אל תחנך אותנו

סערת הניצחון בדרבי נמשכת * שני אוהדים כותבים על התחושות הקשות בעקבות ההוראה לשחקנים לא להגיע לקהל * עומר פרימור: גם התנצלות לא תספיק * עינב חזנולד: פרדי, רמסת את הכבוד של ילדים ובני נוער 


(לכיתובי התמונות – הניחו את התוויין על הצילום. להגדלה – לחצו על הצילום)

לעשות בדק בית יסודי של האירוע / מאת עומר פרימור

עבר. הלוואי והיתה זו הפעם הראשונה, אך לצערי ולצערנו זה קרה בעבר יותר מדי פעמים, גם עם המאמנים הקודמים. אני מרגיש שמנסים לחנך אותי איך להתנהג, אבל לא מצליח להבין למה. אז צועקים, אז מקללים קצת, נו מילא. כדורגל, לא קונצרט. אתמול עמדו בסיום 70-80 אוהדים מחוץ לשער הברזל הפתוח, צעקו ודרשו את עלבונם, אך אף לא אחד מהם העז לחצות את המפתן ולהיכנס למתחם נטול המאבטחים כדי למחות.

הקהל הכי עדין בהיסטוריה של הכדורגל בארץ ובכלל, אז מה? מותר לדרוך עליו? מותר לחנך אותו? מותר להשפיל אותו ככה? אני מנסה לדמיין תרחיש בו מכבי אש"פ מנצחת דרבי, והשחקנים שלה לא רצים ומשתטחים על הדשא מול כל יציע בנפרד, טובלים וטובעים באהבה מהקהל. זה משנה בכלל אם ביציע יש 200, 2,000 או 20,000 אוהדים? אני בתוקף טוען שלא, אבל אולי זה משנה לגאוותנים צרי מחשבה שמרגישים שמותר להם הכל כי הם "ירדו בשבילנו לליגה שנייה". וואי, תודה תודה תודה גבר! הרבה זמן לא עשו אותי כזה קטן!
סופו של חטא היוהרה שהוא הורס כל חלקה טובה.

הווה. התחושות קשות, עננה של אי-צדק אופפת אותנו. זה לא הגיע לנו, וגם התנצלות לא תספיק כאן. נאשם העומד בפני שופט לא יוצא זכאי לאחר התנצלות נרגשת, במקרה הטוב אולי יזכה להקלה כלשהי בעונש, במקרה הפחות טוב הוא הרגיע את מצפונו ותו לא. מנסה, אך לא מוכן לקבל את זה שאף שחקן לא יצא חוצץ נגד ההוראה, שלאף אחד לא היה את הלב והביצים לצעוק שהמלך הוא עירום, ושמדובר בפקודה בלתי חוקית בעליל, מהסוג שאסור לבצע על פי צו מצפון ולהעמיד את המפקד (הגנרל, במקרה הזה) לדין.

לא אשקר, ולא אתייפייף – אני רוצה דין משמעתי למי שקיבל את ההחלטה המבישה הזו. לא שיחת נזיפה, לא 'נו נו נו', לא מכה על היד – דין משמעתי, שיברר ויתחקר לעומק את הנסיבות שהביאו למצב הנוכחי, ויחתור למצוא פתרונות. כנראה שלא אני האיש שיקבע מה יקרה, אבל אני יודע מה ראיתי ושמעתי אתמול: האדמה רעדה והשבר העמיק. לא אמהר לקבוע שהוא לא יכול להיסגר, אך זה לבטח לא יהיה קל ולא יקרה מעצמו. אני מפציר במועדון לעשות בדק בית אמיתי ויסודי לגבי האירוע הזה, פן יקרה שוב והשבר יהיה לתהום עמוקה.
(ולא, אני לא חושב שהאוהדים היו לא בסדר. לפי דעתי, האוהדים אתמול היו בשיאם על פי כל קנה מידה אפשרי, ויעידו על כך דווקא מספר המטריות ביציע. זה לא היה גשם שהחל לרדת במפתיע, אלא משחק שנערך במרכזה של סופה, והאוהדים שהגיעו אתמול קיבלו ביציאה מהבית החלטה מודעת ולא פשוטה – 'אני יודע שאני אהיה רטוב ושיהיה לי קר, ושאין גג ביציע המזרחי, אבל אני מגיע כי הקבוצה חשובה לי ואני לא רוצה לפספס את המשחק הזה גם במחיר של להיות חולה'.)

עתיד. בעיקר לוט בערפל, אבל שני דברים בטוחים. הראשון הוא שצריך לטפל במשבר, ויפה שעה אחת קודם. הזמן לא יעשה את שלו, והאוהדים עדיין לא סלחו גם למאמנים קודמים על תקריות דומות. השני הוא שהקהל שלנו התבגר אתמול, ולראשונה מזה המון זמן עמד על שלו במפגיע – 'כן, גם לנו יש קווים אדומים, ואנחנו לא אוהבים להרגיש שמשתינים עלינו'. שעה וחצי עודדו בגשם, ושעה וחצי נוספות חיכו בקור כדי לקבל תשובות. נקודת אור מבטיחה בים של עצבות.

סעמק.

מכתב לפרדי דוד / מאת עינב חזנולד

1. שעות ארוכות אחרי הניצחון החשוב בדרבי אני יושב בבית בתחושת עלבון קשה וזעם שלא יתואר לנוכח התנהגותך המבישה לאחר המשחק.

2. אני יוצא להגן על כבודם של מאות אוהדי הפועל ר"ג, מהם ילדים ובני נוער רבים, שרמסת ברגל גסה ולא בפעם הראשונה. בדרבי הזה הגעת לשיאך.

