לייק לשיווק

המנכ"ל ניר כץ מבטיח כמה פעולות במטרה להגדיל בסיום העונה את מספר האוהדים

הפועל ר"ג תמשיך גם העונה לשווק את המנויים והכרטיסים דרך משרד הכרטיסים. את "הדרן" יחליף "לאן". מסירת נושא הכרטיסים לחברה חיצונית מוריד עול מהקבוצה, אבל עבור האוהדים מדובר בלהתעסק עם משרדים ציניים וכוחניים. מי שקנה מנוי בעונה שעברה עבר דרך יסורים קטנה עד לקבלתו.

ניר ארקין אמר לי השבוע שהיחס לו זכו האוהדים בעונה שעברה מ"הדרן" כאב לו מאוד, הוא קיבל על כך כמה פניות זועמות, אבל הקבוצה לא יכולה לטפל לבדה בנושא הכרטיסים.

המנכ"ל החדש, ניר כץ, מתכוון ליישם כמה פעולות שיווקיות. כולן כרגע ברמה הבסיסית. כץ אומר שבמשך הזמן הקבוצה תשקיע יותר בהגדלת גרעין האוהדים. הפעולות שיינקטו, לדעתו, נועדו כדי לייצר בסיום העונה בסיס רחב יותר של קהל.

על הפרק: דף פייסבוק של הקבוצה, ובהמשך ניסיון להקים מחדש את האתר הרשמי. לקראת הפצת המנויים ייתלו בעיר מודעות גדולות בנושא ובהן מחירים, אפשרויות קנייה לפי קטגוריות גיל ועוד, והיכן ניתן לרכוש. כן תיעשה עבודת טלמרקטינג לאוהדים על סמך רשימה שקיימת מגמר גביע המדינה. חלוקת כרטיסים לילדים בבתי הספר תיעשה נקודתית, לפני משחקים מסויימים.

זו התחלה של משהו, אבל עדיין רחוק מלהשביע רצון. אם רוצים לבצע עבודה רצינית, חייבים למנות איש מיוחד למשימה החשובה הזו. אם הקבוצה תרוץ בצמרת ותשחק יפה, זה יעשה את העבודה הכי טוב. ובכל זאת, חוץ מפייסבוק וטלמרקטינג, נושא השיווק מצריך עבודת שורש, לרוחב ולאורך. אחרת, היציע ימשיך לדשדש ולאבד מכוחו.

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

37 תגובות על לייק לשיווק

  1. מסכים איתך שלמה הגיב:

    מה שרוצים לעשות זה התחלה של משהו אבל זה בכלל לא מספק
    דף קבוצה בפייסבוק יש כבר סוג של זה יש את הדף של העמותה שמאוד פעיל
    ולתלות מודעות בעיר כבר עשו בעונות קדומות עם קוריס ובהתחלה זה באמת עזר אבל אחרי שעשו את זה פעמים האנשים הפסיקו להתרגש
    ומזה חלקות כרטיסים נקודתית לפני משחקים מסוימים
    זה סתם שפה יפה הכוונה היא שאין כוח לשיווק ופשוט יחלקו כרטיסים כי גם בעבר זה התחיל ככה ונגמר בזה בכל משחק מי שרצה יכל להיכנס חינם ואלה שקנו מנוים יצאו פרייארים
    ארקין עושה עבודה גדולה בהפועל רמת גן והתקציב גם גדול אני חושב שצריך ויש מקום לאיש שיווק אם זה ירון בר לב ואם זה מישהו אחר העדפה היא לירון בר לב כי הוא בא מהמערכת ומכיר את האוהדים שלנו אבל גם אם זה מישהו אחר זה בסדר העיקר שיתחילו לפעול בענין כי המצב גרוע

  2. מיקי ר. הגיב:

    אני לא ממש מבין מדוע מכירת מנויים וכרטיסים זה נושא שהקבוצה לא יכולה לטפל בו לבדה.

    בעבר חלק מהחשבון היה שקיבלו מקדמה מסויימת ממשרד הכרטיסים עבור העיסקה והיו זקוקים לכל גרוש.

