שלום לידיד

הפועל ר"ג יוצאת לדרך חדשה, ללא קרלוס צ'קאנה * הארגנטיני החוזר לארצו לטובת ניהול עסק משפחתי שקיבלה אשתו, מרוצה מארבע שנים נפלאות ועצוב להיפרד * הוא עוד ישוב? * ביום ראשון – אירוע פרידה לכבודו. בואו לתת כבוד לאיש גדול

לא היה בהיסטוריה של הפועל ר"ג שחקן זר כל כך אהוב ומוערך כמו קרלוס צ'קאנה. הלב הגדול והאופי החברותי והחביב של הארגנטיני יצרו כימיה מיידית בינו לבין הקבוצה והאוהדים. הזר היחיד ששיחק בקבוצה בעבר ושמתקרב אליו היה מרקיניוס. אבל הברזילאי של תחילת העשור נותר מול צ'קאנה הרחק מאחור, גם בגלל מרחק השפה. קרלוס דובר עברית, אשתו יהודיה והסיפור המיוחד שלו הכולל את מחלת בנו, איגור, וההתגייסות של משפחת ארקין התומכת, הפכו אותו לסמל קטן, סמלון, בארבע שנותיו בהפועל ר"ג. השבוע תארוז משפחת צ'קאנה את מזוודותיה ותשוב לארגנטינה, כנראה לתמיד. קרלוס, 34, עוד מאמין שיחזור בכל זאת לקבוצה, לעיר ולחברים, אבל זה נשמע כמו משאלת-לב מאשר מציאות.

קרלוס מתרגש מאוד לקראת העזיבה, וכך גם האוהדים. כמה מהם, ביוזמת יורם איתן,  אירגנו לכבודו מפגש פרידה שייערך ביום ראשון (4.7) בשעה 19:30 בקפה מופ"ת בבניין מועצת פועלי ר"ג השומם (רחוב הרצל פינת קרינצי). הזדמנות לכל האוהדים לומר תודה, שלום ולהתראות לשחקן ענק.

צ'קאנה שיחק בתשע קבוצות בקריירה (כולל אחת בכוויית). לר"ג הגיע לפני ארבע שנים כאחד משני הכוכבים שאמורים להעלות אותה ליגה. השני היה קובי חסן, שחזר לר"ג. רכש סטייל שוקו-שמריה 1989, שהעלו את ר"ג לליגה הראשונה. קרלוס שוחרר מר"ג לפני שנתיים ועבר לשחק בסלובניה עם מרטין סאריץ'. באחד מביקוריו הקצרים בארץ, זכה לטקס פרידה מההנהלה לפני אחד המשחקים. כעבור שלושה חודשים חזר לישראל ולהפועל ר"ג, בגלל מחלת בנו.

לוותיקי האוהדים הוא הזכיר את שני קיצוני הסופה, צביקה היימן ושימעל'ה שוחט. זה קרה בזכות עונה טובה מאוד בליגה השלישית, בשנה הראשונה שלו בר"ג. הוא נתן הרבה ברק למשחק, אבל לא היה יעיל מספיק מבחינת שערים ובישולים. לפחות ייזכר בבישול המבריק שלו לקובי חסן מול מכבי חיפה בגביע, מאי 2007. מיד עם הגעתו לקבוצה הוא הפך לחביב האוהדים. תמיד בסיום משחקים היה הראשון, ולפעמים היחיד, שהגיע ליציע להגיד תודה ולהחליק ידיים. הקפיד להגיע גם למפגשי אוהדים בפארק. תמיד מחייך, מתמסר, אדיב, נותן מעצמו. האנושיות, הלב, ההשקעה במגרש – הכל ביחד התחבר לשחקן שאהוב על כולם.

רגע לפני שהוא טס לבואנוס איירס, הוא מסכם בעברית דרום אמריקאית את ארבע השנים שלו בהפועל ר"ג.  

