המחלה שניצחה

צחי בן יוסף ברח לצפון הרחוק לפני המשחק מול הפועל ירושלים בתקווה להתגבר על החיידק * גם בבוקר יום שישי הוא עוד לא האמין שאת הצימר המתוק ואת נופי הגליל יחליפו עצב, תסכול ומרמור 

מאת צחי בן יוסף

במהלך חיי הבוגרים, ולמעשה גם בחלק ניכר מחיי הנעורים שלי, אני מתקשה לזכור מתי בפעם האחרונה היה לי חופש אמיתי בסוף השבוע. מתי בפעם האחרונה זכיתי למנוחה אמיתית שכללה טיול ארוך עם חברים, בת זוג או סתם סופ"ש ריק מדאגות, עצבים ומפחי נפש. בצבא? אולי כשטיילתי במזרח אסיה? בהודו? בפגרה שבין עונות? לא… היא תמיד שם, מרחפת לה ברקע. מחלה ארורה! תמיד תעסיק אותך, תגזול את מחשבותיך ותדאג שכל הסופ"ש יתרכז סביבה. "זה תסמין ידוע", אמר לי פעם אחד הנגמלים ממנה והוסיף שחייבים להילחם בה ולא לוותר, ליזום פעולות מנע ואז, אולי, זוכים לקצת נחת.

אני כותב לה הודעה ביום שני ולא מאמין למקרא עיניי: "מה דעתך על צימר בסופ"ש?". אני הולך לעשות את זה, להילחם למען החופש שלי.

"אבל יש משחק בשישי, פלייאוף! עולים ליגה וחייבים לתת את הגרון!" מדמיין אותה עונה לי ומתעשת אחרי כמה שניות. זו המחלה. הזהירו אותי שזה יקרה, הכל בסדר. היא מבקשת זמן לחשוב, תחזיר לי תשובה מחר או מחרתיים.

אני לא מחכה. לקוח שלי חייב לי טובה קטנה ודואג ללילה אחד בחדר מלכותי בצפת העתיקה. גם 4 גלגלים יש לסופ"ש. זה יוצא לנו בין חמישי לשישי, מסוכן… אבל הבטחתי לעצמי והפעם זה סופי. בשלישי בערב כשהיא עדיין בספק, אני מציב לה עובדה: "תכיני תיק. את ואני בדרך לצפת ביום חמישי בבוקר". רק אנחנו, סולו, בלי השנייה, אני מוסיף לעצמי.

השעון המעורר כוון ל-9:00 אבל ב-8:17 אני מתעורר מלא אנרגיות. קפה שחור ביד האחת וביד השנייה עכבר המחשב תר לו ברחבי הרשת אחר אטרקציות בגליל עליון, מרחבי טבע וחופש. ממנה. ברקע מנגנת להקת פיקוד צפון את הלהיט "בוא איתי אל הגליל". פתטי, אבל מעניין לי את הביצה. ניצחתי! ב-10:00 נשיקה רטובה של בוקר טוב ויצאנו לדרך.

התנועה זורמת והאביב בשיאו. כביש החוף פתוח ונראה כאילו הוא מזמין אותי להמשיך ולנסוע, להתרחק. חולפים על פני עמק חפר והפריחה בשיאה. "יפה כאן", אני חושב בקול ותוהה איך זה שבעבר לא שמתי לב לטבע שמאפיין את האיזור. אולי כי ברוב הפעמים שאני נוסע באיזור והלאה ממנו זה למשחקים. לא משנה, עזוב, אתה כאן, בדרך לסופ"ש אחר, שונה.

ממשיכים להצפין בנסיעה רגועה. הרדיו מנגן רוק קלאסי והשמש משזפת קלות את הזרוע. הדרכים מוכרות, אבל כאילו שונות. בצומת הזו פונים ימינה למגרש בנצרת, מכאן ממשיכים לסכנין, איזה קטע, הנה תמרה. זה חלק מהתסמינים, אבל הם חלשים. אני מתגבר עליהם בקלות ומתמכר לנופים המרהיבים ולרוח. מוזר לי לנסוע לצפון הרחוק מבלי לחשוש למצב רוח בחזור. מעת לעת אני מגניב מבטים לעבר המכוניות שחולפות על פנינו ויושביהן מחזירים לי בחיוך. מסתכל ימינה, היא מחייכת אליי ואני בחזרה. גם העצים מחייכים. וואו.

