פרדי שלא הכרתם

השגת העלייה בדקה ה-90 של העונה שיחררה את פרדי דוד לרקוד ולשמוח עם האוהדים * הראיון שלו באורדון בטריבונה חושף את הסיבות לניכור שלו עם האוהדים * מתברר שהוא רק רצה אהבה וחיבוק * כמה שזה טבעי – ככה גם מטריד ומביך


צפו בראיון עם פרדי דוד. למעלה חלק א', בתחתית הפוסט חלק ב'

התוכנית "אורדון בטריבונה" מביאה הפעם ראיון מיוחד עם פרדי דוד. לבבי, מפוייס, נינוח, חברי, עונה על כל השאלות. שלוש שעות הוא בילה עם האורדונים. מספרים שלא רצה לעזוב. כל כך סחבק, כל כך נחמד, שאתה שואל את עצמך האם זה אותו איש שהיפנה לאוהדים את הגב במשך מחזורים רבים וגרם לאווירה עכורה שנולדה ממקום הזוי ולא ברור.

בשוך העונה הסוערת, אחרי שהמטרה הושגה, זה הזמן ללכת אחורה, להבין דברים. פרדי מסביר בראיון כל מיני החלטות שלו על הרכבים, שיטות, תחושות, למה זה שיחק וההוא לא, איך הרגיש בדקה ה-87 ברעננה כשהיינו בפיגור, קצת על קרלוס, הפציעה הקשה שעבר קסאני ועוד ועוד. "רוח המועדון ניצחה", הוא מסביר את החודש האחרון שבו הקבוצה קמה מהקרשים ועשתה את הפיניש. "רוח המועדון מעל כולנו". אפשר לשאול למה הרוח הזו לא שרתה גם עליו בכל הנוגע ליחסיו עם הקהל. שהרי אם פרדי היה נוהג איתנו בפתיחות ובחברות, כמו ששמח עם האוהדים בסיום המשחק בפ"ת, כמו שרקד במועדון הלילה וכמו שנפתח בראיון הזה של אורדון בטריבונה, הדברים בקבוצה היו זורמים הרבה יותר חלק ונעים.

מהיכן נבעה הרוח הרעה בין האוהדים לפרדי דוד במשך חודשים ארוכים? מדבריו בראיון אפשר להבין שעוד לפני המפגש בפארק ערב פתיחת העונה כבר החל לפעם בו מטען שלילי כלפי האוהדים. הוא ציפה שבאימון הבכורה יגלו כלפיו יותר חמימות, הוא חיכה שאלה שהגיעו לנתב"ג לקבל את הקבוצה שחזרה ממחנה האימונים יגידו לו מילה טובה ויתנו פרח, במקום לשיר למנשה. זה לא קרה, הוא הרגיש נעלב ומכאן העניינים החלו להתגלגל. הביקורת כלפי ההרכבים וההפסדים גברה. זה היה המשך טבעי להתחלה הצולעת ביחסי הצדדים. פרדי היה חייב לדעת להבליג, אבל תחת זאת הגיב בתנועות ביטול, התבטא בזלזול וסחף ביחס שלו גם את שחקניו. רבים מהם לא היו שלמים עם זה, אבל אף שחקן שפוי לא יילך נגד המאמן שלו.

"דברים שלי לא הובנו כראוי", מסביר פרדי בראיון. "הרגשתי לא מוערך מספיק על-ידי אוהדים… ציפיתי לקבל אהבה והערכה יותר ממה שקיבלתי. כשאני מקבל הערכה ואהבה אני מחזיר כפליים… לכן ההתנהגות שלי היתה בהתאם". וגם: "הדרבי היה התפרצות של חודשים שלא הרגשתי מוערך מספיק". אפילו כשהגיע לערב הפיוס עם האוהדים, הוא מספר, הרגשתי שאנשים חושבים שאני עושה להם טובה.

מה לומדים מזה? פרדי חושף את עצמו כמי שמצפה לחיזוקים, לגילויי הערכה ולהכרת תודה. כשלא קיבל את זה – הוא פשוט נעלב והתרחק. "אי אפשר לחנך את הקהל", הוא מודה, ואם כך – ממה בדיוק יש להיעלב? אוהדי כדורגל זה עם קצת מוזר – קצר רוח וחסר סבלנות. יש כאלה גם בהפועל ר"ג המשפחתית והמנומסת. אוהדים ירטנו ויקללו כשהקבוצה משחקת רע, בדיוק כמו שפרדי תופס עצבים וזורק שולחן בחדר ההלבשה (בסיום ה-2:5 בנס ציונה). האם באמת ציפה לפרגון מהיציע אחרי הפסדים כואבים למכבי הרצליה, להפועל ירושלים, לאשקלון, להכח ולאחי נצרת?