העונה הראשונה (2006, העלייה מהליגה הארצית ללאומית): "קוריס וניר ארקין עשו חיזק גדול כדי שנעלה לליגה אחרת. יצא להם טוב כי עשו קבוצה טובה עם אנשים טובים שנתנו הכל ועלינו ליגה". זוכר את הגול מול נס-ציונה? "זה הגול הכי יפה שלי בר"ג. לקחתי כדור מאמצע מגרש ורצתי כמה שיותר מהר, ומתי שראיתי את הקו של ה-16 ראיתי שהשוער שלהם לא במקום שלו והבאתי לצד השני שלו. ולא להאמין מה שקרה ומה שעשיתי. גם החברים שלי לא האמינו מה עשיתי".

הבישול לקובי חסן ברבע הגמר מול מכבי חיפה: "חסן לקח כדור באמצע כי דוידוביץ' לא בעט טוב כדור שלו. מתי אני רואה את קובי, אני הולך קצת בצד של הקו ואז הוא נותן לי כדור ארוך. אז בא דקל קינן ובדיוק עשיתי כדור מאחורה, מסתכל איפה השחקן הקרוב ממני ורואה את קובי נכנס ל-16. ואז הכדור הגיע בדיוק למקום". איך הצלחת למסור לו כל כך מדויק, בבעיטה מהמקום? "בארגנטינה למדתי את זה. יש לי הרבה בישולים בגלל זה. יודע להרים בדיוק על השחקן וככה אדורם קייסי לא יכל לעשות כלום, הוא ראה הכדור עובר מעליו. זה המשחק הכי חשוב שעשינו בעונה הזו. ואנחנו עם מגרש על הפנים. חיפה ראו המגרש שלנו וישר אמרו שלא יכולים לעשות כלום, אי אפשר לתת פס. היה לי משחק טוב גם כי אני מכיר את המגרש וגם כי בארגנטינה אני גדלתי על מגרשים יותר גרוע מהמכתש. אם אתה לא לומד שם כדורגל על מגרשים כאלה, אתה לא שחקן. ואנחנו שם שיחקנו יחפים, על מגרש על הפנים ובלי רשת ובלי כלום, וככה לומדים. ככה טבס יצא, ככה מראדונה".

קובי חסן: "לא היה בינינו כלום, לא רבנו, אולי קצת. אבל אנחנו עשינו הכל בשביל הפועל ר"ג. לא בשבילי, לא בשבילו, אף אחד לא הביא אגו. מתי יש כדור חופשי, אם אתה חושב שאתה יכול לבעוט ויש הרגשה טובה, אתה הולך לבעוט. בשנה האחרונה אני לא בעטתי כדור אחד בגלל שהמאמן לא רצה. אני בארצית שמתי כמה גולים בבעיטות חופשיות ופתאום יובל לא רצה שאני אבעט. לא כדור חופשי ולא קרן, רק שאני יעשה הגנה. אבל ביני לקובי לא היה רע ולא כלום, אנחנו בקשר, אין בעיה, עברנו תקופה ביחד".

העונה הראשונה בליגה הלאומית, הפחות טובה שלו: "ירידה ביכולת, זה קורה לכולם. תשאל את המאמן למה, השאלות צריכים לשאול אותו, אולי זה חילופי תפקידים שעשה לי. פתאום אני לא שחקן חופשי במגרש. קורה".