ב-12:37 נכנסים לצפת והאינסטינקט הראשון הוא לחפש על השלטים את הדרך לאיצטדיון. משה, איש הקשר שלנו, מדריך אותנו טלפונית לעיר העתיקה, שם מתחבא לו בסמטאות הרומנטיות מקום המפלט. אני מחנה וליד החדר מחכה לנו משה, המתגלה כחרדי שומר מצוות עם המפתח. אני והיא מגניבים מבטי מבוכה לאור מצוות הפרו ורבו שבסימנו עומד לו הסופ"ש. דלת החדר נפתחת ונדמה כאילו הילה של אור פורצת מתוכו. המשחק רחוק ממני 130 ק"מ של דרכים, שנות אור במחשבות.

בבוקר אני מתעורר מהודעה שעלי לפנות את החדר עד 13:00. עוד קצת במיטה, עוד קצת קפה שחור ויוצאים לדרך. היא לא הביאה נעלי הליכה, אז לא נוכל לטייל בשמורות הטבע. לפחות נשנה את הדרך וניסע דרך טבריה. הירידה לראש פינה מרהיבה ביופיה. מימין אגם הכנרת נוצץ בין ההרים והטבע, ממולנו באופק רואים את פסגת החרמון שעדיין מושלגת. אני רוצה לעצור על אחד מחופי הכנרת, אבל בכיוון הנסיעה שלנו הפנייה אסורה. רוצה לעצור לאכול דגים בטבריה, אבל הכל נראה סגור. ממשיכים דרומה ואני ממשיך לפספס את כל היציאות לשמורות טבע שמציעות תצפיות על האזור. המרכז מתקרב וזה לא היה בתוכניות.

בשעה 13:20 אנחנו עוצרים לאכול ביונס שליד צומת גולני והתסמינים ממשיכים להתגבר: "לא מכניסים ציוד, המשטרה לא מאשרת" – אני קורא בהודעות ומתחיל לרתוח. "תירגע!", אני פוקד על עצמי ומנסה לעזור מרחוק. מרים טלפון לעומר, לירון, ומנסה לחזור לסורי. ממשיכים להדרים ואני מציע לה את זכרון יעקב כמקום מצוין לקינוח מתוק. היא מסרבת בנימוס, היא עייפה.

לאט לאט הכל קורס, אין מפלט ואין מנוס. ב-14:40 שלמה מתקשר לנזוף בי: "איזו מין התנהגות זו? פלייאוף, איך זה שאתה לא מגיע?!". אני מגמגם ופולט משהו על להגיע למחצית השנייה. פתאום הכל מתחבר ואני מבין, זו המחלה. היא עומדת לנצח בגדול. הרגל על הגז הופכת לכבדה יותר, המכונית מתנהגת כמו קטנוע שמשתחל לו בין מכוניות וב-15:40 כשנכנסים לגבעתיים אני מעז להציץ לראשונה בפלאפון כדי להתעדכן בתוצאות. "2:0 ארקין", מודיע אביב בהודעה. "פאק!".

זהו, היא ירדה הביתה ואני דוהר למגרש. הדרך לוינה-טר מגעילה מתמיד. את הירוק של הצפון החליפו ההמונים שגדשו את הפארק, מטנפים את הירוק התמים בחיות שחוטות על רשת המנגל הלוהטת. ליד המגרש אני מוצא חנייה וממהר להיכנס כאילו מחכה לי שם הגאולה. ארשת הפנים של כולם אומרת הכל: עצב, תסכול, כעס, מרמור. עוול.

תפסתי מקום ביציע, בפנימית ב' ליד הקומנדו. 45 הדקות נמשכו כמו 45 שעות. מה זה הדבר הזה? אבל העיקר שהספקתי וזה מה שחשוב.

מחלה ארורה. ארורה!

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

32 תגובות על המחלה שניצחה

  1. למוד אכזבות הגיב:

    חבל שהתאמצת ובאת. יכולת לעצור בקינוח בלי בעיה ולחסוך מעצמך עוגמת נפש

  2. ארקין תתעורר ופרדי הביתה הגיב:

    אל תנסה להאבק כי המחלה חזקה מכולנו
    היידה הפועל

  3. חבל הגיב:

    כתוב יפה
    אפילו מעט מותח.

