לסלק אותם

כמה מילים על מדינת אבו סובחי ואיך להעיף את הטיפוסים האלה מהכדורגל שלנו

אבו סובחי מלוד נגד יובל נעים זה לא חדש בכדורגל שלנו. היריבות הנורא לא ספורטיבית הזו עלתה מדרגה לפני המשחק במכתש באפריל 2008 (1:4 לר"ג). יובל ואוהדי לוד הקניטו זה את זה, לא משנה מי התחיל, אבו סובחי התערב והצית אש גדולה עוד יותר. החימום שלפני המשחק עמד בצל המהומה שנמשכה מספר דקות. יובל נראה בצילום מצד שמאל, לא הרחק מאבו סובחי בחולצה הלבנה שנבלם ע"י שוטר יס"מ. מאמן כדורגל ויו"ר קבוצה הולכים מכות, לתפארת הכדורגל הישראלי.

ההמשך היה השבוע כשאבו סובחי ניבל את הפה כלפי אוהדי בית"ר ירושלים לפני משחק הגביע. בסך הכל הדברים שאמר על אוהדי בית"ר הגזענים והפרועים נכונים במהותם, אבל העיתוי והסגנון הגזעני-לאומני-ערסי הבעירו חבית נפץ שהדיה היו קולניים יותר מהעימות בגזרת ישראל-איראן. לוד הדיחה את בית"ר מהגביע בפנדלים, אבו סובחי המשיך לשתות לה וליובל את הדם, כי ככה נהוג במדינה של גמדים – הכבוד והאגו הם חזות הכל והם מעל הכל ורק בשביל זה הם פה. בסיומו של יום יובל מתפטר מהמועדון הירושלמי לאחר שרשרת כשלונות, אבו סובחי הופך לגיבור היום, הולך לקבל המון כתבות צבע בעיתונים ובטלוויזיה והתופעה המגעילה הזו ממריאה לשיא קריירה.

הנה עוד סיבה למה הפועל ר"ג חייבת לעלות העונה. כדי לסלק מהדרך כל מיני אבו סובחים שצצים משום מקום ומזהמים את האטמוספירה של הכדורגל שלנו, שמזוהמת גם ככה. אין לי מושג מאיפה הם מגיעים. עד שנפטרים (זמנית) מטיפוס כמו פרוספר אזגי, מגיע עבריין לשעבר בשם אלי טביב, ועד שאוהדי הפועל ת"א ידאגו לסלק אותו הנה קופץ על העגלה אבו סובחי מלוד. יש לכל אלה ולדומיהם מכנה משותף: השמש זורחת להם מאיזורים שונים בגוף – וחוץ מזה הם בטוחים שהם יודעים יותר טוב מכולם איך להצליח בקבוצת כדורגל, איך לסובב את כולם על האצבע, איך לעשות ביזנס מתחת לשולחן ולהרגיש על גג העולם. כל האיצטדיונים היפים שנבנים ברחבי הארץ והניסיון להראות שהכל כאן מטופל במקצועיות ובסטנדרטים אירופיים, מתנפצים כל פעם למראה האבו סובחים עם שיגעון הגדלות שהופכים את הכדורגל שלנו לחממה של פשע ובריונות.

הפועל ר"ג חייבת לעלות כדי לתת את המכה למגעילי הכדורגל האלה. שיישארו עוד שנה בליגה השנייה, שיאבדו גובה ולאט לאט ישקעו עם הקבוצה שלהם עד שיתייאשו ויסתלקו לנו מהנוף.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

90 תגובות על לסלק אותם

  1. ושוב אדיר באתר הגיב:

    מצד שני גם ליובל לא חסר טיפ טיפה – נגיחה בקוון נגד אומ אלפחם , צרחות וקללות לשחקנים שלו, ריצת עמוק לקהל שלו עם אצבע מונפת וקריאות קללות מנבלות והצהרה ש״ אתם עוד תצטערו ״ בקיצור לא יזיק קצת איפוק ודרך ארץ וכבוד לבני אדם— וגם אם היה שחקן מצוין וגם מאמן טוב זה עדיין לא פותר אותו להתנהג אנושי ולכבד את אלה שמתאמנים אצלו ותומכים בו בקהל – ונראה שעדיין לא למד לכבד את הבריות ובמדינה של דו קיום ושל מיעוטים לכבוד יש ערך עליון ומי שלא מכבד חוטף וחוטף חזק וכל זאת ללא קשר לדעה פוליטית אחת או אחרת — קודם כל ״ תהיה בן אדם ״ כמו שניגשת למרקע והבעת צער בעניין צקאנה כך לא היה צריך להתערבב בעניין סובחי ולא ללחוץ ידו של מאמן לוד

    • אדום עתיק הגיב:

      טייבה, לא אום אל םאחם.

      • Toma (@BuxToMe) הגיב:

        אבו סובחי מצידי יכל ללבוש שמלות ערב, נמאס כבר ממנו, דבר אחד אני תוהה לגביו בנוגע להפועל ר"ג.
        1. "פועלי כל העולם התאחדו"? – אז למה קיללתם את הפועל ירושלים ושרתם שירי אהבה לקטמון, די נוגד את העניין.
        2. האם גם אנחנו שותפים למאבק נגד אלי טביב? (ע"ע סאסיונה בהפועל ירושלים שלא חטף כזה הד תקשורתי למרות שהפועל ירושלים בעברה גדולה כהפועל תל אביב)

  2. ושוב אדיר באתר הגיב:

    ראוי לציין שתמיד אהבתי את יובל גם כמאמן ולא רק כשחקן אבל דרך ההתנהלות שלו לא תביא אותו לעולם לליגה של הקבוצות הגדולות

  3. את יובל כולם מכירים הגיב:

    ואזברגה וידידו אבו סובחי מתנהלים כמו במזרח התיכון והשניים יישרו קו עם ההתנהגות של יובל
    יובל נעים = א גרויסע מציעס

  4. יובל הוא גובה חובות !!!! הגיב:

    יובל הוא גובה חובות…. יובל הוא גובה, יובל הוא גובה, יובל הוא גובה חובות !!!!!!!

  5. כל כאלב ביגי' יומו הגיב:

    אבו סובחי הוא בנאדם דוחה. לובש הוגו בוס, נוהג בג'יפ BMW, אבל רחוק מקלאסה כמו סושי מחומוס. יותר קלנסוואה מקלאסה 🙂
    לעצם העניין, אני מסכים עם שלמה ב 100%. מהות הדברים של אבו סובחי נכונה. דרך ההתבטאות, הסגנון, בחירת המילים וההתלהמות, הסגנון – לא מתאים, לא ראוי, ואין לו מקום בשום מקום. בטח לא מחבר ההתאחדות לכדורגל. ואולי בעצם כן… כמו שהם נראים…
    יובל קיבל מה שמגיע לו. בנאדם שמאיים על אוהדים חנונים, ילדים טובים מגבעתיים, שהסתכלו עליו בהערצה כשהיה שחקן, מגיע לו שייכשל בכל מה שהוא עושה.
    הלוואי שיחזור לאנונימיות שלו, לתקופה שלפני שלקח את הקבוצה שלנו וקיבל מנדט לעשות מה שהוא רוצה מקוריס. בנאדם מגעיל ודוחה, חסר חינוך, אלים, חמום מח. ובנימה אקטואלית – כל כאלב ביגי' יומו

  6. הרשימה המלאה הגיב:

    ואלה שמות : אבו סובחי, פרוספר אזגי, אלי טביב, דני לוי, תומר סיני, יובל נעים, גל יוסף, עמוס לוזון, אבי לוזון, שטרן חלובה, מאיר יצחקי מרמת השרון … רשימה מכובדת של ערסים ופושעים שמקשטת את הכדורגל הישראלי , אלה הגורמים העיקריים לבריחת הקהל מהמגרשים.