הצורך לקבל פידבקים חיוביים מהסביבה קיים אצל כולם. גם מאמן הוא רק בנאדם, ובכל זאת כדורגל הוא לא חוג מקרמה. היצרים והקפריזות עובדים שעות נוספות. מאנשים שנמצאים בראש מערכת אפשר לצפות להתנהגות בוגרת, סבלנית, מבינה, שמציבה את הקהל בראש האינטרסים ולא מתעמתת איתו על שטויות, ולא עושה איתו משחקי כוח, ולא מנהלת משחקי כבוד, ולא נאלצת לבסוף לארגן מפגש פיוס. איש מקצוע ברמה כמו פרדי חייב לנטרל את עצמו מרעשי רקע טורדניים ולהתמודד עם בעיות אגו.

פרדי דוד הוא איש מקצוע טוב מאוד. יסודי, קפדן, עובד קשה. הוא עשה הכל להצדיק את האמון שקיבל ואת תקציב השחקנים מס' 1 בליגה. בזכות הכסף הגדול שהושקע היתה לו אפשרות לבנות סגל עמוק. למרות שפירקו לו חצי קבוצה, לפרדי היתה את הפריבילגיה לעלות בכל זאת עם הרכב טוב, בשעה שבלוד שיחקו סנדלרים בהרכב. וצריך לזכור שלמרות שקיבל את רוב הכלים להצליח, העלייה הזו רשומה לבסוף על שמם של אדון ניסים וגברת מזל.

אנחנו עוד באופוריה בגלל עלייה עם סיומת מדהימה, אבל חשוב להציף שוב בעיות מהותיות שקצת נשכחו כדי שלא יחזרו. פריצת הדרך ביחסי פרדי-אוהדים מבהירה לאיזה סימטאות אפלות נקלענו. הוא מתנהג עכשיו כאילו הוא בחמישייה הפותחת של הקומנדו אורדונס, וזה יפה. לא היתה שום סיבה שהחיבור הזה לא יהיה מיידי. גם אלי כהן  ירק כאן דם עד שהשיג את ההכרה וההערכה. במשך 5-4 שנים קיללו אותו והתנכלו לו. עד שבא גמר הגביע ב-2003 והפך אותו לקדוש. פרדי דוד הביא לנו גמר גביע משלו. טוב שזה קרה כבר אחרי עונה אחת. באיחור של שנה סוף סוף הוא כמו אחד משלנו.

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

43 תגובות על פרדי שלא הכרתם

  1. סוציולוגיה הגיב:

    עוד לא ראיתי את הראיון אבל ממה שקראתי אני יכול להגיד על סמך עבודה סמינריונית שעשיתי לפני שנים לאונ' ת"א במסגרת לימודי סוציולוגיה שבכל אחד יש נפש של ילד, השאלה לגבי החום והחיבוק אם קיבלת את זה בילדותך. כשאדם גדל בצורה מאוזנת עם בית גידול נכון הוא מקבל אהבה, חום וגבולות שמעניקים לו ביטחון. אנשים שלא קיבלו את זה בילדותם הם חסרי ביטחון למרות שכלפי חוץ הם נראים סמכותיים וחזקים. כשילד גדל בסביבה בה הוא צריך להדחיק את רגשותיו, במיוחד רגשות של כעס וכאב, ההתפתחות הרגשית שלו נחסמת והוא גדל להיות אדם מבוגר שבתוכו שוכן ילד קטן, כעוס ופגוע. הילד הזה משפיע על הבוגר ומנהל את התנהגותו,, כנראה שלפרדי יש את החסך הרגשי הזה, הוא קיוה לקבל אהבה ללא תנאי מהאוהדים ומשזה לא קרה הילד הכעוס שבו התפרץ וגרם לתסבוכת.

