היוזמה של בן שחר

היריבות הפוליטית בגבעתיים פוגעת במאבק על המכתש * איך זה קורה ומה צריך ראש העיר לומר לשאול אלוביץ' בשיחת טלפון דרמטית?

הגרבוזים מפגינים למען מכתש נקי ממגדלים. משמאל: אלון גרבוז, מנכ"ל הסינמטק, תושב רח' השניים

ביום שאחרי הפגנת המכתש שזכתה לפידבקים יפים, זה הזמן להמשיך הלאה. אחרי המחאה הציבורית, יימשכו פעולות נוספות: המשך הסיוע לחקירת המשטרה בנושא המכתש, העלאת קומבינת המכתש באחת מוועדות הכנסת ע"פ הבטחתו של ח"כ כרמל שאמה, המשך ייעוץ משפטי לבדיקת מהלכים שונים ומפגש מסתמן עם ראש עיריית גבעתיים, שאם ייצא לפועל זו תהיה פגישה רשמית ראשונה שלו בנושא עם האוהדים.

מכיוון שנושא המכתש הוא קודם כל ולפני הכל בעיה עירונית מובהקת – אני מקדיש את הפוסט הפעם לעיריית גבעתיים.

* * * 

ביום ראשון לקראת ערב קטעתי לעצמי קילומטראז' קטן של חלוקת פלאיירים ברחוב גורדון לקראת ההפגנה, וקפצתי לישיבת מועצת העיר. על סדר יומה הונחה הצעתו של יורם פומרנץ להצלת המכתש. עייף ומזיע טיפסתי לקומה השלישית בבית ראשונים, כשלפני כן כבר דאגו ליידע אותי שלראש העיר ראובן בן שחר יש היום הצעה יצירתית ומפתיעה בנושא.

בתחילת הדיון ביקש בן שחר להקריא הודעה אישית. הופתעתי לשמוע שההודעה האישית עוסקת בסוגיית המכתש. שמחתי שהנושא בראש סדר העדיפויות האישי, ורק בהמשך הבנתי שהשמחה היתה מוקדמת ונאיבית.

בן שחר סיפר בהודעה האישית שלו, כי לפני כחודשיים נפגש עם ראובן סגן כהן, מנכ"ל יורוקום, והבהיר לו את עמדת העירייה התומכת בהשארת המכתש במצבו הנוכחי. בן שחר ביקש כי יורוקום כי תבצע בחינה מחודשת של הנושא, והעלה את ההצעה היצירתית שלו: המכתש יהפוך עבור יורוקום למגרש מניב רווחים: הוא ייקרא איצטדיון יורוקום ויושכר להפועל ר"ג ולאירועים גדולים שהעירייה אף התחייבה לקיים כאלה תמורת תשלום. בנוסף, תוכל יורוקום להשכיר במגרש שטחי פרסום.

בן שחר הוסיף כי מנכ"ל יורוקום סירב להצעה בנימוק שהדבר יגרום לשינוי התב"ע של המקום ויהפוך את המכתש מנכס מיידי למימוש, לנכס לא ממומש. עוד אמר ראש העירייה כי כדי למנוע פגיעה בנוער של הפועל ר"ג, העירייה משקיעה בבית שרת ואף שוקלת בו שדרוגים נוספים.

עוד לפני שסיים את דבריו, התעורר ויכוח בינו לבין פומרנץ על חוקיותה של ההודעה האישית הזו. לאחר כמה חילופי מהלומות מילוליות, ביקש גם רן קוניק למסור הודעה אישית. בהודעה הוא תקף את אורי רשטיק, חבר המועצה שהעלה את הצעת המכתש על סדר היום לפני שלושה חודשים, וטען כלפיו כי לא עשה דבר לקידום הנושא. קוניק אמר: "מראובן בן שחר ומרמי דרזיה אני לא מצפה לכלום, אבל אני ציפיתי מרשטיק בתור אחד שהעלה את ההצעה וסיפר שכשהיה ילד שיחק כשוער בהפועל ר"ג, שיעשה למענה ויפעל בנושא. אני מאוד מאוכזב ממך שלא עשית כלום".

בן שחר: "זה לא עניין פוליטי, הקבוצה והמגרש חשובים יותר מהפוליטיקה הקטנה שיש פה, ואני מתכוון לקוניק".

קוניק: "זו פוליטיקה קטנה שלך. אם באמת היית רוצה להציל את המכתש, היית שוכר עורך-דין חיצוני ובודק לעומק ולא שואל את עו"ד גילה אורון, שאני לא יודע אם היא בכלל עורכת דין או יועצת משפטית, ולא גורם לכך שעשרות ילדים ייזרקו לרחוב".

בן שחר: "אתה מדבר? אתה עצמך ביקשת להפסיק את קיומו של המגרש בבית שרת".

רשטיק: "גם אני רוצה למסור הודעה אישית, שאני מאוכזב מרן קוניק שהבטיח להביא תורם כדי לשמר את המכתש".

קוניק: "מה עשית שלושה חודשים בנושא המכתש? כלום".

אחרי עוד כמה עקיצות, עבר הדיון להצעה לסדר של פומרנץ, שפתח ואמר: "ההודעה האישית של בן שחר לא היתה על פי הנוהל, אין מצב כזה שימסור הצהרה דרמטית לאומה בצורה הזו ועל הנושא הזה. אומרים על ראש העיר שהוא נשלט, שלא נותנים לו כבוד ושאין לו כריזמה"…

בן שחר: "אני צריך לשמוע על כריזמה ממי שקיבל עשרה אחוז בבחירות מול מי שקיבל 80 אחוז"?

ראש העיר קם בכעס, עזב במחאה את הדיון והשאיר את ניהול הישיבה לממלא מקומו.

פומרנץ המשיך: "ראש העיר הביא את ההצעה שלי לסדר באופו ערמומי, ועכשיו נדבר על ראש העיר שעזב פה את הישיבה ברוב טקס והדר. בן שחר, מה אתה, פקיד? יש ראשי עיר שהלכו כנגד כל הסיכויים למען האינטרס הציבורי, ומי שעשה מכל הלב הצליח. אין ספק שמאבקים מהסוג הזה מול כוחות כלכליים כבדים אינם פשוטים, צריך לזה המון כוח רצון, אמונה ומנהיגות. הכי קל לנגח את אלה שקרובים לכדורגל ולחוליגנים, אבל כשצריך להסתכל באספקט הכללי, אני רוצה לשאול – האם טובת העיר גבעתיים צריכה פרויקט מגורים כזה? האם העיר חושבת שפיתרון של 500 בני נוער וטף זה שיילכו לשחק בספארי, או לשמוע אחיזת עיניים מטופשת? אתמול הייתי במיתקן המפואר בבית שרת, שהוא מיתקן עם חול ובלי אור… אם רוצים אפשר הכל, ואם רוצים אפשר לעשות גם פשע אורבני ולדחוף לשכונת בורוכוב עוד מאות משפחות. בעבר חווינו את אותו סיפור עם קבוצת הכדורסל, שלראש עיר אחד בשם אורי עמית יש חלק גדול בכך שהיא איננה עוד. מה קרה לעמית אחרי הבחירות של נפילת הכדורסל? אני מציע לבן שחר שיילך לאורי עמית וישמע ממנו. לאסון שבן שחר ממיט עלינו, לא תהיה תקומה. ראש עיר שבקדנציה שלו תיחרט התמונה של טרקטורים הורסים את המכתש, תקומה לא תהיה לו. הוא יהיה כמו דרעק שמורידים מסוליית הנעל".

