מתחילים מאפס

הניצחון של לוד בבת-ים הישווה אותה למקום הראשון בפתיחת הפלייאוף העליון – פיספוס ענק של ר"ג שלפחות זכתה לסדר משחקים נוח * כרטיס העלייה עדיין תלוי ביכולת שלה להתעשת

הצמרת
1. הפועל רמת גן 30 נקודות
2. הפועל בני לוד 30 נקודות
3. מכבי הרצליה 25 נקודות
4. אחי נצרת      25 נקודות
5. הפועל רעננה 24 נקודות
6. הפועל ירושלים 22 נקודות

סדר משחקי הפלייאוף העליון:
מחזור 31: הפועל ר"ג – הפועל ירושלים, בני לוד – רעננה.
מחזור 32: הפועל ר"ג – בני לוד.
מחזור 33: מכבי הרצליה – הפועל ר"ג, בני לוד – הפועל ירושלים.
מחזור 34: הפועל ר"ג – אחי נצרת, בני לוד – מכבי הרצליה.
מחזור הסיום: הפועל רעננה – הפועל ר"ג, אחי נצרת – בני לוד.

התיקו של מכבי הרצליה היום מול נצרת עילית (0:0) הקפיץ אותה למקום השלישי, מה שהבטיח לר"ג אירוח של שתי קבוצות מרוחקות גיאוגרפית כמו ירושלים ונצרת, והתארחות אצל הרצליה ורעננה הנוחות יחסית. במחזור השני של הפלייאוף, כמובן, ייערך משחק העונה מול בני לוד, שעשוי להיות נקודת מפנה. ואם לא: האם זה טוב שבמחזור הסיום נשחק מול רעננה, הידועה כשמשביתת שמחות (רק בעונה שעברה תקעה לכפר סבא את העלייה), כשמצד שני לוד תתארח אצל אחי נצרת, משחק שיגרום לחרושת השמועות לעבוד שעות נוספות.

ייתכן שנגיע למחזור אחרון פורמלי בלבד, שבו כבר הכל ייקבע. האם הפועל ר"ג תהיה ערב המחזור ה-34 העולה הבטוחה, או שנלך למותחן עד הדקה האחרונה? האם בכלל הפועל ר"ג היא זו שתהיה בעמדת עלייה ולא חלילה בני לוד, וזאת אחרי ששחקניו של פרדי דוד יאבדו בחודש המשחקים שנותר את כל עולמם בגלל משבר שצץ לו משום מקום?

כי חשוב לומר: העובדה שר"ג מגיעה לקיזוז בשוויון נקודות עם בני לוד היא תעודת עניות לשחקנים ולמאמן, ולא רק בהתחשב בהבדלים העמוקים בין שתי הקבוצות בכל הקשור לתקציב, משאבים וניהול. בראש ובראשונה זהו איבוד מומנטום ענק, שהגיע לשיאו בנצחונות על ירושלים ואחי נצרת ובהוצאתן ממירוץ העלייה. העובדה שר"ג איבדה יתרון של חמש נקודות, שמשמעותו היה יכול להיות לאחר הקיזוז יתרון של שלוש נקודות, שמשמעותו היתה שלקבוצה יש את הפריווליגיה להפסיד משחק אחד ועדיין לעלות ליגה, היא פשוט כישלון. במצב העכשווי יש צורך בארבעה נצחונות לפחות, אחד מהם על לוד, כדי להבטיח את העלייה. אני לא רוצה לחשוב על סיטואציה אחרת. שום תירוץ לא יתקבל.

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

32 תגובות על מתחילים מאפס

  1. על הפנים הגיב:

    עצוב ועלוב. הייתי בטוח שהפליאוף יהיה טיול נעים. היה צריך להתחיל אותו עם 6 הפרש לסיומת. אני לא יודע מה יהיה , המצב לא טוב,

  2. אנחנו לא עולים!!! הגיב:

    אין סיכוי שלוד יעצרו את הכושר הטוב שלהם (לא משנה אם נותנים להם או לא בנתיים הם לוקחים…).
    ואין סיכוי שהשחקנים יוכלו להתאושש מהמשבר ויבואו וינצחו את ירושלים ולוד.
    הלוואי ואתבדה , אבל גם אני חצי מיואש (ואין קשר לניצחון של לוד היום).