    • לסוציולוג הגיב:

      אם היתה הנהלה נורמאלית לקבוצה שהיתה מטפלת בארוע מיידית אז גם הילד המדוכא שמתחבא בתוך פרדי היה יושב בשקט

  2. שלמה תשחרר הגיב:

    לא מטריד ולא מביך .גילוי לב אנושי ואמיתי .
    כל אחד נעלב או מצפה ,לא כל אחד חושף את זה.
    אני מעריך את הכנות של פרדי ולומד לאהוב אותו
    כל הכבוד פרדי ושיהה לנו בהצלחה בשנה הבאה

  3. אין על התוכנית הזאת הגיב:

    כבוד וכפיים להוגי ומפעילי האורודן בטריבונה יורם ואבי רימונד
    אוהבים אותכם .!
    תביאו עוד

    • שמיל הגיב:

      אהבתי את השורה האחרונה-באיחור של שנה הוא סוף סוף אחד משלנו.
      פרדי אומר שהוא אורדון ואני מאמין לו
      מילה טובה לפנל שהדביק אותי לכיסא ,איתן אלוף הסחבקיות ורימונד צלם נדיר מגדילים ראש עם יוני אלון ולירן,כל הכבוד לכם ולפרדי.

  4. פרדי פשוט ענק הגיב:

    אין הרבה מאמנים שישבו 3 שעות אצל אורדון בטריבונה ויפתחו ויספרו וישמעו את אשר ליבם ללא אגו !!!
    הגדולה שלו היא שגם את מה שהוא מרגיש הוא אומר

    הגדולה היותר גדולה שלו היא שדווקא אחרי שהצליח במשימותיו העונה הוא שופך את הלב ורוצה לספר על הכל.
    מאמן אחר היה הולך עם האף למעלה חודש.
    אבל פרדי כמו שאמר בתחילת העונה , רוצה להיות שייך למשפחת האורדונים ורואים את זה.

  5. אורדון עם בעיות שמיעה עקב צעקות הקומץ הגיב:

    קצת חבל שאיכות הקול לא משהו. אולי, בבקשה, ניתן לשפר?

  6. לשלמה הגיב:

    א) התקציב של רמת גן לא היה הגבוה בליגה
    לך תבדוק כמה ינון ברדה שפרדי רצה אותו בר״ג בינואר מקבל מלוד
    רמת גן הציעו לו x כסף והוא רצה יותר ובבקרה היום הוא נרשם בחצי x ממה שר״ג הציעו לו בינואר…
    שחקנים דוגמת אבו ענזה,חסן,ינון ברדה,אבו סיאם,ושינה לא מקבלים פחות מבוקסה ,חמו,או בלסטרה.
    אין ספק שתקציב רמת גן היה גבוה ללאומית אבל לא היינו שם לבד.
    גם אחי נצרת עם נגר,לינדר,חודדה,איילי,תמיר פור,אלנתן סלמי,ואמג׳ד סלימאן לא מקבלים פחות מבן עמי,טל חן,בן סימון,ואורן ניסים.
    ב) מכמעט שעה של שיחה נעימה יפה ופתוחה ומעוררת כבוד ,באורדון בטריבונה עם פרדי דוד , בחרת לגעת דווקא בנקודה שפרדי אמר בחצי משפט שלא קיבל פרח בנתב״ג.
    פרדי ניסה לתאר משהו בחיבור שלו עם הקהל בתחילת העונה ואתה לא צריך לקטול אותו .
    ג) יש הרבה במה שפרדי אמר על שדה תעופה בקבלת הקבוצה ממחנה האימונים, והוא שמגיע מאמן חדש ושחקנים חדשים והאוהדים שרים ומעודדים רק את שחקני הבית או שחקנים שהמשיכו מעונה שעברה.
    וזה קורה בכל עונה ועם כל מאמן.
    לא שזה לא מבורך אבל העידוד והאהבה צריכה גם לגעת בשחקני הרכש שפוגשים את האוהדים בפעם הראשונה וגם במאמן.
    מה שפרדי אמר זה לא חריג וכל מאמן מרגיש זאת או שחקן.
    רק אין מאמנים שנפתחים ופורקים את אשר על הלב שלהם כמו פרדי.
    ועל כך מגיעות לו מלוא המחמאות , על הכנות ועל היושר , ובכלל על שהגיע לאולפנו של יורם איתן ופתח הכל על שיטות משחק,התנהגויות, ועוד.
    ד) מה שקרה בסיום העונה עם בוקסה וחמו יכול ללמד את כל אלו שצעקו למה פרדי לא מוציא אותם הרבה.
    פרדי האמין וידע שחמו ובוקסה צריכים ויכולים במאני טיים להתעלות ולכן גם כשלא היו טובים פרדי המשיך ונתן להם קרדיט כדי לא לשבור אותם או לא לגמור אותם לחתיכות.
    וזה ישתלם ומסתבר שהם עם שני שערים העלו את הקבוצה ליגה.
    ה) פרדי מאמן טוב עם הבנת משחק ברמה גבוהה ואפשר להבחין בזה.
    מלבד יכולת האימון שלו הוא גם בן אדם עם רגשות,לב רחב, נחמד, פתוח, מתקשר עם האוהדים,כנה וישר.
    אני לא רואה היום מישהו בשוק האימון שמתאים לרמת גן יותר מפרדי דוד אחרי החיבור שנוצר עימו העונה חוץ מאלי כהן .