  7. אבו סובחי אסון לכדורגל הגיב:

    וחס וחלילה אין לי כלום נגד ערבים באמת.
    יש לי אפילו כמה חברים עהרבים והם אחלה אנשים.
    אני שונא את הקהל של ביתר ירושלים,אבל קחו לדוגמא את המשחק סכנין-ביתר.
    הכל היה רגוע,יש המנון מתנגן ואוהדי סכנין הבני … האלו מתופפים בתוף,שרים,ומקללים.
    אחר כך היושב ראש שלהם ושחקנים אומרים שאוהדי ביתר קיללו אותם כל המשחק…

    גם עם לוד-ביתר,אבו סובחי התנהג כמו שכונה,והוא השיג את מה שרצה.
    להטריף את שחקניו על חשבון יובל וביתר.
    את אבו סובחי כולנו מכירים,עוד מהשנים ההם בלאומית .
    הוא קללה לכדורגל ,ואסור לבני לוד לעלות .
    כמו שכתב אדיר ,יובל מאמן מצוין ויכול להצליח בכדורגל,אבל אם לא יתחיל לדעת לשמור על איפוק הוא לא יגיע לקבוצות הגדולות..
    השמחה של כמה אנשים במשחק נגד כפר קאסם ,כאשר בני לוד עלו שלב עשתה לי גועל נפש.
    אני מבין את הכעס על יובל וביתר.
    אבל עדיף לי יובל וביתר בשמינית גמר,על בני לוד ואבו סובחי בשמינית.

    גם כי לא מגיע לאבו סובחי לעלות שלב,וגם כי הניצחון שלהם על ביתר ועליית שלב בגביע,יכולים לתת להם המון מוטיבציה והתלהבות להמשך העונה ולעליית ליגה.
    ולנו זה לא טוב.

  8. למה הורחק טל חן? הגיב:

    ידיעה למחר מאת יוסי פנטילט בזמן מעריב בה מתגלה כי ההרחקה של טל חן היתה מכוונת

    מאמן הפועל ר"ג פרדי דוד תיאם עם טל חן כי הבלם יספוג כרטיס צהוב שני במכוון, על מנת שיחמיץ משחק גביע קל ולא משחק ליגה. המקרה אירע במהלך משחק הליגה האחרון של הקבוצה, בו גברה 1-4 על הפועל אשקלון. חן קיבל כרטיס צהוב חמישי – שמשמעותו השעיה ממשחק הליגה נגד מכבי ב"ש ביום שני. הסיכוי היחיד של הבלם לקחת חלק במשחק היה לקבל צהוב שני ואדום – כך שמועד ההשעיה ישתנה למשחק הגביע של ר"ג שלשום מול כפר-קאסם וכך היה: חן "החליף לטיפות" עם חלוץ אשקלון מאוולי, והשופט ארז פפיר שלף לעברו צהוב שני ואדום.
    בסיום המשחק הפגין דוד בקיאות בתקנון כשאמר: "אמרתי לטל: 'תקבל צהוב שני, אבל תעשה את זה בשכל'. עכשיו יש לי אותו בב"ש". חן: "כולם יודעים שיש כאלה דברים בכדורגל, ועדיף לא לדבר על זה".
    מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, הורחק בעבר ממשחק ונקנס ב-40 אלף דולר לאחר שביצע מהלך דומה. היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, התייחס לסוגייה: "אבחן את הנושא לעומק, גם לפי תקדימים במקומות אחרים". כשיידענו את דוד כי בכוונתנו לפרסם את המקרה, הוא זעם: "סיפרתי את זה לא כדי שזה יהיה כתוב בעיתון".

  9. חכו למשחק שלנו נגד לוד הגיב:

    אני כבר רואה איזה פרובוקציות יעשה סובחי.
    אם נגיע למשחק מולם במצב פחות יותר כמו עכשיו בטבלה,וזה נראה שזה הולך לכיוון הזה,אבו סובחי יעשה לנו את המוות.
    גם במשחק הזה יהיה סביבו בלאגן.

  10. ההרחקה של טל חן "חכמה" הגיב:

    עושים את זה בכל הקבוצות בעולם,כולל הקבוצות הגדולות בעולם ובארץ.
    לא צריך להסתכל על זה כמשהו יוצא דופן.
    אני במשחק עצמו כאשר טל הורחק הבנתי ישר שזה במכוון.
    כי טל ותיק ועם ניסיון ,וב-4-1 לנו הוא לא היה עושה את ה"שטות" הזאת.

  11. טל חן גרוע הגיב:

    אין שום דבר חכם בטל חן
    שחקן איטי ולא טוב
    מלקק סידרתי למאמניו
    ומדליף ללא סוף מחדר ההלבשה של השחקנים

  12. לפרדי: הגיב:

    ההרחקה של טל חן חכמה אבל קצת צניעות ושתיקה לא יזיקו. הטריק של טל חן לא מכבד אותו ולא את מאמנו. זאת פשוט מרמה. כשר אבל מסריח. לא מכובד

    • אלעד הגיב:

      זאת לא מרמה, זה לגיטימי, זה החוק ואף אחד לא עבר עליו.
      אותי מרגיז ההתפארות בזה ועוד באזני עיתונאים שמוכנים למכור את אמא שלהם בשביל סקופ.
      גם טל חן וגם פרדי דוד צריכים לנהוג בשכל ולהכחיש שזה נכון בכל תוקף.

  13. אלעד הגיב:

    לצערינו האבו סובחי הוא לא החריג בכדורגל שלנו, אלא קצת מוגזם. יש הרבה שמתקרבים אליו ואל פרוספר אזגי.
    יענקלה שחר וארקין הם היוצאי דופן, לא האבו סובחים.

  14. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    הנה הסבר למה הפועל תל אביב קבוצה מסריחה
    כמו מכבי תל אביב וכמו מכבי חיפה
    בשנות השמונים ואני לא מחדש כלום לאף אחד
    הרבה אוהדים מסריחים שהיו במכתש עברו לבלומפילד
    לאהוד אלעק את האלעק "האחות הגדולה" המזדיינת הפועל תל אביב
    בשנת 2000 שעלינו לליגה לאומית מהארצית שהיתה ליגה שלישית
    היה שוער אצל שמשון תל אביב מושאל מהפועל תל אביב
    רצינו אותו אבל המסריחים מבלומפילד לא ספרו אותנו
    הם אמרו"שמשון תל אביב" זו קבוצת בת של הפועל תל אביב
    הבנת למי החארות האלה דאגו. ושלא נדבר על חצי גמר הגביע
    הגביע באיצטדיון רמת גן שהמסריחים האלה לא ספרו אותנו ותפסו
    לנו את המקומות
    ושלא נדבר על עונה שעברה שהאוהדים שלהם צחקו עלינו ולא ספרו אותנו. לכן הנה האימרה
    הפועל תל אביב מסריחה מארץ המסריחים
    ושהם משחקים מול אש"ף או מכבי חיפה איסלם
    מצידי שיפול פצצת אטום על המגרש

  15. פופאי הנוקמים מהמכתש הימין הקיצוני הגיב:

    אבו סובחי הוא בדיוק הטיפוס הערבי שמנסה לתפוס תחת על היהודים השמאלנים האפסים
    אני רוצה לראות יהודי אחד שיתנהג כמוהו בעזה או בשכם או בכלל יגיד משהו כמו שהחלאה אומר ומדבר
    עכשיו תראו איפה השמאלנים העלובים איפה חברי כנסת הערבים איפה כל יפי נפש שאם רבע יהודי היה
    מתנהג ככה היו קוטלים אותו ושמעון פרס כבר היה רץ ריצת אמוק לגנות את המעשה
    איפה בדיוק שמעון פרס וביבי המושחתים איפה הם ???
    רק שהימין הקיצוני יהיה בשלטון אנחנו נעשה כבר סדר עם כל הבוגדי מדינה

