל ח"כ יש מייל שאפשר למצוא בלחיצה אחת כאן. וכך כתב ברזילי בין היתר ליחימוביץ': "אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה עזרי לנו למנוע את הריסת המגרש. מדובר פה בעוולה חברתית מהמעלה הראשונה בה שוב מגיע בעל הון, שמנצל את משאביו האדירים על מנת לפגוע באוכלוסיה חלשה. אני אדם פשוט אין לי שום אינטרס חוץ מאהבת חינם לילדים ולנוער ולצדק. כל מחלקת הנוער של הפועל ר"ג תיזרק לרחוב ותימחק תוך מספר חודשים אם לא ייעשה מעשה למנוע את הריסת המגרש".

פוסט זה פורסם בקטגוריה מצילים את המכתש, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

25 תגובות על היום שאחרי

  1. טוטו כוכבי גיס חמישי הגיב:

    יחחחחחחחחחחחחירון קוריס לא נשכח ולא נסלח

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    כל הכבוד שיש אנשים פעילים ופועלים להצלת המכתש.
    ומה יהיה עם הקבוצה עצמה?
    שחקנים שלה ששווים משהו כבר מחוזרים.
    עד שיהיה בעלות-לא יישארו שחקנים.
    אוהד למעלה מארבעים שנה.
    ביי

    • לאנונימי הגיב:

      קבוצה מפורקת ומרוסקת
      במגרש נטוש ונעול שאיימת הדחפורים מטילה עליו צל

      מי שישאר "בקבוצה" הוא טמבל או נאיבי

      לצערי
      אין בעלים
      אין מאמן
      אין קבוצה
      אין מכתש

      מה שנשאר זה הרבה זכרונות
      ועשרים קשקשני מקלדת (ואני אחד מהם)

      עצוב

      מוזר

      איפה ארקין כשצריך אותו??????

  3. צדק צדק תרדוף הגיב:

    לאנונימי מעליי
    תתפלל שהשקמה יפסידו לאום אל פאחם

    • השקמה הגיב:

      מצידי מה שקורה עם השקמה ממש לא מעניין באותה מידה כי גם איחוד עם השקמה לא מעניין.
      בכל קונסטלציה שבה הפועל ר"ג לא נשארת בפני עצמה אני אעביר את האהבה שלי רק לקבוצה שתוקם, וכשתוקם, בליגה ג', בשם הפועל המכתש ואני די בטוח שרוב האוהדים חושבים כמוני.

  4. פופאי המכתש בגבעתיים הגיב:

    השיקמה ניצחה בפנדלים 2-4 את הערבים מהשטחים אבל
    עדיין הם לא עלו כי יש להם לעבוד את מכבי באר שבע
    אבל את התחת שלי זה לא מעניין כי אם יהיה איחוד אני לא אהיה בסרט הזה
    תוקם הפועל המכתש רמת גן מחדש בליגה ג

  5. צדק צדק תרדוף הגיב:

    פופאי,תבנה מגרש וירטואלי באתר,שיהיה לנו לפתיחת העונה

  6. אוהד מ-1978 הגיב:

    כמה דפוקים היינו להאמין להבטחות של קוריס. לקח אותנו לאשליה מתקתקה וברח כשהיה יכול, השאיר אותנו בלי כלום. אפס מאופס

  7. פושעי המכתש יום הדין קרב ובא !! הגיב:

    פושעי המכתש יום הדין קרב ובא !!

  8. פושעי המכתש יום הדין קרב ובא !! הגיב:

  9. לשלמה מן הגיב:

    מברוק על הטור בזמן ת"א.

  10. לפופאי פושעי המכתש הגיב:

    לפופאי תוציא את נחום מהרשימה השחורה של פושעי המכתש, תכניס במקומו את קוריס
    לא ככה?

  11. אוהד הגיב:

    במקומון של ידיעות והמקומון של רמת גן גבעתיים היו כתבות על ההפגנה,האם מישהו ראה שגם מעריב במקומון שלהם כתבו על ההפגנה?תודה

  12. זלמן הקוקסינל הגיב:

    ירונה קורוס שמה זין על כולנו
    עלייק אוהבת אורדונים שרצתה לעשות לנו טוב
    מלדבושקס הדביקה בכל המועדון
    גם את הנוער הורידה לזנות

  13. enough id enough leave our field alone הגיב:

    Embargo

    If it gets to it, and I hope it would not

    Let them built, but no one will buy

    Embargo

  14. דודי הגיב:

    הגענו לרגע האמת. צריך לחזור לבקר בביית של אלוביץ, גנב בלילה, מושחת שחמד לו נכס ציבורי כדי להקים 2 מגדלים שיהרסו את השכונה ויותר מכל, יקברו את הפועל ר"ג.