 מתחמם מול רמת השרון, בהמשך ייכנס ויכבוש צמד – 1:3 שהבטיח את העלייה לליגת העל

על שחרורו בסיום אותה עונה וחזרתו לקבוצה: "לא יודע מה קרה פתאום. בסוף העונה קוריס אמר שהמאמן לא רוצה אותי, והמאמן אמר שהבעיה זה כסף. מדברים ומדברים ואף אחד לא יודע את האמת. וזהו, זה היסטוריה. הלכתי לסלובניה לשחק, ושם היה לי טוב. אבל הייתי חייב לבוא חזרה בארץ בגלל הילד שלי. לאיגור היה קשה כי היה לבד, לא מרגיש טוב והוא רצה שאהיה איתו ביחד. וזה יצא טוב כי בדיוק ר"ג חיפשו שחקנים. ההנהלה בסלובניה לא רצו שאעזוב והיה קשה לעזוב. חזרתי בסוף, ואז המאמן אמר משהו לא טוב עלי בעיתון ("אני מחזיר את קרלוס מסיבות הומניטריות, ולא מקצועיות", ציטוט שהוכחש על-ידי נעים) ואנשים לא אהבו את זה. אבל חזרתי ומשחק ראשון שמתי גול ניצחון (מול הרצליה במכתש). אחרי זה היה לי חצי עונה טובה למרות שהמאמן שם אותי בספסל הרבה משחקים. תמיד אמרתי לעצמי שלא קרה שום דבר כי קוריס וארקין עשו בסדר למשפחה שלי. לא בגלל מישהו אני לא נותן כלום, הייתי מקצוע מאה אחוז. לא יודע אם היו שחקנים מתנהגים ככה, אני לא עשיתי אף פעם בלגן ולא אמרתי לא. יש אנשים שיודעים איפה ישנתי, אם זה בבית חולים, או אם אכלתי, היו בעיות, אבל נתתי הכל כי ארקין וקוריס עשו בשבילי הכל. כל מה שעברתי בר"ג זה טוב. לקחתי בצד כל מה שלא צריך לעשות, למדתי מכל מה שקרה לי המון דברים. קודם כל קיבלתי מהם המון ואני רוצה להחזיר דרך כדורגל. ומתי שיש לי צ'אנס לתת משהו בחזרה, כמו במשחק העלייה נגד רמת השרון, זו היתה שמחה טובה. כי חזרתי מסלובניה ושיחקתי לא הרבה, וישבתי הרבה על הספסל, אני לא יודע למה. ובמשחק של עלייה אלוהים נותן לי לתת שני גולים שנכנס בהיסטוריה של ר"ג, וזו ההיסטוריה הטובה של משפחת צ'קאנה עם הפועל ר"ג".

קיצוני הסופה הופך בליגת העל למגן ולבלם: "פתאום יצא ככה שלא היה לי סיכוי לשחק בתפקיד שלי כחלוץ וזהו. ויובל שם אותי לעשות הגנה והייתי טוב. לא נתתי צ'אנס להגיד לו – אין לך סיכוי לשחק בליגת העל. יצא לי טוב כל מה שעשיתי, כי אני עושה עם הנשמה. והכי חשוב שר"ג המשיכו עכשיו בליגת העל. כשיובל שם אותי בהגנה אמרתי נראה איך זה יוצא. כשהתחלתי לשחק בארגנטינה שיחקתי באמצע מגרש ואני מכיר את העבודה שלי, אבל לא עשיתי עבודה כזו הרבה זמן וגם צריך בשביל זה כוח, צריך להיות מוכן כל הזמן ושהשחקן שלך לא עובר. ופתאום שם אותי מגן ימני ובלם. לא הבנתי מה קרה, אבל שיחקתי טוב. עשיתי כל מה שאני יכול, אי אפשר להגיד שלא עשיתי עבודה. בזמן הזה אמרתי לקוריס וארקין שלא נורא, העיקר שאני משחק ונותן מיליון אחוז. היום אני מרגיש טוב, רגוע, כי נתתי הכל, לא עשיתי בלגן. על יובל אני לא רוצה להגיד, כל מה שקרה בינינו נשאר איתי. אולי אני אומר משהו לא בסדר, ואחרי זה יהיה בעיה".

על העזיבה עכשיו: "לא פשוט בשבילי, אבל אשתי מצאה עבודה טובה בארגנטינה, בטוקומן, צפון המדינה, בחנות נעליים של המשפחה. זה דודה שלא רוצה להמשיך ונותן לאשתי. אני רציתי להמשיך בר"ג. חיכיתי עד היום האחרון לראות מי ממשיך ובדיוק עכשיו יצא מצב לאשתי, כי זה עבודה לכל החיים וזה מצב טוב למשפחה. אם לא לוקחת את הצ'אנס, זה לא יהיה יותר אף פעם. דיברתי עם קוריס, עם ארקין, סיפרתי להם כל המצב והבינו אותי. אנחנו חוזרים בגללה, לא בגללי. אני הולך ולא יודע איפה ישחק. עברנו שבע שנים בארץ, המון סיפורים, עם המשפחה, ר"ג, מתי שהילד חולה, הכל, עוזבים חברים טובים. זה לא פשוט בשבילי לעזוב את הארץ".