  16. פופאי הנוקמים מהמכתש הימין הקיצוני הגיב:

    חחחחח זה המשחק שהבאנו לאבו סובחי ולהפועל בני לוד רכבת בראש 1-4 באמצע השבוע
    הם שיחקו במדי יובנטוס (פסים שחורים לבנים) אבל שחקו כמו הפועל ג"לגוליה

  17. מספיק עם הלכלוכים הגיב:

    טל חן כן טוב או לא טוב הוא עדיין שחקן שלנו.
    מספיק ללכלך על שחקנים שלנו שלובשים את החולצה והסמל של הפועל ר"ג.
    תלמדו ממועדונים גדולים בעולם וגם בארץ,שם האוהדים לא מעזים ללכלך על שחקן שלהם,גם אם הם לא מחזיקים ממנו או לא "אוהבים" אותו.
    קשה להבין את הלכלוכים האלה,חוץ מלגרום לאוירה על הפנים כאן בבלוג,ובהמשך להעביר את זה הלאה ליציע,ולפגוע בשחקן עצמו זה לא נותן כלום!!!
    הלוואי ובעל הבלוג היה מבין והיה מסיר לאלתר את התגובות הדוחות והמזעזעות האלה.
    זה לא מוסיף כבוד לא לנו בתור קהל אוהדים,ולא לבלוג !
    פשוט להקיא.

    • maktesh הגיב:

      למגיב מעליי: אני לא נוהג לצנזר תגובות. מחיקות מתבצעות רק במקרים יוצאים מהכלל. זכותך לחשוב שלכלוכים על שחקנים פוגעים באווירה וחובה למחוק טוקבקים כאלה, וזכותי לחשוב שמחיקת דעות פוגמת בחופש הדעה. ולכן אני לא מוחק תגובות שמלכלכות על שחקנים ולא מוחק תגובות שקוראות למחוק תגובות שמלכלכות. איש באמונתו יחיה.

  18. על יובל הגיב:

    יובל ואבו סובחי הם 2 ערסים, מצא מין את מינו. ההבדל היחידי ביניהם זה שאחד יהודי ואחד ערבי וחוצמזה אין ביניהם כמעט שום הבדלים. 2 בריונים שתמיד מחפשים צרות ואיך לפגוע באחרים. יובל הוכיח שמחוץ להפועל ר"ג אין לו עתיד כמאמן. אם לא קוריס הוא עד היום מאמן ברמת עמידר שלפני האיחוד. הוא לא דמות של מאמן ולא מחנך והאמת שגם בכדורגל הוא לא גאון הדור. אחרי הכישלון שלו בבית"ר הוא יצטרך להתחיל מחדש מלמטה , אני מציע לו את אשקלון של פרוספר עזגי, מצא ערס את ערסו, שניהם יוכלו אחרי משחקים לרוץ לקהל ולאיים עליהם עם האצבע

  19. אחד העם פ"ת הגיב:

    אתר המכתש הפך לשדה קרב "וירטואלי " של אוהדים משועממים שנותנים דרור לרגשות אפלים ויורדים ברמת הויכוח למיץ של הזבל ! שניראה במגרשים בימים האחרונים. אני קורא לנו להפסיק ולחזור למקום הטיבעי שלנו להגיב מרמה סבירה וללא קללות וניבולים.ולכבד האחד את השני .ולא לקחת דוגמה מהמראות המכוערים שרואים סביבינו.

  20. נהיינו בני יהודה הגיב:

    ואלה שמות : אבו סובחי, פרוספר אזגי, אלי טביב, דני לוי, תומר סיני, יובל נעים, גל יוסף, עמוס לוזון, אבי לוזון, שטרן חלובה, מאיר יצחקי מרמת השרון … רשימה מכובדת של ערסים ופושעים שמקשטת את הכדורגל הישראלי , אלה הגורמים העיקריים לבריחת הקהל מהמגרשים.
    למה כולם מזרחים?

  21. ל״על יובל״ 13.14 הגיב:

    נכון יובל ברברי,נכון יובל ״ערס״,נכון הוא לא מתנהג בצורה נאותה.
    אבל יובל לא נכשל בביתר!
    יובל קיבל בקיץ שבוע בדיוק לפני פתיחת העונה קבוצה ומועדון מרוסק כלכלית וחברתית,מועדון שבקושי פתח את העונה.
    קבוצה שלא עשתה הכנה ראויה בקיץ,ללא מחנה אימון,קבוצה שהתחילה להתאמן שבועיים שלושה לפני פתיחת העונה!
    קבוצה ללא רכש ,עם 15 שחקני בית,שמתוכם 9 שחקני הרכב.
    החלוץ המחליף הראשון של יובל היה דיאמנט …אז אפשר להבין הכל…
    אף מאמן לא רצה לקחת את ביתר,כולל יוסי מזרחי,אמסלם שברח כי ידע את המצב.
    קבוצה שהקהל שלה בריב עם קורנפיין ,ועושה הכל כדי לפגוע בקבוצה,רק שקורנפיין ילך הביתה .
    קבוצה ששיחקה באיצטדיון ר״ג עד לפני חודש וחצי.
    הנק׳ שיש לביתר היום הם נס.
    יובל הביא רכש בלחץ ,ואם היו נותנים לו בקיץ זמן ,עם הכנה ראויה ושניים שלושה שחקני חיזוק המצב של ביתר היה הרבה יותר טוב.
    זה שהגיעו עכשיו פרננדס,מגרלשוילי,ערן לוי,צריך שבוע שבועיים לחבר אותם למערכת ,והמערכת של ביתר לחוצה.
    תקרא אנשים שמבינים ,וטורים של אנשי מקצוע,ותראה שהבעיה בביתר זה לא המאמן.
    הבעיה בביתר היא ,שהיא איבדה את הדרך עוד בפגרה,וזה משפיע עכשיו.

    יובל מאמן מצוין,שכבר הוכיח את עצמו בר״ג,בפ״ת,וגם בביתר עם פתיחת עונה מצוינת עם כל הבלאגן שלה.
    אם היו נותנים לו קצת זמן הוא היה משאיר את ביתר בליגה וגם הרבה מזה.
    מסכים איתך לגמרי שהוא ערס,״משוגע״ ,לא יודע להתנהג,ועושה לעצמו שם רע.
    אבל לגבי ביתר,הוא לא נכשל כלל!

    • ל-17:51, המגן של יובל נעים או יובל עצמו הגיב:

      ראשית, איני הכותב "על יובל 13:14"

      עכשיו…
      כל מה שאתה כותב זה לא רק בולשיט ואחיזת עיניים אלא גם שקרים גסים ונעבור, ברשותך, משפט משפט…

      יובל נכשל בבית"ר ונכשל לא בקטנה אלא בענק!

      הסיבה היחידה שיובל מונה למאמן בבית"ר היא המעורבות העמוקה של גל יוסף שדאג לחברו. זה לא מועדון שמתאים ליובל ומי כמו יובל ידע את זה. אמממה, הוא קיווה איכשהו לגמור את העונה ולהישאר בליגה ואז להחזיק על השרשרת את השנה הזאת שהרי ברור שמועדון כמו בית"ר לא מתאים ליובל ויובל לא מתאים למועדון כמו בית"ר. הוא מתאים רק לחולי הנפש בקרב האוהדים. התחלת העונה שלו, על אדי ההצלחות, עשתה גם לו כאב ראש כשפתאום הוא דיבר כבר על הצלחות אבל תמיד תמיד החזיק בתיק ובתקשורת את התקווה להינצל מירידה. לא מעט אנשים שמבינים בספורט ובכדורגל בטוחים שכל מאמן אחר היה מצליח הרבה הרבה יותר מיובל עם חומר השחקנים שהיה לו. יובל הוא כשלון אימוני אדיר שבאדירים בבית"ר.