  3. אדום מודאג הגיב:

    מספיק שלא ננצח את ירושלים במשחק הקרוב ונגמור איתם תיקו וכבר הרצליה או אחי נצרת אם ינצחו מצמצמים ל-3 נקודות וגם הם נכנסים חזק לתמונה והכל מתחיל מחדש.
    אני סקפטי מאוד

  4. תתכוננו שלא הגיב:

    כל שבוע אומרים שלוד לא ינצחו הפעם ולא ינצחו ולא ינצחו ולא… וכל שבוע הם מנצחים בלי הפסקה, קבוצה עם תקציב דל, בלי מגרש ביתי, בלי אוהדים ועם בעל בית ערס ושכונתי. לצערי הרב איבדנו את הצ'אנס ותתכוננו שאנחנו מפסידים ללוד, אני גם לא אתפלא אם נגמור אפילו מקום 3 את העונה

  5. 1+1 = 1 הגיב:

    פרדי תתפטר . לפחות יזכרו אותך שעזבת שהקבוצה מקום ראשון
    אם לא תתפטר הבושה שלך תהיה עוד יותר גדולה ואף קבוצה לא תרצה מאמן כושל שכמוך
    קיבלת את כל התנאים להצליח ותראה מה עשית
    תחזור לקורס מאמנים בוינגייט ותתחיל ללמוד כדורגל מהתחלה

  6. פסח מעיק הגיב:

    בושה שהגענו למצב הזה. כל מילה נוספת מיותרת.

  7. אריה הגיב:

    לכל המגיבים כאן ובמקומות נוספים, אני לא מבין את התבוסתנות והתסכול.
    סיימנו את העונה במקום הראשון והגענו לפלייאוף עם יתרון ביתיות כולל אירוח משחק העונה נגד בני לוד. על סמך יש אנשים שחושבים שהיינו צריכים להיות עכשיו ב-10 פור ? למה המצב בטבלה זאת תעודת עניות ?
    לכל החכמים שמדברים כל הזמן על התקציב, אולי תתנו לי שם של שחקן אחד טוב שיכלנו להביא ולא הבאנו ? מה הקשר לתקציב אם שחקנים לא רצו לרדת מליגת העל ללאומית ? נכון שהיה כשלון בזרים, אני מסכים 100% שרק זר אחד טוב הבאנו מתוך 3, אבל בישראלים כנראה שאי אפשר היה להביא יותר טובים. בני לוד מצליחה כי יש לה תלכיד טוב וגם הם השקיעו הרבה כסף ברכש. יש לנו אולי בעלים עשיר אבל אחד לא שפך פה כספים מטורפים העונה. נכון, נותנים את התנאים הכי טובים לשחקנים וסה"כ הם כן נתנו תוצרת העונה. יש שחקנים שאתם יכולים לומר שעובדים עלינו בעיניים ?
    הפועל ב"ש עם אלונה ברקת ותקציבים של מליונים לא הצליחה לעלות 3 שנים לליגת העל עד העונה של ה-6 עולות.
    השנה יש עולה אחת בלבד ומשימת העלייה קשה מאד.
    שמעתי אוהדים במשחק נגד בית"ר תל אביב כועסים כאילו זאת הקבוצה הגרועה ביותר בהיסטוריה של הפועל ר"ג (האמת אגב, שהקבוצה של העונה שעברה היתה לדעתי החלשה ביותר שאני ראיתי). אין ספק שהקבוצה במומנטום רע מאד אבל כבר במחזור הקרוב הכל יכול להתהפך אם ניצחון אחד קטן נגד הפועל ירושלים שיבואו לשחק פתוח, אין להם מה להפסיד.