  15. ynet מפרסמים הגיב:

    עוד כתבה היום בבוקר בוואיינט על הפרשה
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3895649,00.html

    "לא סתם כתבו הולילנד על חומות המגרש!!
    כולם להגיע להפגנה ביום שלישי

  16. איתן-יוני מורג כתב בתחילת העונה הגיב:
  17. איתן-יוני מורג כתב בתחילת העונה הגיב:

    לנד וואטש – גיליון 43: ספטמבר 2009
    ההסתדרות דורשת הטבות כספיות נוספות מהמדינה

    בהחלטה 1062 של מועצת מקרקעי ישראל ניתנו להסתדרות הטבות כלכליות משמעותיות ומרחיקות לכת; על אף האמור עתרה ההסתדרות לבית המשפט העליון בדרישה לבטלה, מתוך רצון להשיג הטבות ניכרות עוד יותר.
    ביום 13.12.09 עתיד לדון בית המשפט העליון בהרכב מורחב של 7 שופטים בעתירה[1], שהוגשה ע"י ההסתדרות, בעניין החלטה מספר 1062 של מועצת מקרקעי ישראל, הקובעת תנאים למתן הסכמת המינהל להעברת זכויות ושינוי יעוד או ניצול בנכסים, שהוחכרו למטרות ציבוריות ללא מכרז (להלן – ההחלטה).[2] האגודה התייחסה בעבר להחלטה זו ולהטבות המוענקות במסגרתה.
    בתמצית, טוענת ההסתדרות כי ההחלטה פוגעת בזכויותיה הקנייניות לשימוש במקרקעין שברשותה ומבקשת לבטלה, ובמקביל מבקשת להחיל על נכסיה את הוראות החלטה מספר 933 של המועצה, העוסקת במקרקעין שהוקצו למטרת מגורים, משרדים, תעשיה ומסחר.[3]
    כלומר, ההסתדרות מבקשת להחיל על נכסי המקרקעין שברשותה, אשר הוענקו לה ע"י המדינה ללא מכרז ותמורת תשלום סמלי למטרה ציבורית מסוימת, אותם כללים, שחלים על עסקאות במקרקעין למטרות מסחריות, אשר הוקצו במכרז, בתמורה לתשלום המשקף את ערכה הריאלי של הקרקע.
    חשוב לזכור כי הרציונאל העומד מאחורי הענקת קרקע ציבורית בפטור ממכרז ובמחיר סמלי למוסדות ציבוריים ללא כוונת רווח הינו הרצון להבטיח כי הקרקע אכן תשמש לצורך הציבורי, כגון חינוך, רווחה, ספורט וכו'. רציונאל זה קבע את מדיניות מינהל מקרקעי ישראל, הבאה לידי ביטוי בהחלטות מועצה ובחוזי החכירה עצמם, לפיה ברגע שהקרקע חדלה לשמש למטרתה הציבורית יש להשיבה למינהל על מנת שיוכל להקצותה מחדש.
    על אף ובניגוד למדיניות המינהל, עם שינוי העתים ועקב גירעונות כלכליים שיצרה ההסתדרות בשנים האחרונות, היא החלה לממש את נכסי המקרקעין הרבים שהוקצו לה לצורך מטרה ציבורית על מנת להמשיך ולממן את פעילותה ולכסות את גירעונותיה. כעולה מדו"ח מבקר המדינה, ההסתדרות פעלה כך מבלי לקבל את הסכמת המינהל, ולכן רוב העסקאות לא הגיעו לידי השלמה.[4]בעקבות פעילות זו של ההסתדרות החליט המנהל לגבש מדיניות אחרת בעניין העברת זכויות בנכסים, שהוחכרו ע"י ההסתדרות.[5]
    כלומר הרקע לקבלת החלטה מספר 1062 הינו מציאות בשטח שיצרה ההסתדרות והצורך להתמודד איתה. ההחלטה נועדה דווקא לסייע בידי ההסתדרות לממש את הנכסים שבידיה במקום להשיבם למינהל, כפי שנדרשה לעשות בהתאם לחוזי החכירה.
    המדיניות האחרת, העומדת בבסיסה של החלטה 1062, מעניקה אפשרות להעביר נכסים, שהוקצו למטרות ציבוריות, ליזמים פרטיים ו/או אפשרות לשינוי ייעוד של הקרקע ויוצרת עיוות כלכלי וחברתי. מדיניות זו יוצרת "תמריץ יתר" להסתדרות לפעול לשינוי הייעוד של הקרקע ולזנוח את המטרה הציבורית שלשמה הוענקה (גם אם עדיין יש בה צורך) על מנת ליהנות מהרווח הגלום בכך. ההפרש בין שווי הנכס כשהוא משמש למטרה ציבורית לבין שוויו כאשר הוא משמש למטרה אחרת, לרוב מסחרית, הינו הפרש ניכר. ללא מדיניות השבת הנכסים למינהל, הרווח הצפוי משינוי הייעוד, יגיע ישירות להסתדרות ו/או לצד ג', זאת במקום שהרווח יעבור לידי הציבור ע"י הקצאתו מחדש של הנכס במכרז. [6]
    מכאן, לא רק שההחלטה אינה פוגעת בזכויות הקנייניות של ההסתדרות, כפי שזו טוענת בעתירה, אלא שהיא יוצרת זכויות כלכליות יש מאין ומאפשרת להסתדרות ליהנות מהרווחים הנובעים משינוי הייעוד של הקרקע, על חשבון הקופה הציבורית.
    האגודה סבורה כי אין זה ראוי כי במצב בו קרקע השייכת לכלל הציבור – אשר הוקצתה לגוף מסויים בפטור ממכרז ובתשלום סמלי לצורך מטרה ציבורית מוגדרת – תשמש עתה לכיסוי גירעונותיו של אותו גוף. לאור כך, ולאור חשיבות הייצוג של האינטרס הציבורי בעתירה דנן, ולא רק האינטרס הכלכלי של ההסתדרות, האגודה שוקלת אפשרות להגיש בקשת הצטרפות לעתירה על מנת להתנגד לדרישותיה הנוספות של ההסתדרות.