3. עבור רבים מאוהדי הפועל ר"ג הסופר קלאסיקו הספרדי היה רק הקדמה לדבר האמיתי שהוא הדרבי, ומסי ורונאלדו היו רק זמרי חימום לצ'קאנה ואופיר חמו. האוהדים חיכו חודשים ארוכים כדי לנקום את ההשפלה מהסיבוב הראשון ולנצח. אוהדים רבים, במיוחד הצעירים שבהם, השקיעו את השבוע האחרון מזמנם החופשי ומכספם כדי להגיע לדרבי מצויידים כראוי ולהעניק לקבוצה ולך אווירה ביתית, עידוד קולני וחם ותחושה טובה. הם הגיעו למשחק שעות ארוכות לפני, מצויידים באנרגיות חיוביות ובהרבה רצון טוב. הם עמדו שעתיים בקור מקפיא, בגשם כבד, ולא הפסיקו לעודד ולשיר. בסיום המשחק נעמדו וחיכו לחלוק את האושר עם השחקנים, ולקבל אפילו במבט מעט הוקרת כבוד. ואתה, בהחלטה טיפשית ומלאת אגו נוספת, מנעת זאת מהם. כאב לי הלב להביט בפניהם ובתחושת הכעס\עלבון\כאב שהותרת בהם.

4. מתחילת העונה אתה מתנהג כאחד שבטוח שהשמש זורחת לו מהתחת. אתה יהיר ומלא בעצמך. הדבר הכאוב לי מכל היא התחושה שאתה מעניק, כאילו אבי תורת הכדורגל הגיע לפרובינציה זניחה במטרה ללמדם דבר או שניים על כדורגל. ככה זה נראה, ככה זה מרגיש.

5. אדון פרדי דוד, קיבלת את הזכות לאמן את הפועל רמת גן ולא להיפך.

6. מועדון הפועל ר"ג הוא מועדון מכובד ובעל ייחוס. לקבוצה קהל לא גדול, אבל קהל שהוא משפחה אחת גדולה. נאמנים, מיוחדים, שקטים ורגועים. אוהדים "אחרים" – משפחה. היום פגעת במשפחה הזו, ולא בפעם הראשונה.

7. רוב האנשים עובדים במקומות פחות מכובדים משלך, עם משכורת פחותה בהרבה משלך ועם בעיות גדולות משלך. גם אתה, בתפקידך ובמשכורתך, יכול להתמודד עם 4-3 אוהדים שמביעים את דעתם ולא לפגוע בקהל כה גדול ולויאלי. האוהדים היו עשרות שנים לפניך ויישארו בה עשרות שנים אחריך. אתה אפיזודה חולפת בלבד. אתה מגיע בגלל הכסף, אנחנו מגיעים רק בגלל הלב.

8. הפועל ר"ג תעלה השנה ליגה. יש לך את הבעלים הכי טוב, השחקנים הכי טובים, התנאים הכי טובים והקהל הכי טוב.

9. ההיסטוריה תזכור אותך כמאמן שהעלה את הקבוצה לליגת העל בעונת 2012-2011. אנחנו נזכור אותך כאחד מבעלי המקצוע היהירים והמתנשאים שדרכו במועדון.

קידוש נעים שיהיה לך.

עוד מבט על האוהדים שקיבלו את הסטירה מפרדי

(לכיתובי התמונות – הניחו את התוויין על הצילום. להגדלה – לחצו על הצילום)

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

62 תגובות על אל תחנך אותנו

  1. עודדתי בגשם הגיב:

    עומר יפה כתבת.. חטא היוהרה, בתי הקברות מלאים בשחצנים כמו פרדי, מספיק דרכו עלינו בגלל שהיינו קהל מנומס.

  2. אוהד שרוף הגיב:

    גם עומר וגם עינב הם מהאוהדים היותר שקטים והלא מתלהמים.
    אם הם הגיבו ככה אז באמת קרה אתמול משהו איום ונורא שאי
    אפשר להתעלם ממנו.

  3. יציע מזרחי וינטר הגיב:

    ההתנצלות של המאמן באה באיחור. כבר אמרו רבותינו איזהו חכם הרואה את הנולד.. היה לו מספיק משחקים שהשחקנים לא באו לקהל כדי לחשוב על זה. בעיני הוא יצא קטן מאוד.

  4. 1 מהקומנדו הגיב:

    אני אחד המעודדים שנתתי שעות כל השבוע שעבר בשביל התפאורה והתרמתי אוההדים. כל משחק קורע את הגרון ונותן ת'נשמה שלשחקנים האהובים יהיה מוטיבציה. אחרי מה שקרה אתמול אני לא מתכוון לעודד מול אשקלון ואני מקוה שגם יתר החברים שלי איתי, וכבר דיברנו על זה. בואו נראה את הקבוצה משחקת 90 דקות בבית קברות ומצדי שלא יבואו יותר לקהל. אתמול מה שעשו זה יריקה בפרצוף, גם כמה שחקנים שעשו טובה ונופפו לנו מחצי קילומטר לא כיפרו על העוולה. אני את הפועל ר"ג ימשיך לעודד אבל אתמול נשבר בי משהו בסיסי. חבורה של כפויי טובה שלא שווים שיתאמצו בשבילם.

    • הנוקמים מהמכתש הגיב:

      ל 1 מהקומנדו
      לא נורא תסבול אותם עד חודש מאי
      כי בליגת על אף אחד מהאפסים האלה אין לו מקום אפילו בספסל

  5. לעינב ולעומר הגיב:

