נחותים בצמרת

ר"ג טובה במיוחד מול קבוצות תחתית, בעימותי צמרת היא בבעיה * חומר למחשבה לקראת הפלייאוף העליון המקוזז

אוהד חרוץ בדק איפה ממוקמת ר"ג בעימותים מול קבוצות צמרת. את המסקנות שלו פירסם בטוקבק, וראוי להעלות את הממצאים לדיון פומבי. על פי התוצאות, בהרכב ובכושר הנוכחיים יש לר"ג בעיה – חומר למחשבה עבור ראשי הקבוצה בימים שנותרו לסיום מועד ההעברות. להלן העובדות:

לפני סיום המחזור, היריבות שלנו לחלק העליון הן:

בני לוד – אותו מספר נקודות. ניצחנו אותם בבית.
מכבי הרצליה – 3 נקודות פחות. הפסדנו להם פעמיים.
אחי נצרת – 4 נקודות פחות. הפסדנו להם בחוץ.
הפועל ירושלים – 5 נקודות פחות. הפסדנו להם בבית.
רעננה – 5 פחות. ניצחון בבית ותיקו בחוץ.
אום אל פחם – 7 פחות. ניצחנו פעמיים.
אשקלון – 8 פחות. הפסדנו בחוץ.

אולי לא כולן תתמודדנה איתנו על העלייה ואולי תהיינה אחרות שיצטרפו למירוץ. אסור גם לשכוח שיש קיזוז, שבצפיפות הקיימת הוא מאוד משמעותי.

מה ניתן לראות (ואולי ללמוד) מהנתונים הללו? מתוך עשרת המשחקים של הפועל ר"ג מול קבוצות הצמרת היא הפסידה בחמישה! יש לה רק ארבעה נצחונות ותיקו אחד – 43 אחוזי הצלחה. לעומת זאת בליגה כולה, מתוך 20 משחקים, יש לר"ג 11 נצחונות, 6 הפסדים ו-3 תיקו עם 60 אחוזי הצלחה. רק הפסד אחד (להכח עמידר) לקבוצת פלייאוף תחתון. מה שנקרא גיבורים על חלשים.

המאזן בליגה הפנימית של קבוצות הצמרת:

ר"ג – 10 משחקים. 4 נצחונות, תיקו אחד ו-5 הפסדים. 43% הצלחה.
לוד – 11 משחקים. 2 נצחונות, 5 תיקו ו-4 הפסדים. 33% הצלחה.
הרצליה – 11 משחקים. 3 נצחונות, 6 תיקו ו-2 הפסדים. 45% הצלחה.
אחי נצרת – 10 משחקים. 4 נצחונות, 2 תיקו ו-4 הפסדים. 47% הצלחה.
ירושלים – 9 משחקים. 3 נצחונות, 5 תיקו והפסד אחד. 52% הצלחה.
רעננה – 10 משחקים. 3 נצחונות, 4 תיקו ו-3 הפסדים. 43% הצלחה.
אום אל פחם – 9 משחקים. 3 נצחונות, 4 תיקו ו-2 הפסדים. 48% הצלחה.
אשקלון – 10 משחקים. 3 נצחונות, 3 תיקו ו-4 הפסדים. 40% הצלחה.

הליגה הפנימית בצמרת לפי אחוזי הצלחה:

הפו' ירושלים 52%
אום אל פחם 48%
אחי נצרת 47%
מכבי הרצליה 45%
הפו' ר"ג 43%
רעננה 43%
אשקלון 40%
לוד 33%

מה זה אומר לקראת הפלייאוף ומה זה אומר מבחינת ההפרש הרצוי לר"ג בסיום הליגה הרגילה? אתם מוזמנים לענות.

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

43 תגובות על נחותים בצמרת

  1. אתה מתעלם הגיב:

    מתעלם לחלוטין שסטטיסטיקה זה בולשיט- ועם קבלות.
    אפשר לעקם אותה איך שרוצים = מניפולציות פשוטות יכולות לשנות המון.

