איך קניתי מנוי ב-100 שקל

חודש שלם דיברו על יוקר מחירי המנויים, עד שבאתי למשרד הכרטיסים והוכחתי שאם רוצים ומתעקשים אפשר לקבל נורא בזול

שעת בוקר מוקדמת, אין תור במשרד הכרטיסים. אני על המדרכה באבן גבירול, הפקידה בתוך המשרד, מעבר לזכוכית. אני מתעניין אם נותרו עדיין מנויים להפועל ר"ג. היא מגחכת. 500 שקל, היא אומרת.

אני: כל כך יקר? היא: זה דווקא לא יקר, הם הורידו מחירים. אני: כן, לעומת השנה שעברה זה נכון. היא: כמה שילמת שנה שעברה? אני: 700 שקל. היא: נו, אתה רואה? אני: ועדיין 500 שקל זה לא זול. היא: תעשה חישוב כמה אתה משלם פר-משחק. יש בערך 18 משחקי ליגה ועוד כמה לאיזה גביע, כמה זה? אני: לגביע הטוטו אני לא הולך. אולי תעשי לי מחיר בלי זה? היא: לא יכולה, זה מחיר קומפלט. אני: שנה שעברה זה באמת היה יקר. היא: תעשה חישוב שבשנה שעברה שילמת כמעט 35 שקל למשחק והשנה תשלם פחות מ-25. אני: שנה שעברה נראה לי ששילמתי הרבה יותר. היא: למה, לכמה משחקים הלכת עם המנוי? אני: לאף משחק. היא: לאף משחק? אני: הייתי רק בשניים, אבל קניתי כרטיסים בקופה. היא: אבל למה? אתה אומר שהיה לך מנוי. אני: נכון, אבל לא השתמשתי בו, שילמתי 700 שקל בלי לראות אף משחק בית. היא: אז למה קנית? אני: בשביל לקרוע אותו. היא: אה? אני: בחיי. היא: קנית מנוי בשביל לקרוע אותו? זה בחיים עוד לא שמעתי. אני: זה בגלל המכתש. היא: מה זה מכתש? אני: זה משהו עקרוני. היא: תהרוג אותי, לא מבינה אותך. סתם זרקת 700 שקל? אני: ראיתי בזה תרומה למועדון. היא: ולא ראית אף משחק? אני: שילמתי 700 שקל ולא השתמשתי במנוי. נראה לך שהיו מכניסים אותי לאיצטדיון עם מנוי קרוע? היא: מוזר לי מה שאתה אומר.

בינתיים נעמדו שתי נשים מאחוריי. זזתי הצידה כדי לאפשר להן לרכוש כרטיסים להצגות. אחרי שהלכו, התחדשה השיחה.

אני: אז מה נעשה עם ה-500 שקל האלה, אין הנחה? היא: זה מחיר אחיד לכולם. אני: אין הנחה לסטודנטים? היא: אתה לא נראה כמו סטודנט. אני: אין לפנסיונרים? היא: אתה גם לא נראה פנסיונר, בן כמה אתה? אני: לאוהדים של ר"ג אין גיל. כל שנה זה כמו חמש. היא: המחיר הוא 500 שקל ואין הנחות. אני: טוב, אגיד לך מה נעשה. אני נותן לך 100 שקל על המנוי (מוציא את הכסף מהכיס), הנה… היא: זה 500, לא 100. אני: רגע, תקשיבי עד הסוף, ועכשיו אני מוסיף לך עוד 400 תרומה לאגודה. היא: תרומות זה לא אצלנו. אני: לא משנה, הנה ה-400 תרומה. היא: תעשה מה שאתה רוצה (לוקחת את הכסף), המנוי יחכה לך באיצטדיון במשחק הראשון. אני: חבל, רציתי אותו עכשיו. היא: בגלל השינויים במחיר זה הלך להדפסה מחדש. אני: תודה לך. היא: ואני מקווה שהפעם תלך למשחקים, אחרת למה לך כל זה? מה פתאום לקרוע מנוי? צומח אצלך בגינה עץ עם שטרות כסף? אני: את צודקת. היא: תשמע לי, תעזוב אותך מעקרונות, בתי הקברות מלאים בפראיירים, תלך למשחקים ותהנה. אני: לא כל כך נהנים אצלנו, אבל קונים כל שנה. בעצם אולי את צודקת, 500 שקל זה לא יקר בשביל פסיכותרפיה שנתית למזוכיסטים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

27 תגובות על איך קניתי מנוי ב-100 שקל

  1. לשלמה הגיב:

    אהבתי את הפואנטה.