יו"ר הישיבה מציע להסיר את הצעת פומרנץ. הקואליציה מצביעה בעד, והצעת המכתש יורדת מסדר היום הציבורי של גבעתיים. פיניטו לה קומדיה.

טלי ארגמן: "אני מרגישה פה כמו ברוסיה".

* * * 

בדיעבד אפשר להבין שגם ההודעה האישית של בן שחר היתה משיקולים פוליטיים צרים, אחרת היה צריך לספר עליה בעת הדיון בהצעתו של פומרנץ. אלא שהיריבות האישית כל כך גדולה, שבן שחר לא רצה לערב את הצעתו בזו של פומרנץ, ובכך לתת ליריבו הפוליטי סוג של לגיטימציה. עכשיו גם ברור סופית שההצעה שהעלה רשטיק בזמנו, וכבר כתבתי על כך, היתה עלה תאנה שנועדה לטאטא את ההצעה של פומרנץ.

השנאה בין הצדדים עמוקה ועזה, ונושא המכתש נופל באמצע. אוהדי הפועל ר"ג אינם צד לסכסוך הזה. מצידי שכולם במועצת העיר ימרטו ויכתשו זה את זה עד זוב דם. אנחנו, אוהדי הפועל ר"ג, נקלענו לסיפור הפוליטי של גבעתיים אך ורק מתוקף הנסיבות של המלחמה על הבית. הבעיה היא שנושא המכתש מזוהה בעיקר עם אנשי האופוזיציה: פומרנץ וקוניק הם אוהדי הפועל ר"ג, שפועלים חזק להצלת המגרש. בן שחר ודרזיה, מצד שני, טוענים שגם הם בעד המכתש, אבל הפעילות שלהם בתכלס לא מתקדמת לשום מקום.

בן שחר הלך ליורוקם עם הצעה יצירתית, כדבריו. למה הוא חשב שיורוקום תקבל את הצעתו שמדברת על רווח שנתי של חצי מיליון שקל לכל היותר, כשהיא יכולה לקבל מחר על המגרש 200 מיליון שקל? בשיחות סגורות בן שחר מתבטא שהוא לעולם לא היה נותן יד לפרויקט המכתש, ושלצערו הוא קיבל מצב נתון שלא מאפשר לו לפעול מבחינה משפטית. הוא טוען שגבעתיים תיחשף לתביעות ענק של בעלי השטח, ואז הנטל ייפול על התושבים. זוהי עמדתו.

אם בן שחר רוצה להיזכר כראש עיר שתרם תרומה מכרעת מבחינה ערכית וסביבתית לעיר ולתושביה, הוא צריך לשנות את הטון ב-180 מעלות. אם בן שחר רוצה להצטייר כראש עיר שפועל למען הכלל ומציל מותג וסמל מהרס, הוא צריך לצאת למלחמה. אין ברירה אחרת.

ולכן, אם הייתי יועץ ראש העיר לענייני המכתש, הייתי מציע לו לצלצל ישירות לאלוביץ' ולומר לו כך:

"תראה מר אלוביץ', אחרי מחשבות ודיונים החלטתי שאני לא מוכן שיהרסו את המכתש ויבנו עליו, חד וחלק. אחרי שבחנתי את הנושא שוב ושוב הגעתי למסקנה שמי שנותן יד לפרויקט הזה הוא פושע. אני מסתובב מדי פעם בבורוכוב ולא מעלה על דעתי שלצפיפות הקשה הקיימת כיום, יתווספו 400 כלי רכב. זה פשוט לא אנושי. תבוא איתי פעם לסיבוב בשכונה ותבין. ולי כראש עיר, יש מחוייבות כלפי הלקוחות שלי, התושבים משלמי המיסים המצביעים בקלפי למעני. מר אלוביץ', אפשר לפתור את העניין בשתי דרכים: או שנלך ראש בראש לעימות חזיתי מכוער, תביעות, השמצות, בית משפט, נשים רגליים אחד לשני, ממש מלחמת עולם, דבר שבפירוש אני לא רוצה וכך גם אתה. או שנלך בטוב.

"מר אלוביץ', אני חושב מה אני כעירייה יכול להציע לך בתמורה להשארת המכתש. אני מדבר על שווי כסף, כי כידוע לך אני בגרעון לא פשוט. אבל אחוזי בנייה מוגדלים בסיטי אני מוכן לתת לך במהירות האפשרית, קח עוד עשר קומות, קח עוד 20, תקבל הנחות בארנונה לכמה שנים, נקרא את המכתש על שם יורוקום, או איצטדיון אלוביץ'. נעשה לך טקס יפה ומכובד בהשתתפות אלפי תושבים, נציג אותך כאדם נדיב ותורם לקהילה, נעשה מה שצריך כדי שלא תצא מופסד וגם תקבל אחוזים בדעת קהל. אני מקווה מאוד שתשקול בחיוב מפני שאני אומר לך באופן הנחרץ ביותר – אני נחוש להציל את המגרש הזה. היד שלי שחתמה בעבורך על מגדל של 70 קומות בפרימן, לא תרעד גם כשהיא תחתום על צו נגד הריסת המכתש.

"שאול, אני לא אחראי למחדלי קודמיי שאישרו את הפרויקט, אבל בטח שמעת שראש העיר הקודם, מר שטנצלר, הכחיש כי הוא חתם על שינוי התב"ע. מכיוון שכך, אין תוקף חוקי לתב"ע שאושרה. קראתי בכמה מקומות שהמשטרה חוקרת בנושא, וגם אני כראש מערכת שומרת חוק מתכוון לפנות למשטרה כדי שתבדוק זאת. גם אתה יודע שהמכתש בשבילך הוא עצם בגרון. אני נותן לך סולם יפה לרדת מהעץ. אנא שקול את ההצעה ברצינות. אינני אוהב מלחמות, אבל למען טובת התושבים לא תהיה לי ברירה. לא אוכל יותר לשבת מנגד לנוכח צעקתם, כפי שגם אתה ראית בצילומים של ההפגנה האחרונה".