    עובדתית גם רמת גן וגם בני לוד שלא מוליכים פה בטבלה שלך הן המוליכות של הליגה… כנראה שלא חוכמה לנצח רק את הגדולות (ראה מקרה הפועל חיפה הנמצאת מתחת לקו האדום).
    יש עיוות גדול מאוד "בזכות" שתי הנצחונות של הרצליה על רמת גן וזה משנה יותר מדי את התמונה,
    כמו כן לבוא ולתת ניתוח שכזה ולהסיק ממנו על ההמשך זאת סתם טיפשות
    בדיוק כמו להסתכל על הכוכבים ולהגיד שאסטרולוגית מצב הכוכבים לא מתאים לעלית הפועל רמת גן לליגת העל באמצע מאי.

    באמת שלמה
    לא מתאים לך להעתיק

    • נקודה שאולי מתעלמים ממנה, ל-9:07 הגיב:

      סטטיסטיקה זה אכן בולשיט כשזה לא מתאים לך אבל בחיים האמיתיים סטטיסטיקה היא כלי די מדוייק שמביא נתוני אמת.

      אין בניתוח למעלה שום מניפולציה והכל, אבל הכל, זה עובדות נכונות להרגע.

      ברור שזו לא חוכמה לנצח רק את הגדולות אבל בניגוד להפועל חיפה הרי שבלאומית יש לנו קיזוז שיקרב את הקבוצות אחת לשניה ובעיקר יש לנו ליגה פנימית בסיבוב השלישי שבו משתתפות ר-ק הקבוצות הגדולות. (גדולות עלק).

      בני לוד התחילה הכי גרוע את העונה עם 3 הפסדים רצופים לקבוצות הליגה הפנימית ולפיכך היא המשתפרת של הליגה נכון להיום. לר"ג יש הכי הרבה הפסדים בליגה הפנימית וזה מאוד משמעותי שכן תיקו נותן לא רק נקודה אלא אף שומר שהיריבה לא תברח.

      העיוות הגדול מאוד, לדבריך, של המשמעות של 2 ההפסדים למכבי הרצליה די מתקזז (סטטיסטיקה או לא) עם 2 הנצחונות על אום אל פחם.

      מעניין שאתה מעדיף לקטול את כל הניתוח ולא מתעמת עובדתית עם הנתונים. נכון לעכשיו הנתונים לא מסמנים דברים טובים לגבי ר"ג בסיבוב השלישי. השאלה החשובה היא איך להשתמש במידע הנתון כדי לנסות לשפר כדי להשתפר.

      הנה עוד קצת נתונים:
      מה הסיכוי של ר"ג לנצח בסיבוב השלישי את המשחק מול רעננה אם הוא יהיה ברעננה? לאור ההיסטוריה והסטטיסטיקה?
      מה הסיכוי של ר"ג לנצח בסיבוב השלישי את המשחק מול אחי נצרת אם הוא יהיה בעילוט? לאור ההיסטוריה והסטטיסטיקה?

      בנקודה אישית. לא זכור לי שאי פעם שלמה בחר להפוך תגובה לפוסט. הנה כתבתי.

  2. maktesh הגיב:

    אין פה הסקת מסקנות לגבי המשך, יש פה נתון מעניין שראוי לקחת בחשבון ולא להתעלם ממנו: כשר"ג תגיע למאני טיים, אלו הקבוצות מולן תיאלץ להתמודד. נכון לעכשיו: ר"ג הפסידה ב-5 משחקים מתוך 10. לא יודע מה יהיה בעוד שלושה חודשים, אבל זה נתון מטריד.

    • אתה מתעלם הגיב:

      שוב, סטטיסטיקה היא לא מדע מדויק –
      ולמען הדיוק איננה מדע כלל.

      בוא ואסביר לך
      הרצליה היא החריג פה לגבינו, מישהו מאמין שנצליח להפסיד להם 3 פעמים בעונה? אני לא, דווקא מולם הייתי שמח להפגש בפליאוף ולנקום (ספורטיבית). איך אומרים- אחרי עצירות מגיע שילשול- הכל בכדי לאזן את הסטטיסטיקה.

      שים לב- ניצחנו הכי הרבה פה מכולם (4 זה כמות הניצחונות הכי גדולה אצל כולם) אם תוציא למשל מהמשוואה את הרצליה (כי הקבוצה תגיע למקום 7) מה אז?

      אני מסכים שנוכל להחכים לפני הפליאוף אם הבחור החרוץ יעשה את אותו החישוב לאחר מחזור 30 כאשר נדע בבירור את היריבות ואת כל התוצאות. כרגע זה סתם בלון הליום שהפרחת שעף לכיוון השמש ויעלם תוך דקות.