  2. ותיק. הגיב:

    בשבע ועשרה הצטרפתי לתור של 50 מטר כאשר 100 איש לפני ורק קופה אחת פתוחה. בשבע ארבעים וחמש ניכנסתי ותפסתי את הגול היפה של צקנה. הלכו 15 דקות ומזל שתפסתי בדיוק את הגול. ואני שואל למה לא פותחים יותר קופות או לפחות קופה נוספת לאלו שכבר קנו או יקנו מנויים בלבד. כל תהליך בדיקת השמות של אלו ששילמו גרם לעצבים מיותרים והפסד של רבע שעה מהמישחק. מזל שזה היה נגד פתח תיקוה כי אם זה היה נגד אחת הקבוצות הגדולות הייתי נכנס במחצית במיקרה הטוב. נתן דטנר הגיע בשבע ועשרים השתחל מעדנות משמאל לקופה דילג מעל הברזלים כמו בימיו הגדולים כחתול שמיל ובקולו הרעים כרטיס לנתן דטנר …לקח את המעטפה ופסע לעבר הטריבונה. לפחות תגיד משהוא תיתנצל.. בפני הפלבאים שעומדים בתור. היום היה בזיון בוינטר. מזל שהתנחמתי במישחק והניצחון היפה.

  3. אורדון לא מופתע הגיב:

    לפומפאי הגאון
    עוד הערה אחת על השוער כמו שהגבת בפורום וכותבים לך שיר האורדונס
    ראה הוזהרת

  4. אדום עתיק הגיב:

    טעות בידך שלמה ,תרמת את כל ה-500 ,כל השאר ברבור עם הפקידה ( אין עבודה בהדרן שהיה לה כל כך הרבה זמן בשבילך?) וסמנטיקה בחום הקיץ.כל כך התעייפת מהשיחה עד שחתמת ויתור על המשחק היום. כמה הערות והתרשמות ממה שראינו היום .
    קודם כל תענוג לראות כל כך הרבה שחקני בית משחקים-תמיר,ביבי,קמחזי,ארקין,וובה ואפילו קרלוס שהוא כמעט. ברור שההרכב שראינו אינו זה שנראה עם כניסתם של בוקסה,סרור ואולי שי חדד. הכנסה של שלושה שחקני איכות באוריינטציה דומה תחייב שינוי צורת משחק וכמובן ויתור על שלושה מהמשחקים היום. כמה מילים על הזרים. בונדיאה כבר מרגיש בבית ,מחבק שחקנים, פוזל לקהל (הבחור "צומי"),טופוזקוב יודע כדורגל וכל מה שנדרש הוא ליטוש ותרגול התיאום בהגנה שהיום שגתה פה שם בשל חוסר התיאום.
    טלקיסקי יראה יכולותיו לאחר שירגע וישתלב וברור שיש לו מה לתת. מדובר בחיזוק משמעותי.
    הקשר האורוגוואי היה לטעמי חלש ,הרבה לשגות ואם הוא 50/50 לא ראינו את זה לא בהגנה ולא בהתקפה,גרזן הוא לא ומבשל התקפות גם לא אז מה כן ? יתכן והקישור האחורי מתגלה כרגע כחולשה יחסית.
    החלוץ הבולגרי שנבחן בעל נתונים גופניים טובים , לא מהיר במיוחד, חזק ומטריד הגנות . בפועל לא עשה הרבה והצליח להחטיא מצב טוב ,בשביל זה היה לנו את דאטורו. אבל, יש פוטנציאל שקשה היה לממשו כי שלומי דורה שיחק עם חלוץ אחד בלבד.מילה טובה לדיאמנט שקיבל כדור , דהר לרחבה ומהבומבה השער זז לצומת מסובים (טוב ,הגזמתי קצת ). אחלה גול.
    כאמור זה לא המודל הסופי וקרוב לוודאי שפניה של הקבוצה ישתנו ולמאמן יהיה כאב ראש טוב .

    בפינת היציע (ולא בתא ה"מכובדים") ישב בשקט איש צנוע, בחולצה אפורה ומשקפיים ,לאיש הזה אנו חייבים את עצם קיומנו היום,מורי ארקין.