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

49 תגובות על היוזמה של בן שחר

  1. דור הגיב:

    כל מה שחסר לאדון ראש העיר כדי לכתוב כזה מכתב זה… זוג ביצים

  2. פופאי הצלת המכתש 2010 !!!!! הגיב:

    עדיף שבן שחר לא יכתוב כלום לאלוביץ
    המכתש ינצל גם בלי שהוא ידבר איתו או יכתוב לו
    חקירת המשטרה תגלה איזה שחיתויות היו במגרש המכתש
    וכל העיסקה הזאת תהיה בטלה ומבוטלת ואלוביץ יפסיד גם תמכתש וגם את כל הכסף
    אני מעדיף מלחמת עולם נגד אלוביץ דרך משטרה וכנסת ישארל מאשר יקראו למכתש
    איצטדיון יורוקום זין

  3. צ'ק פתוח הגיב:

    בן שחר רוצה להיפגש עם האוהדים? לדעתי קפץ מאוחר על העגלה אחרי שראה את כמות הקהל , אחרי שראה שחבר כנסת מרמת גן השכנה רוצה לעזור,בן שחר מנסה למזער נזיקם פולייטיים כי הוא לא היה בזמן אמת עם הסיפור, עכשיו הוא מבין שלא בטוח שיבנו על המכתש , שיש פעולות לא חוקיות שהשמטרה חוקרת והוא רוצה לעזור כי אולי יצטרף לעגלה שמושכת את הצלת המכתש. אבל איפה היית בן שחר כשאוהדים נדנדו לך וניסו לגרום לך לעזור להם במאבקם הצודק, אדוני לא חוכמה להתגייס לעזור כשנראה שהמכתש הולך להצלה.מנהיגות וראיית חזון נמדדים ברגעים קשים וצר לי שבמשבר הקשה של ימי המכתש לא זיהית פוטנציאל להיצטרף למאבק אתה לא עזרת לאוהדים, גם אם יצליחו להציל את המגרש ראש העיר גבעתיים לא יזכר כאיש שמיהר למצוה הזו.

  4. חובב הגיב:

    אנחנו כל הזמן מנסים להאמין שבו שחר יאמץ את האג'נדה של אוהדי רמת גן (ועכשיו גם תושבי אזור המכתש) ויהפוך את עורו ודעתו. זה לא יקרה לעולם והיה מי שאמר לפני "היהפוך נמר חברבורותיו?".
    בן שחר הוא פוליטיקאי (רע או טוב – תלוי את מי שואלים). הוא רוצה את הכסא, את הרכב ומקפצה הלאה. מהמכתש הוא רואה רק ארנונה – הכדורגל לא מענין אותו כלל.

    אני לא הייתי בונה עליו ורק מקווה שחקירת משטרה תייצר תוצאות.

    אני כן מצטער שאין לי יכולת לבחור משהוא אחר כי אני כבר לא גר שם – אבל כל אוהדי ר"ג שכן גרים בעיר חייבים לתמוך במתנגדי בו שחר

  5. 50 שנה במכתש. הגיב:

    ככה זה ראש עיר נטול כריזמה ומיתנהג כמו אחרון הפקידים שמשקשקים למקום עבודתם. אלוביץ לא סופר אותו כי הוא מזהה ראש עיר חלש ללא ביצים שממש מיתבטל בפני בעל ההון. היה יכול להופיע בהפגנה ולשנות פאזה והלך מחשבה. בן שחר החמיץ לפחות 1000 איש שהפכו אותו למועמד להדחה בבחירות הבאות במידה והמכתש יעלם ובגבעתיים זה הרבה קולות!. בן שחר תתחיל להוכיח שאתה גבר כנס ישיבה עם אלוביץ וסכם איתו בכל דרך-את המכתש לא הורסים.

  6. היודע הגיב:

    בן שחר הוא בובה של שטנצלר,הוא לא לעולם לא ייצא נגדו כך שמי שחושב שראש העיר הזה יתנער מסיפור המכתש לא מבין איפה הוא חי,
    בן שחר הוא פוליטיקאי קטן מאוד שרק מחפש את הכסא והכבוד, ורק לשרוד עוד קדנציה. לא ממנו תבוא הישועה וחבל בכלל לבזבז עליו מלים.
    כבר הבנו עם מי יש לנו עסק. ואת זה כותב לכם אחד שבחר בו ועכשיו מצטער מאוד על הטעות.

  7. ירון בר לב הגיב:

    אני מצטרף ב 100% לתוכן הפוסט.
    בינתיים אין שום טעם להקניט את ראש העיר והמריבות רק גורמות לאנטגוניזם.
    אני תמיד אמרתי שהוא קיבל מצב נתון בעיר אבל כל דבר ניתן לשינוי, בטח כשהטרקטורים עוד לא התחילו לעבוד.
    גם מבחינת יורוקום מדובר בעצם בגרון בבחינת לא לבלוע ולא להקיא.הם קנו מגרש ועברו את כל ההליכים החוקייים רק ששכחו לספר להם שמשהו בדרך לא היה חוקי בלשון המעטה וששותפיהם לא היו בצד ה"לבן" של העניין.
    מר אלוביץ' יכול להיזכר לנצח כמציל המכתש ולצידו ראובן בן שחר כשההפגנות הבאות יכולות להיות הפגנות תמיכה…בהם.
    ידינו לשלום.

  8. מוצי הגיב:

    הוא יהיה כמו דרעק שמורידים מסוליית הנעל".
    פומרנץ מקניט את בן שחר. גדול, מדויק!

  9. דודי הגיב:

    הגדולה תהיה למצוא מה באמת יכול בן שחר להציע לאלוביץ כך שיפוצה על הכסף ששילם על המכתש. עם כל הזעם כלפי אלוביץ צריך לזכור שאי אפשר סתם לומר לו פשוט תוותר על נכס ששילמת עליו הרבה כסף.
    אלוביץ יעשה חשבון קר של:
    1. איך אני בורח מהצרה הזאת שמכתימה את שמי אחרי כל כך הרבה שנים שהצטיירתי כאדם נקי.
    אני מבין שהרבה אנשים לא יוותרו ויחפשו אותי עד שבסוף אצטער על הרגע שקניתי את המכתש.
    2. מה אני מקבל בתמורה. זכויות בנייה, הנחה בארנונה, שטח נוסף בגבעתיים וברמת גן. כן גם צבי בר צריך להרתם לעזור, לא רק ראובן בן שחר.

    אם אלוביץ+בן שחר+צבי בר יהיו גם ישרים, גם אמיצים וגם חכמים, המכתש יינצל.
    אני בספק גדול אם הם כאלה.