      • maktesh הגיב:

        הבלון כוחו יפה נכון להשבוע. אף אחד לא אומר שזה יהיה המצב בפלייאוף העליון, אבל אלה בהחלט נתוני אמת על סמך מספיק משחקים. כדאי לשים אליהם לב ולא להתעלם, בטח כשעוד אפשר לתקן כמו למשל חיזוק ההתקפה.

      • נקודה שאולי מתעלמים ממנה, ל-9:29 הגיב:

        שים לב איך א-ת-ה מעוות את הנתונים הסטטיסטיים ולא מסתכל נכוחה בנתונים.

        אתה כותב שר"ג ניצחה הכי הרבה (4 ולא לבד) אבל אתה מתעלם מנקודה הרבה יותר חשובה שיש לנו הכי הרבה הפסדים בליגה הפנימית. (5 ואנחנו לבד עם 5 הפסדים).

        לאחר הקיזוז כל נקודה תיהפך למשמעותית ביותר ותיקו יהיה תוצאה שתעזור לקבוצה לא להדרדר מטה. לעומת זאת כל הפסד מרחיק את הקבוצה מהמקום הראשון ובנוסף נותן הרבה נינוחות צמרת ליריבה המנצחת.

        באותה מידה שאתה כותב שאינך מאמין שר"ג תפסיד 3 פעמים למכבי הרצליה אתה מתעלם מהעובדה שכנראה גם לא ננצח את אום אל פחם 3 פעמים – לפי אותה תיאוריה 'סטטיסטית' שלך של עצירות/שלשול ושלשול/עצירות.

        • אתה מתעלם הגיב:

          שוב
          סטטיסטיקה זה שקר
          אם תוריד את הרצליה מהמשוואה הרי יש לנו רק 3 הפסדים.
          לגבי אום אל פחם- אכן ממנה אני חושש ומקווה שהיא תגיע לפליאוף אמצעי 🙂 עלית עלי.

          מה שהנתונים של טבלת הליגה ולא טבלת הסטטיסטיקה- אנחנו קבוצה עם הכי מעט תוצאות תיקו
          הכי הרבה ניצחונות!
          אנחנו קבוצה שמחפשת הכרעה גם אם לעיתים זה מוביל להפסד- לא נורא
          השורה התחתונה באמצע מאי היא מה שחשובה

          אם בשוק היה מישהו מתאים- אין לי ספק שניר את ניר היו לוקחים אותו בדיוק כמו שבטרום עונה כשהבינו מהמחנה שחסר חלוץ מיד טרחו והביאו את אסולין וממדו.
          עכשיו שנותרו רק 10 מחזורים לסיום ואחר כך עוד 5 משחקי פליאוף- אין זמן וחבל להרוס מה שנבנה עד כה על ידי הבאת חתולים בשק מחו"ל או מישהו HAS BEEN מליגת העלק.

          • נקודה שאולי מתעלמים ממנה, ל-10:06 הגיב:

            באותה מידה שאתה, כל כך בקלות, מוריד את הרצליה מהמשוואה והופך אותנו, במחי מקל הקוסמים הסטטיסטי שלך, להיות עם רק 3 הפסדים, אפשר, באותה קלות, להוריד את אום אל פחם מהמשוואה ולהפוך אותנו, במחי אותו שבט קוסמים, להיות עם 2 נצחונות בלבד.

            אתה מצליח להוכיח את הכוח האמיתי של הסטטיסטיקה. להציג את העובדות ללא מניפולציות של הורדת הרצליה או אום אל פחם, ולהראות את המציאות. השאלה היא מה אתה עושה עם הנתונים הסטטיסטיים כדי להשתפר לקראת הבאות, לקראת הסיבוב השלישי.

            • אתה מתעלם הגיב:

              I REST MY CASE

              אתה בדיוק מצדיק את מה שאמרתי
              סטטיסטיקה זה בולשיט

              ואתה כנרהא המחבר החרוץ של הפוסט המהולל- כל הכבוד על המאמץ המיותר שלך

  3. פטליניו הגיב:

    מה זה חשוב הסטטיסטיקה שהייתה, העיקר שינצחו ברגע האמת ושיראו שיש להם אופי של ווינרים

  4. הו מר מר לי מר לי הגיב:

    פרדי דרעק

    היה ונשאר

    כל השאר זה בולישיט

    ויח"צ של יחצנ"י אתרים

    עסקני אינטרנט

    ואשפי שיווק

    בעייני עצמם לפחות.