    לעינב-ממך בתור בחור אנטילגנט אני מצפה שתרגיע את הרוחות ולא תלהיט אותם,גם אם החבר שלמה ביקש שתביא תאור להרגשותייך.
    הרי פרדי אתמול אמר והבין שטעה,עד היום הוא לא יצא לאוהדים או דיבר ישירות מולם על הנושא הזה.
    אתמול הוא יצא וגם בחדר עם ארבעה אוהדים הראה שהוא באמת מצטער והבין את הטעות .
    יכול להיות שיש לפרדי אגו מנופח ,אבל כל מאמן מביא עימו משהו אחר.
    אחד ערס,אחד פרמיטיב(אלי כהן ),ואחד אדיש,ואחד אין לו מושג.
    בנתיים פרדי הוא המאמן הראשון שמוכן לדבר עם אוהדים,ולהבדיל ממאמנים אחרים הגיע עם השחקנים לפארק למפגש.
    והייתי מצפה גם ממך,שזה שעושה איתך במשחקים שכל משחק מקלל ועושה בחילה לכל אוהד שפוי שאו שתרגיע אותו או שתסביר לו שמה שהוא עושה לא עוזר בכלום.
    הקללות שלו והצעקות שלו לא ישלחו את פרדי הביתה,ופרדי לא ירכיב שחקן זה או אחר בגלל שהוא מקלל.
    זה רק יביא לרעל ביציע,והרעל הזה יביא עלינו מכה שארקין יעזוב ואנחנו נפשוט רגל.
    כל השנים האבא מורי לא נכנס לכדורגל רק בגלל החרא הזה שנקרא אוהדים שגורמים למה שהיה אתמול.
    אלי כהן פוטר מר״ג על ידי ניר וכדורי כי האוהדים התחילו פוגרום מול כהן ואלי ניר.
    ברגע שהבינו שזה עושה רע למערכת ובלתי ניתן להמשיך כך אלי כהן פוטר.
    לולא הפיטורים שלו,היינו נשארים באותה עונה בליגה ,ויכול להיות שלא היינו מגיעים למצב שהיינו בו 7-8 שנים.

    גם החבר אמר אתמול שהוא מצטער שקילל ואם היה יודע שזה מה שיקרה הוא לא היה מתנהג כך.

  6. לעומר הגיב:

    מבין את כאבך אבל אתה יכול לסלוח.
    אני בטוח שבמשחק אמוציונלי לדוגמא בין ר״ג לעודפים אם אוהד היה מקלל אותך גם אתה היית עונה לו.
    אתה לא חייב לסלוח.
    אבל פרדי אחרי הרבה זמן לראשונה יצא לאוהדים ודיבר איתם ב-4 עיניים על הנושא והבטיח כי זה לא יקרה יותר.
    עד היום אחרים דיברו וביקשו ממנו,אבל אתמול הוא באמת הבין שעשה טעות וביקש את הסליחה.
    כמו שהוא אמר וכמו שגם אתה יודע,יש לנו הפועל ר״ג אחת,ואם נגרום למקרה הזה להוביל לעוד מקרים ולמחאות או כעסים,יש מצב שניר ארקין ישים את המפתחות על השולחן ויעזוב הכל.
    ואז מה יהיה?
    מורי ארקין האבא לא רצה שניר יכנס לכדורגל רק כי ידע שהכדורגל יאכל לו את הלב.
    אם הוא יראה את הבן שלו מגיע הביתה עצבני ולא מבסוט הוא לא יתן לו לשים שקל במועדון.

  7. לא מענין! הגיב:

    העיקר ניצחנו את הדרבי!
    כל השאר שישאר למשועממים שמחפשים כל היום את הרע .
    קהל שלא יודע לשמוח ,מפונק כמו ילד בגן.

  8. אוהד מהשורה הגיב:

    מה בקשר לניר ארקין? מישהו בא בטענות לניר ארקין?
    כולנו אוהבים את משפחת ארקין וחייבים להם הרבה.הנושא
    הוא פרדי ולא ניר ארקין.
    ניר מספיק חכם להבין מה קרה ואיך לפתור את הבעיה. הוא יודע שפרדי
    עשה טעות מאוד גדולה.

  9. עופר סיון הגיב:

    איזה סליחה פרדי ביקש בדיוק? איזו התנצלות הייתה שם? האיש בא ושיקר לכולנו במצח נחושה! גם הוציא אותנו כאלה קטנים, וגם שיקר לנו! תתעוררו על עצמכם!

  10. דודי הגיב:

    אני מציע צעד גדול למשחק החשוב מאד נגד אשקלון החזקה בשבוע הבא-
    מבצע של חלוקת כרטיסים לילדים בבתי ספר, חד פעמי רק למשחק הזה. אני כבעל מנוי לא ירגיש שנדפקתי, להיפך.
    להביא גם את כל מחלקת הנוער.
    סוף סוף אין שידור בטלויזיה, אם יהיה גם מזג אויר נורמלי יכולים להגיע 1,000 איש למשחק הזה.

  11. גדי הגיב:

    פרדי התנצל , כן מהלב לא מהלב, התנצל .
    לכל אלו שעוצמים עיניים ומגינים על השחקנים ( "המסכנים" שממלאים הוראות )
    השחקנים אלו שסובבו את הגב בלי מחיאת כף בלי להסתכל תורם להתנצל
    ואני מציע שתעשו את זה באתר ותראו שאכפת לכם ממי שעמד בגשם שעה וחצי

    • פרדי הביתה הגיב:

      ז התנצל!
      לא הייתה פה שום התנצלות ולא נעליים וצאו מהסרט שלכם.
      פרדי צפצף עלינו, העביר את האחריות לשחקנים ובעצם יצר פה משבר חדש – שחקנים קהל.
      כי אם השחקנים החליטו לא ללכת לקהל, אז שיזדיינו מכאן אחד אחד.

      תפסיקו להיות אוכלי לוקשים! אתם אוהדים מביכים אם אתם מתכוונים לתת לעלאק התנצלות(ושוב, הוא לא התנצל ולא לקח אחריות) לספק אתכם.

  12. אור- דון הגיב:

    שפרדי יתרום 30000 שקל לאורדונס קומנדו ואז אולי אסלח לו

  13. תפסיקו כבר הגיב:

    די הבן אדם התנצל חלאס.
    מה אתם רוצים לגמור את המועדון?
    לא הספיק מה שעברנו פה בשנים האחרונות.
    אתם לא שמים לב שהצדקנות שלכם רומסת את המועדון.
    כמו שירון אמר תנסו להיות חכמים ולא צודקים.
    אני בטוח שפרדי הבין שעשה טעות אתמול ,ואני בטוח שהוא גם היה כנה בהתנצלותו.
    די,יש גם את ארקין שידע לאחר הפיצוץ אתמול איך לנהוג .
    אבל בחייכם אתם מגזימים ,אנחנו נצטער על מה שאנחנו עושים כעת עם ההתחכמויות האלה.
    כמו שבכינו על המכתש וכמו שבכינו שכמעט לא היתה הפועל ר״ג לפני שנתיים.