    הרי משרד הכרטיסים לא עובד בחינם ובחישוב העלויות שלו יש את האיש/אנשים שמאייש/ים את הקופה/ות במשחקי הבית, נושא העמלות לחברות כרטיסי האשראי והרווח של משרד הכרטיסים. לא חבל על הכסף הזה שיכול להישאר במועדון? מה כל כך קשה לגייס קופאי אחד (או יותר לפי הצורך) מאנשים שמקורבים למועדון?

    מישהו עשה פה חישוב אמיתי או שפשוט נוח לכמה אנשים לסגור את העניין ב"עזבו אותי מזה"?

    גם אין מילה אחת על נושא ההזמנות שכולנו מקווים שיחלפו מהעולם.

    היו לי ציפיות שונות.

  3. אורדון לא מופתע הגיב:

    כל הכבוד למערכת שהצליחה לשווק את המנויים באמצעות "לאן" (זה יכל להיות כל משרד כרטיסים) למה? כי כנראה שבלאן מאוד נאיבים וחושבים שהם יצליחו למכור אלפי כרטיסים השנה. 136 פראיירים (אני בינהם) קנו מנוי. 30 שחקני עבר עם מנוי לנצח ועוד 50 עובדי מחלקות למינהם.מה זה אומר? שלפחות 300 הזמנות חולקו כל משחק. כן, ישנם מקרים שיש לתת הזמנה אבל ברוב המקרים הדבר לא מצדיק את זה. דור אוהדים חדש? שיווק נקודתי? חלוקה נקודתית? נו , באמת במקום לראות 300איש ביציע יראו 350. לטעמי יש לעקור את הבעיה מהשורש. נכון תיבות פנדורה זה דבר שלא נעים לפתוח אבל אי אפשר לטפל בשבר עם פלסטר.
    באחד הפוסטים לפני כמה שנים שלמה כתב על ציפציפ ויוסי מגפון ופיקל שמכר כרטיסים בחום(מסכן רחמיי עליו) מאז עברו הרבה מים בירקון והצחנה נשארה.
    בשנה שעברה זה קבלת המנוי התארכה משום מה. לעמוד בתור בכדי לקבל אותו להפסיד מחצית שלמה… מה לא… אבל יש גם דברים חיוביים בזה. לפחות ראיתי במו עיניי מי קנה מנוי ומי לא… נכון לא ראיתי את כולם אבל ראיתי מספיק… או יותר נכון ראיתי מי לא קנה מנוי.
    עד מתי ימשיכו 136 האוהדים לתת שישתינו עליהם ולומר שמדובר בגשם…

    המשך חופשה נעימה לכולם
    נפגש בוינטר… יש גשם בחוץ!

  4. ספקולנט הגיב:

    רק שנדע כולם שכנראה לאן תשלם די כסף למועדון ללא קשר לכמה מנויים יימכרו וזו הסיבה הכמעט יחידה שניר החליט לשווק דרכם.עד כמה איכפת ללאן מהפועל רמת גן והאוהדים ניתן לשער. עמותת האוהדים הציעה לניר לקחת על עצמה את נושא המנויים והבטיחה לחתור ל-200 מנויים לפחות. הכוונה הייתה לתת הנחה משמעןתית לחברי העמותה ולדרבן בכך גם הצטרפות לעמותה. מחיר המנוי הרעיוני דרך העמותה עמד כנראה על 250 ש"ח. ההצעה כנראה נדחתה.
    בהפועל פ"ת (שלא נדע מצרות) האוהדים קיבלו הקצאה של מנויים במחיר מופחת והצליחו…השנה במכבי נתניה העמותה כבר מכרה 480 מנויים לחברי העמותה….רק אצלנו משום מה ולמרות הרצון הטוב של כולם לא הצלחנו לחבר בין ההנהלה לבין העמותה בנושא שיווק והרחבת מעגל האוהדים.
    אז כמו שאומר שלמה נגזר עלינו להיות כמו כולם "ולהסתפק" בנצחונות וטרטורים של 80-90 מנויים מלאן. לאן ?