  5. הכל שטויות! הגיב:

    לירושלים 52% ,ולאום אל פאחם 48%,אז מישהו חושב שאום אל פאחם תעלה?
    ואני מבטיח לכולם שגם ירושלים לא תעלה.
    רמת השרון עונה שעברה הפסידה פעמיים לראשל״צ…
    יש לי חדשות בשבילכן,הקרב על העלייה יהיה בין ר״ג,אשקלון,ירושלים,וכפר סבא…
    כן כן כפר סבא,הם פתחו חלש אבל הם יסגרו פערים מהצמרת והם יתחזקו.
    עזבו סטטיסטיקה,עובדתית אנחנו מקום ראשון!
    עם ההפסדים לצמרת עד לפני שבוע היינו 6-8-10 נק׳ מהם.

    • נקודה שאולי מתעלמים ממנה, ל-12:46 הגיב:

      בשום מקום בפוסט לא נכתב שהטבלה הפנימית מעידה מי יעלה. מה שנכתב זה על ההצלחה (או חוסר ההצלחה) של ר"ג במשחקים מול היריבות הנוכחיות לצמרת ומה אולי ניתן להסיק מזה כדי לשפר עמדות לעתיד.
      כל הקבוצות, פרט לר"ג, ממש לא מעניינות אותי ואם הבאתי ולו אדם אחד לחשוב מעט הרי שבזה באתי על שכרי. אם ר"ג לא עולה אז מה אכפת לי מי תעלה?

  6. ברברנים !!! הגיב:

    סטטיסטיקות…אם היינו חיים לפי סטטיסטיקות כל כדור הארץ עליו אנו יושבים היה שונה!
    אתם חיים בסרט,כל ההפסדים שלנו לצמרת הם כי יש לנו מאמן שרצה לנצח מולם ולהביא במשחק הכרעה בכדי לפתוח פער.
    זה מעיד שהוא לא מאמן פחדן,כמו שקראתם ליובל נעים הענק!!!
    אם פרדי היה קצת יותר מאופק מכל בהפסדים מול אחי,אשקלון,הרצליה,ירושלים,היינו מוציאים את הנקודה בקל!
    לא בעיה לבוא מול הצמרת כמו ירושלים שמשחקים קודם כל לא לחטוף שער והכי הרבה לצאת עם נקודה.
    אבל פרדי מהמר על כל הקופה,וככה צריך להיות .
    נקודה בליגת קיזוז זה כמו הפסד.
    בפליי אוף כבר נגיע עם טקטיקה ושיטה אחרת.
    אם נצטרך לשחק על תיקו פרדי יעשה זאת וגם יצליח.

    בנתיים ,השיטה והדרך שלו מצליחים אנחנו מקום ראשון,עם כל ההפסדים לאח,ירושלים ואחרות.
    לא בעיה היתה לפרדי לבוא בשישי נגד הרצליה ולשחק רגוע ועל נקודה…
    ובסופו של דבר גם אליפות לוקחים בנצחונות על הקטנות.
    סטטיסטיקה בתחת שלי!

    • נקודה שאולי מתעלמים ממנה, ל-13:01 הגיב:

      וזו כל התורה: סטטיסטיקה בתחת שלי!

      מענין שברעננה ראינו איך פרדי מנסה לשמור על התיקו ולא מסכן אותו כדי לנצח.

      גם מול הרצליה מרוב רצון לנצח הרצליה הובילה 2 אפס די בקלות.

      יכול להיות שנקודה בליגת קיזוז זה כמו הפסד אבל מה שבטוח זה שהפסד לקבוצה שמתחרה מולך על העלייה זה לתת ליריבה להתרחק ממך ב-3 נקודות.

  7. לשלמה ואחרים הגיב:

    אם פרדי היה מוציא תיקו מהרצליה,אשקלון,ירושלים,ולא היה לנו הפסד אחד הייתם כותבים שפרדי הוא בונקריסט…
    לא בעיה לפרדי להגיע מול אשקלון וירושלים ולשחק על תיקו כמו שוחרר בטדי עשה או כמו שקדוש עושה בירושלים,ואז היינו ללא הפסד בטבלה הפנימית ואז מה?
    בגלל שעשה תיקו לא היית כותב את הטור הזה?
    שמעו,לכל המבקרים של פרדי ונותני העצות שפטו אותו ואת הקבוצה בסוף העונה.
    ראינו כבר בעבר שטעיתם גם עם אלי כהן שאמרתם שאין לו מושג ,וגם עם יובל נעים.
    שניהם היום נחשבים למאמנים מצליחנים בליגת העל.

