פתחו ברגל שמאל

לארבעת שחקני השדה שהוחתמו עד עכשיו יש מכנה משותף אחד

למרות הקיטורים והתלונות נגד הפאסיביות של ארקין, הפועל ר"ג מגיעה לקראת שיא אימוניה בסגל סביר שמתעבה לאיטו ויושלם כמעט סופית במהלך המחנה באוסטריה.

ר"ג התחזקה עד עכשיו בארבעה שחקני שדה: המגן השמאלי טל מעבי, הקשר השמאלי מירוסלאב פאסיץ', הקיצוני השמאלי מיכאל זנדברג והקיצוני השמאלי לא פחות ישראל זגורי. מעבי הוא החתמה טובה מקצועית, זנדברג החתמה טובה נפשית (שחקן שגדל במחלקת הנוער מתוצרת המכתש) ופאסיץ' הוא בינתיים חתלתול בשק. סרטון יוטיוב שערוך יפה ומשרת את האינטרסים שלו ושל סוכניו לא מוכיח שום דבר. זגורי הוא מסוג היהלומים הלא מלוטשים נוסח ראובן עובד, עידן סרור, או סינתיהו סולליך. הוא בא לקבוצה קטנה כדי לנתר ממנה גבוה. הכל תלוי רק בו.

מסיבות מקצועיות ואקלימיות, אני מוותר מראש על צפייה במשחקי האימון. כל עוד חסרים בסגל 5-4 שחקנים שאמורים להיות דומיננטיים, אין טעם לבזבז זמן על משחקים שנועדו להריץ את הסגל הרחב.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

15 תגובות על פתחו ברגל שמאל

  1. ראה כבר הכל הגיב:

    שוב חוזר הניגון על אותם הטעויות מהשנה הקודמת,
    אין משחקי אימון ומביאים זרים מלחץ ונדמה ששחקני הרכש החדשים עד כה משחקים על אותה המשבצת.

    • שטויות הגיב:

      משחקי אימון יש והיה כבר נגד רמת השרון והיה אמור להיות היום מול הפועל ת״א אבל מה לעשות שהם ביטלו בשנייה האחרונה?
      יום חמישי יש אימון נגד יבנה
      והזר שהביאו פרדי רוצה אותו כבר חודש הוא לא ברירת מחדל ,
      הוא ברירת מחדל בגלל התקציב הנמוך שאם היה גבוה יותר אז היה מגיע זר ברמה עוד יותר גבוהה.

  2. אורדון לא מופתע הגיב:

    לא מכיר את המערכת מבפנים ואני בטוח שייעשו טעויות. אין בעיה לטעות – צריך לנסות לא לחזור על טעויות מהעבר.
    אני מנסה להבין דבר אחד…. יוצאים למחנה אימונים כאשר חסרים עוד 4-5 שחקני רכש. מה הטעם? גיבוש חברתי? מבחינה מקצועית אני לא רואה את התועלת. אני מקווה מאוד שכל הסגל ייצא למחנה ושתהיה לנו קבוצה שמחה שמשחקת כדורגל מהנה. מה אנחנו רוצים בסך הכל? לצעוק "יש" כלומר לראות את הכדור בשער ביריב הרבה פעמים. זה לא הולך להיות קל השנה. 14 קבוצות שכל אחת מהן תלחם על הדשא – קל זה לא יהיה.
    יהיה טוב
    רמת גן לא תרד

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    שלום לשלמה. מאוד שמח כאשר אתה מפרשן וכותב בנימה אופטימית,שינית סגנון .ועל כך תבורך.אני מציע גם לשאר המתלהמים. להפסיק את הקיטורים

    • וואלה ככה לירן? הגיב:

      האם גם אתה בפרשנויות שלך ומה שתכתוב באר ברלב תהיה כזה אופטימיסט שם? רק התוצאות יחליטו

      • לירן הגיב:

        מה הקשר אליי פה בדיוק? הסבר ונמק..

        • פשוט הגיב:

          ללירן ידוע לכל וגם לך התפלק בזמנו שאתה= משתמש אנונימי (בלתי מזוהה)

          • לירן הגיב:

            כל מי שירשום פה באתר ללא שם יקבל משתמש אנונימי(בלתי מזוהה), אתה מוזמן לעשות תחקיר מעמיק אצל שלמה פה ולבדוק… מי שמכיר אותי יודע שאופטימיות זה ממש לא הצד החזק שלי, בטח לא בימים הללו כשהליגה הולכת וקרבה ועוד עושים לעוז יפרח תרגילים הזויים… להיפך, הציניות של שלמה לרוב משעשעת אותי, אסור לו להפוך לאופטימי..

  4. . הגיב:

    את פסיץ החתימו אני מקווה שלא יחתימו גם אחד בשם אלין… לא בא לי טוב צמד השמות הזה.

  5. אני הגיב:

    ממה שאני זוכר זגורי אומנם מרבה לשחק באגף שמאל אבל הרגל הדומיננטית שלו היא ימין

  6. כולם לעזור לקבוצה לקצץ הגיב:

    שלום
    אני אוהד שרוף של הקבוצה בן חמישים בעית משקל קטנה ,אבל אני ימני.
    תמורת סכום מינימלי של עשיריה (שקל) לחודש אני מוכן לחתום בקבוצה כקשר מגן או בלם
    ולעזור למנשה ולקרלוס לאסוף כדורים וכן לנגן בדרבוקה באוטובוס במשחקי חוץ.
    כמו זנדנברג גם אני רוצה לעזור לקבוצה לתקוע יתדות וגם לחסוך כסף בעונה פיננסית זו.

  7. בקושי גומר את החודש הגיב:

    כפי הנראה נהפוך שוב לשק החבטות של הליגה.

להשאיר תגובה