  14. אורדון וותיק הגיב:

    במשחק הכדורגל, בכל העולם, שחקנים טועים, השופט טועה, אוהדים טועים , מוריניו הגדול , פרגסון האגדה,
    כל מי שמעורב -טועה. גם פרדי.
    פרדי טעה והודה, התנצל והביע חרטה .
    הגדולה של האוהדים היא היכולת לסלוח לפרדי.
    פרדי מוקדם או מאוחר , יסיים את תפקידו ,עדיף בסוף העונה -בליגת העל.
    האוהדים – ישארו תמיד , ישמחו ,יקללו, ובכל מזג אויר.
    המשך הסאגה , המחאה, יפגע רק בקבוצה.
    עכשיו – תורם של האוהדים לסלוח.

  15. עין תחת עין הגיב:

    אני בעד תגובת גומלין- לא לעודד מול אשקלון ונראה את השחקנים האלה זוחלים אח"כ לקהל ומתחננים לקבל את האהבה שלנו, פרימדונות אחד אחד עם מאמן נפוח מאגו

  16. ירון בר לב הגיב:

    אני קורא את עומר וקורא את עינב ושניהם מה זה צודקים. גם לירן, משה זיו, פיליפ, גיא ארגוב, עופר סיוון וצחי בן יוסף כל משפט זהב, כל משפט פוצע את הלב מחדש.
    גם אני עמדתי שם, רטוב מיציע, בלי מטריה, עטוף בשכמייה ששמרתי שנתיים במיוחד למשחק כזה והשתוללתי כמו ילד כי את הדרבי הזה החלטתי מראש- שאני לא מפסיד ולא מחמיץ ממנו רגע, למרות הסופה שביום רגיל משאירה אותי בבית וכמה מאושר הייתי שניצחנו ואז התמונה הבלתי נשכחת הזאת של השחקנים עומדים במעגל ואני עומד ביציע וחושב " מעניין מה הם אומרים שם, מי מדבר, מי אומר מה" ואז הלם. בום. הם יורדים ונכנסים פנימה כאילו אנחנו אוויר והפיוז קופץ והזעם משתולל, כל החברים ביציע המומים וכואבים. לא היה אחד שנשאר אדיש למחזה המביש ומאז הכל שחור משחור. אין חשק לכלום וההרגשה היא של תסכול אדיר של אוהד של קבוצה סימפטית מגבול רמת גן גבעתיים. שכל פעם רואה את השוקת מתמלאת מחדש עד שאיזה טיפש תורן מגיע והופך אותה עם המים.
    פעם זה אוהד, פעם מנהל ופעם שחקן ופעם מאמן. כל פעם מישהו אחר בא ומחרבן לנו על הדבר שאנחנו אוהבים ובאמת לא משנה למה. די נמאס!!!

    וכאן בעצם זה המקום של כל האוהדים לעצור ולהחליט במה הם בוחרים-
    להיות צודקים (ואנחנו צודקים! שלא יהיה כאן ספק) ולדרוש את עלבוננו מהמאמן שלא בפעם הראשונה עושה לנו דווקא ( אבל לפחות אתמול הבין את גודל הטעות שעשה וידע לצאת ולהסביר את עצמו )

    או לקחת אוויר ולחשוב מה יקרה לאחד כמו ניר ארקין שכבר שנה וחצי מנסה לייצב את המערכת ובכל פעם מתגלה בור חדש ושריפה חדשה פורצת. פעם מנכ"ל, פעם סוכן, פעם מאמן, פעם שחקנים, פעם מגרש שנחרב ואז כשהכל מתייצב הקבוצה במקום הראשון, צולחת משבר מקצועי ומתייצבת ואפילו מנצחת בדרבי בצורה משכנעת, שוב פעם מתפרץ הגן ההרסני ושוב פעם שריפה חדשה משתוללת. אז מה יהיה הלאה? כמה זמן אתם חושבים שהוא יחזיק מעמד?
    ראיתם אותו אתמול אחרי המשחק. עצבני, זורק את הסלולרי שלו בעצבים על הדשא, מפוצץ מתסכול על איך קבוצה עם אוהדים כל כך אינטיליגנטים לא מצליחים להסתדר עם מאמן שהוא עצמו בחר, הוא עצמו מעריך והוא עצמו רוצה שישאר כאן.
    רוצים להמשיך ולהיות צודקים?
    אז יאללה, בואו נעשה עכשיו בלגן. בואו נפטר את פרדי, נחרים את המשחקים, לא נעודד, נתבע את פרדי בבית המשפט ונשלח אליו את הכביסה המלוכלכת מאתמול.
    או רוצים להיות חכמים ולהיות מעל הדברים האלה?
    הרי אנחנו לא חייבים להיות חברים של המאמן, לא לשבת איתו לקפה ולדון בענייני הסגירות האלכסוניות ולא להזמין אותו לבר מצוות.
    אם לא היה יוצא אתמול ומדבר מילא, אבל מאחר ויצא והבטיח שדבר כזה לא יקרה שוב, בואו ניתן צ'אנס נוסף ואחרון- בואו נעשה ההיפך ממה שמצפים בד"כ מקהל אמוציונלי שמתנהל כמו עדר- בואו נגלה בגרות ונמחל על כבודנו ונראה שלנו האגו פחות חשוב .
    נכבד את בעלי הקבוצה ואת רצונם ולא נכפה עליהם משהו שהם לא בנויים לו. נעשה את זה בשבילם אחרי שהם עשו כל כך הרבה בשבילנו. מוגזם? לא. חכם? כן!

    • פרדי הביתה הגיב:

      הגיע הזמן שיפסיקו לזרוק עלינו את האיום של ארקין כל פעם מחדש. ארקין ישאר נקודה. לא יתכן שתרוצו לסלוח פחות מחמש דקות אחרי שמרחו לכם צואה על הפנים. אם לא נאמר את דברנו עכשיו, מהר מאוד נמצא את עצמנו בסיטואציה דומה עם פרדי או עם מאמן אחר.