    ושלמה,הייתי מעדיף לקרוא כתבה לקראת המשחק בשישי מול הרצליה בשבוע שעבר מענינת,מעוד כתבה מיותרת הזאת…

     

  8. בר הגיב:

    בשבוע הראשון למי שלמד סטטיסטיקה אומרים לו שכל הסטטיסטיסקה זה שקר

  9. ותיק. הגיב:

    לפי הסטטיסטיקה הפועל רמת גן לוקחת תואר משמעותי אליפות וגביע המדינה כל 39 שנים . נתונים אלו מראים שאת האליפות הבאה אנחנו ניקח ב2042. זה מסביר בדיוק מה יחסי לסטטיסטיקה הנל.

  10. חבורה של מצחיקים הגיב:

    שחיים לפי סטטיסטיקה.
    אנחנו ,לוד,ורעננה במקום למטה בטבלה הפנימית שלכם…
    בנתיים ר״ג ולוד עם 36 נק׳ ראשונים,ורעננה מקום 4…
    אשקלון,ירושלים,והרצליה שמובילות בטבלה של שלמה מאחורי לוד ור״ג.
    היום גם באוניברסיטאות יודעים שסטטיסטיקה היא
    כלום ושום דבר…
    ואני מוכן לשים את מיטב כספי על כך שלא ירושלים ולא מכבי הרצליה שמובילות בטבלה הפנימית יהיו קרובות לעלייה.

    • נקודה שאולי מתעלמים ממנה, ל-14:14 הגיב:

      אתה חזק בלכתוב בעילום שם שאתה "מוכן לשים את מיטב כספי על כך שלא ירושלים ולא מכבי הרצליה שמובילות בטבלה הפנימית יהיו קרובות לעלייה" כי הרי אף אחד לא יודע מי ומה אבל השאלה האמיתית היא מדוע אתה, שמתנגד לפוסט הזה, רושם כל כך הרבה תגובות בכל מיני שמות וכינויים ובכך בעצם אתה מאדיר את הפוסט. תודה!

  11. לאדון מחבר המאמר משעה 14:43 הגיב:

    אולי אתה כותב כאן כל כך הרבה בכדי להאדיר את הפוסט שלך. מי אתה? אולי אתה תזדהה?
    מדהים הוא שיש כאן תופעה. כל מי שלא מסכים ו"מתנגד" מיד תקום האשמה ותיאורית קונספירציה- דבר שחוזר על עצמו כאן בבלוג, כל מי שכותב נגד בעל הבלוג או בעד הקבוצה מיד הופכים אותו לרמאי ,שקרן או סוג של פופאי סדרתי.

    מה דעתך באופן סטטיסטי שיש פה כמה וכמה אנשים שחושבים שכתבת שטויות?

    דרך אגב- תבדוק עם שלמה ותראה שיש פה הרבה כתובות IP שונות- משמע אנשים שונים.

    • נקודה שאולי מתעלמים ממנה, ל-14:51 הגיב:

      המשפט האחרון שלך, הבדרך אגב, אינו נכון לא בכללי ולא סטטיסטית. כתובות IP שונות לא בהכרח מעידות על אנשים שונים. הן מעידות רק על העובדה שיש לתגובות כתובות IP שונות. אצלי למשל כתובת ה-IP משתנה בכל כניסה חדשה לרשת.

      ובעניין הפוסט. לא אני עשיתי מהתגובה הצנועה שלי פוסט. על זה אחראי בעל הבלוג. לעומת זאת הכתיבה החוזרת שלך בכל מיני כינויים שונים בפירוש מאדירה את הפוסט ועל כך תבורך. תודה!

  12. אורדון שרוף הגיב:

    הכתבה לגטימית, כל הויכוח מיותר. סטיטיסטיקות אף פעם לא מזיקות. זו סטטיטיקה רלבנטית מאודֱֱ!!