    חבל שנכנעת למחלה הזאת-
    ביום שכזה בהחלט יכול שכבר לא להופיע במחצית

    אתה השרוף ולא צינוביץ

  4. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    יוחזר יובל נעים להפועל רמת גן
    רק הוא יעלה את הקבוצה ליגה
    טעות להמשיך עם "הנפל" פרדי דוד
    ארקין תתעורר כדורגל זה גונגל צריך להגיב מיד
    אחרת יהיה נזק בלתי הפיך

  5. לצחי הגיב:

    יופי טופי
    אז גם אתה מושחת שמקבל סופ"ש ע"ח טובות מאחרים
    יאללה
    ועוד סופ"ש שהוא רק שליש סופ"ש
    יאללה
    כלומר גם שוחד וגם שוחד של קמצנים
    יאללה
    את מי מעניינים הסיפורים הרומנטים שלך על פרו ורבו ומלאו את המכתש
    יאלללה
    עוד מעט תעבור ליציע הכבוד ואחר כך תעבור לבלומפילד
    יאללה
    כאילו המציא את הדילמות
    יאללה
    אל תשכח שרק בזכות הכדורגל אתה בכלל יודע לא רק איפה זה תמרה אלא גם מה זה טמרה וההבדל ביניהם (אחד בפורטוגל ואחד בגליל)
    יאללה

  6. אוהד ותיק מכל הלב הגיב:

    אומרים שעם ידידים כאלה מי צריך אויבים,על כך אפשר לומר על צחי בן יוסף שעם אוהדים כאלה מי צריך קומנדו צעצוע ביציע. אדון צחי חשפת את פרצופך האמיתי כאוהד חנטריש דמיקולו שכל מה שמענין אותו זה הנאותיו הפרטיות, אתה לא מנהיג קומנדו ולא בן של מנהיג, אז מה אם הקמת את קבוצת הכדורסל היו רבים לפניך שחשבו להקים, לא המצאת את הגלגל. אדון צחי בן יוסף וחברך עומר פרימור שכבדו במקומו מונח, צמד שסבורים שהשמש זורחת להם מה… ושרק הם יקבעו את גודל האהדה של האוהדים, הם ינצחו על שירת המקהלה, הם יגידו לאורדונים מה לשיר,אבל ברגעי מבחן אמיתיים בהם נמדדים אוהדים אמיתיים ולא כאלה שמכריזים על מנהיגי אוהדים אבל ביום של משחק חשוב נוסעים לבלות בצפון וחוזרים רק הודות ללחץ חברתי, זאת בשעה שאורדונים בני 50 פלוס ואף למעלה מכך נותנים את הנשמה במשחקים הקובעים ולא מסדרים לעצמם לו"ז של נסיעות לטיולים פרטיים בארץ ובחו"ל,אפשר לראות את האוהדים המסורים האמיתיים 100% ביציע אם זה בוינטר או במשחקי חוץ דוגמת אריק בורוכביץ היקר+עוזי פרל המסור+אהרלה אייזן הנשמה+גבי האדום הנהדר ועוד ועוד אוהדים אמיתיים ותיקים כמבוגרים שהפועל ר"ג זורמת להם בעורקים, לא כמו צמד הליצנים שלקחו על עצמם קבוצת כדורסל ומתהדרים בתואר מנהיגי אורדונס שמונדוס אך בימי מבחן כשצריך את כל האוהדים כאיש אחד מאחורי הקבוצה הללו והיציע זקוק למנהיגיו שיתנו את הטון הללו נעלמים לטיוליהים ולעסקיהם הפרטיים, כי בזאת נמדד האוהד השרוף ברגעי האמת כשהקבוצה זקוקה להם. אני בז לכם צחי+עומר שגיליתם את פרצופכם האמיתי,אם כל הכבוד שלקחתם קבוצת כדורסל תחת חסותכם אבל גם בלעדיכם הקבוצה הזו היתה נולדת במוקדם או במאוחר בלי הטובות שלכם והעמדת הפנים כאילו אתם אוהדים בדם אך כשצריעך אותכם נעלמתם מהיציע והפקרתם את הקבוצה לגורלה, תודה רבה לכם מנהיגי הקומנדו שמונדרוס שעכשיו אני מקוה שהדור הצעיר והבאמת הנפלא שהולך אחריכם כסומים בארובה ישכיל להבין אם איזה צמד ברנשים רמאים כמותכם הם הולכים שולל. תמשיכו לנסוע לטיולים בצפון גם במשחק במכריע נגד לוד ובזה שאחריו, אני משוכנע שאת משחק העליה באם וכאשר יתקיים אתם לא תחמיצו אוהדים טרמפיסטים שכמותכם שמגיעים רק לחגיגות,היציע יסתדר טוב מאוד גם בלעדיכם , האמינו לי