    אז בוא תרד ממנו כבר , גם אם אתה לא מנש ״מת״ עליו!

     

    • maktesh הגיב:

      אני לא אומר שהאוהדים לא היו בסדר, גם לנו יש חלק ביחסים הלא טובים שנוצרו עם המאמן. אבל היו אוהדים שניסו להתקרב ולדבר, ומצד הקבוצה היתה אפטיות למתרחש, ההנהלה לא טיפלה במצב למרות שידעה שפרדי ממורמר על הקהל. בפוסט הזה אני רק תמה על האגו שתפס אצל פרדי מקום יותר מדי גדול בגישה שלו לקהל, כלומר לחלק מצומצם של הקהל. ממאמן בשנה הראשונה שלו בקבוצה, עם הקרדיט העצום שקיבל מבעל הבית, הייתי מצפה לגלות אורך רוח והבנה ולא ללכת בפרצוף חמוץ כמעט מיומו הראשון בקבוצה.

      • מיקי ר. הגיב:

        זה דווקא בסדר גמור ששלמה כותב מה לדעתו היה צריך להיות במצב אידיאלי. תמיד זה מצויין לשאוף ליותר. יותר טוב, יותר מהר, יותר גבוה, יותר ויותר.

    • לירן הגיב:

      אתה טועה ובגדול לגבי רמת התקציבים, אחי נצרת בכלל תחת מפרק ועדיין מחזירה חובות לנושים שונים.
      לוד אמנם התקרבה אלינו בגלל שהתחזקה בינואר בכמה שחקנים(ועם כסף מתחת לשולחן) אבל זה עדיין לא דומה בכלל לתקציב של רמת גן שהיה גדול משמעותית משאר הליגה, דווקא הקבוצה היחידה שהתקרבה אלינו תקציבית לא הוזכרה וזו נס ציונה שבאמת כיוונה בפתיחת העונה לעלות ליגה והעירייה שם תמכה בה משמעותית(קצת מעל 5 מליון ש"ח רק ממנה).
      לגבי שאר הדברים אני מסכים לחלוטין.

  7. כל הכבוד הגיב:

    ליורם איתן ולצוות שלו ולפרדי,
    מה שלא נותנים לנו ב-300 שח בחודש בערוצי הספורט ההזויים נותן לנו יורם איתן בחינם ועוד עם רקע אדום ומלבב.
    פרדי ב-40 הדקות שלו באורדון בטריבונה עם פתיחות וסבלנות ובמסיבה במועדון עם השמחה וההתחברות שלו עם האוהדים נתן את מה שלא נתנו כאן 10 מאמנים ב-20 שנה האחרונות.

    לאוהדי הפועל ר״ג יש בעיה לקבל בעל בית מבחוץ כמו גם מאמן חדש מבחוץ בגלל חוסר ההצלחות והאכזבות בשנים האחרונות ומאמן חדש שמגיע לוקח לו זמן להכנס לראש של האורדון.
    זה מגיע הכי מהר עם הצלחה כמו במקרה אלי כהן והגביע שעד אז עשו לו את המוות וזה קרה גם עם פרדי.
    אני חושב שכעת צריכים להיות יחד כולם ואם נדע להיות כאלה יחד עם השחקנים שהתחברו למועדון זה יכול להיות כח משמעותי בהצלחה שלנו בשנים הבאות.

    • שמיל הגיב:

      מה דעתך להכיר לנו את המנכל ניר כץ?הוא נחבא במכוון או שיש סיבה ?
      מתברר שהוא המאסטרו להצלחה ,האם יש אמת בכך?