    • הפנתר הכי שרוף הגיב:

      הסטטיסטיקה חלקית מאוד ולכן מטעה או עלולה להטעות, אין מדובר במדגם מיצג,
      נפגש מחזור 30 ואז נסכם לקראת הפלייאוף ונראה אם עדין זאת תהיה תמונת המצב(מסופקני).

      • לפנתר הכי שרוף הגיב:

        בכל הפוסט המילה סטטיסטיקה בכלל לא מוזכרת
        מדובר בתוצאות ספורטיביות ובאיסוף נתונים
        מה הקשר למדגם מייצג? זה מידע מדוייק ולא מדגם בכלל

  13. אורדון וותיק הגיב:

    האמת!!!
    אם קוריס לא היה מתרסק- לא היה ארקין.
    אם לא היה ארקין – לא היתה קבוצה.
    יש קבוצה – אין שוער מספיק טוב בשער.
    אין שוער בשער – אבל יש קבוצה .
    יש קבוצה – לא מספיק טובה לעלות ליגה
    עולים ליגה – אין שוער זולת ארקין.
    ארקין שוער בליגת על- יורדים שוב ליגה.
    יורדים שוב ליגה אבל – יש קבוצה , כי יש ארקין.
    יש ארקין – יש הפועל רמת גן .
    יש הפועל רמת גן – יש קצת סבל … בשבת.
    יש קצת סבל בשבת – כולנו רגילים.
    מסקנה,
    כל זמן שארקין יהיה השוער – תהיה הפועל. רמת גן.
    ולכן, אם נעלה לליגת על – לא נהיה.
    תודה למשפחת ארקין,
    בלעדיכם לא היה כאן כלום.
    נשאר לנו להתפלל שאיתי -ישתפר
    שניר ימשיך לאהוב את הקבוצה
    ומורי. האבא הטוב – יאהב את ילדיו
    האוהבים את – הפועל רמת גן.

     

  14. קוריס חי וקיים הגיב:

    הקוף ברדיו מספר עכשיו שרשם העמותות גילה חוסר של 2 מליון שקל שיצאו מעמותת הפועל ר-ג בראשות קוריס ומחפש לאן נעלמו,
    החשד שהכסף הוצא מהקבוצה ע-י אלמנטים פליליים באופן מתוחכם אם על דיווח של שחקנים שלא היו ולא נבראו או כל מיני שיטות אחרות
    דבר הגרעון הובא בפני ארקין שלא מוכן לשלם את הכסף הזה
    נראה שאדון קוריס לא יצא כל כך מהר מהברוך הכספי.
    קופמן הבטיח פרטים נוספים בקרוב, אולי גם המשטרה תצטרך להתערב.

    • עוד חוזר הניגון הגיב:

      הצרות של קוריס ימשיכו לרדוף את הקבוצה הרבה זמן.
      מקוה שארקין יפסיק להיות פרייר ולא ישלם על הבורות שהשאיר לו 'האיש הכל יכול '.

  15. נגיע לפליי אוף עם פער רציני הגיב:

    כמו בסיבוב הראשון בו פתחנו עם סדרת משחקים קשה ואמרתי לחכות עד סוף הסיבוב כדי לראות איפה אנחנו עומדים,כך גם עכשיו.
    את הסיבוב השני פתחנו נגד כפר סבא,בת ים בחוץ,אום אל פאחם,רעננה בחוץ ,והרצליה.
    ללא ספק סדרה קשה עם 3 קבוצות צמרת.
    אל תזלזלו בכפר סבא שהתחזקה,ותסיים הרבה יותר גבוה מאיפה שהיא נמצאת היום,וקבוצות לא ילקקו מולה דבש.
    לנו באמצע הסיבוב מתחילים המשחקים ״הקלים״ ( אם אפשר להגיד עליהם קלים),עם קבוצות חלשות יותר,בעוד קבוצות הצמרת אמורות עוד להתמודד אחת מול השנייה,ויפסידו עוד נק׳ גם מול הקטנות.
    לכן בעונה שלמה צריך להסתכל על קבוצה בתום סיבוב ראשון,לאחריו בתום סיבוב שני ,ואז לבדוק איך אנו מגיעים לפליי אוף.
    בפליי אוף מי שיש לה סגל עמוק,כסף בזמן,ומי שעשתה הכנה טובה לעונה ,תתן את הטון.
    אני בטוח שכמו שבתום הסיבוב הראשון סיימנו עם פער,כך גם נסיים את העונה הסדירה.