  18. אלוביץ המכוער הגיב:

    אלוביץ יחתיכת ליכלוך מכוער של בן אדם מגעיל
    אתה תשלם על פשעיך נגד המכתש יחולרא
    כל עסקיך ירדו לטימיון במהרה מאוד

  19. ושוב אדיר באתר הגיב:

    נעלמה הקבוצה נעלם המגרש נשארו רק הזכרונות ואולי צריך להקים מחדש את הפועל המכתש רמת גן ולקרוא למגרש החדש המכתש הגדול כי רק משהו חדש יחזיק מים המכתש נגנב לנו מתחת לאף

  20. פופאי המכתש בגבעתיים הגיב:

    למי שרוצה לראות את משחק הפלייאוף העליה בליגה האנגלית מילוול נגד סווינדון בצפיה ישירה ללא תוכנה
    http://www.chabka.it/

  21. איתן-יוני מורג כתב בתחילת העונה הגיב:

    כלומר, ההסתדרות מבקשת להחיל על נכסי המקרקעין שברשותה, אשר הוענקו לה ע"י המדינה ללא מכרז ותמורת תשלום סמלי למטרה ציבורית מסוימת, אותם כללים, שחלים על עסקאות במקרקעין למטרות מסחריות, אשר הוקצו במכרז, בתמורה לתשלום המשקף את ערכה הריאלי של הקרקע.
    חשוב לזכור כי הרציונאל העומד מאחורי הענקת קרקע ציבורית בפטור ממכרז ובמחיר סמלי למוסדות ציבוריים ללא כוונת רווח הינו הרצון להבטיח כי הקרקע אכן תשמש לצורך הציבורי, כגון חינוך, רווחה, ספורט וכו'. רציונאל זה קבע את מדיניות מינהל מקרקעי ישראל, הבאה לידי ביטוי בהחלטות מועצה ובחוזי החכירה עצמם, לפיה ברגע שהקרקע חדלה לשמש למטרתה הציבורית יש להשיבה למינהל על מנת שיוכל להקצותה מחדש.
    תגובה-מינהל מקרקעי ישראל,משרד ממשלתי שבראש ובראשונה צריך לפתוח היה בחקירת הליך המכירה,הם הנפגעים העיקרים כספית כבר אז במעמד חתימת המכירה לראשונה.

כתיבת תגובה