  5. פייסבוק לא יעזור הגיב:

    עם כל הכבוד לפייסבוק שמייסבוק , לא זה מה שיחזיר את האלפים. צריכים לצאת לשטח ולעבור רחוב רחוב , בית בית , בית קפה בית קפה ולהוציא את האוהדים מהבתים. זה מה שנקרא שיווק אגרסיבי. מה יעשו עם פייסבוק ? אנשים ילחצו לייק אבל ישארו בבית ונראה שוב את המאה איש ביציע.
    רבותי ככה לא מחזירים את הקהל למגרשים

  6. בושה הגיב:

    שוב מפקירים את האוהדים

  7. אורדון הגיב:

    שמחירי הדירות מהמירים לשמיים לא בטוח שישארו צעירים שיוכלו להיות אוהדים של הקבוצה. גם אני אוהד מאוד מסור לקבוצה כנראה בקרוב עוזב את המרכז ויפסיק להגיע למשחקים.

    אבל עכשיו לגבי השיווק חבל מאוד שהקבוצה שוב בחרה ללכת ולמכור את הזכויות למשרד כרטיסים מושחת שגובה עמלה על רכישה בכרטיס אשראי של 15 שח"ח בלי סיבה. ומעמיד קופאי אחד שיש למכור 500 כרטיסים.

    אין שום תועלת במשרד כרטיסים שינהל את המכירה וחבל שארקין לא הבין את זה אחרי הבושה שקרתה שנה שעברה כן גם אני הייתי בין האנשים שנחנסו למשחק באיחור של חצי למה כי פאקינג רציתי לקנות מנוי לקבוצתי האוהובה.

    יתרה מזו וחשוב מזה חבל שארקין בחר במקרה הזה להפנות עורף לעמותת האוהדים שכבר הוכיחה שיש בכוחה להניע ולשפר את מצבו של המועדון הזה עם פועלים איתה בשיתוף פעולה ולדוגמא אירוע סיום העונה המוצלח לכל הדעות.

    עם כל זאת אני מבין את השיקולים של בעלי המועדון ובניהול יש גם שיקולים כלכלים וכנראה שזה הרבה יותר משתלם כלכלית לתת את זה ללאן. אני אגב חושב שבטווח הקצר שאולי נכון אבל בטוח הארוך זה ממש לא נכון ואם אנשים היו קונים מנוי ובו זמנית מצטרפים לעמותה זה היה מחבר אותם הרבה יותר למועדון והיה מגביר את הנאמנות שלהם למועדון וגם היה מושך אנשים נוספים. כשנותנים לחברה חיצלונית לבצע את המכירה אין לה שום ענין בהצלחה של הקבוצה יש לה רק ענין בלמכור כמה שיותר כרטיסים ומנויים עם כמה שפחות עלויות ובגלל זה לדוגמא אנשים נכנסו למשחק באיחור של מחצית כי סלחו לי על הביטוי אבל על הזין שלהם ש135 אוהדים עומדים בתור הם הוציא משכורת רק לקופאי אחד.

    אי אפשר לבכות על חלב שנשפך אם כבר נחתם ההסכם אני יכול רק להצר על כך שארקין בחר בדרך הזו נקווה שהוא ידע להחזיר לאוהדים בדרכים אחרות.

  8. אבי ריימונד הגיב:

    לדעתי שלטי החוצות שעשו שנה שעברה היו ביזבוז כסף אחד גדול.
    אף אחד לא הסתכל על זה בכלל חוץ מאיתנו, זה לא תרם לכלום. נראה לכם באמת שאיזה ילד שרוצה לראות כדורגל יילך לראות את הקבוצה העירונית שלו בגלל איזה שלט בצומת עלית ?
    אני יודע ושמעתי ממספיק אוהדים ממורמרים שהסיבה העיקרית שלא רוכשים יותר מנויים היא גם שהקבוצה לא משחקת כדורגל חיובי (אבל זה כמובן ובתקווה ישתנה העונה) אבל בעיקר שנאלצים לשחק באיצטדיון סגול שאף אוהד לא מזדהה איתו.
    אני לא יודע למה, אבל עדיין לא הבינו אצלנו שמי שיודע למצוא פתרונות שיווקיים זה לא איזה מנכ"ל חדש שהגיע לקבוצה ולא יודע עליה כלום. מה ניר כץ יודע בכלל על הפועל ר"ג ואוהדיה ?
    דף פייסבוק ? תגידו לו כבר שיש 2 דפי פייסבוק לקבוצה, אחד של העמותה ואחד של אתר המכתש ורוב האוהדים כבר נמצאים שם, אז מה בדיוק ייתן עוד דף של הקבוצה ?
    עוד פעם לחזור לאתר רשמי ? לא הספיק לנו כבר פעם אחת שרק יצר מלחמות ?
    אני מאמין שכיום 90% מאוהדי הפועל ר"ג מכירים וגולשים כבר באתר האוהדים. להקים מחדש עוד אתר אולי זה יהיה יפה מכובד בחינת המועדון שיש אתר רשמי אבל בטח זה לא יתרום כלום בשביל להחזיר אוהדים.
    לא נראה לי בכלל שמר ניר כץ יודע או שמע מה היה כאן וכדאי מאוד שמישהו יספר לו.
    גם העניין עם המשרדים של "לאן" זו עוד טעות לדעתי. היה צריך לתת את נושא שיווק הכרטיסים לעמותה.
    אני שוב חוזר ולא מבין למה לא נותנים לאוהדים לעזור ? למה שוב לתת את המושכות לאדם זר שלא מכיר ולא יודע מי אילו אוהדי הפועל ר"ג. למה לא לתת את הצ'אנס האמיתי לעמותת האוהדים לעזור ?
    צריך לתת תפקיד של שיווק הקבוצה למישהו מאיתנו, מישהו מהאוהדים שיודע בדיוק מה צריך לעשות כדי להעיר את האוהדים שלנו. אם זה היה תלוי בי כבר ממזמן הייתי קושר את ירון בר לב באזיקים לקבוצה ולא נותן לו לזוז משם.
    ואם לא הוא, יש מספיק אוהדים רציניים בקבוצה שלנו שיודעים ויכולים להחזיר את כל הנוטשים ולגייס דור חדש של אוהדים, רק צריך לתת להם את הצ'אנס.

    • הנוקמים מהמכתש הגיב:

      אבי יחפרן חחחחחחח
      רק המכתש יחזיר את האוהדים
      בלי המכתש אין שום עתיד

    • כימעט הכל נכון הגיב:

      הדבר היחיד שיש בעיה בלמכור מנוים דרך העמותה כי אז יקרה כמו שמישהו כתב פה למטה יתחיל להיות כל ענין המקורבים וארקין לא רוצה את זה וזה לא טוב לקבוצה
      אבל ללא ספק ניר כץ סתם זרק שטיות לאוויר
      אם לא להביא איש שיווק מבפנים לפחות שיתייעץ קצת איתנו האוהדים שאנחנו מכירים את הקבוצה יותר טוב מכל אחד אחר ואין לנו כוונה לעשות פה רע

  9. שיווק זה רק איש אחד הגיב:

    לניר כץ שלום,אם אתה באמת רוצה הגדלה של דור אוהדים ורוצה לקצור פירות תן את המושכות רק לירון בר לב. אני לא יודע אם ירון יסכים לאור הסיוט שעבר תחת קוריס אבל אני מאמין שתחת ארקין הוא ישקול בחיוב וירתום עצמו למען הכלל. הוא האיש הנכון במקום נכון

    • אורדון בדיאטה הגיב:

      מספיק כבר עם הפוליטיקה הזאת.

      ארקין הוא בעל הבית ותנו לו לנהל. בינתיים אנחנו רק צריכים להמשיך לברך על כל יום שארקין בעסק ולא כל מיני אוהדים בלי גרוש שרק יחפשו להוציא כסף לעצמם.