  10. ל-842 הגיב:

    אם אלוביץ היה מסתפק בפיצוי על הכסף שהשקיע במכתש יתכן והפתרון היה קרוב בהרבה משנדמה. הבעייה שהוא רוצה פיצוי גם עבור הרווחים שהוא חושב שהוא יכול לעשות מהמכתש ופה מדובר על בערך 100 מיליון שקל מעבר להשקעה. את זה גם בן שחר לא יכול להבטיח לו.
    יתכן גם שיש רגליים לשמועות שאדם כמו אלוביץ חי ממאבקים כאלה כי בחלומות שלו בדרך להתעשרות הוא נאבק בכל העולם לאחר שהתחיל את קריירת העסקים שלו בהרכבת אנטנות (או משהו כזה) כשעבד אצל האבא של אשתו הראשונה. מאז הוא דורס, נלחם, נאבק, עושה הכל – אבל הכל מכל כולל קשרים עם אנשי משפחות פשע כפי שמעשה במתחם פרימן לפי דהרי סגן כהן בשיחות עם אוהדים – כדי להשיג את מטרותיו ללא התחשבות בכלום צדק (ואולי גם בכלום מוסר) אלא רק בניפוח עמדתו הכלכלית.
    המלחמה על המכתש אינה פשוטה. אינה פשוטה כלל וכלל.

  11. ל 50 שנה במכתש;;; הגיב:

    אני מאוד מקווה שאתה צודק. ברגע האמת מול הקלפי אנשים שוכחים דברים. כל האנשים שהולכים לעבודה בעיריה ומקורבים לעיריה לא יוותרו על משכורת על עבודה לא קשה אם בכלל. נכון כל עבודה מכבדת את בעליה אבל שרק הולכים לעבודה והתפוקה שואפת לאפס אני מרשה לעצמי להתבטא בצורה זו. כן, ורבים מהם "אוהדי הקבוצה" מקבלי הזמנות למינהם שחוץ לקבל חינם הם לא מסוגלים כלום. לפני בחירות הם מביאים את המשפחה להצביע לבן שחר וכך נראית העיר "הפנינה של גוש דן"
    אגב, גזבר העיריה שחקן עבר בקבוצת הנוע ר של הקבוצה שגר על המכתש לא נראה בהפגנה.
    ב1984 פלד הפסיד את הבחירות ברמת גן לאורי עמית בגלל תושבי שכונת רמת חן. נקווה שתושבי שכונת בורוכוב לא ייצאו טפטים

  12. ל 50 שנה במכתש הגיב:

    1000 בהפגנה
    מתוכם 500 ילדים ועוד 200 שלא גרים בגבעתייפ
    בן שחר איבד אולי 300 קולות

    כאן הבעיה – רוב האוהדים לא גרים בגבעתיים

    • ל-924 הגיב:

      ממש לא מדוייק.
      סובב המכתש מכיל מאות משפחות, יתכן מעל 1,000. כל משפחה זה לפחות 2 קולות ובמשפחות רבות יש גם ילדים בעלי זכות הצבעה שעדיין רשומים בגבעתיים (חיילים, סטודנטים וכו'). החישוב הנכון הוא לפחות 3,000 קולות בסובב המכתש ועדיין לא דיברנו על מאות אוהדי ר"ג שגרים בעיר גבעתיים ובני משפחותיהם ובחישוב מינימלי שבמינימלי מדובר בעוד 2,000 קולות.
      5,000 קולות מהווים כבר כמות מאוד משמעותית בבחירות מוניציפליות שבהן בדרך כלל ההשתתפות נמוכה ביותר. אנשים איכפתיים מגיעים לקלפי בכמויות אחוזיות מאוד גבוהות (כמו החרדים או לחילופין מקרים אחרים) ומהווים כוח שממש יכול – והוא יכול – לשנות את תוצאות הבחירות בעיר קטנה – יחסית – כמו גבעתיים.
      לכל ילד תושב גבעתיים יש זוג הורים ולא פעם גם סבא/סבתא ועוד בני משפחה.
      בנוסף, יש רבים מאוהדי ר"ג שאינם תושבי גבעתיים אבל לקראת הבחירות יעשו מעשה של "השכרת חדר" במשפחה גבעתיימית כדי לקבל זכות בחירה.
      אנשים איכפתיים יכולים לחולל שינוי ממשי בקלות יחסית.
      תבדוק את נתוני פילוחי ההצבעה בבחירות האחרונות בגבעתיים ותראה בקלות למה בן שחר מתחיל היטב להפנים שהמשחק במכתש הוא משחק באש עבורו שעלול לזרוק אותו בחזרה אל תהום הנשיה.

    • מנש הגיב:

      שכחת את הכח האלקטורלי של תושבי שכונת בורוכוב שהם יפילו את בן-שחר!

  13. בן צבי הגיב:

    חבל לי על פומרנץ שמשתמש בביטויים מעליבים, אחרי זה מה הפלא שראש העיר עושה אוטמטית שריר בכל פעם שפומרנץ מעלה הצעה לסדר?
    פומרנץ צריך לדבר בצורה מכובדת יותר ולא להגיד על אדם בפרט כשזה נבחר ציבור מס' 1 בגבעתיים שהוא כמו דרק שמנגבים מהסוליה.
    בגלל מלחמות יהודים חרב בית המקדש. נקוה שזה לא יהיה בית מקדשנו הנוכחי שבגלל שנאת חינם לא זוכה לטיפול של העיריה בגלל כל המריבות הקטנות בין הפולטיקאים.

    • *חנה בבלי הגיב:

      ממש לא צריך להתרגש ממילים שמוחלפות בין יריבים פוליטיים. רק תביט מה קורה בכנסת תוך שאתה יודע שלאחר מכן כולם חברים טובים במזנון ובמועדון סחיטת כספי מדינה לצרכים פרטיים.

  14. יומו של בן שחר הגיב:

    כדי לשמור על תפקיד ראש העירייה בן שחר, כמו כל פוליטיקאי מצוי, יהיה מוכן למכור את האמא שלו ואת כל העולם. כסף ציבורי זה ממש לא בעייה אם מדובר בקיום הפוליטי שלו.
    כשהוא יתחיל להרגיש שחבל המכתש מתחיל להיות הדוק סביב צווארו הוא ילך לקנוסה (לאלוביץ) וימצא פתרון, איך אומרים – ביי הוק אור ביי קרוק.
    התפקיד שלנו, תושבי סובב המכתש ואוהדי המועדון הוא לשמור על הלפיתה החזקה בצוואר הפוליטי של בן שחר. הרגשת החנק תעשה את שלה.
    הלפיתה החזקה תעשה בצורה של פעילויות עקביות בלתי נפסקות במקומות רבים בעיר. בקניון, מול העירייה (לא בחנייה), בכורזים, בצמתים המרכזיים, בבתי הספר (יש עוד חודש למניאק), בגני הילדים ובמתנ"סים.
    בנוסף, אימיילים/מכתבים לראש העיריה בן שחר, לכל חברי מועצת העיר, לכל נושאי התפקידים בעיר, לחברי הכנסת השונים, לראש הממשלה ולשרים, למינהל מקרקעי ישראל, להסתדרות בראשות עופר עיני, ליו"ר קק"ל שטנצלר שידו טמונה חזק בתוך כל בלגן המכתש, לאלוביץ בכתובתו האזרחית ברחוב יהונתן 33 תל אביב, ליורוקום ברח' דב פרידמן 8 בר"ג, למבקר המדינה, לבית המשפט העליון ולכל העתונאים בארצנו.