  17. סבתא יחנה שיודעת הכל הגיב:

    הפועל רמת גן לצערי מתנהלת לא נכון
    במקום להביא אלינו את קובי חסן שכבש היום 2 שערים
    במדי הפועל בני לוד רכבת. ובמקום להביא שחקן כמו ערן לוי
    מביאים כל מני שחקנים שלא מחוברים למילה כדורגל
    הרי כל ילד קטן יודע שאנחנו במקום ראשון במזל גדול יותר משכל
    הפועל רמת גן עם התקציב הכי גדול בליגה היתה צריכה להיות היום עם 60 נקודות ויחס שערים 4-65 ובפור של 15 נקודות על הדולקות אחריה נמצאת ממש במזל איפה שהיא נמצאת ומי שאשם הוא פרדי קרוגר מיודעינו
    מה שמפליא הוא שעדיין אפשר להתחזק ולא עושים כלום
    עם כל הכבוד שחקנים כמו אלי לוי בלסטרה ממאדו וכל מני מזבלה לצערי לא יובילו אותנו לכלום.חבורה של אפסים

  18. שלום גולדנברג הגיב:

    אני ביסודות שלי באתי מהכח אבל אין שם עתיד והחלטתי שאני נגד איחוד כי לאוהדים הנפלאים של הפועל רמת גן לא מגיע להתאחד עם ייצור כלאיים

  19. ארקין אתה אשם הגיב:

    כשניר ארקין שובר הסלולר שלו על הרצפה שיבוא בטענות רק לעצמו שמינה איש בעייתי בראש הקבוצה ועוד יותר מזה שלא נזף בו על התאקלים האחרונים עם האוהדים . מי שאשם במהומה זה רק פרדי דוד וההתנצלות שלו ששמעתי אותה בוידאו אצל בר לב לא מספקת אותי. הוא יותר ניסה להצטדק מאשר להתנצל. עבורי לא היתה שום התנצלות

  20. למגיב ״ארקין אתה אשם״ הגיב:

    תגיד לי מה אתה רוצה שפרדי יבכה ואז תגיד הוא התכוון ?
    זה שמאמן יוצא החוצה לבקשת ארבעה נציגים של האוהדים כדי שיודיע שטעה זאת לא נחשבת התנצלות?
    הרי אף מאמן לא יבכה עד דמעות כדי שיסלחו לו.
    היציאה שלו להבדיל ממאמנים בעלי אגו שלא היו יוצאים מראה כי הוא אמיתי בהודעה שלו וזה מספיק.

  21. תגובה לשעה 21:14 הגיב:

    לשעה 21:14 תגובה
    פרדי יצא לאוהדים כי נבהל מזה שראה את ארקין זועם והבין שארקין כועס יותר עליו מאשר על האוהדים
    הרי מי שהצית את הבלגן זה פרדי ולא בפעם ראשונה.
    שיתעסק עם הקבוצה במקום להתעסק עם האוהדים
    פרדי יצא להתנצל כי פחד על התחת של עצמו
    אם יפטרו אותו מקבוצה במקום ראשון אף קבוצה לא תרצה יותר להתעסק עם איש כזה שמצליח לריב גם עם בעל בית כמו ארקין
    הבנת?

  22. אורדון וותיק הגיב:

    לכל המתלהמים,
    כולכם צודקים. אבל רק ארקין -משלם.
    תחרימו את הקבוצה ולא תגיעו לעודד, גם ארקין לא יבוא ובזה -אין יותר הפועל רמת גן.
    לפטר את פרדי היום , עולה הרבה כסף. מי משלם? – רק ארקין.
    ארקין מודע לבעיייה- תסמכו עליו שהוא יידע לפתור את הבעייה.
    גם אם לפרדי יש חוזה לעוד שנתיים , פרדי יודע שזה נגמר בסוף העונה. ולא חשוב באיזו ליגה תהיה הקבוצה.
    גם פרדי לא ירצה להישאר , השאלה כמה יעלה להשתחרר ממנו . וגם אז לא לשכוח מי ישלם?
    מסקנה- תנו לארקין את הזמן לפתור את הבעייה ותזכרו , אם תחרימו את הקבוצה בגלל פרדי , מי שיפגעו זה הקבוצה, ארקין ואנחנו -האוהדים. פרדי יעזוב עם הרבה כסף והקבוצה תימחק.
    עם פרדי -יש קבוצה.
    בלי ארקין- חורבן.
    הבחירה בידכם.
    קחו כדור נגד בחילה…. תתגברו ותמשיכו.
    גם פרדי … צריך לקחת כדורים והרבה , כדורי הרגעה נגד פתיל קצר .

  23. אורדון נכס הגיב:

  24. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    פרדי הביתה!! ויפה שעה אחת קודם. אין שום מאמן מעל הקבוצה. קיללו אותו…. מסכן. בחיים לא קיללו אותו במכבי פתח תקוה, בחיים לא קיללו אותו בהפועל פתח תקוה, בחיים לא קיללו אותו בהרצליה, בחיים לא קיללו שום מאמן בישראל. רק בהפועל רמת גן "המשפחה" העזו לקלל אותו… אז הוא עשה סנקציות לקהל.. אפס מאופס. חירב לנו את הדרבי , שילך הביתה ויעשה פוזות לאשתו בבית חתיכת חולה אגו.

  25. אורדונס קומנדנט הגיב:

    מבצע "נפרדים מפרדי" יצא לדרך.

    הוא מחרים אותנו אנחנו מחרימים אותו

    הם לא באים אלינו אנחנו לא באים אליהם

    הגרעין הקשה מכריז בזאת

    לא באים לוינטהר עד שהמאמן הנפוח הולך הביתה……..

    לתמיד.