  10. כפויי טובה הגיב:

    לכל צרי העין שלא נאה להם לראות אנשים מקבלים הזמנות. אם הבעל בית רוצה לחלק כרטיסים חינם לחברים שלו או מקורבים מה זה עסק של אמא שלכם אם הוא עושה ככה ? זה כסף שלכם שאתם לוקחים על זה בעלות? לא מבין את הראש הזה. הזמנות זה הפסד כספי לאגודה, לא לכיס שלכם.קפיש?

  11. רק הצלחות יביאו קהל!!! הגיב:

    תכניסו את זה לראש שלכם,ברגע שהקבוצה תשחק חיובי וכדורגל טוב זה יעבור מפה לאוזן ויחזיר אוהדים רבים,כן גם ליציע הסגול! לא שיווק ולא כלום,בשביל לשווק מוצר צריך קודם כל לדאוג שהוא יהיה אטרקטיבי וטוב,ברגע שהוא מת אף שיווק לא יעזור!לומדים את זה בכל אוניברסיטה!

  12. ותעזבו את ארקין כבר... הגיב:

    כל קבוצה שמנוהלת נכון עובדת עם משרד כרטיסים,ארקין רוצה בדרך הזאת כבדו אותו. וכל החברים של בר לב אם הוא מחפש עבודה תמצאו לו משהו אחר,פה זה לא קמפיין לבר לב…אפשר לחשוב שבתקופה שלו המכתש יתמלא ב-3000 איש,בקושי 800-1000…ועוד במכתש בתקופה מצוינת של הקבוצה!

    • אני הגיב:

      בתקופה של ירון הדברים נראו אחרת לגמרי.
      הוא איש מקצוע ואוהד שרוף של הקבוצה.
      החיסרון היחידי שלו שהוא לא מחביביו של הראיס קוריס וניר ארקין לצערינו עדיין שומע לעצות האחיתופל של קוריס שמוטט את הקבוצה לקרשים. הזוי ומטורף ללא ספק.

  13. חבורה של קנאים הגיב:

    בכל הקבוצות יש חלוקת הזמנות למקורבים כולל שחר בחיפה ואביב והראל בהפועל וגם במכבי,היום בתקופה של קבוצות תחת בעלים זכותו של בעל בית לתת למי שהוא רוצה הזמנה זה לא בתקופת ההסתדרות שיצא מהכיס שלכם,כולם חילקו אבירי,ויטקובסקי,כדורי,ניר זאת זכותם וזה גם מקובל לא מבין את הקנאות שלכם

  14. אורדון הגיב:

    ענין חלוקת הכרטיסים עבר כבר מזמן את החלוקה למקורבים ולחבריו של בעל הבית לא יכול להיות שמתוך כל הקהל שלנו שמגיע ויש כזה אמנם קטן קרוב ל50 אחוז מקבלים הזמנות מה כולם חברים של המשפחה.
    זה תרבות מגעילה לחפש לשנורר כל הזמן זה מזכיר את החרדים שלא משנה אם יש להם כסף לאוטובוס או הם תמיד עומדים בתחנת דלק של גהה ומנסים לתפוס טרמפ על אותו עיקרון שאני אומר לעצמי חלאס תעלו לאוטובוס או שתקנו רכב כך אני אומר לאוהדים רבים שפושטים יד ומחכים להזמנה שלכם יש לכם מספיק כסף בשביל פאקינג לשלם למנוי שעולה 300 שקל אבל יותר קל לעמוד ולשנורר מה שאתם יכולים להשיג בקלות.

    וזה מה שמגעיל בכל הענין, הנזק למועדון הוא מינורי אולי כלכלית אבל תדמיתית הוא עצום וזה לב הבעיה

  15. גרון מר לב הגיב:

    כל כך גאון בשיווק,
    שכבר יותר משנה לא מצליח להרים קמפיין לדחוף עצמו לאחוריים של הארקינ'ס. קאפיש.