    • גידי הגיב:

      בסיבוב הראשון, כן? סדרת משחקים קשה? סליחה?

      כ"ס בחוץ?
      בת ים בבית?
      הדרבי?

      קשים? סליחה?

      במשחקים ה"קשים" כשלנו.
      הרצליה.
      אשקלון.
      ירושלים.
      אחי נצרת.

  16. ל-20.41 מעליי הגיב:

    לפתוח עונה משחק ראשון בכפר סבא בבית שלהם תמיד קשה!
    כפר סבא אף פעם בחוץ לא היה משחק קל.
    בטח שאתה קבוצה חדשה ועדיין לא מחובר.
    ובטח על פני משחק מול באר שבע או נצרת עילית או ביתר ת״א שכמה שהם עכשיו למטה,בתחילת העונה היו הרבה יותר גרועות.
    הכח בתחילת העונה היתה עם התלהבות ,ודרבי זה דרבי בטח בעונה שהם רואים אותנו מועמדים לעלייה.

    שיחקנו מול הרצליה,אשקלון,אחי נצרת ,אום אל פאחם
    בחוץ.
    בקיצור לפתוח כפר סבא בחוץ,אום אל פאחם חוץ,הרצליה חוץ,דרבי,אשקלון בחוץ,אחי נצרת חוץ,זה הרבה יותר קשה מקבוצות צמרת אחרות שפתחו עם סדרה קלה יותר.
    (כמובן שדילגדתי על משחקים ״קלים״)…
    בסופו של דבר זה מתאזן

    • גידי הגיב:

      אפשר למות מקנאה איך אתה מצליח להפוך כל דבר כך שהוא נראה כמו שאתה רוצה ללא שום קשר למציאות.
      מעניין איך בת ים – תיקו בבית מיינד יו – אינה ברשימות שלך, ממש משחק קשה.
      מעניין איך הדרבי הפך לקשה בגלל שהכח היתה עם התלהבות, והיא הרי קבוצה לא יותר טובה מנניח ב"ש או נ"ע או בית"ר, אבל בגלל ההתלהבות שלה אנחנו הפסדנו. לדעתי הפסדנו כי היינו גרועים.
      היה גם איזה משחק קטן בבית מול ירושלים.
      אבל הכל מתאזן כדבריך.

  17. אתה לא תקלוט,אבל אמשיך הגיב:

    הכח היום קבוצה יותר טובה מבאר שבע ובת ים וביתר ואיך אומרים הטבלה לא משקרת…
    בטח שבפתיחת העונה !
    בלי קשר להתלהבות שלה,המשחק מול הכח בשבילנו הוא דרבי,וכל דרבי הוא משחק קשה.
    לכן המציאו את המשפט ״לדרבי חוקים משלו…״
    בקשר לבת ים אני טוען גם שזה היה משחק קשה בבית כי הם היו בכושר מצוין בפתיחת העונה,ולראיה הם חודשיים היו במקום 2-4!!!
    אבל דילגתי על בת ים כי ידעתי שאם אזכיר אותם תשכח שהם פתחו חזק ותגיד לי ״משחק קשה?בת ים?״
    בקשר לירושלים זה סופר קשה אבל הם היו כבר לקראת סוף הסיבוב,ואני הזכרתי את משחקי פתיחת העונה!
    עכשיו תקרא לאט,ותנסה להבין…
    אם לא תצליח תקרא שוב ושוב…
    אם לא תצליח,תבין שאתה לא מבין גדול ,אם אתה קורא למשחק דרבי (גם מול הכח ),משחק קל!
    אם אתה לא קולט שמשחק מול הכח ,הוא לא אותו משחק של ירושלים מול הכח,אז אתה צריך להבין שבגרבי יש אמוציות,מוטיבציה,יוקרה,מלחמה,טירוף,והכח במשך שנים ארוכות בדרבים הגיעו בטירוף כי הם תמיד היו מתחתינו ומבחינת מועדון היינו עדיפים עליהם ,והם מגיעים בטירוף.
    לא כמו נגד ירושלים או אשקלון.