    ונזיפה ל"הדרן ". שלמה העסיק את הפקידה ולכן נשלח היום רק קופאי אחד שהיה עסוק בעניין המינויים וגרם לתור גדול ולאיחור של רבים למשחק, לא מכובד ,אבל התרגלנו שמתן כבוד ללקוחות זה לא החלק החזק של "הדרן ",הם לא מודאגים ,הרי לא נרוץ לקנות אצל המתחרה .אני מקווה שכאשר יגיעו מינויים הם לא יחולקו בקופה עם קופאי אחד…

    • maktesh הגיב:

      לאדום עתיק: אין הרבה עבודה בהדרן בשעת בוקר מוקדמת, כמו שכתבתי.
      באתי במיוחד להדרן כי רציתי לחזור משם עם המנוי ביד מבלי שאצטרך לעבור את מסלול היסורים שמחכה בקופה בווינטר במשחק הבית הראשון. תהיה בטוח שיותר משתי קופות הדרן לא יהיו שם, ובהנחה שיהיו כ-200 רוכשי מנויים, כדאי מאוד לשרוף זמן ולהגיע שעה לפני המשחק.
      ככה לא עושים שיווק, אבל הדרן זה מקום שידוע בהתעמרותו ללקוחות, במיוחד אם הם אוהדי כדורגל. יפה מצד דטנר שקנה מנוי ואפילו עקף את התור (כמו שכתב אחד האורדונים בתגובה למעלה), אבל חובתו להתעקש עם הדרן שיתנהגו ללקוחות שלהם לא כמו עדר בקר במכלאה. מאוד מקווה שהשירות לרוכשי המנויים יהיה אנושי יותר בעוד שבועיים.

  5. איתן הגיב:

    יוסי תרשה לי להוסיף את וובה בראון שכבש מקום בהרכב ,בינתיים גרזנון
    אותי הפתיע חי בן לולו ,מגן ימני קלאס ישראלי ,מנע 2 גולים לפחות והשתתף בהתקפות
    בן עמי מהנוער משתבח כמו קרלוס הילד,דיאמנט הפתיע עם גול אנגלי טיפוסי ווין רוני
    החלוץ הבולגרי מתאים לנו ,ראיית משחק והתמצאות ברחבה יש לו ,שבוע כושר והוא מפציץ בבלומפילד
    תכין סיגר לקפה חח

  6. שמאי הגיב:

    לא יאמן,אברם גרנט עירקי אורגינל בגדדי

  7. לקמצנים הגיב:

    הגישה של שלמה צריכה להיות מסר לכל האוהדים שרועדת להם היד מלהוציא כסף עבור קבוצתם האהובה.
    כן ברור שיש אנשים שידם איננה משגת אבל כל פעם זוכים לראות מחזות בל יאמנו של קמצנות לשמה גם מצד אנשים שיש להם אבל הם חלילה לא יעזו לשלם עוד קצת אלא יעשו שמיניות באויר לראות איך משיגים בחינם , ואני רואה אותם תמיד עומדים חצי שעה ליד פשפש צדדי במגרש מחכים שיפתח לסדק צר וממנו יד נעלמה תוציא את ההזמנה המיוחלת ותעשה להם את היומית.
    מגעיל.

  8. בראון הוא המלך הגיב:

    1.הקבוצה שיחקה היום יפה מאד.והרשימו במיוחד הצעירים ובראשם וובה. סוף סוף קצת נחת.
    2.שלמה חשבתי שגם אתה הפכת לשנורר עד שקראתי את התרגיל שעשית, כל הכבוד.
    3.אני אוהב שאתה מחליף למעלה את התמונות של המכתש כל כמה ימים,כדי שנזכור תמיד איך הוא נראה מכל הצדדים.
    4.להתראות בשבת בבלומפילד.

  9. אורדון לא מופתע הגיב:

    גילוי נאות – אני הוא המקורי.
    הגעתי ב7:15 לאחר שבהדרן אמרו לי שיחכה לי כרטיס בקופה.
    עמדתי בתור כמו זונה שלא שילמו לה…. לח בחוץ זיעה מהאנשים מסביב… ואז מגיע היו"ר דטנר לוקח את ההזמנה ונעלם. יפה. בלי תור הישראלי היפה. האמת לא מופתע, הרי מה לו ולניהול הקבוצה. אני חושב שהוא אדם נהדר ושחקן תיאטרון נפלא (לכו לראות את גטו) אבל אין קשר בינו ובין הקהל. ראשי הקבוצה צריכים לדאוג לקהל הזה! כן, לחולי הנפש שקנו וקונים מנויים ולא מבקשים הזמנה כפושטי יד!. כן, אלה האוהדים שאוהבים כל כך את השם הזה הפועל רמת גן. שבאים למגרש והמדים של הקבוצה מחזירים אותם לפעם הראשונה שנכנסו למכתש… עם האבא עם השכן עם האח. כן, האוהדים האלה שלפעמים רוטנים על חוסר צדק.
    פיספסתי את הגול של קרלוס. חבל, שמעתי שהוא היה שער יפה. לפחות ראיתי את השער של לירי (שער יפה!)
    נקודת האור – יש קבוצה. הקבוצה מסוגלת למסור ולתקוף. יש עוד הרבה מה לשפר אבל בהחלט יש לצפות לטוב. ברור שבליגה תהיה אופרה אחרת ומשחקי גביע הטוטו בשבלב זה הם ניסוי קנים, אבל בהחלט רואים קבוצה רגועה יותר כלומר אין התקפות זעם מהספסל וזה עוזר לשחקנים לשחק כן, מותר לטעות אבל בסך הכל יש בהחלט טעם לעוד.

    הבולגרים יעזרו מאוד לקבוצה עם בוקסה בהרכב נהיה קבוצה טובה.
    שמחתי לראות את קמחזי ביבי ווובה משחקים.

    רוצו לקנות מנויים. בואו נתמוך בקבוצה. אולי אלה לא מיליונים אבל בכל זאת משהו.
    דטנר – חסל חלוקת הזמנות למקורבים!

  10. השער של דיאמנט עשה לי את השבוע הגיב:

    אפילו בתור שהחמיץ את השער של קרלוס
    אווירה מחוייכת כמו בתור בסביח של עובד .
    רק דטנר חלף לו מוטרד [לא מהתור] .
    במשחק התחילה לצמוח קבוצה.
    הלוואי שנחייך גם בליגה.

  11. גועל נפש משחקים בלבן הגיב:

    משהו יודע למה שוב שיחקנו בלבן ולא באדום ??
    חוזרים על אותם טעויות
    אין זהות משחקים בלבן
    אין מכתש משחקים בוינטר
    זו לא אותה הפועל רמת גן אהובה שלי של פעם
    העיקר קוריס וכנופיית רמת עמידר עדיין שולטים בקבוצה

  12. הודעה מיוחדת של רשימת "גבעתיים הירוקה" הגיב:

    ציפי אובזילר, חברת מועצת העיר גבעתיים מטעם רשימת "גבעתיים הירוקה" ויו"ר סיעתה במועצת העיר,
    החליטה לסיים את כהונתה, להלן דבריה:

    "בתום כשנתיים להיבחרי כחברת מועצת העיר גבעתיים וכיו"ר סיעת "גבעתיים הירוקה" במועצה,
    החלטתי לסיים את כהונתי בתפקידים אלו.
    כידוע לכל, הגעתי לעיסוק הציבורי מתחום הספורט והיה ברור לי שבתחום זה, הכללים שונים.
    היום, לאחר פרק הזמן בו אני מכהנת במועצת העיר, הגעתי לכלל החלטה, שמבחינתי, עניין זה מיצה את עצמו.
    אני מאחלת לחברי לרשימת "גבעתיים הירוקה", המשך עשייה ופעילות מוצלחים".

    בהתאם לחוק פקודת העיריות, תחדל אובזילר מלכהן במועצת העיר, ביום ג' הקרוב, 17.08.2010.

    את מקומה של אובזילר במועצה, תתפוס שרון וילף, שהיא המועמדת הבאה, מספר 3, ברשימת "גבעתיים הירוקה".
    לוילף תהיה זאת תקופת כהונה שנייה במועצת העיר, שכן בין השנים 1998-2003 כיהנה במועצה קדנציה מלאה.

    וילף (40) נשואה + 3, המכהנת כחברת ועדת החינוך העירונית, הינה בהכשרתה ובעיסוקה המקצועי אשת חינוך בכירה,
    בעלת תואר ראשון B.A. בחינוך ותואר שני M.A. במינהל חינוך. היא משמשת עד כה ובמשך שנים רבות,
    כמורה וכמחנכת במערכת החינוך העל יסודית בעיר השכנה רמת-גן.