  15. ל10:09 הגיב:

    בעיקרון אתה צודק. אני מניח שהתושבים עוטף המכתש לא יצביעו עובר בן שחר. לגבי אוהדי הקבוצה תושבי גבעתיים- אסור לשכוח שהם עובדי עיריה ואני בטוח שבן שחר לפני בחירות יבטיח להם הרים וגבעות ועבורם זה יותר מהמכתש. אפשר להבין – עבודה של שעה נטו ביום במקרה הטוב עם הבטחות מראש העיר והיתר אפשר להתבטל בבית הקפה של כוכבי או צפריר. הדבר המדהים הוא שאני משלם ארנונה עבור הבטלנים האלה . הופה הולה הופה הולה 😦

    • ל-1047 הגיב:

      כל הכורדים זה מספר בטל בשישים. כמה עשרות קטנות של בטלנים שכמותם קטנה שאפילו לא כל בני משפחותיהם ילכו אחריהם כעיוורים אחרי עגל הזהב. חלק מהם כבר הספיקו מאז להסתכסך עם בן שחר – מי אמר בוקסה?
      לא להתרגש מהם. יש מספיק אוהדי ר"ג שגרים בגבעתיים ואינם עובדי עירייה. תשאל ביציע.

  16. איך שגלגל מסתובב לו הגיב:

    במקרה מצאתי כתבה (קישור למטה) בוואינט משנת 2006 שמדברת על המגדל במתחם פרימן, 27 קומות.
    לאחרונה התפרסם (קישור בתגובה לתגובה) כי עכשיו המגדל אושר לגובה של 70 קומות.
    אז מה יש לנו: אחד אלוביץ, אחד בן שחר, 43 קומות נוספות ששוות מאות מיליונים, אולי קומבינה, אישורים מכל העולם להכשרת פרי הים ופירור קטן במכתש שעשוי לגדול, לגבוה ולהתפתח ל-400 דירות עם מעל 1,000 מכוניות. אסון בכל קנה מידה. הרי ברור שאם יבנו במכתש אז המגדלים יגדלו ויגבהו ואולי גם זוג המגדלים שהם ההורים יולידו עוד איזה מגדל או שניים כי הרי שטח יש וצריך רק רצון טוב וקשרים במקומות הנכונים.
    אסור לנו לא לשכוח את עו"ד רנן גרשט שפעם ייצג את הפועל/קוריס כנגד אלוביץ/יורוקום ועכשיו הוא עובד עבור אלוביץ ובעתיד אולי בן שחר ימצא תפקיד מכניס באימפריה של הטייקון האלוביצי החובר בעסקים למשפחת פשע.
    הכתבה משנת 2006: http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3305394,00.html

  17. איפה צבי בר בעניין הגיב:

    מצורף צילום של שטח פנוי בר"ג ליד כפר המכביה שמספיק כדי לבנות 2 איצטדיוני כדורגל כמו המכתש. הרי אנו לא זקוקים להיכל של מאות מיליונים אלא למגרש קטן וידידותי בן 10,000 מקומות ותו לא. כשנגיע לליגת האלופות נעביר את משחקי הבית לאיצטדיון הלאומי החדש שיבנה עד אז.
    האיצטדיון יקרא כמובן על שמו של צבי בר ואולי גם אלוביץ ישים כמה גרושים כדי שיציע האורחים יקרא על שמו.
    האיצטדיון חייב להיות עם יציעים ב-4 צדדיו כדי לשמור על המסורת של משטח דשא קרוב לאוהדים. כאות כבוד לעיריית גבעתיים השבילים סביב האיצטדיון יקראו בשמות שביל השניים, שביל יפה נוף, שביל בורוכוב ושביל גולדשטיין.
    יש לא מעט בעיות בשטח. הכניסה הנוכחית, וכל אחד מוזמן לערוך ביקור בזמן החופשי, היא דרך שכונת שכון הצנחנים שהיא שכונה סגורה ובה מתגורר גם צבי בר. יש כניסה נוספת מהגב של כפר המכביה (יש שם שער שבד"כ נעול) ולפי המפה ניתן ליצור כניסות נוספות. כרגע הכניסה פתוחה כי בונים עוד איזו וילה בעומק השכון וכניסת החומרים היא דרך השטח הפתוח. הדרך בת מעבר לכל כלי רכב.
    לכפא המכביה המגרש לא יפריע שכן בתי מלון נמצאים לא פעם במקומות מאוד סואנים ויש בהם בידוד אקוסטי מתאים. תושבי השכון הקטן "נהנים" כרגע גם מרעש לא קטן המגיע מכביש גהה הנושק לבתים המזרחיים ויש שם סוללת עפר ועצים להשקטה מה שניתן לביצוע גם בצד של המגרש, שיבנה במהרה בימינו, הפונה לשכון. הרעש בעיקרו הוא פעם בשבועיים בשבתות כשבשאר ימי השבוע הפעילות היא מתונה ומשולבת עם מגרש האימונים הנוכחי ליד הספארי. רבים אומרים שרעש של ילדים משחקים כדורגל או מתאמנים בכדורגל הוא רעש מבורך לעומת רעשי יריות והתנהלות אלימה שעשוייה לפרוח אם לילדים לא יהיה מקום מתאים לפעילות טובה. המגרש יהיה בבעלות יחידה של העירייה, או אפילו 2 העיריות, ויועד בלעדית לפעילות של מועדון הפועל רמת-גן גבעתיים.
    אין לי מושג מה מהות השטח כעת אבל לא אתפלא אם זה שייך לעירייה דה יורה און דה פקטו עפ פתחים אפשריים לקומבינות נדל"ניות.
    השטח: http://i46.tinypic.com/ht7hwy.jpg
    כמובן שבניית איצטדיון צבי בר אינה פוגעת בחזקה החוקית של המועדון במכתש שלנצח ישמש כבית ההיסטורי של המועדון ומקום אימונים בעיקר לבית הספר לכדורגל של המועדון עבור התושבים סביב המכתש.