    • לקומנדט הגיב:

      כשאתה כותב בשם בדוי אל תייחס את זה לגרעין הקשה, תעשה מה שבא לך אבל אתה זה לא הקומנדו

  26. געאי אעוואק הגיב:

  27. געאי אעוואק הגיב:

  28. לא סולח הגיב:

    מעשה של המאמן בלתי נסלח. גם אם יבקשו מאה פעם סליחה אני את ההרגשה {המחורבנת} של לעזוב משחק דרבי אחרי נצחון לא אשכח המון זמן. פרדי מי אתה שתעמיד את עצמך מעל הקבוצה והאוהדים? אני מרחם על האגו שלך שבטח הרגיש נורא כשצעקו לך איזה משהו מהיציע … איש אומלל!!

  29. אוהד מושפל הגיב:

    כל הדברים שאמר בהתנצלות הם שקר אחד גדול.
    אז הוא לא רק איש מגעיל הוא גם שקרן גדול.
    אל תאכלו את השקרים שלו!!!!

  30. בחזרה לעתיד הגיב:

    פרדי מאמן טוב אבל אדיוט
    זה הזמן לתת לארקין תמיכה
    ולחזק אותו
    פרדי הבין אתמול במה ועם מי אסור להתעסק.
    הוא לא יחזור על השטויות שלו
    ניר ארקין הוא הבוס
    ופרדי על התראת משמעת חמורה.

  31. נו די כבר הגיב:

    תנמיכו את האש
    מה יהיה?
    מי מרוויח מזה? איפה ההגיון?
    מעבר לזה שהתבשיל (עלית הליגה) עלול להשרף
    כולנו עוד נחטוף פה כויות נוראיות שיגמרו הרבה יותר
    גרוע מסתם עוד צלקת (כמו שיש כעת לרבים בלב בעקבות הדרבי)
    מה שהיה היה ולא ניתן להחזיר הגלגל לאחור
    וברור בעליל שמי שהדליק את הגפרור מצטער( לגבי "האוהד" עופר אני מקווה נאוד ולגבי פרדי אני בטוח ומבין מהסירטון שהוא מצטער וממש לא רק בגלל ארקין)

    די חאלס
    צריך להסתכל קדימה ולשכוח מהאגו

    לכולנו יש מה להפסיד ממלחמות היהודים
    רווח אפילו אם פרדי דוד לא יהיה פה

  32. אורדון לא מופתע הגיב:

    ל"נו די כבר" ושאר המגיבים.
    "האוהד עופר" התפקד ליציעי המכתש הרבה לפני שפרדי הגיע לקבוצה, שלא לדבר על טל " יש לי מקום בהפועל" חן…
    אוהד שקונה מנוי יכול להביע מחאה. כל עוד לא מדובר בגזענות או הסטה לרצח. מה קרה? הרי הקהל שמגיע לראות כדורגל לא שומע את מוצרט בטהובן או באך ברדיו דיסק באוטו. אז אמר מה שאמר לפרדי. וואו. מסכן ואפילו מאוד.

    איני שייך לאורדון קומנדו. הייתי שם בשנות ה70 80 90 הזדקנתי. לכן, איני זקוק להחליק כף עם שחקן זה או אחר. ברור שיפה לראות שהשחקנים מוקירים תודה ומעריכים את העידוד ומגיעים לקהל. אם לא יגיעו – שלא יגיעו. אני לא נעלב מזה.
    כמו שעינב כתב- זוהי זכות גדולה ללבוש את המדים של הפועל רמת גן!

    לא צריך להעלב. הם צריכים להתבייש לא אנחנו !.

    הרי גם בתקופה של יובל נאמר לא ללכת לקהל והשחקנים מילאו את ההוראה. למה אז לא ראינו את האוהדים מתגודדים ליד חדר ההלבשה? 😉
    אין צורך לענות….

    • נו די כבר הגיב:

      מצוין
      אתה צודק

      אז מה

      מה אתה רוצה?
      דם?

      מה יספק אותך ושכמותך?

      זה בדיוק מה שהתכוונו שיש פה אוהדים שמחפשים וחופרים ולא מבינים את טובת המועדון

      ואני ממש לא מצדיק את מר פרדי

      • אורדון לא מופתע הגיב:

        מה אני רוצה? ניצחון על אשקלון.
        אם הניצחון תלוי בעובדה שאוהד זה או אחר יעביר ביקורת על המאמן זה דיי פתטי.
        לפני שנעלבים צריך להבין ממני נעלבים.
        מהמאמן או שכירי החרב אין לי מה להעלב. באמת שלא….
        טובת המועדון? שינצחו את המשחקים!

        • נו די כבר הגיב:

          ינצחו
          איתך או בלעדיך
          זה מה שיקרה
          אבל מה יוצא לך מזה שאתה ממשיך / או אחרים לדוש ולדון ולקשקש במקלדת?

          • אורדון לא מופתע הגיב:

            אני מגיע למגרש. קניתי מנוי כמו כל שנה.
            העיקר שינצחו.
            מי דש? משה דדש? מה הקשר ?
            העברת ביקורת על אוהדים והבעתי את דעתי על כך!

  33. חיים גרינפלד. הגיב:

    עומר ועינב,
    תודה על דברים היוצאים מן הלב ונכנסים אל הלב.

  34. לחזרה בעתיד ול-21.24 הגיב:

    לבחזרה לעתיד'-כשאתה כותב זה הזמן לתת לארקין גיבוי זה אומר לתת לפרדי גיבוי.
    כי ארקין אחראי על פרדי ולא אנחנו.
    ואם אנחנו דורשים לפטר את פרדי(לדעתי זאת טעות),אז זה כאילו שאנחנו לא מאמינים בארקין ולא נותנים לו גיבוי.