      • ל-שמיל הגיב:

        "המאסטרו להצלחה".
        אשמח אם תסביר לי על איזו הצלחה אתה מדבר?
        אולי ההצלחה שמשפ' ארקין יוצאת מגידרה עם העלייה ומחליטה להשקיע בגדול כדי להפוך את הקבוצה למשהו במדינה ולא לאפיזודה חולפת?
        אולי ההצלחה של העלייה שכל המומחים טוענים שהיא בגדר נס ומזל?
        אולי הבחירה בתלבושות שיש בהן מהצבע הצהוב המסריח?
        אולי ההצלחה השיווקית האדירה בהבאת אלפי אורדונים כל שבת שניה לוינטר?
        אולי ההצלחה השיווקית במשחק במושבה? שגם בה ההנהלה ציפתה מקסימום לאלפיים אלפיים חמש מאות? (ותאמין לי שלא היה להם מושג ורוד איך לגייס עוד אוהדים).
        אולי ההצלחה האדירה במח' הנוער עם השקעה שלא קיימת? עם מתקן בספארי שזקוק לשידרוג רציני ביותר?
        אולי ההצלחה האדירה בהשגת מגרש השקמה עבור מחלקות הנוער ובית הספר לכדורגל פלוס בית למועדון?
        אולי ההצלחה האדירה בנסיום לשימור המכתש לעולמים עבור המועדון?
        אולי ההצלחה בבחירת משרד למועדון במקום הכי שנוא על כולנו? בוינטר? כאילו שאין מקומות אחרים בעולם גם בקירבה גאוגרפית לוינטר?
        אולי ההצלחה האדירה בהשפעה על השחקנים להתנהגות ספורטיבית הולמת? ללא מכות? ללא בתי דין? ללא עונשי הורדת נקודות?
        אולי ההצלחה האדירה בויתור על שחקן כמו פרננדס לאחר שהוא עשה מה שעשה לאור מה שחונך אליו במולדתו? אולי היו צריכים לשבת איתו בתחילת העונה על קוד התנהלות? אולי היו צריכים להבין כמה הוא חשוב במערכת, לסלוח לו, ולתת לו להמשיך כשכל כך ברור כמה הוא נקשר למועדון?
        אולי ההצלחה האדירה בקיום מסיבת עלייה ספרטנית? ללא פרסום כשמאות אנשים אפילו לא ידעו על קיום המסיבה? (איני שולל מסיבה בזיסמן, שעדיפה בעיני על נשף ברויאל גארדן עם אוכל מיותר וממנחה מחלק פרסים עוד יותר מיותר, אבל אולי עם קצת יותר השקעה במחשבה ולא לעשות מסיבה רק כדי לצאת ידי חובה ובהכי זול ומהר).
        אולי ההצלחה הגדולה במינוף הקמת קבוצת הכדורסל לטובת המועדון כולו?
        "המאסטרו להצלחה"

        אולי יש סיבה שהוא נחבא אל הכלים?

        • עופר הגיב:

          אין לו ביצים אומרים המקורבים,אדם משעמם בלי אגנדה ,קר רוח נטול כריזמה,טוב בחשבונות
          ואולי הכל שמועות
          האורדון בטריבונה נכנס ויוצא אצלו,מה דעתך איתן?אתה מסוגל להביא אותו מבלי להתלקק לו?
          או שבעצם אתה בונה על תפקיד לעונה הבאה!
          מתבקש חשיפה שנכיר את המנכל שלא נחשוב עליו שהוא כחתול שמיל.

  8. דודי הגיב:

    נהניתי לראות את החיבור האדיר של פרדי דוד למועדון.
    זה לקח קצת זמן אבל האשמה לא רק על פרדי, גם על האוהדים.

  9. לשמיל הגיב:

    ניר כץ עשה עבודה מצוינת ולא סתם תשאל שחקנים בהפועל ת״א מנהלים ואנשים שעבדו איתו וכולם יגידו עליו מילים חמות.
    אבל ניר כץ היה 3 שבועות בחו״ל אחרי חתונתו ופרדי היה זה שצריך להתמודד עם הכל יחד עם איציק לוי.
    אז המאסטרו הוא קודם כל פרדי שהצליח ללא בעלים וללא מנכ״ל להשליט סדר בבלאגן אחרי לוד , ולהכניס לראשם של השחקנים שהכל אפשרי והחזיר להם את החיוך והאמונה.
    ללא שום קשר, ניר כץ מנכ״ל מצוין והלוואי וימשיך בתפקידו.

    • ל 1733 הגיב:

      אתה דמגוג שקרן
      א לא היה כץ 3 שבועות בחו״ל- ירח הדבש שלו היה קצר ותר ומותר לו!
      ב. במשחק מול חוד הוא היה ועוד איך-ראית איך הוא היה על הדשא ודחף את בוקסה וצאקנה מהאש- רק תחשוב איפה היית היום אם השניים היו נגררים וגם הם חס וחלילה מורחקים. מובן שלאחר מכן כאשר ארקין נטש עמד כץ בגבורה מול התקשורת ומול אחרים ומנהיג את הקבוצה (יחד עם פרדי)
      אז מספיק עם שקרים ודמגוגיה.

