יסורי גסיסתו

עוד יום עגום במסכת ייסורי גסיסת המכתש. המוות המוחי כבר נקבע מזמן, אבל הגוף ממאן להיכנע. מעטפת הגדר נרקמת סביב, עוטפת וחונקת, האוויר מתחיל להיגמר. הקיוסק השיב את נשמתו והתאדה. כמוהו מחצית מהבניין הראשי, שנותר חצי מצולק וממתין למכת החסד האחרונה. נהג שהביא חומר למקום אומר: "אני לא מאמין, כאן שיחקתי בילדים של אור יהודה פור מץ' למשחק בוגרים, פעם אחת בחיים מול קהל. חבל, חבל".

צילם וכתב: יוסי עוז

פוסט זה פורסם בקטגוריה מצילים את המכתש. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על יסורי גסיסתו

  1. בכיה לדורות הגיב:

    לא נשכח ולא נסלח!

  2. אורדון בוכה הגיב:

    ארור היום בו נולדת שאול אלוביץ. דורות של אורדונים ואנשים שגדלו בבורוכוב וגבעתיים יזכרו את הרגע שבו דחפוריך עלו למכתש וחיסלו אותו. פשע בל יכופר. ארור תהיה אתה וכל ראשי העיר גבעתיים וההסתדרות שנתנו יד לפשע
    נבלות ופושעים

  3. הלו ביץ הגיב:

    תחזור לפולניה

  4. הסירחון של פולניה הגיב:

    כל הפולנים זבל של אנשים
    אלוביץ הסירחון
    מליניאק המסריח
    וקופמן שבא להקיא עליו

  5. אורדון מגבעתיים הגיב:

    מי שהרס את המכתש יבוא על עונשו במוקדם או מאוחר.
    תודה לך מכתש יקר שהיית.

  6. אורדון הגיב:

    שלמה בבקשה תפסיק להביא את התמונות האלה הם שוברות לי את הלב. האמת שאני מנסה להדחיק את הסיפור
    אבל כל פעם הוא עולה מחדש גנבו אותנו עשקו אותנו ודפקו אותנו, אני מבין את הכאב שלנו יותר מהכל ככל שעובר הזמן.
    למרות שמעולם לא נאנסתי ואני לא יודע מה ההרגשה של אונס, אני מרגיש שאוהדי הפועל רמת גן נאנסו ע"י ראש עירייה עלוב וטייקון מסריח הלוואי והנקמה תבוא עליהם.

    לפחות אתמול קרה דבר נפלא נבחרה מנהיגה חברתית אמיתית למפלגת העבודה שהולכת לצאת למלחמת חורמה נגד הטייקונים והדיכוי שלנו.
    הייידה שלי היידה שלי

  7. גר ממול הגיב:

    אני לא אוהד הפועל ר"ג
    אני תושב חדש בשכונה
    מהיום הראשון בו עלו הדחפורים על המכתש התעצבתי כמו אחרון האוהדים על סוף עידן קהילתי, שכונתי וספורטיבי שכזה.
    מיום ההריסה הראשון יש ענן אבק וחול מעל השכונה שפשוט נראית כמו גראונד זירו.

להשאיר תגובה