    • דיכאון בכופר הגיב:

      כתבו פה לפני כמה פוסטים שצחי ופרימור לא מנהיגיי הקומנדו כבר מזמן,
      אדון עוזי אתה אוהד נצחונות אפס, מאחל לך סרטן בראש.

    • אוהד שפוי הגיב:

      עוזי,אתה חולה רוח מסוכן.
      מי אתה שתכתוב ככה על צחי?
      הפרו ורבו היחיד שאתה יכול לעשות זה עם נערת ליווי וגם זה בקושי.

      • עוזי פרל הגיב:

        ברצוני לעדכן שלא אני כתבתי את המיכתב הנ"ל לצחי ומי ששירבב את שמי לזאת זו בושה!!! איני כותב שום מיכתבי עימותים או ליכלוכים או האשמות יותר כלפיי אף אוהד מלפני מספר חודשים, ולמרות כעסיי המוצדקים על צחי בן יוסף ועומר פרימור….איני נחפש אותם או נגדם….וגם באם צחי בחר לנסוע לטיול לצפון עם חברתו במקום לבוא לסבול כמונו בוינטר מול הפועל י-ם זו זכותו ולי אישית אין רבע דבר נגדו או נגד החלטתו!!!
        בנוסף אציין שאני מעיר הערות או כותב כתבות רק בשמי ולא בשמות אנונימיים ומי שהחליט לכתוב מיכתב זה נגד צחי בן יוסף זו גם זכותו הלגיטימית ולי לא היה 1% של קשר או נגיעה לדבר הנ"ל באורח רשמי!!!!!!
        אשמח מאד באם חבריו של צחי בן יוסף יפסיקו להמשיך ללכלך עליי=עוזי ולקשור אותי לכל מיכתב או תגובות של אוהדים שמגיבים נגד מנהלי קבוצת הכדורסל, כי אני החלטתי עד סוף עונה זו לא להתעסק בשום שום ויכוח או סכסוך או האשמות כלפיי אף אחד מהאוהדים כולל צחי עומר וכדומה….ושמתי הכל בצד כבר מלפני חודשיים!!!
        עוזי פרל

    • ספקולנט הגיב:

      אני מבין שמה שהבנת זה שההיא מפרו ורבו של צחי הייתה עומר…גדול אתה

  7. ותיק. הגיב:

    עוזי תירגע זה שאין לך חיים מחוץ להפועל רמת גן לא אומר שלצחי אין זכות לצאת לחופשה. גילוי נאות חתכתי מטיול ומנגל שאפילו לא הספקתי לטעום ממנו.עזבתי הכל רעב וטסתי מהר למישחק. ובשביל מה?

  8. אדום עתיק הגיב:

    צחי קורס תחת הלחץ .סיפור הרפתקאות מופלא של לא יוצלח אורדוני טיפוסי שמנסה קומבינות בהן הוא לא בקי , פוסח על שני הסעיפים וסופו שנותר וחצי תאוותו בידו, קרח מכאן ומכאן.
    פני הקבוצה כפני אוהדיה (או להפך ).

  9. צעיר ומבטיח! הגיב:

    סיפור נהדר של אוהד אמיתי. לכל המתוסכלים שמשמיצים את צחי : אם היו לנו עוד 100 אוהדים כמו צחי, שעובדים רצים ומשקיעים ונותנים את התחת או אז היינו עולים בהליכה. כל מי שרושם נגד צחי אלה מסוג אוהדי פדלאה שבדקה 12 מתחילים לקלל את כל העולם. "אוהדי הצלחות" אמיתיים.