    • גידי הגיב:

      אתה ללא ספק המנצח הגדול ולו בזכות ההתמדה.
      עכשיו הבנתי. כל משחק שבו ר"ג לא ניצחה היה משחק קשה, מסיבה כזאת או אחרת, מול קבוצה שבאותו רגע נתון היתה קבוצה טובה. כל משחק שר"ג ניצחה היה בזכות הגדוּלה של ר"ג. כל תיקו הושג במאמץ עילאי מול קבוצה חזקה. הכל נסים ונפלאות.
      הכל שטויות. לר"ג יש סגל שאמור לדרוס את הליגה חד משמעית ואנחנו לא עושים את זה מה שמעיד על משהו – תזכיר לי על מה זה מעיד?

  18. הנוקמים מהמכתש הגיב:

    להביא את ערן לוי
    הוא עומד להשתחרר להביא אותו בכל מחיר
    זה שחקן שישדרג את הקבוצה בכמה דרגות
    הוא בעצמו העלה לבד את הפועל חיפה ליגה
    לא לחשוב פעמיים להביא את ערן לוי
    מספיק כבר נמאס מהאפסים שמשחקים בקבוצה
    רק בגלל איטרסים ולא על רקע מקצועי

  19. המכתש לתמיד הגיב:

    אני כבר אמרתי שבלי המכתש
    הפועל רמת גן לא תצליח להתקיים
    אז עכשיו ארקין מחזיק אותה קצת
    אבל עוד שנתיים או שלושה לא יהיה לו יותר כוח
    ככה זה שבמקום לקנות את המכתש
    מידיו של הגמד השמן והנוכל
    עשו הסכם שכירות עם עמידר וינטר המזוהם
    מגרש מצחין ומטונף שאנשים נגעלים
    לשבת בו במיוחד כשעולה הסרחון מחיריה
    ואז כשהסרחון וסרחון מתנגשים
    וינטר עולה באש והאוהדים פשוט מרגישים
    שרוצים להקיא מרוב הגועל
    וכל מטוס שעובר מלמעלה האנשים מתים
    שהוא יתרסק על האצטדיון המטונף הזה
    ויפוצץ אותו לתמיד

  20. אורדון לא מופתע הגיב:

    תגובות לחלק מהמגיבים.
    סטטיסטיקה —- הכל טוב ויפה אבל לסטטיסטיקה אין משמעות לגבי העתיד … במיוחד שמדובר בליגה הלאומית שמדורגת מספר 6 באירופה.
    ארקין לא חייב לקנות את המכתש. הוא לא צריך לשלם על התנהלות כושלת על מאעכרים למינהם. הוא הוציא מספיק כסף בקבלת הקבוצה…ראו תגובה מה22.1.12 בשעה 18:34

  21. אדום עתיק הגיב:

    חלק מהדיון כאן הפך "אקדמי " על סטטיסטיקה ונפלאותיה או אם תרצו על התחת ונפלאותיו כשהסטטיסטיקה בו.
    אחד המגיבים ,בהתייחסות קצרצרה, התייחס למושג סטטיסטיקה . ובכן מי שנאלץ ללמוד אפילו קורס בסיסי ללא סטטיסטיקאים מבין שאין כאן שום תהליך העונה לחוקי הסטטיסטיקה אלא ריכוז נתונים מעניינים.
    כפי שהתמונה מצטיירת עכשיו, במיוחד אחרי קיזוז, הפלייאוף יתחיל כמעט בשויון כוחות, זה יהיה זמן האמת וקבוצה שתדע ותצליח להגיע לשם הכי מוכנה מבחינה מנטלית וסגל תהיה כנראה הזוכה (גילוי מרעיש…).

    • איתן את ריימונד-אורדון בטריבונה הגיב:

      יוסי ,עזוב אותך מסטטיסטיקה,תן לי שחקנים כמו פיצלה,מיליון וחצי ויעקב בסון אחד ,ועלינו ליגה בהליכה

  22. לשלמה הגיב:

    מיצינו

    NEXT

  23. לשלמה ולאוהד החרוץ הגיב:

    עכשיו זמן הסיכומי ביניים.
    עכשיו אנחנו יודעים מי באמת איתנו בפליאוף עליון
    אין הפרעות סטטיסטיות עם אום אל פחם ולא עם אשקלון שנפלו לאמצעי

    עכשיו הזמן לעשות חישוב מחדש ונכון
    לתת לנו חומר למחשבה ולנסות לנבא את אחוזי ההצלחה והסיכוי שלנו לעמוד במשימה

    האם מישהו לוקח את האתגר?

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s