    ול-21.24-הארבעה שנכנסו לחדר אל פרדי היו בחדר סגור ובו היו ניר כץ,אלי לוי,טל חן,צוקר,וזהו.
    הם דיברו עם פרדי והוא ישר אמר כי עשה טעות והוא מצטער עליה וזה לא יקרה שוב,והוא מבין כי 300 האוהדים האחרים וילדים לא צריכים לסבול בגלל 3-4 אוהדים.
    הארבעה ביקשו ממנו לצאת וניר כץ אמר שהמשטרה אוסרת עליו לצאת כדי שלא יפגע ושלא תתחניל מהומה.
    הסברנו שאנחנו ננסה להסביר לאוהדים בחוץ שלא יקללו או יצעקו כדי שלא תתחיל מהומה שוב והמשטרה תצטרך להכניס את פרדי פנימה.
    והאוהדים אמרו שהם ישתדלו להיות "מנומסים" ואז נכנסו הארבעה ואמרו לכץ ולפרדי שהאוהדים בחוץ ומעוניינים לקיים דו שיח תרבותי.
    ואז הוא יצא בלי בעיה ולא בגלל שארקין אמר לו.
    ארקין לא היה בסביבה באותה שיחה עם הארבעה.

    וגם אם פרדי יצא בגלל שארקין אמר לו,זה לא משנה וםפה מגיע המשפט "תהיו חכמים ולא צודקים".
    כי זה בדיוק המצב,כי מה יצא בזה שנמשיך להחרים אות לריב או לקרוא לו ללכת?
    פרדי לא ילך ובטח לא יפוטר.
    אנחנו לא חייבים לאהוב אותו ולא להרים אותו על הכתפיים אם נעלה ליגה.

    אבל אנחנו כן צריכים להיות חכמים בכדי שזה לא ילך לכיוונים שיעשו נזק עוד יותר גדול לנו,למועדון,ולארקין.

  35. לחיים גרינפלד הגיב:

    חיים היקר,
    אם בלב עסקינן אז מקומך חזרה ביציע. עם לב לא מתווכחים.

  36. יהורם החליט להיות כתב חדשות ספורט הגיב:

    מחפש איפה נקודת הרתיחה ומגיע לראיין ולעשות כתבות ומחפש למצוץ מ אנשים תלונות ואש.
    הכל בשביל הריטינג שלו בטריבונה.
    יהורם,לא יפה.

    • פופאי מכתש הגיב:

      אתה מדבר שטויות הוא היה עצבני רצח וזה בא אצלו מהלב
      לא יכול להיות שהמאמן השחצן הזה יתנהג ככה לאוהדים
      ורק שארקין היה עצבני עליו והוא חשש לפיטורים הוא יצא החוצה כמו כלבלב להתנצל
      האלעק מאמן הזה הוא גם לא בן אדם וגם לא מאמן
      עם הקאדר שיש לו הוא בטלפון צריך לעלות ליגה

    • אורדון הגיב:

      אתה צודק,הריטינג חשוב לי כי יש פרסומות מכניסות הרבה כסף,עושים לי כבוד ברחוב,נשים מזמינות אותי
      לאורגיות,אבי ואני אוכלים חינם בכל המסעדות המובילות,אנשים משחדים אותנו להיות נוכחים בתוכניות.
      לך חפש מי ינענע אותך כמו שיהורם היה אומר לך.

  37. ליהורם הגיב:

    כבר שכחת את העונות עם יובל?כמה פעמים דרשו הוא וקוריס לא לגשת אל הקהל?
    וכמה פעמים הקבוצה לא באה לקהל?
    ועוד משהו,לפחות שניים מאלו שדיברו הם אוהדים שגם כשהכל ורוד הם תמיד בוכים וכולם מכירים אותם.
    עוד שניים סרבו לדבר כי הם חכמים ולא מחפשים את הצדק.
    עוד אחד התחמק ובסוף מצצת אותו אז הוא נתן מילה.

  38. לכל המטקבקים מטעם הגיב:

    אתם כל כך שקופים שזה מגעיל
    אפילו ההתקפות הנגדיות שלכם בנושא מעידות רק עליכם

    פרטים על פרדי דוד מהרשת (אגב, יש לו עמוד בויקיפדיה אבל רק באנגלית)
    פרדי דוד משמש כמאמן משנת 1994
    עד שנת 2000 היה במח' הנוער של מכבי פ"ת
    שנה כעוזר מאמן בראשון
    שנתיים עוזר מאמן בהפועל פ"ת
    התחיל כמאמן ראשי בהפועל פ"ת בשנת 2003 ופוטר בתחילת 2005
    עבר למכבי הרצליה, התפטר, חזר בו ולבסוף פוטר
    עבר לסכנין, פוטר
    עבר למכבי פ"ת שממנה עבר לר"ג (יודעי דבר אומרים שהבין שלא יקבל עוד חוזה במכבי פ"ת ולכן סגר בר"ג)

    עכשיו כמה שאלות/תהיות
    האם פרדי דוד הרשה לעצמו להרים את האף בסיפורי קידוש, יזום של מרי שחקנים כנגד האוהדים, הנפת ידיים מזלזלת וניבולי פה כלפי אוהדים מאיזו שהיא קבוצה אחרת פרט להפועל ר"ג?
    פרדי היה מתעסק עם הלוזונים? עם האחים מסכנין? עם שיימן? עם מאיר שמיר בהפו' פ"ת? לא!
    הוא מרשה לעצמו לעשות את זה רק בהפועל ר"ג ועל דברים קטנים שבקטנים כי ברור לו שלר"ג יש בעלים חלש שנותן לו הכל ובשפע.
    הוא מרשה לעצמו לעשות את זה רק בהפועל ר"ג כי הוא לא מפחד מאף אחד בר"ג ומחזיק מעצמו כאלוהים שירד מהר סיני אל הילידים המקומיים.
    בסרטון של פרדי והאוהדים ליד וינטר פרדי אומר שהוא התפרץ בגלל שזה הפועל ר"ג וציין שבמקומות אחרים עשו לו דברים גרועים יותר אבל שם הוא לא התפרץ. כבעל נסיון בספינלוגיה הוא הפך את זה לאות ועדות שהוא מאוכזב מר"ג בעוד האמת המרה היא שבמקומות אחרים הוא לא היה מעיז להתנהג כך ורק בר"ג עם בעלים חלש הוא הרשה לעצמו. זו התנהלות בזוייה!