    • לירן הגיב:

      אריה רק למען הדיוק, אלונה רכשה את בש מז'ינו ממש רגע לפני תחילת 07/08,שנה לפני שעלתה חזרה ליגה ובטח לא 3 שנים שבעונה הראשונה שלה היא לא מיהרה לשפוך כספים.
      התקציב של רמת גן הוא הכי גדול שהיה אי פעם בליגה הלאומית ובפער משמעותי משאר הקבוצות.
      התקציב של בני לוד עומד בסביבות 50 אחוז פחות מרמת גן.

    • גהה הגיב:

      יתרון ביתיות? וינטר זה בית? לוד משחקים בלוד או בשכונה? אין בית ואין חוץ. זה שטויות. אין קבוצה ראויה – זאת האמת.

  8. 1 הגיב:

    בהצלחה לנו

  9. לאריה הגיב:

    בני לוד מנצחים כי הם בקומבינות קודם כל!!!
    אנחנו בחרנו לא להיות בקומבינות והמבין יבין…
    בנוסף לוד אין עליהם לחץ של עלייה כי מראש הם לא בנו על עלייה בטח לא העונה כאשר ר״ג היתה הפייבוריטית לעלות.
    שאין לחץ ויש קבוצה טובה אז כל התקציבים, יכולת, ניסיון וותק מתאזנים.
    כך בנוגע לרעננה ולאחי נצרת.
    המבחן של לוד יהיה במשחק הראשון והשני בפליי אוף ששם כבר הלחץ ישפיע כי הם כרגע אסור להם להפסיד נק׳ כאשר הם השוו את הנק׳ היום.
    קשה לי להאמין שהם יעמדו בלחץ בדיוק כמונו ובמשחק שלנו נגדם לדעתי תקבע העולה!
    צריך להסתכל על עוד נקודה שהקבוצה שלנו מנוסה אבל גם לוד.
    אבו סיאם, חסן, אבו ענזה, קבהה, ינון ברדה, הזרים שלהם, יש להם ניסיון והם כבר עשו עליות ועמדו בלחצים.
    מה שכן, במשחק נגד ירושלים ולוד כל אוהד חייב לבוא לעודד ולתמוך.
    אנחנו צריכים ב-5 משחקים האלו לשכוח ממי אשם וההוא לא בסדר או ההוא לא טוב ולתמוך ולנסות להיות סבלניים ביציע כי זה המאני טיים.
    זה העתיד שלנו כאוהדים הרבה לפני העתיד של השחקנים או המאמן.

  10. התסריט האופטימי הגיב:

    לטובת כל רואי השחורות להלן סיקור משחקי העלייה :
    מחזור 1 – הפועל ירושליים
    רק 500 אדומים מטריחים את עצמם בחג השני של פסח למשחק הפליאוף הראשון כדי לראות את אסולין
    דוחק מקרוב את שער הנצחון, מנגד לוד לא עומדים בלחץ ומסיימים רק בתיקו ביתי נגד רעננה , הפער 2 נקודות.

    מחזור 2 – רכבת לוד.
    2000 אדומים ולודאים צובאים על יציעי וינטר, הקומנדו מבטיח ומקיים תצוגת עידוד שלא נראתה מאז
    משחק העלייה נ' רמת השרון, במשחק עצמו 0-2 לר"ג משערים של בוקסה ( כן כן ) ושל אסולין.
    הפער 5 נקודות.

    מחזור 3 – הרצליה
    700 אדומים מלווים את הקבוצה לאיצטדיון בהרצליה אך רואים את ר"ג מחלצת בקושי תיקו ונקודה ראשונה העונה
    מהרצליה , לוד מצידה ללא לחץ מפרקת את ירושליים מצמד של ק.חסן ושער של אבו חרטה, הפער יורד ל- 3 נק'.

    מחזור 4 – אחי נצרת
    2000 אדומים חוזרים לוינטר ומצפים לראות את משחק העלייה , ר"ג לא מאכזבת ומנצחת בקלות 0-3,
    אך החגיגות נדחות בשל נצחון של לוד, הפער עדיין 3 נק'.