      יובל קיבל מועדון עם התקציב הרביעי בגודלו בליגה. עובדה. ממש לא מרוסק כלכלית.

      דיאמנט הגיע לבית"ר לא בזכות רמת הכדורגל שלו אלא רק בזכות האבא שלו שתומך בבית"ר. עם כל האהבה שיש בי לשחקנים שגדלו גם בר"ג דיאמנט לא מתאים כלל לליגת על ויש ספקות לא קטנים לגבי התאמתו ללאומית. לטעמי הוא חייב לנסות את מזלו בלאומית אבל במקום שיתן לו לשחק ברציפות. שום דבר אחר לא יעזור לו בכלום בנסיונו להיות חלוץ לגיטימי.

      אף מאמן לא רצה את בית"ר מהסיבה היחידה שכולם הבינו שקורנפיין לא ממש קובע אלא גל יוסף שמגיע קומפלט יחד עם כל הסיפורים שקיימים עליו.

      העובדה שבית"ר שיחקה בר"ג רק עזרה לה מעט בהרחקת הקומץ המטומטם שלהם.

      הנקודות שיש לבית"ר היום זה בושה וחרפה והכל נובע מחוסר יכולתו של המאמן – יובל נעים, כן? – להפוך את בית"ר לקבוצה מאומנת. בית"ר היא ל-א קבוצה מאומנת. נקודה!

      קראתי המון אנשים שמבינים ושמעתי המון וכולם, כולל כאלו שאישית אוהבים את יובל, כמו הקוף, וכולם כולם אומרים שיובל הוא כשלון ענק בתור מאמן בבית"ר.

      יובל ממש לא מאמן מצויין. רחוק מאוד מזה. יובל מאמן שגם בתחום האימון לוקה לא מעט. בנוסף, מאמן זה גם עוד כמה דברים ובכולם כולם כולם הוא כשלון אדיר החל מחבריו העבריינים שאותם הוא מצרף למשחקי אימון ולמחנות אימון בחו"ל וכלה באיומים על אוהדים דרך התנהלות עבריינית וחוסר יכולת ללמוד מהנסיון של עצמו.

      כרגע, למזלה של בית"ר, יש מצב שמאמן אחר, מעט יותר שפוי, מעט יותר מאמן, מעט פחות "ערס", מעט פחות שכונה וכו' וכו' – אולי עוד יצליח להשאיר אותה בליגת על. עם יובל בית"ר היתה יורדת ליגה ללא ספק ואין אדם אחד שפוי במדינה שחושב אחרת – פרט ליובל ולבני משפחתו.

      השקעתי.

  22. למשתמש אנונימי הגיב:

    לא נורא, גם לכם יש זכות קיום.

  23. נהיינו בני יהודה הגיב:

    למה גזענות?
    עובדות, לא?

  24. יונתן הקטן הגיב:

    שלמה אתה פרובוקטור לא קטן ועם משים לב גורם לנזקים תמידיים
    יובל נעים קיבל ממך גב גדול בתקופתו שלא כמו עתה שעמדת עם הילדים וניסית להכתיב דעת קהל על מקרה
    פחות חריג מאיומים וזלזול בקהל אוהדים שהראה לנו נעים כולל הרמת יד ל ז על כולם.
    מה קשור נעים לזמננו ?
    צודק אחד העם ,נמאס !

  25. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    אני לא מבין דבר אחד
    בשביל מה להשאיר את השם "גבעתיים" בסמל של הפועל רמת גן
    הרי רק בגלל שטנצלר המושחת בעונת הגביע 2003
    הגולם פתאום צץ ואמר זו הפועל רמת גן "גבעתיים"
    הטינופת שגרם במו ידיו להרס המכתש רצה לגזור תהילה
    והתהלך כמו טווס מסריח באיצטדיון רמת גן
    אני קורא מפה להעיף את השם גבעתיים מהסמל של הפועל רמת גן
    אין לי כלום נגד העיר גבעתיים אבל בשביל לתת תהילה לאיש המסריח הזה. כולל הגולם בן שחר שגם במו ידיו עשה קומבינה עם אלוביץ המסריח. לא מגיע שהשם "גבעתיים" יתנוסס על הסמל היקר של הפועל רמת גן

    • לפופאי הגיב:

      פופאי
      כדאי שתרגיע את עצמך
      יש כבר דיבורים שמצרפים אותך לעוזי במסע לארץ הגלולות הצבעוניות וטיפולי החשמל המענגים

  26. מ צ הגיב:

    אורדון בטריבונה דרוש דחוף להסחת דעת הטוקביסטים

  27. ל-20.45 הגיב:

    אין ספק שהשקעת…
    כמו גודל ההשקעה שלך כך אתה כנראה גם לא מחובר למציאות.
    חומר שחקנים שהין ליובל???
    מתחילת העונה אין בעל מקצוע שלא אמר שבקאדר שיש ליובל הוא עושה את המקסימום וביתר לא יוכלו להשאר ללא חיזוק.
    החיזוק הגיע לפני שבוע,אבל 5 שחקני רכש זה חצי קבוצה וגם הם צריכים שבועיים שלושה להכנס לענינים.
    כל שאר השטויות שכתבת הם הכל מכך שאתה פגוע מיובל וכועס וממורמר ממנו.
    ואני הזכרתי שיובל הוא משוגע וערב ולא נורמלי בהתנהגותו.
    אני לא הייתי לוקח אותו לקבוצה שלי אם הייתי בעלים רק בגלל השגעונות שלו.
    אבל מבחינת כדורגל ואימון יובל הוא מאמן אתה יודע מה ?
    לא מצוין ,מאמן טוב…
    הרבה יותר טוב ממחצית המאמנים המסתובבים בליגת העל,מניר לוין ,איוניר,דרך לחמן,ועד שייע,ועובר דרך גיא לוי,ומגיע עד ניצן שירזי ועוד.
    על התנהגותו מותר לך לכעוס ולא לסלוח.
    אבל בן אדם צריך להיות גם גבר ,שלמרות שהוא פגוע או כועס,לדעת גם להודות באמת.
    ולא,אני לא יובל נעים,גם לא חברו או בן דודו…
    סתם אוהד,שמסתכל על דברים מהראש ולא מהלב.

    • ל-23:26 הגיב:

      הכי נוח להתעלם מהעובדות. חפיף…

      גם ללא החיזוק האחרון היו לו שחקנים מעולים. להזכיר רק כמה? בבקשה: הרוש – שוער נהדר, בן שושן, ברוכיאן, בן יוסף, קוז'קין, סטיבן ומויאל. הנה מעל חצי הרכב ברמה של ליגת על. בבקשה. אלו שחקני בסיס ברמה יותר טובה מהרבה קבוצות בליגה. מה שאין להם זה מאמן שמשקיע באימונים במקום במוטיבציה ו/או התלהמות וריצוי האוהדים.

      יובל לא מאמן מצויין, הוא גם ממש לא מאמן טוב. אתה יודע מה, העתיד יוכיח. ההווה כבר מוכיח.

      אני ממש לא פגוע ולא ממורמר מיובל, אולי מאוכזב כי קיוויתי להרבה יותר ממנו בתור אורדון אבל ההתנהלות שלו מולנו אצל קוריס הוכיחה עד כמה הוא אפס.

      איני מכיר מאמנים אחרים כל כך טוב מבחינת איך הם כמאמנים בשטח והרי ההכרות של כולנו מולם היא איך הם יוצאים בתקשורת ומידת ההצלחה שלהם. את ניר לוין ראיתי בלא מעט אימונים ולידו יובל לא מאמן.