תשוב יום אחד? "אני עוד יחזור, אני מקווה. עכשיו הפועל ר"ג זה הבית שלי, משהו טוב שקרה לי בקריירה. לא פשוט לשחקנים מחו"ל להישאר כמה שנים. אני לקחתי ברצינות הכל ונתתי מהלב, וחוץ מכדורגל יש לי פה המון חברים ומשפחות שאוהבים אותי ויכול ללכת אליהם לשתות קפה לאיזה בית שאני רוצה. היום אני רואה כמה אוהבים אותי ולא מאמינים שאני עוזב. שהיו איתי בקשר בבית חולים, סיפורים ממש מדהים. לא בגלל איזה גול, או בישול, הכל כי הלב שלנו היה ממש בשביל כולם וזה הכי חשוב ונעים".

מילות פרידה: "צריך להגיד על כל מה שעברתי פה, להגיד לאנשים הרבה תודה רבה בשביל מה עושים בשבילי ומקווה שאם אני יכול לחזור שבוע הבא, אני חוזר. נראה מה קורה עם החיים שלי. צריך שאנשים יבינו שאני חוזר בגלל אשתי ובינתיים אין לי כלום. אם לא אמצא קבוצה אצטרף לאשתי, ואם לא אולי שבוע הבא אני חוזר פה. אני ור"ג זה כמו חבר וחברה, הולכים ביחד, לפעמים קצת נפרדים. ומה שקשה לי היום לעזוב זה בגלל שאני מרגיש טוב, ממש חזק. עדיין לא הפסקתי את האימונים, רואים אותי רץ בפארק ובחדר כושר, ויודעים כמה אני רוצה להיות מוכן לכדורגל. נקווה שיהיה טוב ונקווה שהדרך שלקחנו היא הכי טובה למשפחה. ובינתיים להתראות לכל האנשים. כל האוהדים יודעים כמה אני אוהב אותם. מתי אני צריכים אותם הם היו קרובים, היו איתי כל הזמן, תודה לכולם".

HASTA LA VISTA CARLOS

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

25 תגובות על שלום לידיד

  1. הנה דבר טוב של קוריס הגיב:

    קרלוס באמת יחיד ומ יוחדוחבל שהוא עוזה מצד שני חייבים גם לראות איך קוריס היה טוב איתו ובתור אחד ששונא את קוריס(מה לעשות ככה אני מרגיש)חייבים מ ילה טובה לקוריס ובמיוחד למשפחת ארקין דבר שגורם לחשוב איזה יופי היה אם קוריס היה יודע להתרכז בדברים היפים שהוא יכל וידע לעשות במקום לפתוח לנו גן חיות של עבריינים במכתש

  2. מיקי ר. הגיב:

    תודה ענקית לקרליטו על הימים היפים.

  3. קרלוס נשמה הגיב:

    קרלוס שחקן ענק באמת. אם בצנטרפור שלנו היה חלוץ נורמלי ולא דחלילים כמו אסאו שמחמיצים ממטר או דאטורו הפלגמט גם התפוקה של קרלוס היתה עולה בהתאמה. אחד השחקנים הכי נחמדים בעלי תודעה ספורטיבית מפותחת,תמיד מטפל בעצמו ודואג לשמור על כושר. כששחקנים ישראלים גומרים אימון והולכים לבתי קפה קרלוס הולך לנוח וביום שאין אימון לא מסתפק במנוחה והולך לחדר כושר. איש יקר באמת שאין אוהד שלא אוהב אותו,\
    דרך צלחה אמיגוס.

  4. ושוב אדיר באתר הגיב:

    תודה קרלוס – אתה בלבבות האדומים – נה נה נה או קרלוס צקאנה

  5. איתן הגיב:

    אמרת עליו הכל
    תנו כבוד למלך המגרש

  6. ירון בר לב הגיב:

    בכל אימון הוא היה נשאר אחרון, בועט לשער, עושה מתיחות ומכין את הגוף להמשך.
    כשהיה יום חופשי לקבוצה הוא היה יוצא לסיבוב ריצה או למכון הכושר.