    • נאיבי הגיב:

      נראה לך? איזה נאיביות… שטח ששוה מיליונים בתוך שכונת יוקרה יהיה מגרש כדורגל…

      חחחחחההההההההה

      בדיחת השנה

      • זה לא העניין הגיב:

        השטח לא מיועד לבנייה למגורים בשום פנים ואופן. תביט טוב במפות. זה אולי חקלאי (יש שם חווה לימודית) או לצרכי מלונאות (כפר המכביה) או לצרכי ציבור (מגרש כדורסל, פעילויות צופיות או פארקים) או למסחר. בכל מקרה איצטדיון זה גם פעילות סביבו כגון מרכזון מסחרי ומשרדים שונים.
        הכי קל לפטור את הכל בתשובה נאיביות. גם אלו שרצו להקים את מדינת ישראל נתקלו בהתחלה בתשובה נרגילה שאתם נאיבים כי השטח שייך לבריטים ויש לערבים טיעונים וכו' וכו'.
        האמונה מזיזה הרים אז מה זה להזיז את צבי בר?

  18. הכל יסתדר הגיב:

    שיבוא או יבואו עדי מדינה עם הוכחות חותכות. אבל כל עוד אנשים משומנים היטב זה לא ייצא לפועל. רק בדרך הזו ניתן למנוע את הריסת המכתש. ההצעות של בן שחר הן כמו כוסות רוח למת

  19. פופאי הצלת המכתש 2010 !!!!! הגיב:

    הפגנה הבאה צריך לעשות ליד קניון גבעתיים
    זה שטח ענק ואני מאמין שיהיו שם אלפי אנשים
    אני מעריך 3000 איש
    חייבים הפגנת ענק בקניון גבעתיים המוקד הבא צריך להיות שם

  20. 50 שנה במכתש. הגיב:

    רק הפגנה? רבותי תהלוכה ברחובות גבעתיים .1000 איש יוצאים מהמכתש יורדים בבלוך לכצנלסון ימינה עד צומת נוגה שמאלה לויצמן עד הקניון ושם ישאו דברים כל אותם אנשים שהמכתש עבורם הוא בית כנסת. כמו שמכניסים ספר תורה ויש תהלוכה בגבעתיים ככה בדיוק אנחנו. אחרי זה רבותי אחרי ש30000 איש בגבעתיים ישמעו ויראו אותנו -אין מצב שבן שחר לא אומר -המכתש שלנו של האוהדים הנוער וכל תושבי גבעתיים. להכין את התופים הצעיפים המצילתיים הרעשנים הזמבורות וצופרי האויר.

  21. הפתרון שימנע את הריסת המכתש הגיב:

    1. הבנה של אלוביץ שחקירת המשטרה תגלה בקלות את האמת. איש מהחשודים שיחקרו ע"י המשטרה לא ישבו יום אחד בכלא בשביל אלוביץ.
    2. הבנה של אלוביץ שכסף זה לא הכל – יש גם עקרונות בחיים.
    3. הבנה של שטנצלר כי הוא לעולם לא חתם על שינוי התב"ע. מישהו חתם במקומו ובמעמד החתימה היו נוכחים ארבעה איש. אחד מהם סיפר מי היה החותם? זו לא היתה ידו של שטנצלר.
    4. הבנה של עמלנו, העירייה, יורוקום – המכתש הוא לא נדל"ן. המכתש הוא נכס ציבורי. מעולם לא היה שייך לעמלנו ו"נוכס" לבעלותה בקומבינה שפוענחה עכשיו.
    5. הבנה של כל המעורבים מכל המוסדות הציבוריים, יורוקום ואחרים שאין פשע מושלם, אין התיישנות וככל שיקדימו להפנים שהקומבינה פוצחה ומסכנת את החופש האישי שלהם – ייטב.
    6. הבנה של כל המעורבים ש"המשחק נגמר", נגמר זמן פציעות, הארכה, ואפילו פנדלים. לאוהדי הפועל רמת-גן על דורותיהם המכתש חשוב יותר מקבוצה בליגת העל. ההפגנה האחרונה הוכיחה זאת.
    7. אלוביץ – הפתרון בידיך או בידי המשטרה. בהחלטה נבונה וישרה שלך אתה יכול לפתור את הבעיה שהיא כולה גם שלך. אתה יודע את האמת יותר מכל אחד אחר… אך אתה מוקף ביועצי אחיתופל הדוחפים אותך לאסון אישי …

  22. אוהד ותיק הגיב:

    הכדור בידיים של אלוביץ אבל כמו שכתב שלמה אם בן שחר יתן לו סולם "גנבים" לרדת ויעזור לו לקבל החלטה אז יש סיכוי שהכל יפתר מהר. רק צריך לקוות שבן שחר יעשה משהו כי כמו שהתרשמתי הוא אימפוטנט לא קטן ולא אחד שבנוי למאבקים,זו הבעיה הגדולה וצריך לעזור לראש העיר הזה לקבל אומץ בשביל להילחם .
    אני אוהד 30 שנה של הפועל ר-ג והתצגוררתי בבורוכוב, לחזור השבוע למכתש אחרי שנה ולא להכנס אליו היה מוזר ומכעיס. הרגשתי כמו משה רבנו שמנגד ראה את הארץ המובטחת ואליה לא יכול להיכנס.
    .פגשתי כמה מכרים מהעבר שעדיין גרים בשכונה וכולם ללא יוצא מהכלל מודאגים מהחרבון שהעיריה הזו הכניסה אותם. אולי זה בגלל ההפגנה שלא יכולתי במשך כמעט עשר דקות להתקדם מויצמן למכתש דרך גורדון אלא 100 מטר בלבד תוך עצבים,וגם אם זה נגרם מההפגנה אני יודע שזה המצב יום יום בשעות הבוקר ולקראת הערב כשחוזרים מהעבודה.
    אותי מענין אם בן שחר מסתובב לפעמים בעיר ורואה מה קורה או שהוא יושב על התחת כל היום וחושב שהכל דופק כמו שעון ואיזה יופי שפרסמו בעיתון שגבעתיים העיר הכי יקרה בארץ. מקוה מאוד שאין לו יועצים שלוחשים באוזנו שזה קרה בזכות הניהול שלו למופת. כי גבעתיים של השנים האחרונות ( עוד מעידן שטנצלר) היא עיר מוזנחת ,מלוכלכת ומיושנת שחוץ מרחוב בן צבי ועוד מגדל משונה בפועלי הרכבת לא התפתחה הרבה וגם לא נראה שתתפתח או תתחדש.
    מקוה שלפחות בן שחר יתפקח ויציל את העיר או את השכונה משני המגדלים ההרסניים, שיציל את המכתש מכליה. אנשים יעריכו אותו בכך הרבה יותר מאשר אם ישב בלשכה ויגיד שהוא לא יכול לעשות כלום. אין דבר כזה לא יכול, יש דבר כזה 'לא רוצה'.
    שנשמע רק בשורות טובות.