      הכל עם מחשבה. מעניין שאתה כל פעם חוזר על אותן שטויות ספיניות ושקרים (בשיטה של נחזור כל הזמן על השקרים עד שיחשבו שהם אמת) כל פעם שמזכירים את יובל ובו בזמן אתה מנסה לשכנע, כמובן ללא הצלחה, שאין לך שום קשר ליובל. נו באמת…

  28. ל-המגן על יובל נעים הגיב:

    כמה שאתה טועה!
    לביתר יש את התקציב הרביעי בליגת העל,אבל כל התקציב זה התחיבויות של ארקדי מלפני 3 שנים!
    ברוכיאן,בן שושן,בן יוסף,קורנפיין,הם כל התקציב של ביתר.
    רק הם זה 20 מיליון.
    ריקן,שי חדד,הרוש,דיאמנט,אבינדייר,ועוד ״כוכבים״ כולם יחד לא מגיעים ל5 מיליון!
    שלא נדבר על פסוס שהגיע תמורת 10 אלף שח בחודש!!!
    אתה חי בסרט,או שאתה לא יודע מה אתה כותב.
    ברוכיאן ובן שושן זה הבלוף של הכדורגל!
    על איזה סגל ותקציב אתה מדבר?
    השחקנים של ביתר הם שחקנים חלשים ביותר,עם אופי הרבה יותר גרוע!
    בוא נראה מה יהיה איתם עכשיו עם מאמן אחר…
    אף מאמן לא היה עושה יותר מיובל,זה כמו מכבי ת״א הקבוצה חולה,והקהל שלה עושה אותה עוד יותר קבוצה חולה.
    יובל ערס,יובל מסתובב עם עברינים,יובל חבר של בן כהן…
    אבל יובל בסך הכל מאמן מצליח והוא הוכיח את עצמו בשנים האחרונות.
    אתה תראה שהוא ימשיך לאמן ,גם אז אמרו שאף קבוצה לא תיקח אותו חוץ מעמידר.
    בסוף הלך לסכנין מפ״ת.
    מי שרוצה שלא יסבול אותו,ומותר לכל אחד לרצות שלא יצליח.

  29. למגיב 0.17 הגיב:

    קוז׳וקין כבר פרש מכדורגל ,גמר את עם פציעה קשה.
    סטיבן כהן שחקן טוב שירד עם רעננה ליגה.
    מויאל הוא עוד קשר אחורי טוב ולא יותר.
    בן יוסף בלם בינוני .
    ברוכיאן קשר נחמד לא יותר מזה.
    הוא לא שחקן שליד שכרו הגבוה מביא הרבה למגרש ,ולא קשר שיכול ״לסחוב״ קבוצה ,אתה תראה כמה מהר הוא יחזור לארץ…
    הוא בן 26 כבר ולא עשה כלום בכדורגל!
    בן שושן חלוץ טוב לא יותר מזה.
    קח את דיאמנט ושי חדד,2 שחקנים שרק לפני עונה דיאמנט ירד איתנו ליגה,ושי חדד שיחק אצלנו ונלחם איתנו על השארות.
    מי זה אבי ריקן?
    מי זה איבינדר?
    מי זה אביתר ברוכיאן?
    אפילו מגרלשוילי שהגיע הגיע בגלל לחץ של קורנפיין שלחץ על יובל לקחת למרות שלא רצה,כי שחר נתן אותו בחינם!
    נחכה ונראה מה יעשה מאמן אחר בביתר,ונחכה ונראה איפה יהיה יובל נעים הלאה.
    אין ספק שיובל עושה טעויות ענקיות לקריירה שלו עם ההתנהגות שלו,ואם היה יודע להיות יותר ״ממלכתי״ היה יכול להגיע יותר רחוק.
    אני אישית לא אוהב את האופי שלו תאמין לי.
    לראיה אין לו אף הצעה מחו״ל או מהגדולות בארץ,אם היה שחקן מכבי חיפה היו חוטפים אותו הרבה לפני עזריאל.ניסים יש מים חודשים יוני יולי 250 שח ארנונה מאי עד אוגוסט יחד 1500 שח וחשמל 270 סה״כ 2020 שח,ותוציא דואר מהתיבת דואר יש לך מלא דואר שם גם שלך בטח
    כל השחקנים שהזכרת הם שחקנים טובים לא יותר מזה!
    רק אחד כמוך מתלהב מברוכיאן ובן שושן הם הבלוף של הכדורגל יחד עם יואב זיו,קלמי סבן,ועוד כוכבים שהצליחו לקחת חבילות של כסף בתקופת ארקדי הלארג׳ ,ומאז הפכו אותם לכוכבים.

    • ל-9:39 הגיב:

      אתה ממשיך, בעוז ובחוצפה, עם הבולשיט ואחיזת+גלגול עיניים כולל חזרות על אותן שטויות ספיניות+שקרים (בשיטה של נחזור כל הזמן על השקרים עד שיחשבו שהם אמת) תוך התייחסות לא למה שכתוב אלא רק למה שנדמה לי שזה מספיק חשוב+מעניין כדי להסיט את הנושא מהאמת. יובל שכמותך…

      אני הזכרתי 7 שמות מתחילת העונה (אולי קוז'קין פחות בעניין) ואתה כותב לי על מיליון אחרים בדיוק כמו שעושה כל ספינולוג שקרן. כל אחד מהם הזכרתי יכול בקלות למצוא קבוצה בליגת על, בקלות. גם פרדי היה שמח בהם. ברוכיאן, כדוגמה, לא פחות טוב מחמו או בוקסה.

      כל אחד מאותם שחקנים היה שחקן הרבה הרבה יותר טוב עם מאמן יותר רציני. מאמן ולא אישיות עם אפס יכולות אימון.

      על האחרים אתה כתבת כדי, שוב, להסיט את החד-שיח שלך עם עצמך לכיוונים שנוח לך בהם.

      מי דיבר על כסף? מי דיבר על תקופת ארקדי והבזבוזים? מי דיבר על ארנונה, מים וחשמל (WTF)?

      לסיום, תאמין לי. תאמין לי שאם אדם כותב "תאמין לי" אז בטוח שהוא משקר שהרי דובר אמת לא צריך לשכנע את עצמו בשקרים שלו. תאמין לי.

  30. צחי בן יוסף הגיב:

    יופי של פוסט. כל מילה בסלע.

    הסיבות העיקריות להמצאותן של דמויות אלו בספורט היא עקרות עיתונות הספורט הישראלית שמפחדת מצילם של העבריינים הללו ופשוט מעדיפה להתעלם באלגנטיות מהדברים שהם עושים. הם מעדיפים להמשיך לסקר רכילויות זולות ב4 קבוצות גדולות ושאר הקבוצות פשוט לא קיימות בכדורגל…

    העבריינים הללו הם הסיבה העיקרית מדוע אנשי עסקיים נרתעים להשקיע בכדורגל ובספורט.

    • אריה הגיב:

      תאמר מר צחי בן יוסף
      ערכתם ישיבת עמותה שחלקו מכספי מימן פיצוחים וגביעים למחלקת נוער
      מדוע אינכם מידעים את 80 החברים בשינויים שנערכו?

      • צחי בן יוסף הגיב:

        מר אריה פלוני אלמוני.
        לדאבוני אף לא שקל אחד שלי ושלך מימן פיצוחים וגביעים למחלקת הנוער, הקבוצה ומשפחות השחקנים הם אלה שמימנו.

        לגבי הפרוטוקול,
        אין לנו כל כוונה להסתיר מידע. הפרוטוקול יעלה בקרוב לבלוג העמותה.
        הסיבה לעיכוב היא מיעוט בידיים עובדות.

        נ.ב
        אין 80 חברים, רק 44..

        שבת שלום.