    ותמיד תמיד בכל אימון או משחק הוא היה עוזר לאפסנאים לסחוב את הציוד.
    תראו לי עוד אחד כזה בעולם.

  7. מאה אחוז אורדון הגיב:

    שחקן גדול עם לב ונשמה. הפועל ר"ג זקוקה לעוד 5 קרלוסים. צריך לנסות להשאיר אותו בקבוצה בכל זאת. אןם קרלוס מביע נכונות זה אפשרי.

  8. פופאי הצלת המכתש 2010 !!!!! הגיב:

    עוד לא היה שחקן כזה בהפועל רמת גן כל מילה מיותרת

  9. פופאי הצלת המכתש 2010 !!!!! הגיב:

    כך יראה המכתש בעתיד

  10. רולי - לקרלוס הגיב:

    קרלוס, למרות ששחקת בהפועל רק 4 שנים, תרשם בספרי ההסטוריה של הקבוצה כאחד השחקנים האהובים ביותר בכל הזמנים.
    exitosamente
    hasta la vista, amigo

  11. אבי ריימונד הגיב:

    קרלוס ללא ספק אחד השחקנים הטובים והאהובים שנחתו במכתש.
    מעבר לזה שהוא שחקן גדול, יש לו אישיות יוצאת דופן שאין הרבה כאילו.

    כולנו נתגעגע

  12. ככה יעשה למי שצחק על ברזיל הגיב:

  13. ''רונן ל הגיב:

    אין דברים כאלה… שחקן נשמה במלוא מובן המילה.
    אפשר להבין שיש לו בטן מלאה על חלק מהאנשים… ובכל זאת, לא מוציא החוצה. גבר.
    Buen viaje
    ¡Buena suerte

  14. רועי נמיר הגיב:

    אין מילים לתאר את האישיות, הלב, והנשמה של קרלוס צ׳קאנה. אין מילים לתאר את הבגרות והאופי שגילה בימים קשים, מבחינה מקצועית וכמובן הדרמה בבית.
    מאחל לך, לפרסילה ולילדים, המון המון בריאות ואושר.
    המשפחה השניה שלך תמיד תהיה פה בשבילך.

  15. "גבעתיים שלנו" על הנוכל בן שחר הגיב:

    השקר הגדול של המכתש??
    לאורך כל התקופה האחרונה הקפיד ראובן בן שחר
    לחזור ולאמר כי שטח מגרש המכתש
    אינו בבעלות העיריה,
    וכי זהו שטח פרטי לכל דבר ואין לעיריה כל יכולת חוקית
    לעשות משהו בכדי להציל את מגרש הכדורגל
    למרות ש "הוא מאוד רוצה לעשות כך".
    האמת היא:
    התבוננו בתמונת תוכנית הבניה העדכנית של המתחם.
    שני המגדלים הנראים בצד ימין
    הינם על שטחו של היציע המזרחי הגדול
    ואילו השטח המרכזי המסומן באות ו',
    הינו השטח בו נמצא נכון להיום הדשא
    עליו משחקים הינו על פי התוכנית: שצ"פ.
    כלומר: שטח ציבורי פתוח – ירוק. בבעלות העיריה!!
    ועכשיו תעשו את החשבון הפרטי שלכם:
    האם כל האמת נאמרה?!
    האם באמת נעשה הכל בכדי להציל את המגרש?!
    הון = שילטון?!

  16. "גבעתיים שלנו" הלינק למסמך במלואו הגיב:
  17. Adios הגיב:

    Carlos – muchas gracias

    Adios!!!

  18. אייל ברזילי- קרלוס תודה הגיב:

    אחד השחקנים הכי גדולים שהיו בקבוצה בכל הזמנים פשוט תמיד נתן את הנשמה שלו על המגרש. שחקן עם לב ענק שפשוט אי אפשר לא לאהוב אותו, אפילו חברה שלי במשחק הראשון שלקחתי אותה ישר אמרה שזה השחקן הכי גדול בקבוצה.