    בעקבות החלטתה של אובזילר,
    מסר הערב יו"ר רשימת "גבעתיים הירוקה" חבר המועצה יורם פומרנץ:
    "רצונו של אדם כבודו ועל כן למרות הצער שלי על החלטתה של ציפי, אני כמובן מכבד זאת.
    נהניתי, מעמיתה, יוצאת דופן באיכויותיה הן האישיות והן המקצועיות ואני מאחל לה הצלחה מכל לב.
    זו גם ההזדמנות לברך את חברת המועצה הנכנסת, שרון וילף בברכת ברוכה הבאה ובהצלחה.
    בהכירי את יכולותיה של שרון, כמו גם של כל אחד מחברי הנבחרת האנושית המצוינת של "גבעתיים הירוקה",
    אני משוכנע, שתפעל באותה יכולת ועצמה, בתפקידה החדש ישן והמוכר לה היטב, של חברת מועצת העיר גבעתיים".

  13. איתן הגיב:

    כייף,פשוט ומתאים .
    אתה קם בבוקר ופוגש בדרך למשרד אוהדים ותיקים שלא היו במשחק ושומע מהם את התרשמותם
    מהתקשורת וחברים ומבין ,משהו גדול מתפתח לעונה ,שחקנים טכנים גבריים שלא מתפשרים בהגנה
    או בהתקפה,פירגון וגיבוש חברתי כרגיל אצלנו,2 שחקנים בולגרים מקצוענים חסרי אנוכיות כוכבנית
    שחקן בית מסופסל הבראה, שמתלהב לחזור לדשא ,שחקני בית 4-5 קבוע בהרכב,החיים הטובים
    של האורדון מתחילים
    טא'צ הווינריות וההצלחה נגע בנו
    בלומפילד מחכה להפועל רמת גן

  14. מה קורה בקבוצה משהו יכול להסביר ??? הגיב:

    האם יקיר שינה עובר להגועל פתח תקוה ???
    http://sports.walla.co.il/?w=/157/1722583

  15. ריברו הגיב:

    את שינה צריך להשאיר את ריברו לחתוך

  16. היום במעריב הגיב:

    הפועל ר"ג תעמוד מחר לדין על עבירות בקרה ד כך הוחזרו הלוואות לגורמים שונים:
    שעבוד הפיצוי על המכתש, מסירת תמורה מעסקת סוארס
    גם עומר פרץ, קובי חסן ומור גולן לדין ד כתב האישום צומק בגלל עזיבת קוריס. הצפי: הורדת 4-3 נקודות

    א.טבק

    הפועל ר"ג ושלושה משחקניה לשעבר – עומר פרץ, קובי חסן ומור גולן – יעמדו מחר לדין משמעתי באשמה של עבירות על בקרת התקציבים. לדין לא יעמוד הבעלים ירון קוריס, מאחר והתפטר מניהול הקבוצה וגם מהנהלת ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות נקטה בצעד זה כלפי קוריס מפני שהבינה שאין הוא משמש יותר בשום תפקיד בכדורגל הישראלי.
    פרץ חתם ב6.8.09- על הסכם עם ר"ג, שהוגש לבקרה. באותו יום חתם פרץ על הסכם נוסף עם ר"ג, הפעם באנגלית. ההסכם השני לא הוגש לבקרה. התמורה הכספית בין שני ההסכמים שונה בתכלית. בחוזה בשפה האנגלית היא עולה באופן משמעותי על החוזה בעברית.
    ב1.7.09- נחתם הסכם בין ר"ג וחסן, שהוגש לבקרה ואושר על-ידה. לטענת חסן, במועד מוקדם להסכם זה סוכם בינו ובין הקבוצה על תמורה שונה לחלוטין מזו שרשומה בהסכם. חסן טוען עוד כי לא קיבל את הכסף שהובטח לו.
    גולן חתם ב11.6.08- על הסכם שנועד לשמש כנספח להסכם השחקנים לעונות 08/09 ו.09/10- את התמורה אמור היה גולן לקבל מר"ג בגין עונת המשחקים השנייה. ההסכם הדו-שנתי לא צורף להסכם השחקנים ולא הוגש לבקרת התקציבים. למרות זאת, חתם השחקן על הסכם נוסף עם תמורה שונה לחלוטין מזה שנחתם ב.11.6.08-
    עיקרון שנקטה ר"ג כלפי שלושת שחקניה היה כי שכר הנטו הפך לברוטו, דבר שהקטין מעשית את השכר ב50- אחוז.
    הפועל ר"ג עומדת לדין בסעיפים זוטרים, לאור העובדה שקוריס לא עומד לדין. ר"ג, בעת שעלתה לליגת העל, היתה צריכה להגדיל את הערבות שלה מ620- אלף שקל ל1.27- מיליון שקל. מעבר לכך נטלה ר"ג ביוני 2009 הלוואה מגורמים שונים בגובה של 2.8 מיליון שקל. לשם השבת ההלוואה שיעבדה ר"ג את זכויותיה לפיצוי בגין מגרשה "המכתש" בשיעור של 3.2 מיליון שקל, לאותם גורמים אשר מהם נלקחה ההלוואה. בנוסף העבירה ר"ג לגורמים המלווים כמיליון שקלים מכספי התמורה שקיבלה עבור מכירת וויליאם סוארס להפועל ב"ש.
    העובדה שקוריס אינו עומד לדין מקלה על ר"ג. במצב רגיל, עבירות מסוג זה מביאות לעונש של הפחתת תשע נקודות ליגה ועונשי הרחקה חמורים לבעלי תפקידים. במקרה זה נראה כי ר"ג תקבל עונש הפתחה של 4-3 נקודות ליגה כתוצאה מסוג של עסקת טיעון.
    שלטונות מס הכנסה חוקרים את כל הפרשה, כולל את קוריס שאף הוזמן לחקירה ואין זה סוף פסוק לגביו. יש בידי מס הכנסה מסמכים שונים, כולל מסמכים של בנק "מזרחי טפחות," שהפועל ר"ג עבדה איתו. מי שראה דפי חשבון אלו טוען שאין הם דומים כלל לדפי חשבון של קבוצת כדורגל.