  31. אוהד ותיק הגיב:

    ראשית עניין צודק הכותב שראוי להפטר מטיפוסים פליליים בספורט. אבל ופה יש אבל גדול אבו סובחי ככל הידוע לי הוא לא טיפוס פלילי אלה מה שנקרא "ציבעוני" או כמו שהחברה אומרים "ערס", וכאלו בחברה בכלל ובארץ כולה לא חסר. ההתלהמות במגזר נגד בית"ר ברובה מוצדקת והשמחה לאיד בהפסדי בית"ר מובנת. ראוי לנו שקבוצתנו האהובה כמעט והסתבכה בפלילים שנהיה צנועים יותר כשאנו עוסקים באחרים. ולא כדאי שנחמם את האוירה בין שני מועדונים שהם יריבים ספורטביים אבל לא יותר מזה.ובכלל היחס שלנו לקבוצות ערביות צריך להיות סובלני ואוהד ונקבל יחס בהתאם. באשר למאמר במעריב http://www.nrg.co.il/online/71/ART2/335/496.html הכתב כנראה קורא את האתרים של אוהדי ר"ג הסקופ הנ"ל הופיע באתר כבר אחרי המשחק.

  32. ל-10.30 הגיב:

    רק תזכיר לנו מה השחקנים האלו אביתר ברוכיאן והשאר עשו בעונה שעברה עם אמסלם ולפניה עם יצחק שום שהוא כן מאמן?
    ואפילו בן שושן וברוכיאן חוץ מאליפות כאשר מסביבם כוכבים אמיתיים באמת?
    גם אתה בסגל הנוצץ שהיה לביתר אז בתקופה ההיא היית יכול לרשום על שמך אליפות אם היית בסגל.
    יאללה,יובל לא מאמן ,יובל חלאה,יובל גמר את הקריירה ויובל לא ימצא קבוצה…
    העיקר שתהיה מרוצה.
    שבת שלום!

    • ל-12:56 הגיב:

      לא אמרתי שיובל לא מאמן, טענתי שיובל לא מאמן טוב.
      לא אמרתי שיובל חלאה, טענתי שיש לו התנהלות לא טובה/גרועה שמשליכה עליו.
      לא אמרתי שיובל גמר את הקריירה, מן הסתם ימצא תעסוקה כלשהי בענף.

      אני אהיה מרוצה כשנעלה ליגה, ניקח את גביע המדינה ונצליח באירופה – זה לזמן הקרוב.
      בעתיד אהיה מרוצה עם ביסוס הקבוצה בליגת על, חזרה של אורדונים רבים ליציעים, שיקום מלא של מחלקות הנוער והקמת מגרש/בית למועדון.
      כזה אני, מסתפק במועט.

  33. צחי ר . הגיב:

    אולי במקום להתעסק בכל מה שלא קשור להפועל רמת גן ( אבו סובחי אבו זובי ויובל נעים עם ביתר שלו ) נתעסק בקבוצה שלנו . נתחיל לכבד אחד את השני נפסיק להעלב כל שני וחמישי כמו ילדים בגן רינה שלקחו להם את הקוביות . נפסיק לעשות חרמות ואי הגעות לכל משחק שני בכדורגל ובכדורסל אין לנו אלפי אוהדים ואנחנו לא כמו הקבוצה ההיא עם ה18 ארגוני אוהדים מבלומפילד . בוא נירגע אנחנו בדרך הנכונה קרובים לחזור חזרה לליגת העל ולא מתאים לנו להיות אלו שיפגעו במטרה הזאת כי אנחנו פוגעים רק בעצמנו .
    שבת שלום

  34. מיבזקון יום ה' 09.02.2012 - עוד שבוע של כלום ומאום הגיב:

    שלום רב,

    גבעתיים, בת ה-90,

    למי שעוד לא הספיק להפנים, אם בכלל יש כאלו, סוגרת עוד שבוע.

    אז מה היה לנו? כרגיל:

    1. ראש העירייה, עולה שלב בחסויות ועכשיו מנכס לעצמו גם את……

    לא פחות מחג הט"ו בשבט. גדול מהחיים.

    2. עוד חוברת כרומו צבעונית ומהודרת, פשיסטומוניציפאלית,

    20 עמוד, למבקשים לדעת, על פי מיטב ז'אנר הפרופגנדה המקובל פה,

    מופצת בדיוור ישיר לכל בתי האב בעיר. קהל שבוי, מה יש לומר.

    השם: "דו"ח פעילות ועשייה 2011"

    ובה סיפורים לרוב, על נפלאות עידן הכלום.

    ככל שיש יותר מאום כך יש יותר פרסום. גאוני.

    אז אם מותר להעטות תחפושת על המציאות היומיומית שלנו,

    בואו נקצר ונעבור ישר לחג המתאים, חג פורים.

    לא ככה, בטח גם עליו ילבישו עוד מעט קט,

    את חסות כנפיו של המנהיג המקומי הנאור והשגיב שלנו, הלא כן.

    ובלי חסות של אף אחד בכלל

    שיהיה פשוט לכולנו סופשבוע נעים


    גבעתיים הירוקה
    רשימה עצמאית לאיכות חיים חינוך וסביבה

    • בן שחר האפס הגיב:

      ראש העיר גבעתיים הוא איש עלוב במיוחד
      לא ברור איך תושבי גבעתיים לא הבינו למי הם מצביעים
      בבחירות הבאות הטעות תתוקן

  35. אדום עתיק הגיב:

    ואני דווקא רוצה להציג פן אחר, זה של אוהדי ר"ג שמחאו כפיים לטייבה בסיום המשחק והודו לאוהדי א.א.פאחם על השלט המרגש לצקאנה .
    למען האיזון ,קל להיות נחמד כשאתה המנצח …

  36. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    להעיף את השם "גבעתיים" מהסמל של הפועל רמת גן
    לא היה לעולם איחוד עם גבעתים ואין טעם להשאיר את השם

  37. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    להעיף את השם "גבעתיים" מהסמל של הפועל רמת גן
    לא היה לעולם איחוד עם גבעתים ואין טעם להשאיר את השם.

  38. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    בשביל מה להשאיר את השם "גבעתים" בשביל שטנצלר המושחת
    או בשביל ידידינו ראובן בן שחר "שניסה להציל את המכתש"
    יועף השם "גבעתיים" מהסמל של הפועל רמת גן

  39. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    להעיף את השם גבעתים מהסמל של הפועל רמת גן מיד

  40. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    להעיף את השם "גבעתיים" מהסמל של הפועל רמת גן
    אין מכתש = אז גם לא צריך את השם המיותר גבעתיים"
    תבינו דבר אחד השם "גבעתיים" הוסיף אותו שטנצלר המושחת
    בעונת הגביע 2003 רצה לגזור קופון על הפועל רמת גן
    האיש שבמו ידיו הביא חורבן על המכתש התהלך כמו טווס
    ואמר זה הפועל רמת גן גבעתיים
    אז אולי חיריית גבעתיים מחקה קצת חובות בעבר בעבור מים למכתש
    אבל זהו זה היה מזמן. לא היה איחוד מעולם עם גבעתים
    אפילו בהתאחדות לכדור עגל כתוב הפועל רמת גן
    אז בשביל מה להשאיר את הביזיון הזה
    תבינו דבר אחד שאתם רואים שכתוב "גבעתיים"
    אתה רואים בפרצוף את שטנצלר הורס את המכתש

  41. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    לא ננוח ולא נשקוט עד שהשם "גבעתיים" יעוף מהסמל של הפועל רמת גן

  42. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    בקרוב מאוד צעיף חדש
    הפועל רמת גן ללא השם "גבעתיים"

    • לליצן הפופאיי עם הקרייבינג לאדומים/כחולים ולעינוגי הזרמים הגיב:

      מעניין איך פופאי הקמצן יוציא צעיף חדש

      אגב, בתור רמת-גני, אני מרוצה מהשם הפועל ר"ג – גבעתיים

      (אני לא שמאלני, לא אוהב ערבים ולא הומו כך שאפשר לותר על המחמאות בהקשר)

  43. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    הנה הסבר מפורט שוב אחפור לכולם בראש למה לא להשאיר את השם גבעתיים על הסמל של הפועל רמת גן
    1.לעולם לא היה איחוד עם גבעתיים
    2. אין יותר מכתש
    3. שאני רואה "גבעתיים" אני רואה בדימיון את שטנצלר ובן שחר הורסים את המכתש ואת הפועל רמת גן
    4. אוהדי הייצור כלאיים מהספארי מנסים לצחוק עלינו שאנחנו בעצם רק גבעתיים ושהם הטינופות מוינה ומשכונת שפירא הם בעצם רמת גן
    5. נכון שיש לנו הרבה אוהדים מגבעתיים אבל זה לא תירוץ האוהדים הנפלאים מגבעתיים אוהדים את השם הפועל רמת גן
    גם בר לב וגם שלמה מן גרים ברעננה אז מה הם פתאום יאוהדו את הפועל רעננה ???
    יוחזר השם האמיתי והאורגינלי להפועל רמת גן
    הפועל רמת גן !!!!!