    בקיצור תודה לקרלוס הלוואי ותישאר אבל בכל מיקרה לנצח נזכור אותך….

  19. מה לא נאמר על ידי קרלוס? הגיב:

    יובל המאמן הכי גרוע שהיה לי בחיים, הוא השפיל אותי, העליב אותי, פגע בכבוד שלי, ושיקר אותי.

  20. קרלוס אוהבים אותך הגיב:

    קרלוס הוא מסוג השחקנים שאני כל כך רוצה לראות בקבוצה. מקצוען, אכפתי , נשמה, בחור זהב.
    עצם זה שהוא כל כך קורקטי בראיון איתו מראה את גדולתו. בדרך כלל השחקן הישראלי מוציא את הלכלוך החוצה ואני בטוח שיש לקרלוס הרבה בוץ לזרוק, אבל הוא לא רוצה לשרוף גשרים ולא רוצה להתעסק בזה. כל הכבוד קרלוס. קרלוס לא שוכח את מה שהקבוצה עשתה עבורו. ועל כך מגיעות כל המחמאות למשפחת ארקין ולירון קוריס. אפשר לומר על קוריס הרבה דברים אבל אסור לקחת את זה ממנו. חבל שהוא לא הראה את הרגש הזה או לפחות קצת ממנו לאוהדים. כולנו צריכים ללמוד מקרלוס. הרי למראית עין נעשה איתו חוסר צדק ולא הגיע לו חוסר הצדק הזה.
    למרות העובדה שניסו לאמלל אותו הוא שתק והמשיך להתאמן חזק באימונים. (איפה קובי חסן?) לקח אחריות ולא נשבר לרגע.
    המאמן העיף אותו מהקבוצה כדי לשמור על הכוסית וקרלוס נדד לסלובקיה. קרלוס חזר לשמחתנו והמאמן אמר שזו מחווה הומניטרית. קרלוס החזיר בשער בזמן שהקבוצה קרטעה. ראיתי כמה וכמה משחקים שקרלוס לא פתח ויובל "חימם" את קרלוס מהדקה ה35 ולא הכניס אותו למגרש. קרלוס המשיך לשתוק. יובל טען שהוא רצה אנשים "רעים" במובן הטוב של מילה. כמובן שהדבריןם חשובים לכדורגל ישראלי אבל אוהדי רמת גן (רובם) רוצים את קרלוס. ג'נטלמן אמיתי.
    קרלוס מאחל לך רק טוב והמון בריאות

  21. מאמן בשקל בוזזזזזזז הגיב:

    עכשיו המאמן מכנופיית רמת עמידר קיבל עונש כל יום נסיעה 140 קמ"
    לכל צד . הערבים לא יודעים עם מי יש להם עסק הבונקריסט הזה יהרוס אותם
    אבל בוא נראה אותו מתמודד עם הערבים
    עונש קיבלת מאמן גרוע שכמוך זה בגלל שהעלבת וביזית את קרלוס צקאנה האהוב
    המאמן הקלוקל הזה קיבל רמזים שהוא יעוף ועדיף לו להתפטר ולא התבזה
    לך לך עבריין מכנופיית רמת עמידר לך ולא רוצים לראות את הפרצוף שלך ושל קוריס
    שבקרוב גם יעוף

  22. מאמן בשקל בוזזזזזזז הגיב:

    רמת גן סכנין 140 קמ" זמן הגעה משוער שעתיים
    סכנין רמת גן 140 קמ" זמן הגעה משוער שעתיים
    כל יום ביומו יום חדש
    http://ymap.winwin.co.il/Navigate.aspx?tab=1&CityNmS=%u05E1%u05DB%u05E0%u05D9%u05DF&StreetNmS=&HouseNbrS=&Mode=1

  23. רן קוניק ממשיך לחבוט בגולם מורגעאנשטעארן הגיב:

    2 תלונות במשטרת גבעתיים הוגשו השבוע כנגד ראש העיריה ראובן בן שחר.
    התלונות הוגשו על ידי תושב העיר רפי אדיר
    בערב יום רביעי מייד לאחר ישיבת מועצת העיר
    והשניה בבוקר יום חמישי
    בידי חבר מועצת העיר רן קוניק .
    התלונה כנגד בן שחר הינה בהאשמה
    לכאורה של :" שימוש לרעה בסמכותו כראש עיר ".