      • ל-17:40 הגיב:

        הכל מותר לו.
        אבל מה היה קורה אם היה מחכה עם ירח הדבש (אולי גם עם החתונה כמו שניר ארקין קבע לקיץ) עד לאחר סיום הליגה? כלומר גם הוא היה בטוח שהעלייה תובטח שבועות לפני הסיום.
        אל תשכח לרשום אותו למועמדות לקבלת "עיטור העוז/עיטור המופת" לאור העמידה בגבורה מול התקשורת.
        בנוגע להנהגה, הבוס היחיד כבר זמן לא קצר, עוד מלפני ההודעה של ניר, הוא פרדי. לטוב ולרע.

  10. עופר הגיב:

    לפי ידיעתי ניר כץ יצא לירח דבש בסיום הליגה וחזר כעבור שלושה שבועות ,
    המשחק היחיד שלא נכח בו הוא מול ירושלים בפליאוף

  11. הגדולה של פרדי הגיב:

    הגדולה של פרדי זה לגנוב לאנשים את הראש , הוא מסוגל לגנוב לחתול את הראש בלי שהוא ירגיש,
    ארקין חולה עליו , ראיתי את החלק הראשון , ראיתי את הפאנל מנשק עוד מעט את האדמה שפרדי דרך עליה ,
    היחידי שלא נסחף זה אלון ( לא מכיר אותו , אולי הוא תמיד כזה ).
    כמו כל דבר בחיים צריך לשמור על פרופורציות , נכון שאין ראויה מאיתנו לעלות אבל אם לא נס רעננה , דורף
    היה משפד ומקלף לפרדי את העור בלי הרדמה וכל המגיבים היו רוקדים מסביב בטקס אינדיאני.
    את כל זה אני אומר כמחמאה לפרדי ולא בציניות ( הציניות היא לפאנל שהזיל ריר ) זה עזר לו להרים את הקבוצה בחודש האחרון ואני מקווה שהוא יעמוד במשימה החשובה ביותר כרגע להשאיר את ארקין .

    • הגדולה של האוהדים הגיב:

      כרגע המטרה מקדשת את האמצעים, קאפיש?

    • לירן הגיב:

      לא ברור איפה ראית הזלת ריר, היה ברור מראש שבשביל להוציא ראיון טוב חייבים להגיע בגישה חיובית, אפשר תמיד היה ללכת ראש בראש אבל אז הבן אדם היה נסגר ומספק תשובות לקוניות, זה משהו שמראיין לומד עם השנים ואין מה לעשות.
      כמו שציינתי גם באתר המכתש, יש דברים שקיבלתי והפנמתי ויש דברים שאני ממשיך לעמוד על שלי וכך גם קרה שם, תגדיל ראש ותחשוב לרגע מדוע מתוך שלוש שעות של ראיון, יצא וידאו רק של שעה…

      • ללירן מהגדולה של פרדי הגיב:

        לא רוצה להגדיל ראש , אם שחררתם רק שעה מתוך 3 שעות וידיאו עדיף היה לא לשחרר כלום ,
        אני מתייחס רק למה שראיתי , מה שיש צנזורה לא שווה כלום , מה זה ריאיון של האתר הרשמי ,ראיון של עיתון תישרין של המפלגה של אסד, תסתכל עליכם עוד פעם תראה איך אתם נראים הוא גנב לכם את הראש.

        וחוץ מזה שני שליש מהריאיון אסורים לצפייה לכל האוהדים , אז עדיף לא לעשות כלום.
        תעשה ריאיון רק על מה שהיה ואחר כך תלך בצד ותשאל אותו מחוץ לריאיון על העתיד .
        או שאנחנו משפחה של 15 אוהדים שמותר להם לדעת או שאנחנו משפחה של מאות אוהדים.

        • לירן הגיב:

          רוב מה שצונזר לא שייך בכלל לעתיד, אמרתי לך תגדיל ראש אבל אתה מתעקש אחרת..
          בן אדם בא ואומר עשיתי טעויות, בן אדם בא ואומר מפורשות שגם הוא למד את הליגה תוך כדי תנועה, בן אדם בא ואומר שהוא התקשה למצוא את השיטה המתאימה במשך מחזורים רבים, בן אדם בא ואומר בגילוי לב מוחלט שהוא נפגע מהאוהדים, אז מה אתה רוצה שנעשה? תלייה בחבל? כדור בראש?, כמו שציינתי, יש דברים רבים שלא הסכמתי איתם גם במהלך הראיון ודעתי לא השתנתה לגביהם גם אחריו, אם היינו באים בגישה של אמסטף תוקפני אז א.הראיון לא היה מוציא ממנו כלום, ב.הראיון היה נגמר תוך עשר דקות.