    רבותי, זה לא גשם – מישהו מחרבן עלינו מהמקפצה

  39. ל------22.06 הגיב:

    הקונספירציה שלך שלפרדי לא היתה הצעה מאף קבוצה היא יותר מגעילה מההתנהגות של פרדי.
    ואני גם חושב שפרדי חוצפן בהתנהגותו ביום שישי ושהוא שחצן,אבל אל תרשום דברים שאתה רק חושב שהם נכונים.
    לפרדי היו הצעות ממכבי פ״ת לעוד עונה,ידע שזה רק לעונה כי הבן של אבי לוזון יאמן שם עונה הבאה,ומרמת השרון.
    בנוסף ממכבי הרצליה ומעוד קבוצה בלאומית.
    ברור שר״ג עם כסף ובעלים כזה,ועם ראייה לתווך הרחוק מגרה כל מאמן להגיע,ופרדי לא מכחיש זאת ואף אמר בחוץ לאוהדים כי הוא מקבל הרבה כסף כדי לאמן פה.
    הרי מה שהוא אומר זאת האמת,להגיע ללאומית ולא להצליח בה גומרת לו את הקריירה ,ועל זה הוא התכוון.
    הוא לא מתכוון שהוא עושה טובה שהוא פה.
    פשוט אתה מבין מה שמתחשק לך להבין.

    • למטקבק מטעם 23:15 הגיב:

      מעניין איך אתה מצליח לקרוא דברים שלא כתובים. אנא, קרא שוב שלא נחשוב שאינך יודע לקרוא, או גרוע מכך, יודע לקרוא אבל לא מבין.

      בשום מקום ל-א נכתב שלפרדי לא היתה הצעה מאף קבוצה. חוזר שנית – לא נכתב. הקונספירציה היא מה שפרדי עושה לנו האוהדים.

      בכל מקרה, כנראה שעם כל השאר אתה מסכים שכן לא התייחסת לשום דבר אחר.

  40. ל------23.25 הגיב:

    ואני לא יודע לקרוא ואני לא מבין מה אני קורא…
    תקרא מה כתבת(יודעי דבר אומרים שלא קיבל הצעה לעונה נוספת ל כ ן. ח ת ם ב ר מ ת ג ן).
    הבעיה שכתבת זאת בסוגריים אז כנראה שאת הבפנוחו של הסוגריים את לא מתייחס…

    זה לא קונספירציה,זה האמא של הקונספירציה!
    יאללה לך לישון לילה טוב.

    • למטקבק מטעם 23:47 הגיב:

      תלמד לקרוא
      לא קיבל הצעה לעונה נוספת בפ"ת, לא נכתבה מילה בהקשר לקבוצות אחרות וכעובדה הלך לר"ג ולא לקבוצות אחרות שמהן אולי היו לו הצעות, כנראה בגלל השכר והתנאים

      אתה הזוי לחלוטין…

  41. אריה הגיב:

    איך השחקנים נרדמו בלילה אחרי שילדים שעודדו אותם כל המשחק בגשם מטורף קראו להם לבוא קצת לחגוג איתם
    והם פשוט התעלמו ? אני חושב שהם חייבים התנצלות כנה לאוהדים, זה פשוט בושה.
    אני מסוגל להבין התפרצות רגעית של פרדי דוד על אוהד מעצבן, גם פרדי דוד בן אדם אבל מכאן ועד להתנהגות המבישה
    להחרים את הקהל של המאמן והשחקנים ?
    גם פרדי דוד וגם השחקנים צריכים להוכיח שהם באמת מצטערים על מה שקרה ולא להתנצל רק כדי להרגיע את ארקין.
    אני מחכה לראות איך הם יתנהגו נגד אשקלון.

  42. להביא את ערן לוי הגיב:
  43. חבר'ה יהיה בסדר הגיב:

    להבדיל מבעונות קודמות,העוטנה יש לנו בעל בית שמחובר למועדון ולהאוהדים ומוכן להקשיב להם ולדבר איתנו.
    אם הוא אמר שזה לא יקרה יותר ,סמכו עליו שהוא ידאג שזה לא יקרה.
    לארקין יש מילה .
    יכול להיות שהיה צריך לקרות הפיצוץ הזה כדי שהדבר הזה יחדור יותר טוב לכולם,אבל בואו נתן צ'אנס.
    אין לנו מועדון אחר, ואין לנו משהו אחר.

  44. אורדון לא מופתע הגיב:

    אני חושב שאחרי שלושה ימים כולם רגועים ומודעים לעובדה שדברים נלקחו מעבר לפרופורציות.
    הצוות המקצועי השחקנים והאוהדים.
    מצד אחד פרדי צריך להבין שהוא לא המציא את הכדורגל וזו זכות לאמן את האימפריה שלנו.
    מצד שני האוהדים צריכים להבין שהכמות הזעומה שלנו בתור אוהדים מונעית מאיתנו להיות כח כזה גדול.

    המטרה לעלות לליגה הראשונה (השישית בטיבה באירופה) ובדרך ללחוץ יד לנשיא.
    עם הזמן וההצלחות נגייס אוהדים חדשים. סבלנות

  45. פטליניו הגיב:

    כאחד שחיכה לפרדי אחרי המשחק וכאחד שראה את הסירטון כמה פעמיים.
    פרדי וגם השחקנים שיקרו לנו בפנים,
    השחקנים אומרים שהם משמחקים בשביל המאמן- שקר בגלל המשכורות הגבוהה
    פרדי- שיקר לנו כי זה הייתה הוראה של השחקנים, הוראה מפורשת של פרדי

    פרדי אני לא מאמין לו

  46. לאבי ריימונד הגיב:

    עוד לא למדת שבשביל שלמה מן הסיפור הזה הוא הלחם והחמאה…?
    ואם אפשר לשפוך עוד קצת שמן למדורה אז הוא ישפוך כד מלא..,
    שלמה ,חבל שבמקום להרגיע אתה יוצר עוד יותר בלאגן .
    תלמד מבר לב באתר המכתש!
    הקבוצה והמועדון בסופו של דבר הם גם שלך,הרי כל הבלאגן הזה יוביל לחיסול הקבוצה בסוף,ואז תמשיך לכתוב בלוג במקום על הפועל ר״ג על מחאת הדיור !

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s