    מזה זמן מה מונע ראש העיריה בן שחר מתושבי העיר גבעתיים הבאים לצפות בישיבות המועצה ,
    שכידוע לכל הינם פומביות ופתוחות לציבור על פי חוק ,
    מלצלם את המתרחש בם.
    בישיבות מסוימות אף מנע בן שחר
    בעזרת שוטרי משטרת גבעתיים
    את כניסתם של תושבים אלו.
    חשוב לציין כי בניגוד לתגובות הרגילות בענין זה של העיריה ,
    לא מדובר בקהל אלים ומתפרע אלא בתושבים מכובדים ,
    בינהם עורכי דין, רואי חשבון ואף נשים מבוגרות מעל גיל 70.
    צעד אנטי דמוקרטי זה נעשה , ללא בושה , בעוד שבאותו הזמן מתיר בן שחר
    לדובר העיריה לצלם את הנעשה בישיבה.

    לאחר ישיבת המועצה האחרונה ,
    בה שוב הזומנו שוטרים
    ומנעו ממר רפי אדיר
    ( אשר צילם עבור רשימת גבעתיים שלנו בראשות רן קוניק )
    מלצלם את הישיבה ,
    על פי הנחיית בן שחר ,
    החלטתי לשים לתופעה פסולה וחצופה זו , סוף.
    אני וחבריי לאופוזיציה ,
    פומרנץ וארגמן ניגשנו ביחד עם רפי אדיר למשטרה
    ולאחר שנתן את גירסתו ,
    הגיש מר אדיר תלונה אישית כנגד בן שחר.

    הסברתי למפקד התחנה רפ"ק לארי סמרה
    כי לא יעלה על כי כל אימת שבן שחר ייחשק ,
    ירים טלפון מהסלולארי שלו אליו
    ומייד יופיעו שני שוטרים , מבלי שביררו כלל אם באמת ישנה הפרעה .
    היעלה על הדעת כי תושב העיר שבא לצפות ולצלם
    ( ביושבו בשקט ללא כל הפרעה לדיון ) עבור חבר מועצה את הישיבה יושפל כל פעם מחדש
    ותוזמן לו ניידת שתזמין אותו לסיים את הערב בתחנה??
    איפה אנחנו חיים ?
    זו גבעתיים או צפון קוריאה?

    ממה מפחד כל כך ראש העיריה בן שחר?
    מדוע בתל אביב מצולמת על ידי העיריה
    כל ישיבת מועצה ומועלית לאתר האינטרנט העירוני
    ופה מפחדים לצלם? מה יש להסתיר ?

    לא אתן לבן שחר לעבור על החוק יותר ולנצל את שוטרי גבעתיים ואת סמכותו לרעה.
    הנושא יועבר בקרוב לועדת זיילר,
    ליועץ המשפטי לממשלה וגם למבקר המדינה. אם יהיה צורך נגיש גם עתירה לבית המשפט .
    אני קורא לתושבי גבעתיים להגיע לישיבות המועצה
    ולראות איך בדיוק מתנהלות ישיבות המועצה ומי האדם הלא מתאים אשר עומד בראשות העיריה.

  24. רני אל מול המוגבל רובי הגיב:

    זה כמו גרמניה נגד ארגנטינה
    מצד אחד בחור קר מזג
    שעובד על פי שיטה מסודרת
    מולו אדם מכור, למקלות קינמון,
    שמונחה על ידי: אגו, בכיינות, יהירות ורגשי נחיתות.

    הסוף יהיה
    דריסה והשפלה

    אז בואו להמר
    כמה כמה יגמר

    מחזיקת תיק הספורט ממליצה –
    באנקר לקוניק.

להשאיר תגובה