    הפועל ר"ג. קרום ביבישקוב, החלוץ הבולגרי הנבחן, בדרך לחתימה. גל לוי, שנפגע בסוף השבוע בברך צפוי לחזור היום לאימונים. לקפטן הוותיק תמיר בן-עמי נולדה אתמול בת בכורה. [דודי שחם]

  17. דינה התמנונה קובעת הפועל רמת גן יורדת ליגה הגיב:
  18. מדינת פח אשפה הגיב:

    יש קבוצה אין מכתש
    שלמה תתחיל להחזיר את ההפגנות מה אתה נרדמת
    הפועל רמת גן ללא המכתש זו לא אותה קבוצה
    מצידי שתישרף כל המדינה המלוכלכת הזאת קיבינימט

  19. איתן הגיב:

    איך אפשר להתעלם?
    רבע שעה לתחילת משחק,כולנו מתמקמים במקומות הקבועים שלנו בוינטר,מעלינו האורדונס קומנדו צעירים
    ומתחתם קומנדו בוגרים,לכולם חיוך מרוח על הפנים וציפיה לראות את הבולגרים והילדים מהנוער.
    בשקט מתמקמים לצד הצעירים שני אוהדים ותיקים מאד ,אחד מהם מספרים ותיקי המכתש משנות ה60,
    היה נוהג לשבת בצפוני כאוהד שרוף ורוב חבריו הם שחקני האלופה 64,גם לאימונים היה מגיע לדברי חיים
    וילקומירסקי
    הוא יושב בשקט ודרוך לקראת המשחק,בזוית העין אתה קולט את הכייף שלו בעצם הישיבה בגרעין האוהדים השרוף,במיקום הכי טוב של אוהד שבא לחוות אנרגיות עידוד ואפילו פרטייות,תא הכבוד לא
    לכבודו,אין כזו אוירה לאנשי העניבה.
    האדם הצנוע והגאה נהנה מכל רגע,מהמשחק ומהשירים הקלסיים והאקראיים,טעם חיים לאוהב הסמל.
    הוא מעורב ומוחא כפיים,בקצב הזה בעוד שבועיים הוא יקום איתנו בפתיחת משחק לשיר-
    הנה היא עולה באדום שחור שלה הפועל רמת גן,בליבי הציתה אש,,,,,,,,,
    זה האיש ששמר אמונים לאהבה ישנה ואהובה,צנוע ועניו שבלעדיו הפועל רמת גן לא היתה צועדת העונה.
    בשבילי הוא הסימן לחזרתם של צביקה היימן,משה פרל,ראובן כהן,בנבנישתי ואברם לב שוב לטריבונה
    לאחר שנעדרו מאז הלאומית.
    זה נושא הפוסט הבא שיוציא את המאות החסרים מבתיהם למשחקים העונה.

  20. לא מופרע אך מופתע הגיב:

    איתן תיארת במדויק את הסקיצה
    שלמה אל תשאר אדיש ,בעונה שעברה הבנו אותך אך סבלנו מחסרון רבים
    אין נושא מקובל יותר מהדמורליזציה במועדון והחזרת משתמטים

להשאיר תגובה