  16. אורדון לא מופתע הגיב:

    לכל מקבלי ההזמנות שהגיבו כאן.
    לפני שנתיים שלוש שהעליתי את הסוגיה הזו קראו לי קמצן ועכשיו שודרגתי לקנאי צר עין. קודם כל תודה על השידרוג.
    גילוי נאות – אני לא מנסה לעשות קמפיין להחזרת ירון בר לב לעמדת השיווק. ירון ילד מספיק גדול בכדי לעשות זאת בעצמו.
    גרון מר לב? עשיתי את הפדיחה שלך בשנה שעברה… אנחנו לא שכחנו. אני לא רוצה להלבין שמך ברבים.
    נכון, בכל קבוצה נהוג ומקובל לתת כרטיסי הזמנה. על פי מקבלי ההזמנות, אם זה נעשה בכל הקבוצות זה בסדר. מזכיר לי את האומנים המזרחים שטוענים שאם כולם שומעים את המוזיקה הזו אזי מדובר במוזיקה טובה. ואני אומר כמו המפאנ"יק האחרון יצחק בן אהרון אחרי הבחירות של 77… צריך להחליף את העם!

    300 הזמנות בחיפה או במכבי או בהפועל זה מקובל. הרי מדובר בקבוצות שמוכרות אלפי מנויים בשנה + כרטיסים בקופות.
    ברמת גן שיש יותר מוזמנים מרוכשי כרטיסים למעלה מפי 2 זה מקומם וזה נשמע פתטי שמדברים על שיווק כרטיסים ומנויים.

    בנוסף אני אקנה לכם(למקבלי ההזמנות) גם ארטיק בקיוסק בוינטר. מה שחינם תמיד יותר טעים!
    נכון , כיסי לא נפגע מכך שאתם מקבלים הזמנות. זו החלטה של בעל הקבוצה. אבל ראינו כמה הנהלות קודמות הצליחו פיננסית בקבוצה. דור אוכלי החינם נשאר דור חדש אינו בנמצא ולא אתפלא אם השנה לא יעברו את 100 המנויים.

    יש בכביש החוף תחנת חלוקה לסנדוויצים לחיילים, מומלץ ל22:43 לעלות על מדים ולקבל סנדוויץ חינם כי הפרחים לצה"ל והסנדוויצ'ים לאוכלי החינם

  17. צחי ר . הגיב:

    מכירה של 100 מנויים זה ממש תסריט אופטימי .
    אני לא רואה את לאן מוכר יותר מ60-70 מנויים העונה .
    וזה כמובן בלי כל מיני מנויי מתנה , מנויי קומבינה או מנויי אוהד ותיק עוד משנת 41
    לגבי השיווק וקרוב האוהדים הרי אנחנו פה שנים על גבי שנים .
    מה זה בדיוק ?
    כנראה שהמנכל החדש שנדמה לי הגיע מהפועל תל אביב חושב שפה זה אותו סדרי גודל כבר במשחק הבית הראשון הוא יבין לאן הגיע .
    אין לי שום מילה רעה וטענה לארקין חוץ מזה שבכדורגל הוא לא באמת מבין אבל יאללה מה הקטע עם השיווק וקרוב האוהדים ?
    נדמה לי שזה משהו שהיה צריך לקרות ב1989 או ב2003 אחרי הגביע .
    היום?
    נו באמת אפילו לא מצחיק .

  18. לגבי ניר כץ הגיב:

     בהפועל ת״א הוא היה מצוין הבעיה שהיה בצד שלנהראל לכן עזב/הועזב,תנו לו לעבוד בשקט עוד לא נמצא יום בתפקיד וכבר בוחשי התפקידים כאן ממררים לו את החיים!מי שמחפש עבודה יכול לפנות לקרחת הממשלה שם יש לשכת העבודה,,,בנתיים יקבל דמי אבטלה!

  19. ל-2.55 הגיב:

    לא עם כל האהבה שלי למכתש ויש,לא נוכחתי לראות ב-44 שנותי אוהד הקבוצה את המכתש מביא יותר מ-1000 אוהדים ב25 שנה האחרונות!ואל תביא לי משחקים נגד יבנה או חיפה,אני מדבר על ממוצעים.הממוצע ב-20 שנה האחרונות היה לא יותר מ-700-800!