    • maktesh הגיב:

      לפופאי: תכתוב את זה בדף הפייסבוק של הקבוצה. אגב, השם הפועל ר"ג-גבעתיים הוא עניין של 40 שנה, הרבה לפני שטנצלר.

      • פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

        שלמה תקשיב
        נכון שלפני 400 שנה הוקמה הפועל רמת גן ע"י מועצת פועלי רמת גן גבעתיים
        אבל תזכור שגם הפועל גבעתיים היתה קיימת והתפרקה וכמה משחקניה כולל שמוליק נחמיאס
        ששיחק שם עונה אחת עבר להפועל רמת גן
        תמיד היה כתוב רק הפועל רמת גן עד ששטן צלר החליט בעונת 2003
        זה שנתנו קצת מים למכתש עדיין לא עושה אותם בעלי בית על הסמל
        לא היה איחוד מעולם והגיע הזמן שאין מכתש גם גבעתיים לא תהיה קיימת
        שראש העיר יקים לו קבוצה פרטית כמו המשטרה הפרטית שלו

  44. עצה לפופאי הגיב:

    לפופאי- במקום ליילל לך לחנות של צעיפים וחולצות ותזמין 200 חתיכות עם הכתובת הפועל ר"ג אימפריה … בלי השם גבעתיים ותמכור את זה לאוהדים, בוא נראה אותך קם מהמחשב ועושה דברים במקום לצעוק כל היום מאחורי מקלדת, תוכיח שאתה אוהד אמיתי שעושה מה שהוא חושב ולא סתם בוכה… קדימה תקום מהמחשב וצא לשטח ליישם את דעותיך

  45. האורדון הממוצע הגיב:

    שיהיה בהצלחה בבאר שבע

  46. יושב יובל באולפן הספורט ומצהיר שמי שקובע בביתר זה רק החבר הטוב שלו
    ואם הוא היה מפוטר ע"י קורנפיין, אז קורנפיין היה הולך ולא הוא.
    איפה מחלקת החקירות ? זה לא יכול להות מה שהולך כאן.
    צריך לסגור את הכדורגל עכשיו לפני שיהיה מאוחר

    • כתבה עם יובל ב-YNET הגיב:

      http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4188211,00.html

      לכאורה – יובל נעים לא אומר אמת, בעצם משקר.

      לפי נקודות.

      יובל לא החליט לעזוב אלא הוחלט שהוא יועזב וגל יוסף אישר את ההחלטה. נקודה.

      קורנפיין לא בא למסיבת העתונאים מהסיבה הפשוטה שהוא בזמנו התנגד להגעתו של יובל אבל זה נכפה עליו. קורנפיין ידע, ויודע, שיובל לא מתאים לאמן בבית"ר. נקודה.

      העובדה שיובל אומר שגל יוסף הוא המחליט היחידי בקבוצה מעידה (פעם נוספת למי שנצרך לעוד הוכחה) על הרקבון המוסרי, עם נגזרות פליליות, בכדורגל הישראלי. לכאורה כמובן. נקודה.

      ברוכיאן לא הצליח וכבה לחלוטין בעיקר בזכות מנהיגותו של יובל ויכולות (או אי יכולות) האימון של יובל. יובל מאמן גרוע ובית"ר היא קבוצה לא מאומנת. ברוכיאן זקוק ליד מכוונת – יובל הוא לא כזה. נקודה.

      ליובל כנראה יש גם בעייה בשמיעה. אותם אוהדים שהתקשרו אליו אמרו שהם מוכנים לרדת ליגה בתנאי שיובל יעזוב. מעניין איך הוא שומע סלקטיבי. נקודה.

      בסכנין היו ליובל גם קטעים שהם בגדר גזענות, או ממש קרובים לכך. נקודה.

      יובל מביא איתו לכל מקום את החבר'ה שלו ובראשם בן כהן (רוצח שהורשע בהריגה בעסקת טיעון) עם כל המשמעויות. נקודה.

      בקיצור, יובל אומר הכל פרט לאמת. נקודה.

  47. כולם שותקים הגיב:

    מי הבעלים של ביתר? מי שולט בכדורגל?
    איזו מפלצת חדרה לנו לכדורגל וכולם שותקים?

  48. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    אם בצעיף של קבוצת הכדורסל כתוב הפועל רמת גן
    אז מה ההבדל בין הכדורגל לכדורסל ??
    יועף השם "גבעתיים" מהשם של הפועל רמת גן

  49. ל-10.53 הגיב:

    כל מה שכתבת כמעט נכון.
    פרט לעובדה לגבי ברוכיאן.
    ברוכיאן העונה נתן יותר ממה שנתן בכל 3 העונות האחרונות לפני יובל!
    לראיה גם קיבל הצעה מפולין והלך לשם…
    דווקא אצל יובל מהבחינה הזאת ברוכיאן וגם בן שושן פרחו.

    לגבי סכנין,לא יודע לא שמעתי.
    לא חושב שיובל גזען ,גם שאמר ש-2 ההפסדים לקבוצות ערביות היו יותר מדי בשבילו הוא יותר התכוון שלקהל הביתרי,שבשבילו להפסיד לסכנין ומיד אחר כך לבני לוד עם אבו סובחי זה באמת יותר מדי.
    זה פגע גם ביובל ההפסדים הללו ,כי בסופו של דבר אחרי הפסדים כאלה הקהל דרש את ראשו.

    כל שאר הדברים על בן כהן וגל יוסף ,הם נכונים ומסכים איתך.

  50. שחקן עבר ששיחק תחת יובל הגיב:

    בתור שחקן עבר ששיחק תחתיך, הראיון בטלוויזה בו אתה מדבר על מאמן בסדר גודל של השריף ולא נותן ריספקט למאמן שתרם למהות של ביתר לאורך השנים, וזה שאתה מדבר בגוף שלישי זיעזע אותי קשות,

    ליגת על היא חלון ראווה הלכה למעשה ,דברים שעשית בליגה ארצית כמו קניית משחקים(בעזרה של לוקי החבר שלך-להזכירך המשחק מול שמשון בליגה ארצית) ובליגה לאומית אימוני בוקר בו אתה לא מופיע והשיא בימים שלפני משחקים אתה נותן רשות לעבריין להכנס לאימונים לבצע בחירות ולשחק כל האימון בלי להעביר תכנים של אימון הדבר אומר דרשני.

    יש דבר שנקרא תעודת יושר- אולי בהתאחדות לכדורגל יעבירו תקנה או חוק לדרישה של תעודת כבוד ויושר עבור מאמני כדורגל ולא כאלו שבתחילת העונה במקום להעביר תכנים לשחקנים מעבירים תכנים לעורכי דין בתא מעצר.

    יובל מועדון כמו ביתר זה לא רמת עמידר וליגת על היא לא מקומך.