  10. דילמה קטנה הגיב:

    מצד אחד כתבת שלא התכוונתם לטייל בשמורות הטבע כי החברה שלך לא הביאה נעלי הליכה ומצד שני אתה מתלונן שפספסת את כל שמורות הטבע בדרך. איך זה מתיישב ?
    חוצמזה סיפור יפה מאוד. תביא תמונה של החברה שלך שנראה עם מי אתה מקיים מצוות פרו ורבו.

  11. ארגוב הגיב:

    מרגש.

  12. אוהד שרוף הגיב:

    צחי הוא אחד האנשים הכי יקרים שיש לנו ביציע.
    הלואי ויהיו עוד רבים כמוהו וכמו עומר פרימור.
    בלי צחי אין הפועל רמת גן,אני מתכוון לכל מילה.

  13. עוזי די עים המצות הגיב:

    תחזור לקחת את הכחולים והאדומים יחדיו

  14. אורדון לא מופתע הגיב:

    כולנו בבאסה … חזרנו ביום שישי מהמגרש עם פנים נפולות אחרי שעזבנו את ארוחות החג. כל אחד מאיתנו היה בסוג של מריבה עם האשה עם ההורים עם הדודות אבל מה לא עושים בשביל הפועל רמת גן? הלוואי והשחקנים היו עושים משהו בנידון.
    צחי כתב פה סיפור בצינית האורדונית האופיינית (למד האורדון) ואז מגיע האיש והכדורים (מינון גבוה עם הרבה כימיקלים) ונופל על צחי בגלל ריב על קבוצת הכדורסל.
    עוזי , תמשיך כי זה לאט לאט מוציא אותנו מהדכאון. בכל אופן, עוזי לנסוע חינם באוטו של ארהל'ה או בורוכוביץ' (לא לעקוף) או צחי ולקבל הזמנה למשחק לא הופך אותך אוהד טוב יותר מצחי או עומר או מכל אחר שקנה מנוי. אם היה לי זמן פנוי בבקרים האמן לי שגם אני הייתי הולך לבתי ספר לחלק הזמנות למשחק נגד בני לוד.
    ושכחנו את זה שדיברת עם נכטיילר… איזה שירות

  15. יהלי אופיר הגיב:

    עוזי

    עוקבת אני אחריך פעמים רבות במשחקים, וחוץ מלהרים ידיים, להשמיץ דבר אינך יודע.
    אתה אדם כל כך קטן ופשוט.
    כדאי שתלמד קצת לפרגן, לשנס מותניים ומשהו לתת , ליזום ולתרום.

    זה שצחי ספר שיצא מעט לנפוש
    קצת להתרחק ממחלת הערצה של הספורט,אינה פוסלת אותו את דור או את עומר או כל אחד אחר. אין זה אומר שצחי או עומר או דור או כל פעיל "שרוף" אחר חייבים להיות צמודים כל רגע, שניה, לקבוצה.
    אתה יודע- יש חיים פרטיים וחיי משפחה.

    לך אדון עוזי, שכל הזמן יודע אך ורק להעביר ביקורת- מה אתה עושה?
    חוץ מלנפנף ידיים ולהיראות? גורנישט- נאדה

    אני רואה את צחי ושומעת את עומר ורבים אחרים שאת שמם איני רוצה להזכיר ואוהדים ופעילים יותר והפעילים פחות הן בכדור רגל והן בכדור סל עד כמה הם מנסים לארגן אוהדים, רצים לעשות או להדביק שלטים
    עד כמה הם מתרוצצים
    טלפונים לטלויזיה ולעיתונים
    ואתה מה?
    רק לקטר!!!!!!!!!!!
    כנראה בעבור זאת נולדת. רק להעביר ביקורת שלילית
    למד לפרגן אדוני
    מותר להתנתק, מותר להנפש ולצבור או לרענן את הנפש , הראש לקראת הבאות.