  20. לאבי ריימונד 21.19 הגיב:

    תשכח מניהול של הרחוב גם לגבי מכירת מנויים,ארקין הגיע לבנות משהו חדש ומקצועני הימים שציף ציף ויושביו או כוכבי ויושביו ניהלו את המועדון בשלט רחוק נגמרו.ארקין לא רוצה אף אחד שאוהד או מקורב שיהיה בהנהלה ולא כי הוא שונא אותו,פשוט זאת דרך הניהול שלו,ולדעתי הוא גם צודק.

  21. אורדון לא מופתע הגיב:

    הקורסים ממשיכים להרים פה ראש.
    עד אמתי

  22. פופאי החדש הגיב:

    תאכלו אגזוזים

  23. אורדון תושב השכונה הגיב:

    קריאה אחרונה להצלת המכתש.
    נכון במדינה שיש בה אוהלים במתחם רוטשילד ורופא מתמחה עם משכורת של אחמ"ש בבוגר קינג יש לנו בעיה עם המכתש.
    בואו לעזור לתושבי שכונת בורוכוב
    יום שני הקרוב 25.7.11 שעה 16:30 שינקין 2 גבעתיים
    זקוקים לעזרת אוהדי הפועל רמת גן

  24. אורדון לא מופתע הגיב:

    צברתי לי מתחזים משמע אני קיים. 15:29תהייה קצת יותר מקורי.
    לגבי ניר כץ. ידוע לי שארקין חיזר אחרי תקופה ארוכה. כנראה שהבחור איש מקצוע טוב.
    דבר נוסף, הבעלים קובע את מה שהוא רוצה. ראינו מה קרה שאוהדים ניהלו את הקבוצה למרות הכוונות הטובות שלהם. אני בוח שלארקין יש את הסיבות שלו למינוי אדם מבחוץ. מותר לשמוע לקול האוהדים אבל ההחלטות של ההנהלה!. זה לא שוק!
    שבוע טוב ובשורות טוב (מכתש) לכולם

  25. לגבי ארקין הגיב:

    ארקין צודק בכך שלא מביא להנהלה אחד מ״שלנו״,זה מתכון לכשלון הוא אוהב לעבוד בשקט כך גם בעסקיו לכן הצליח בכל מעשה ידיו בעסקיו!אחד משלנו תמיד יוציא החוצה מתוך חדר ההלבשה לחברים שלו וזה מתגלגל הלאה,וזה כולל כל אוהד או מקורב,ארקין יודע מה הוא עושה כך הוא יצליח.

  26. איתן הגיב:

    במקום לפטפט בואו ונתאחד שוב למען מטרת המכתש,וובי הקים מחנה אוהלים ברחבת הסופרפארם,נשווק את עצמנו דרך גל ההפגנות לחשיפה אחרונה אולי
    מגיעים לתמוך בשהייה במקום כל אחד לפי יכולתו בזמנים
    לתיאום ביקור ושהייה,וובי054-5700236

  27. צחי בן יוסף הגיב:

    כל הדיון מאבד את הכיוון והטעם ברגע שאתם מציעים אדם ספציפי לתפקיד.
    הקבוצה צריכה שיווק ואיש שיווק יצירתי שינצח על העבודה הקשה. מה זה משנה מי יעשה את זה, כל עוד הוא יעשה את זה טוב?

    • איתן הגיב:

      היינו מכולת מנוהלת על ידי אוהדים מקורבים,היני מרקטבראשות קוריס כמעט פשט רגל,הפכנו לסופר מגה לפי תפיסת ניהול הארקינים ,לדעתי המועדון ישווק על ידי משרד פירסום רציני כאשר ניווכח שיש לנו קבוצת צמרת מועמדת לעלייה

  28. "הנוקמים מהמכתש "ואתם יודעים מי אני הגיב:
  29. מהנדס העיר הגיב:

    היום, יום ב' 25.07.2011
    בשעה 16:30 כולנו בישיבת שמיעת ההתנגדויות
    של ועדת התכנון והבניה.
    הישיבה בחדר הישיבות של מהנדס העיר
    שנקין 2, קומה שנייה באגף ההנדסה.
    חובה וחשוב להפגין נוכחות גדולה. בואו בהמוניכם.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s