    מחזור 5 – רעננה
    1,500 אורדונים מגיעים למשחק העלייה ברעננה מול קבוצת הנאחס במגרש הנאחס, ברקע שמועות שנצרת נותנים את המשחק ללוד, לר"ג מספיק תיקו והיא משיגה 0-0 לאחר שאיתי ארקין עוצר פנדל,
    לוד מצידה כושלת דווקא מול נצרת.
    שריקת סיום …..

  11. ללירן הגיב:

    אם כבר להיות מדויקים אז אלונה בליגה הלאומית הציבה לב״ש תקציב של 15 מיליון שח!
    אז התקציב שלנו הוא לא ״הכי גדול שהיה אי פעם בלאומית״…

    • לירן הגיב:

      באופן כללי אתה צודק אם כי באותה עונה 4 מליון מתוך ה 14 של התקציב הלכו ישירות למחלקת הנוער אבל אתה צודק.

  12. אורדון לא מופתע הגיב:

    ברור שאני מודאג וחושש… היינו בסיטואציות האלה לא פעם.
    כנראה שהדור הותיק כבר מחוסן ממפחי הנפש האלה.
    לפי איך שהקבוצה נראית בחודש האחרון לא נעלה ליגה! אנחנו לא בענף! וכמו בתיאטרון אתה טוב כמו בהצגה האחרונה ששיחקת.
    שמעתי אוהדים שאומרים שהשחקנים ב"מוטיבציה שיא" " נעלה ליגה על אפם חמתם ואחותם" האמת… לא משכנע אותי.
    ל22:46 המבין יבין והלא מבין טיפש הוא אמר הסופר ההונגרי. כל עוד זה תלוי בנו נעלה נתאבד על המגרש ונביא נקודות. אין ברירה אחרת כי כישלון אינו אופציה!
    חג שמח ויאללה רמת גן מלחמה!

  13. להתסריט האופטימי הגיב:

    אהבתי,אפשר לדמיין את זה כבר,יאללה רמת גן,תנו ללוד בראש!

  14. אריה הגיב:

    לירן,
    אשמח אם תתן לי שמות של 3 שחקנים ישראלים משמעותיים, יותר טובים ממה שיש לנו, שפרדי דוד היה יכול להביא ולא הביא ובמקום זה הם משחקים בקבוצות אחרות בליגה הלאומית.
    אם לא יהיה כאן מישהוא שמסוגל לתת לי שמות כאלה, המסקנה היא שעשו עבודה טובה ברכש.
    לגבי הזרים, אמרתי שפרדי נכשל, כי 1 מתוך 3 זה כשלון.
    בסופו של דבר הכל ימדד בסיום העונה.
    עליית ליגה= הצלחה גדולה ולא משנה כמה ינסו לגמד אותה.
    מקום שני= כשלון ענק.
    אין באמצע, זה שחור או לבן.

    • ל-אריה הגיב:

      זה לא תמיד עניין של שמות. זה הרבה סקאוטינג, הרבה הבנה בכדורגל, הרבה הכרה של הליגה וכו'.
      זה לא רק שמות ידועים שלא הגיעו אלא גם שחקנים טובים, שהיו ללא שם בתחילת העונה, אבל הגיעו לקבוצות אחרות והצליחו. פרדי כנראה לא ממש הכיר את הלאומית ולכן נדון ליזון מאחרים. יש מצב שחלק מאותם אחרים עשויים להיות בעלי אינטרס משלהם.
      כמו שכתבת. רגע האמת מגיע עכשיו. כל השנה כולה מרוכזת ב-5 משחקים. היינו אמורים להיות עם טווח בטחון ואין לנו. עליית ליגה = הצלחה. כל דבר אחר הוא כשלון, לא סתם כשלון אלא כשלון מחפיר וכולו ע"ש אחד.

    • לירן הגיב:

      להביא לך יותר משלושה שמות אני יכול בקלות אבל זו לא חוכמה בדיעבד, גם אני טענתי שהבחירות של הישראלים בסגל היו מצויינות ואני עדיין טוען ככה.
      אם כי זה כואב לראות את רן יצחק כובש ללא הפסקה בכפר סבא, את נבו מזרחי מפציץ בביתר תל אביב ואת אורן ניסים שלנו לא ממש משתלב עד הסוף, במיוחד שלשניים הראשונים יש עתיד מזהיר עוד בליגת העל ושלושת אלו היו פנויים בינואר והמאמן בחר בניסים.