    כל הכבוד בחורים!!
    אז עומר, צחי , -דור וכל העוזרים והאוהדים שיום ולילה מקדישים עצמם לגייס כספים,אוהדים, שחקנים ומאמנים
    כל הכבוד
    אני מצדיעה לכם

    עוזי למד מהם – דור העתיד

    יהלי

  16. אוהד פסיכי הגיב:

    יישר כוח יהלי….

  17. צחי היקר והתמים הגיב:

    בוא אני אספר לך סיפור אמיתי שקרה
    לפני הרבה הרבה שנים בגיל 6 הלכתי לשירותים המטונפים במכתש ולגמתי מים מהכיור המטונף , רופא שבדק אותי
    אחרי כמה שנים , קבע שנדבקתי במחלה מהמים של המכתש , מאז אני נלחם במחלה כבר 35 שנה ,
    היו שנים שהמחלה הייתה בשיאה והיו שנים שהרגשתי שאני מבריא , יום אחד התחתנתי ורעייתי אז גמלה אותי בכח, ככה היא חשבה וככה אני חשבתי , אבל יום אחד גיליתי שלא מעניין אותי יותר כלום.

    אני רוצה להיות חולה !!

    אל תילחם בזה , אין מרפא ומזור , עדיף לחיות עם המחלה מאשר למות בלעדיה.

  18. שמוליק55 הגיב:

    צחי , שים לב !!!!!
    באת ראית חלית .
    נא להגיש במועד טופס חופשת בריאות ,
    או לבקש אפטר , מסא"ל עוזי אל
    על החתום
    נ.מ. .

  19. ארקין תחתים את יובל עד סיום העונה הגיב:

    אצל יובל אף שחקן לא ישבות לך בכוונה, ואף שחקן לא יעשה דווקא, ואף שחקן לא יעמוד על המגרש.
    עם יובל על הקווים עד סוף העונה אנחנו עולים לליגת העל!
    מצידי בסוף העונה תזרוק אותו שוב.
    במצב הנוכחי של הקבוצה התרופה הכי טובה היא יובל נעים!

  20. אורדון לא מופתע הגיב:

    כל אחד נותן עצות אחיתופל.
    קל לדבר שמדובר בכסף של מישהו אחר.
    אני בטוח שמשפחת ארקין מודעת לכל מה שקורה בשטח.
    לא רואה מצב שיובל מגיע לאמן את הקבוצה.
    אם הקבוצה לא תעלה ליגה זהו כישלון של כל המערכת. הקבוצה לא פוגעת כבר חודשיים וזה בלשון המעטה.
    מה יהיה? אנחנו החולים נמשיך לבוא לראות את האימפריה. נקווה לטוב ונעשה חישובים מתמטיים על הסיכוי לעלות /להשאר. נקרא תגובות של אנשים מיוחדים… נצחק

  21. עוזי פרל הגיב:

    ברצוני שוב לציין ולהדגיש באורח ברור ונחרץ : לא אני כתבתי מיכתב זה נגד צחי בן יוסף, אלא אוהד אחר לחלוטין, איני כותב הרבה בחודשיים האחרונים, איני מחפש מעל חודשיים כבר להשקיע אנרגיות בעימותים מול מנהלי הכדורסל ובכלל נגד אוהדים שלנו, באם אני כותב אז מציין את שמי ולא מתחבא תחת שמות אנונימיים, באם יש לי משהו לומר נגד צחי או עומר אמרתי וכתבתי בדוגריות בעבר ובשם שלי ולא בדוי!!! אני מאד כועס ששוב מישהו או מישהם משרבבים אותי בזדון למיכתב מול צחי!!! זכותו של צחי לנסוע לאן שהוא רוצה בסופ"ש וכנ"ל חברי אריק בורוכוביץ שגם היה פעמיים השנה בצימרים עם משפחתו ולא הגיע לצפות ב 2 משחקים והכל בסדר!!! אבהיר פעם אחת ולתמיד : למרות אכזבתי העצומה מצחי ועומר ויחסם האישי הירוד בעבר כלפיי , מלפני חודשיים ומעלה הפסקתי להתעמת או להתנגח מולם ולא אשקיע אנרגיות של טינה או שינאה לנצח!!! את מסקנותיי האישיות כלפיהם הסקתי ואיני משקיע 1% אנרגיה כבר חודשיים ומעלה בכדי לומר משהו עליהם או נגדם כי אני מתרכז אך ורק בהפועל ר"ג-איחוד האוהדים-הפסקת המלחמות בין האוהדים-ותפילה בלב שנעלה ליגה למרות שהדבר ניראה כעת משימה כמעט בלתי אפשרית!!! הגיע העת שיוציאו את שמי או ישרבבו את שמי מכל כתבה או מכתב מתלהם שאיני ושוב איני חלק ממנו ואיני גם מתכוון לקחת חלק בגנון המתלהם יותר…ובאם ארצה לומר משהו ביקורתי על צחי או עומר או מישהו מעולם לא חששתי או התחשבנתי לעשות זאת בישירות בשמי וללא אנונימיות!!!!!