  23. איתן ל 50 שנה הגיב:

    יפה שספרתם 500 ילדים בהפגנה,חלקם מהאזור בנים ובנות להורים ששמחו שילדיהם השתתפו
    במחאה ציבורית,אזרחות טובה וחינוכית
    אותם ילדים סיפרו גם לחבריהם בשכונה ובבתי הספר על האירוע ,הם הפעילים הטובים ביותר שלנו
    ילדים לא קונים 100 חולצות סתם כך,יש להם מודעות
    להפגנה הבאה יגיעו 1000 ילדים מבתי הספר בשיווק ישיר שלנו להבדיל מהאחרונה

  24. פקיד עם תיק הגיב:

    פומרנץ הגדיר מדויק את בן שחר במילה "פקיד ".
    בואו נבין מה זה פקיד? פקיד זה אחד שיוצא מהבית ב-8 בבוקר ,עם תיק יד פשוט בצבע שחור שיש בו סנדביץ' וביצה, ועוד חשבון חשמל לשלם. הפקיד רוצה להגיע למשרד שלו בשלום, לסגור את הדלת ומתפלל כל היום שהשעות יעברו מהר ולא יבלבלו לו במוח , לא יצוצו בעיות, שהתה שלו יהיה חם במידה, שהבוס שלו לא יגער בו על סתם שטות , שאשתו לא תצלצל באמצע היום ותגיד שהילדה הצטננה בבית ספר וצריך לרוץ לקחת אותה לקופת חולים . הפקיד רוצה שהשעה 3 תגיע מהר כדי שידפוק כרטיס בשעון ויחזור מהר הביתה . הפקיד רוצה שהתלוש משכורת יגיע בזמן ויהיה בלי טעויות.
    הפקיד הוא איש שלא מחפש צרות. הפקיד זה אדם עם ראש קטן.

  25. לשלמה מן הגיב:

    צריך לעשות מעשה פרל
    יום ראשון בבקר ישיבת ממשלה בירושליים,נעמוד עם שלטים לצד כניסת רחבים
    הטלויזיה וחברי כנסת שרים,יתענינו גם כן
    אולי ברק ועיני יצאו אלינו

  26. רוברט פלנט הגיב:

    אני מציע להמשיך במאבק כאילו אין פוליטיקאים. יותר מכך. צריך ממש להיזהר מהם ואני מדבר גם על בן שחר וגם על פומרנץ. מבחינתי – שלמה מן לראשות הממשלה!

  27. גבר הולך לאיבוד הגיב:

    אינני מכיר את בן שחר ולא יצא לי להיתקל בו, אבל לדעתי אין מה לסמוך על ראשי עיר ופוליטיקאים ולא על אף אחד אחר.תראו את צבי בר שהבטיח לנו מגרש חלופי,איפה הוא היום? שהבנאדם בא לבעוט כדורי פתיחה, גרף מחיאות כפיים ונעלם. תקלטו שאנחנו לבד במערכה ואלמלא אכפתיות של כמה אוהדים שרופים לנושא אנחנו היינו היום עם מכתש חרוש לגמרי ומגולח מכל הכיוונים. צריך לקבוע אישית עם בעל הקרקע,לא משטרה,לא עיריה,לא חברי כנסת. זה פשוט מאוד צריך לשבת לשיחה אישית עם בעל הקרקע אלוביץ ולנסות לדבר על לבו שיעזוב את המגרש ולא יתן לאגודת כדורגל מפוארת לצנוח על מאות ילדיה. מחזיק אצבעות להצלחה של קומץ פעילים נאמן ההולכים לפני המחנה.

  28. פופאי הצלת המכתש 2010 !!!!! הגיב:

    לזה שכתב בקשר לתהלוכה ברחבי גבעתיים
    גם אני חושב שצריך לעשת הפגנה בקניון גבעתיים
    ואז תהלוכה לכל אורך רחוב ויצמן ופניה ימינה לכצנלסון
    עד כיכר נח ירידה ברגל לרחוב ביאליק אפילו עד זבוטינסקי ואז שמאלה לרחוב
    החשמונאים עד המכתש ולהקיף שוב את המכתש

  29. אריה הגיב:

    הפיצוי הכי טוב שאלוביץ יקבל הוא שהשם שלו לא יוכתם ולא ייקשר לפרשה הזאת.
    גם אם מחר הוא ישכח מהמכתש זה לא ידגדג לבן אדם שקונה את בזק במיליארדים.
    שלא תטעו ראובן סגן כהן ושאול אלוביץ, חקירה נחושה של המשטרה וכמה אנשים שיפתחו את הפה יובילו לכך שמהר מאד הקשר האישי שלכם לפרשה יתברר.
    אתם ידעתם בדיוק מה אתם קונים וממי אתם קונים. הייתם מודעים לסירחון ולבעייתיות.
    אני בטוח, ששאול אלוביץ עוד ידפוק את הראש בקיר ויצרח "למה הייתי צריך את זה?"

  30. עופר הגיב:

    להתחיל בשביתת רעב מול העירייה ומול משכן הכנסת.

  31. פופאי הצלת המכתש 2010 !!!!! הגיב:

    בקרוב מאוד פייסבוק להחרמת מוצריו של שאול אלוביץ ויורוקום

  32. הכי מושחת בפרשה הוא קובי פישרמן הגיב:

    המתווך המושחת שמעורב חזק בפרשת המכתש

  33. אחשוורוש הגיב:

    יופי של הצעה !! תהלוכה מהמכתש עם דגלים,שירה,תיפוף,זמבורות דרך הרחובות המרכזיים של גבעתיים.כלומר – מכתש-כיכר נוגה,כצנלסון-ויצמן (אפשרי עיריה,שינקין) ויצמן עד קניון ג"ם (אפשרי גם לבן-צבי,האזור החדש), וברחבת הקניון מכיוון ויצמן. נאומים וכל השאר.
    כמו כן אפשרי פיצול 2 תהלוכות,מ:שינקין-ויצמן,1-ישר על ויצמן עד הקניון, 2- שינקין-הכנסת-בן-צבי, ומתאחדים שוב יחד ברחבת הקניון… העיקר לעשות רעש בעיר על הבעייה.
    אנחנו,אוהדי הכדורגל מתקרבים למשחקי המונדיאל מסוף שבוע הבא,וצריך לשים לב לא לכוון את ההפגנה למשחקים "חשובים"…
    חבר"ה,נא לא לאבד את המומנטום שנהיה חם עכשיו,אחרי ההפגנה המוצלחת השבוע במכתש.
    לא זזים מהמכתש !!!

  34. ומה ארקין אומר? הגיב:

    הדבר הרשמי האחרון שאמר ניר בקשר לרמת גן היה ,שהוא וקוריס
    בדעה אחת על 90 אחוז בענינים הקשורים בקבוצה.
    ניר היה חלק הפאנל שישב מול קבוצת האוהדים,בפגישה מתוקשרת.
    הייתי מצפה מאדם צעיר כמוהו שלקח על עצמו פעילות למען קהילה,
    שיחווה דעה ,שייקח צד ,שיהיה מעורב.
    ניר ארקין התאדה מהפועל רמת גן?
    קשה לאמר שזהו מעשה אמיץ ,אבל אולי הוא בכל זאת פועל מאחורי הקלעים,
    האם יש לו מחויבות כל שהיא לקבוצה ? לאוהדיה? אולי תרד לעם ,ניר, ותתיחס
    לאוהדים שבשבילם היית עד לא מזמן אוהד וספונסר המקרין יושר ונאמנות.