          • ללירן הגיב:

            צר לי , אני יכול להתייחס רק למה שראיתי , בשעה שהותרה לשידור אין חדש , תשובות צפויות , בחלקן
            נכונות ובחלקן חרטה ברטה , אתה קנית את סיפור הפרח בשדה התעופה , אני לא קונה את השטות הזאת ,
            בגלל שהוא לא קיבל פרח , הצטבר אצלו והצטבר עד שהוא הוציא הכל בדרבי .
            מה שטוב אצל פרדי שהוא יודע מתי הוא טועה , מה שלא טוב אצלו זה ההסברים לטעויות ( בעברית קוראים
            לזה חושב שכולם מטומטמים ) ,כך היה בהתנצלות אחרי הדרבי ,זה בא ממקום אמיתי וכנה , אבל ההסברים אוי ההסברים שלו למה זה קרה עדיף שיגיד טעיתי בלי להסביר.
            כנראה שאני לא חכם מספיק או שהראש שלי לא מסוגל לגדול יותר , אבל צר לי , לא מסוגל להבין
            ריאיון ששני שליש שלו צונזר.
            ואין לי כוח לניחושים.

  12. עופר הגיב:

    רעיון גדול יותר למשפחת ארקין
    יש לכם פלטפורמה לפנות אלינו ולהסביר את עצמכם

  13. לא מס 14 הגיב:

    פרדי מדבר כאילו הוא המציא את הכדורגל, עד למשחק האחרון הוא עוד ניסה כל מיני הרכבים ושיטות.
    מזל שנגמרה העונה אחרת הוא עוד היה ממשיך

  14. מכתש מדמם ומדמים הגיב:

    המכתש.
    נכון להיום פרוייקט הבנייה מוקפא. ממש כמו בסרטון הפרסומת שלהם: "אין, לא היה, ולא יהיה פרויקט כזה".
    בנוסף, היום באתר כלכליסט מדווחים על הסתבכות כלכלית/עסקית של החברה האם בסר הנדסה. קללת המכתש ממשיכה לפעום.
    http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3572898,00.html

  15. הצביעו שם הגיב:

    אנחנו מופיעים "בסקר" באתר ONE
    http://www.one.co.il/Cat/Vote/Votes.aspx

  16. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:
  17. אורדון מזוהה הגיב:

    ראיון יפה
    אני רק מבקשד לדעת איזה דברים צונזרו בראיון… למה אתם מסתירים?

  18. אבי הגיב:

    ראיתם מאמן אחר בכדורגל הישראלי שיושב שעות עם האוהדים, עונה לכל שאלה, מסביר בפירוט, לא מזלזל ולא נוטר טינה על ביקורת רבה שנכתבה עליו בכל העונה (עיין ערך לירן דורף) ?
    נכון, ככה צריכה להתנהל בעידן המודרני מערכת יחסים בין מאמן לאוהדים של קבוצה משפחתית כמו הפועל רמת גן אבל זה לא מובן מאליו ולא קורה בכל קבוצה.

    • לירן הגיב:

      אבי, אני עומד גם עכשיו מאחורי 95 אחוז מהדברים שרשמתי לאורך כל העונה, בלי קשר ביקורת זה דבר לגיטימי כל עוד אין מאחוריה אינטרס אישי ולא צריכים ללכת למקום של טינה כזו או אחרת,
      מסכים במאה אחוז שזה לא דבר מובן מאליו שפרדי הגיע וענה על כל שאלה שנשאלה ומגיע לו שאפו גדול על זה, כמו גם על העמידה במבחן התוצאה,גם אם זה הלך הרבה יותר קשה מהצפוי..

    • ממה אתה מתלהב הגיב:

      שני שליש מהריאיון לא הותר לפרסום.