  51. לשחקן עבר 15.34 הגיב:

    על איזה עבר פלילי או תעודת יושר אתה מדבר?
    כולם קוראים ליובל עברין אבל אין לו תיק אחד במשטרה…
    גם בחקירות בקיץ לא הוצא נגדו כתב אישום.
    אם אתה הולך לפי משטרה,אז חצי מדינה צריכה להיות עם תיק במשטרה.
    וכל עוד אין הוכחות וראיות למכירות של משחקים או קניית משחקים של יובל נעים,אתה יוצא סתם שפן.
    בוא תהיה גבר ,ותתלונן על קניית משחק זה או אחר,ואז אם ליובל יפתח תיק פלילי כולנו נהיה חכמים יותר.
    דרך אגב,כאשר שחקן משחק תחת מאמן והוא מודע לכל מה שאתה כתבת,לפי המשטרה גם אתה שותף לעבירה…
    ולא אני לא אח של יובל,לא חבר שלו,ולא אחותו…
    אני גם נגד האופי הבעייתי מאד שלו!
    אבל מה שאתה כתבת אתה צריך להזהר בלשונך כי אם אתה לא מוכיח או מתלונן אתה גם שותף לעבירה וגם מלכלך .

    • ל-15:50 הגיב:

      מדהים איך אתה שורץ בכל מקום ומיד מגיב ומגן על יובל. מעניין

      כרגיל אצלך אתה נתפס למה שנוח לך ומתעלם מדברים אחרים

      יאללה, חפיף…

  52. מביט מהצד הגיב:

    לשחקן עבר.
    בעל קבוצה חייב להמציא תעודת יושר על מנת להיות רשום בהתאחדות כבעל קבוצה.
    על פי נוהל זה גם לגל יוסף אין עבר פלילי כמו גם ליובל.
    הראש היהודי תמיד ידע להמציא פטנטים…טביב הביא תעודת יושר מארה"ב… ולא חסרות דוגמאות.
    חשדות לא תופסות בבית משפט רק הוכחות מעבר לכל ספק. לכן הכדורגל הישראלי נראה כמו שנראה… לטוב ובעיקר לרע.

    ל15:50 שחקן העבר לא יתלונן על שום דבר.

  53. לא שחקן עבר ולא נעליים הגיב:

    שחקן עבר אמיתי לא יכתוב פה.
    יש מישהו כאן שכל היום מטנף את יובל וזה אותו אחד .

  54. נהיינו בני יהודה הגיב:

    ליובל
    יש לך צ'אנס להישאר בענף רק אם תיקח שנתיים חופש ותחזור אחרי שישכחו את מעלליך בבית"ר.

  55. הלכה המדינה הגיב:

    ואלה שמות : אבו סובחי, פרוספר אזגי, אלי טביב, דני לוי, תומר סיני, יובל נעים, גל יוסף, עמוס לוזון, אבי לוזון, שטרן חלובה, מאיר יצחקי מרמת השרון … רשימה מכובדת של ערסים ופושעים שמקשטת את הכדורגל הישראלי , אלה הגורמים העיקריים לבריחת הקהל מהמגרשים.
    בן כהן, שי אבוטבול, אופירה אסייג, חיים רביבו, רוצים עוד?
    למה כולם מזרחים?
    היחידים שהגיעו להישגים, נבחרת ישראל מונדיאל מכסיקו 70': ויסוקר, בר, רוזן, שום, שפיגל, שפיגלר, פייגנבוים, רוזנטל, ועוד ועוד
    למה כולם אשכנזים?

  56. להלכה המדינה 20.12 הגיב:

    הלוואי ויקום איזה אחד ויתבע אותך סוף סוף על הלכלוכים של על אנשים ועל אמירות שאין להם עובדות,ועל הגזענות שלך!
    למיטב ידיעתי רביבו,יצחקי,לוזון,אופירה אסייג,אין להם עבר פלילי ,ומותר להם להיות ערסים …
    זה לא עבירה,וזה שהם מזרחיים לא עושה אותם לאנשים פושעים!

    אתה אדם קטן ומושתן,שרק בההוא למעלה יודע למה נותנים לך לכתוב כאן ולא מוחקים את התגובות המטונפות שלך!

  57. הלכה המדינה הגיב:

    הבנת הנקרא?
    כתוב במפורש "רשימה מכובדת של ערסים ופושעים". קרא שוב.
    אבל למה? למה כולם מזרחים?

  58. ליקירי יובל נעים הגיב:

    לא נעים, אבל איך נגיד, איך יובל יורה לעצמו ברגל כל הזמן ואחר כך הוא צועק שרודפים אותו

    אמרו כבר שאפשר להוציא את יובל מהשכונה אבל אי אפשר להוציא את השכונה (עמידר, וגם אם זה מטאפורי) מיובל

    היום יובל משויץ לכולם שאם היה רוצה הוא היה מביא לפיטוריו של קורנפיין, מגמד את קורנפיין ועושה מגל יוסף טייקון

    אחר כך יובל מתפלא למה לא רוצים אותו, למה מפחדים ממנו, למה מעדיפים לא להתעסק עם שכמותו

    בר"ג הוא השויץ בחברות שלו עם הרוצח, שהורשע בהריגה בעסקת טיעון, נתן לו ללבוש את מדי הקבוצה, הפך את קוריס (באותו מעשה) לכלומה ומאומה, לקח אותו למחנה אימון בחו"ל (רק המשטרה מנעה את זה) ועוד הגדיל לעשות כשסיפר שהשחקנים רוצים את הרוצח איתם יחד כי הם אוהבים אותו. כשסיים את עבודתו בר"ג הסתכסך גם עם קוריס

    בפ"ת דאג להביא, במקרה כמובן – במקרה, את אותו רוצח לפגישה עם הבעלים כדי לסכם את הפיצויים שלו

    בסכנין היה להם מספיק שכל להיפטר ממנו מיד בהתחלה

    עכשיו השיא בירושלים כשהוא מלכלך בענק על קורנפיין אחרי שכמה חודשים הוא רק הילל אותו

    יובל יורה לעצמו ברגל כי איזה בעל מועדון או מנהל רוצה אחד כזה שלאחר שהוא הולך הוא מוציא את כל הכביסה המלוכלכת החוצה? הרי ברור שמאמן נוטל חלק בכל מה שקורה והנה יובל בא ומראה איך הוא מתנהג כמו האדם הבזוי שהוא והופך את קורנפיין לכלום. מזל שקורנפיין הראה לו איך הוא יובל בחוץ וקורנפיין עדיין המנהל

    אבל מה, תמיד יש לו כאלה שמגינים עליו. כאן לדוגמה יש אחד שעדיין לא למד שאחרי פסיק צריך לבוא רווח ואותה צורת כתיבה חוזרת על עצמה כל הזמן כשיובל מככב – האם זה יובל? אותו יובל שחוזר על עצמו שוב ושוב…

  59. ל-------23.22 הגיב:

    לא נמאס לך לכתוב על יובל נעים?
    חלאס יש לנו מועדון בריא וכשר שמשחק כדורגל ועומד לעלות לליגת העל.
    גם הנוער ואתה מתעסק ביובל נעים.
    מה אכפת לנו ממנו או מגל יוסף או מקורנפיין יא משועמם???
    למישהו אכפת פה אם יובל ימשיך לאמן או לא? או אם קורנפיין ינהל את ביתר או לא?
    תעשה סקר ותראה שלא…
    תן לנו לעלות ולהמשיך להצליח ולא להתעסק ביובל נעים או איציק קורנפיין!
    פה זה לא אתר ביתר ירושלים.
    אתה עצבני על יובל נעים?
    לך דפוק את הראש בקיר או תתבע אותו על ש"התעלל" בך.

כתוב תגובה לעצה לפופאי לבטל