  35. משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם הגיב:

    משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם
    משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם
    משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם
    משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם
    משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם
    משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם
    משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם
    משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם
    משפחת ארקין איפה נעלמתם איפה נעלמתם

  36. על הארקינים הגיב:

    לא מידע אישי אלא מהתרשמות.

    הם כנראה ישתפו פעולה עם כל גוף שיהיה הבעלים של הקבוצה בצורה ובכמות שתיראה להם נכונה לאותו הזמן.

    כולנו מוקירים את משפחת ארקין היקרה ונשמח לראותם ממשיכים עוד שנים רבות לתמוך במועדון האהוב שלנו – ובעיקר במחלקות הנוער – בכל דרך שימצאו לנכון.

  37. לפני כמה ימים היתה תגובה בבלוג בנושא יובל נעים הגיב:

    הנה התגובה, החלק השני בה: http://tinyurl.com/323wpf8
    הנה המענה למגיב הליצן.
    הבדיחה שלך בנושא יובל נעים ואימון בליגת על נמשכת כפארסה דינמית.
    טענת שהוא עדיפות 2 של אזגי.
    אז בינתיים…
    מלמיליאן אמר לא.
    יובל עדיין בעדיפות 2.
    עזורי לא חתם.
    יובל כבר עדיפות 3.
    אבוקסיס קיבל הצעה ולפי האתרים סירב.
    יובל כבר 4.
    מי עוד יסרב עד שיובל יהיה הנבחר הראשון?
    הרי יובל – כאילו – עלק שבעלק – כבר אמר שהוא לא מוכן לרדת דרומה ובטח יש לו סיבה הגיונית/משפחתית/סתמית לכך.
    בסוף, כשיובל יהיה המאמן של אשקלון בגלל ברירת המחדל כי אף אחד אחר לא מוכן להגיע לאשקלון עם בוס כמו אזגי שקצת מזכיר בעסקיו את גל יוסף ובן כהן, אז אזגי יודיע שיובל היה תמיד הבחירה הראשונה שלו אבל רק עכשיו הוא הצליח לשכנע אותו לבוא לאשקלון.
    אז מי ליצן?

  38. 50 שנה במכתש. הגיב:

    בענין התהלוכה -רק תהלוכה אחת יציאה מהמכתש תרד מבלוך לככר נוח או מפרוג לארלוזורוב -כופר הישוב – ככר נוח -כצנלסון- צומת נוגה- ויצמן- עד לקניון ושם הסיום. אין טעם לעבור בשינקין והעיריה כי בשעות אחרי הצהריים אף אחד לא יהיה שם.[מדובר על השעות 1800-2100].לדעתי זאת הדרך האפקטיבית ביותר ליצור מודעות כלל עירונית בנושא המכתש ושימור אתרים בכלל ואתרי ספורט בפרט. האמינו לי שרוב תושבי גבעתיים איתנו ולא בעד סתימת העיר במיזמים מגלומנים של נדלן .בן שחר לתהלוכה הזאת לא יהיה אדיש. כמו כן היום יום שישי הרבה לא עובדים . אתה יוצא לקניון לקפה? שים את החולצה -לא זזים מהמכתש. אתה הולך לקניות בכורזים? כנל. סתם מסתובב ברחובות גבעתיים כנל. אנשים ישאלו אותכם לפשר העינין? תנו להם הסבר אדיב קצר וממצא-רבותי רוב העיר איתנו. שבת שלום.

  39. הליצן ל1:49 הגיב:

    עדיפות ראשונה שניה או שלישית באמת לא מעניינת אותי.
    אני מאחל ליובל לעבור לאשקלון (ליגת על) עם אזגי (בחור טוב) כי כך מי שירוכש את הקבוצה לא יצטרך להיות כבול בחוזה איתו אלא אזגי.
    ציניות ולקרוא בין השורות זה לא הצד החזק שלך 🙂

  40. דפנה הגיב:

    בנושאים הנ"ל יש תמיד עמימות מובהקת. רק התושבים אומרים את מה שעל ליבם בצורה גלויה: לא רוצים עוד בניין רב קומות, עוד מכוניות ועוד זיהום אוויר. אבל ראש העיר רוצה להרוויח עוד קצת ארנונה, אלוביץ עוד קצת כסף (כאילו שחסר לו) וכמו שנאמר "כסף יעוור עיני צדיקים." אז מה אם לילדים לא יהיה מגרש כדורגל? אז מה אם יפגעו בפינת חמד ירוקה תמורת מיליוני דולרים?

    אין כמו מס שפתיים. הזמן עובר, השפתיים מתייבשות וגם כוחם של המפגינים נגד הריסת המכתש.
    פתאום הכל ביי דה בוק. זה שפסחו על הליכים, שלא עשו הכל לפי החוק, נשכח. תמיד יש תירוצים חדשים שהופכים את החוק למשהו שאי אפשר להפר אותו (עלק) "שהדבר יגרום לשינוי התב"ע של המקום ויהפוך את המכתש מנכס מיידי למימוש, לנכס לא ממומש." פתאום מחפשים תיאום רציונאלי חוקי לעוולות שנעשו עד כה. נו באמת.

    • לדפנה הגיב:

      ועל זה בדיוק צריכים לאחד כוחות כדי להילחם בטמטום המוניציפאלי המעורב, כנראה, בשחיתות עבר.
      התושבים, יחד עם הגב הצעקני של האוהדים וילדי בית הספר לכדורגל והוריהם, חייבים להוביל את המאבק וליטול מנהיגות צד בצד עם נציגי האוהדים.

  41. והחכם בעת ההיא........... הגיב:

    פרשת המכתש ,היא מראה ,שמתוכה ניבט הכיעור,
    הרשע והנכלוליות ,שהם טרנד הצומח למימדי ענק במדינת ישראל.
    משפט מפתח מרחף מעל כל אמירותיהם של המאכרים ,עורכי הדין,
    בעלי הבסטות ,אנשי הכדורגל כאילו ,ומקורביהם .משפט המפתח
    הוא "שתוק ושב בשקט ,אחרת אני אשסע בך את המשטרה שלי,
    את עורכי הדין שלי ו/או את הבריונים שלי ,את העיריה שלי
    ואת הממשלה שלי .כי אני עשיר ומקושר ומרושת ומחובר ואתה
    איש קטן שחי את החיים העלובים שלו .זוז מהדרך ותן לעבוד".

    א

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s