      • יהורם איתן הגיב:

        90 אחוז היו אקטואלים,10 אחוז גלישה לעתיד שצונזר מראש
        כך החלטנו ריימונד ואני לתוכן תוכנית שתשקף את העונה שעברנו ללא נגיעה לעתיד.
        כל התוכניות שאנו מפיקים נועדה להיות למורשת וזכרונות לעתיד.אורדון בטריבונה
        אינה תוכנית תחקירים .
        שימו לב שכך עשינו עד כה.
        התוכנית הבאה-השחקנים שקרעו נעליים במגרש כדי שנגיע לליגת העל עם אוהדים
        שבמשך חודש שלם זמזמו בשנתם-הפועל רמת גן עולה

  19. " הנוקמים 2012 " הגיב:

  20. " הנוקמים 2012 " הגיב:

    שמעון שבס העבריין המורשע שהיה מנ"כל של ראש הממשלה יצחק רבין
    פתאום רוצה לרכוש את הפועל תל אביב המסריחים
    הרי בעברו הוא היה אוהד הפועל רמת גן או שבעצם היה מתחזה
    כמו קופמן ומליניאק המסריחים
    בקיצר כנראה שעבריין יחליף עבריין בהגועל תל אביב

  21. " הנוקמים 2012 " הגיב:

    מי שרוצה לבוא יום רביעי לעודד בועדת המשמעת את מוחמד אזברגה הלו הוא אבו סובחי
    הבעלים של הפועל בני לוד רכבת מוזמן
    http://football.org.il/Archive/Articles/Pages/articlelaw1_28may2012.aspx

  22. שמעון שבס הגיב:

    שמעון שבס שהיה המנכ"ל של רבין הולך לרכוש את הפועל תל אביב ב 13 מיליון שח
    הבן אדם היה אלעק אוהד הפועל רמת גן
    כנראה שכולם מושחתים כמו טביב שבילדותו אהד את כפר סבא ופתאום הופ קפץ להפועל תל אביב

  23. רן קוניק הגיב:

    22/05/2012

    לכבוד לכבוד
    ראש העיריה מנכ"ל העיריה
    ראובן בן שחר יורם כהן.

    הנדון : תמיכה במועדון הכדורגל הפועל רמת גן –גבעתיים.
    הצעה לסדר לישיבת מועצת העיר – יוני 2012

    כידוע לכם , קבוצת הכדורגל של הפועל ר"ג –גבעתיים הבטיחה את שובה לליגת העל לבוגרים לאחר ניצחון 0:2 על קבוצת הפועל בני לוד , במשחק היסטורי שייזכר שנים רבות, משחק בו נכחו מעל 5000 אוהדי הקבוצה.
    לא סוד הוא כי מרבית משחקני מחלקת הילדים ונוער של המועדון הינם תלמידי ותושבי העיר גבעתיים.
    יתרה מכך, בהרכב הקבוצה במשחק העליה שיחקו בין השאר בוגרי עירנו החל מהבכיר מבינהם שהבקיע את השער הראשון, עומר בוקסנבאום וכלה בבלם הצעיר, בוגר תיכון קלעי אשתקד, עומר חזום.

    במשך שנים רבות, תמכה העיריה במועדון הכדורגל (מעבר לשימוש במגרש בית שרת בו העיריה משקיעה) בצורה של שימוש במים במגרש המכתש, תמיכה שמוערכת במאות אלפי שקלים בשנה.

    מבלי להיכנס לסיפורו הכאוב של המכתש ולהבטחות העיריה כי "המכתש עוד יעמוד שנים רבות" , נראה לי כי לעירית גבעתיים ישנו חוב מוסרי למועדון המפואר, הן "חוב" הקשור להריסתו הכואבת של המכתש והן "חוב" חינוכי מוסרי לילדי העיר שלמעשה נותרו ללא קורת גג מקצועית ונכון להיום נאלצים לנדוד למגרשים מחוץ לעיר כולל בערים יפו, יהוד, תל אביב וכדומה.

    הצעתי:
    מועצת העיר תאשר כי בתקציב שנת 201 תאושר (בכפוף להגשת בקשת תמיכה מסודרת כמובן) תמיכה של כ 200,000 ₪ למועדון, תקציב שכולו ייועד אך ורק למחלקת הנוער של המועדון וישמש לעזרה בעלויות שוטפות כגון:שכירת מגרשי אימון,הסעות, ביגוד וכדומה.
    אין מניעה כי התקציב יהיה "צבוע" וכי כספים ישולמו אך ורק לאחר הצגת חשבוניות רלוונטיות שיעברו בדיקה של מנהל מחלקת הספורט.

    בברכה,

    רן קוניק
    חבר מועצת העיר
    ר' תנועת "גבעתיים שלנו".

    אוהדי הקבוצה , הודעה על מועד ישיבת המועצה תבוא בהמשך, כולכם מוזמנים.

    • יהורם איתן הגיב:

      יותר פשוט שישקיעו במגרש בבית שרת ,דשא סינטטי ימנע שבירת קרסולי ילדים .
      בדוק כמה פציעות ילדים כתוצאה מתנאי המשטח
      אם זו לא איוולת אז מה כן?

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s