  15. לשלמה ולאוהד החרוץ הגיב:

    הנה אחרי תעבר על הטבלה

    לשלמה קבל –
    יש לי הנתונים הנכונים לגבי המשחקים הפנימיים שהיו בליגה בין קבוצות הפליאוף העליון.

    תמונת מצב היריבות שלנו הן:

    בני לוד – אותו מספר נקודות, גם אחרי הקיזוז. ניצחנו אותם בבית + תיקו בחוץ.
    מכבי הרצליה – 10 נקודות פחות. 5 נקודות פחות אחרי קיזוז . הפסדנו להם פעמיים.
    אחי נצרת – 10 נקודות פחות. 5 נקודות פחות אחרי קיזוז . הפסדנו להם בחוץ ניצחנו בבית.
    רעננה – 11 נקודות פחות. 6 נקודות פחות אחרי קיזוז . ניצחון בבית ותיקו בחוץ.
    הפועל ירושלים – 15נקודות פחות. 8 נקודות פחות אחרי קיזוז. הפסדנו להם בבית ניצחנו בחוץ.

    המאזן בליגה הפנימית של קבוצות הצמרת:
    ר"ג – 10 משחקים. 4 נצחונות,2 תיקו ו-4 הפסדים. 47% הצלחה.
    לוד – 10 משחקים. 1 נצחון, 5 תיקו ו-4 הפסדים. 27% הצלחה.
    הרצליה – 10 משחקים. 3 נצחונות, 6 תיקו ו-1 הפסד. 50% הצלחה.
    אחי נצרת – 10 משחקים. 5 נצחונות, 2 תיקו ו-3 הפסדים. 57% הצלחה.
    רעננה – 10 משחקים. 3 נצחונות, 4 תיקו ו – 2 הפסדים. 43% הצלחה.
    ירושלים – 10 משחקים. 2 נצחונות, 4 תיקו ו-4 הפסדים. 33% הצלחה.

    הליגה הפנימית בפליאוף העליון לפי אחוזי הצלחה:
    אחי נצרת 57%
    מכבי הרצליה 50%
    הפו' ר"ג 47%
    רעננה 43%
    הפו' ירושלים 33%
    לוד 27%

    מה זה אומר לקראת הפלייאוף? האמת – שכלום!!!!!!!!!!!!!!
    הכל פתוח והכל אפשרי
    הכל בידיים/רגליים שלנו.

  16. ללירן הגיב:

    כתבת שמתוך ה-15 מיליון אלונה גם תיקצבה את מחלקת הנוער.
    האם אתה חושב שכשארקין אמר שהתקציב של ר"ג הוחא 10 מיליון ש"ח אז זה רק על רכש של שחקנים ומאמן?
    מתוך ה-10 מיליון יש לפחות חצי מיליון שהולך לאנשי משק, מחלקת נוער, השכרת מגרשים לקבוצות הילדים , נערים ונוער,מאמני מחלקת הנוער, ועוד המון מסביב.
    אין ספק שזה תקציב גדול מאד ללאומית שקבוצות מתבססוןת על 4 מיליון 5 מיליון ופחות.
    אבל מי שחושב שלבני לוד או אחי יש תקציבים הרבה יותר קטנים משלנו טועה בענק.
    קובי חסן,אבו ענזה,אבו סיאם,שינה, ינון ברדה, סרג' איילי, חודדה, תמיר פור, שוקי נגר, אמג'ד סולימאן ועוד שלא עולים כרגע בראש לא מקבלים הרבה פחות צמניסים בוקסה וחמו למשל ואף סכומים דומים.
    רק שאצלנו הכל שקוף ושם לא כל כך…