  22. אורדון גאה בעוזי הגיב:

    כואב ועצוב שיש חלק מהאוהדים שמנסים להטיל דופי בעוזי וללכלך עליו.. עוזי הוא חלק בלתי נפרד מהפועל ר"ג לאורך שנים ומסירותו העקשנית לקבוצה אינה ניתנת לערעור , הנ"ל מגיע לכל משחק בין אם זה בוינטר או בג'וערה בין אם בשרב או בימי סגריר קשים .. תמיד מעודד ומשרה מרוחו הטובה על כל היציע. בזמנו היה מועמד להיות בראשות העמותה של האוהדים והסקרים ניבאו שינצח בהפרש ענק כל מתמודד שיעיז להתמודד נגדו אולם קנאים צרי לב ועין מנעו ממנו את התואר הבלתי מעורער שהנ"ל חייב לקבל.. אבל אין דאגה, מי שלא רצה אותו כמנכל עמותת האוהדים יקבל אותו בקרוב כמנכל הקבוצה עצמה . ריד מיי ליפס שזה יקרה ועוזי יזכה להגיע למנוחה ולנחלה שכל כך מגיעים לו ולנהל את המועדון שכל כך יקר לו.
    עוזי אנחנו מצדיעים לך ועומדים מאחוריך תמיד !

    • תומך בעוזי להפיק נשף הגיב:

      זוכר את עוזי כמנהיג האוהדים בכנס שאירגן לעצמו בפרק הלאומי כשהוא עומד על הבמה זקוף וגאה ונואם כל כך יפה על רכישת הקבוצה על ידי האוהדים, הלהט שניבט מעיניו, החדות של דבריו , הקול הצלול, האוהדים שהאזינו לו היו ממש מהופנטים והורשמו לטובה. אני זוכר את גבי חברו האוהד האדום שמצביע למפלגה הקומוניסטית שאמר לכולם שעוזי מזכיר לו את טרוצקי עליו השלום… או לנין שנואם בכיכר האדומה במוסקבה לעיני מאות אלפים מרותקים… כן עד כדי כך. הפועל ר"ג זקוקה למנהיג טבעי כמו עוזי שמארגן יוזם , מפעיל ודוחף ארועים. יזכר לעד ארוע הכדורסל שארגן בגבעת ברנר שאלמלא עוזי ספק אם עמותת הכדורסל האנמית היתה מצליחה לארגן ארוע בהיקף כזה ובהשקעה כל כך גדולה.
      לסיכום אם יש אוהד משכמו ומעלה שהפועל ר"ג משתבחת בו זה עוזי שלנו. אני תפילה כי בקרוב יארגן נשף עליה מפואר וססגוני לרגל עלות הקבוצה לליגת העל ושיתנו לעוזי להפיק את הארוע. אם כך יקרה אין בי ספק שזה ארוע שיזכר לדורות!! אני קורא להנהלה ברשות ארקין וכץ לתת לעוזי להפיק את נשף העליה כולל מכירת כרטיסים והבאת כיבוד ותראו מה יעשה פה.

  23. לא נפסיק לצחוק הגיב:

    עוזי אתה המלך!
    עוזי להנהלה!
    עוזי ראש העיר ברוטציה עם קפלן!

  24. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    אני קורה מפה למשפחת ארקין
    אם במשחק הבא השחקנים לא מתאבדים ומנצחים ומביסים
    את הפועל בני לוד רכבת יש להעיף את כל השחקנים
    כולל המאמן הביתה ולהמשיך לשחק עם הנוער

להשאיר תגובה