    בקשר לשחקנים אחרים שיכולנו להביא שלא הובאו ע"י פרדי, גם אני כמו אריה לא רואה מישהו בליגה הלאומית שהייתי מביא אלינו בתחילת העונה או בינואר למעט אבו ענזה שרצו אותו אבל זה לא יצא לבסוף.
    גם נבו מזרחי שמצליח כעת אף אחד לא היה לוקח אותו בינואר במקום אורן ניסים עם הותק , הניסיון, ומלך השערים רק בעונה שעברה ברמת השרון עם 18 כיבושים.
    אבל פרדי היה כן צריך בינואר להלחם להביא עוד קשר אחד לפחות בנוסף לאורן ניסים שמשחק כחלוץ
    רצו את לוזון רצו את צרפתי לא הסתדר, אבל היו חייבים להביא מישהו למרכז השדה בינואר.

    • לירן הגיב:

      אל תשווה בינינו לבין לוד, משחקים שם שחקנים בארבע שקל וחצי, שתי האזברגות(השוער והבלם קשר),יחיא עיסא, אחמד מרעי, אפילו הזרים אברטון והגרוזיני מאוד זולים(באיזור ה 70 אלף ומטה).
      ברדה,מיקוצ'דזה וחסן באו באמצע העונה ולכן עלותם זולה ומופחתת, אבו סיאם עולה גרושים, באיזור 25 אלף ש"ח בחודש, הוא חזר מפציעה ארוכה של שנתיים אף קבוצה לא רצתה לגעת בו.
      אני אפילו לא אכנס איתך לשכר של אבו ענזה כי זו פשוט משכורת עבדים לעומת היכולת שלו ולא מתקרבת לסכומים של בוקסה,אסולין וכ'ו.
      לא תמיד התקציב הגדול מנצח אבל בליגה הלאומית זה קורה כל שנה, רמת השרון וראשון אשתקד(6 מליון תקציב אגב), קרית שמונה ואשקלון עונה לפני כן(עם ה 2.5 מליון שאזגי הוציא בפגרה) וכ'ו.
      לגבי קשר אמצע זה נכון, רצו מאוד את לוזון, הכל כבר נסגר ואז פת הטילה וטו יום לפני מועד ההעברות, זה קורה.

  17. טעות , 5 מיליון הגיב:

    5 מיליון שהולכים לאנשי משק, מחלקת נוער, ועוד.

  18. Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego הגיב:

  19. דני מ הגיב:

    מציע לחזור לאיצטדיון ר"ג ולא למגרש ה"ביתי" בספארי.
    קשה לסגור בו משחק. הכדור לא קופץ בכל פס שני. והלך לנו לא רע השנה שם.
    ואל תחזרו על התירוץ של המרחק מהאוהדים…אולי זה דוקא מה שעוזר לקבוצה…

  20. יהודה הגיב:

    ביטול האגו של שחקנים ומאמן כולל הנהלה ישיגו את המטרה
    2003 והתחקיר שעשה איתן בפנל מוכיח שלכסף ולאנשים קרי רוח בלי נשמה התלהבות ואהבה למועדון ,
    אין סיכוי להגיע להישג עלייה.
    20 עובדי חברת היי טק לקחו אותם לדוגמא וניצחו ,כלומר הקימו את הרעיון לביצוע ,האגו בוטל.

  21. גבעתיים הירוקה הגיב:

    עיריית גבעתיים שוב נגד הסביבה ושוב בעד הנדל"ן
    ואפילו יש להם, מעניין כיצד?, כתבה מפרגנת.
    http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/352/464.html?hp=16&cat=1901&loc=10

  22. הפועל רמת גן בכדורסל הגיב:

    שלושה משחקים בלבד לסיום העונה, וברביעי סוף-סוף חוזרים לארח משחק ביתי, כשהאימפריה עולה למפגש דרבי מעניין נגד עירוני אורדע ר"ג. על הפרק עומדת להכרעה השאלה החשובה: מהו הצבע השולט בעיר?

    בעוד שעתיים, 20:30, היכל הספורט 'אוהל שם'.
    אורדון אמיתי לא מחמיץ כזה משחק!

    http://www.hrg-b.co.il

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s