שכולם ישמעו שלקחנו גביע

יומיים אחרי אני מנסה להבין למה זה מגיע לי, הרי אמרו לי שזה מעמד של פעם בחיים * אלמוג כותב על החוויה שלו ושל שגיא בן ה-7


להגדלה – לחצו על הצילומים

מאת אלמוג יולזרי

שמישהו ירביץ לי.

האם אני שוב הוזה?

שוב אני בימים האלו של ריחוף שמיימי?

כולם מברכים, כולם מחייכים, כולם אוהדים וכולם אוהבים… השתגעתי?

יומיים אחרי אני מנסה להבין למה זה מגיע לי? הרי אמרו לי שזה מעמד של פעם בחיים!

ואני שוב מגיע למעמד הזה, הפעם מחוזק בשגיא (הבן שלי), ואני מסתכל על הילד הזה שבגיל 7 כבר הספיק לחוות ירידת ליגה, גביע הטוטו, עליית ליגה ושוב ירידה, ואת הדבר הכי חשוב – זכייה בגביע המדינה.

ואני חושב לעצמי מה קורה פה?

הרי אנחנו אוהדי אכזבות וכישלונות ואף אחד לא הכין אותנו לדבר כזה. התרגלנו לאבנים בקרית גת, ליריקות בטירת הכרמל, לעלבונות בצור שלום ולקללות בקרית שמונה. חשבנו שזה הכדורגל ששווה לנו, כיאה לאימפריה שפעם לקחה את גביע המדינה.

ואני מוצא את עצמי בגמר גביע המדינה, הילד לצידי (בלי חולצה כמובן) ותחושת ה"מה אני עושה פה"תוקפת חזק חזק חזק.

ואז ההמנון מגיע, דמעות ההתרגשות כבר עוטפות אותי והגביע עומד לו שם רחוק רחוק, אבל קרוב קרוב.

וארקין סופג, ובוקסה כובש (נראה שעד עכשיו הכדור מתגלגל לרשת) ושוב הדמעות, והפנדלים.

 וליאור… למה ליאור?

דממה…

ישששששששששששש.

וחסארמה… ישששששששש.

ובורגיץ'… רק אל תחטיא, אל תחטיא… ושוב ישששששששששש.

ואייבינדר הולך בשחצנות לכדור ואני חושב לעצמי – או, זמן טוב לעוד דמעות… ישששששששששש.

והנה זה קורה: הילד כבר עליי, וזגורי כובש.

והדמעות שוב פורצות להן. האבא והבן מתחבקים להם חזק חזק ואני ממלמל לעצמי: מה קרה פה? מה קרה פה?

ואז החיבוקים… והנשיקות… והשירים…

ואיך לא: אבא תצפצף… אבא תצפצף… שכולם ישמעו שלקחנו גביע.

והאורדונס קומנדו, איך אפשר שלא להזכיר אותם? חבורת מקצוענים שמקדישים שעות על שעות לחוויית הצפייה שמעצימה את המותג – הפועל רמת-גן. תופים, דגלים, שלטים ו"הפתעות".

שאפו.

ואחר כך אורדע, וצלמים, ו"תרימו ת'ידיים"… וילד אחד שרק ביקש לראות מקרוב את וובה, בוקסה וארקין.

וגביע.

שמישהו יעיר אותי בעוד כמה שנים בדרבי מול השיקמה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

38 תגובות על שכולם ישמעו שלקחנו גביע

  1. הפועל רמת גן הגיב:

    ישששששששששששששש………….
    יששששששששדששששש…………
    ישששששששששששששש……….
    ישששששששששששששש………..

  2. קובי ח. הגיב:

    אין כמו להיות אורדון!!!!!!

  3. מיקי ר. הגיב:

    לך תסתפר כבר.

  4. אדום עתיק הגיב:

    מלך אדום!!!

  5. תחזיר את הקרחת הגיב:

    אלמוג מספר 1

  6. אישימוטו הגיב:

    לצערי לא כל כך היה איפה לצפצף ולבשר לכולם שזכינו בגביע. אזור התעשיה של נתניה היה ריק וזנוח כשיצאנו בלילה מאוחר. השמחה היתה גנוזה. אפילו האורות באורדע לא האירו באור מיוחד לכבודנו.

  7. רונן ל. הגיב:

    היטבת לתאר את התחושות של רובנו.
    אוהדים של קבוצה מטורפת… שלא משנה מי המאמן, מי השחקנים, מי הבעלים – רוח המועדון נשמרת ואף פעם אין שגרה משעממת… מייאוש לתקווה, מדכאון לקתרזיס.
    אם היו כותבים ספר על עלילות הפועל ר"ג היו מקטלגים אותו תחת מדע בדיוני.

    • דוקטור הגיב:

      ובשפה מקצועית,
      פרופשיונלית,
      היינו מגדירים את הפועל רמת גן גבעתיים כמחלה חשוכת מרפא מסוג "ביפולרית -מניה דפרסיה".

      איזה כיף להיות מאניים עכשיו!

      הדיפרסיה הבאה תבוא כששוב ידברו על העונה הבאה בלאומית.

      • פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

        תוריד תמילה "גבעתיים" אתה לא מבין ששטנצלר תפס טרמפ עלינו ב 2003

        • דוקטור הגיב:

          האבחנה אצלך ידידי אוכל הטרד ומנופח השרירים
          היא OCD (תבדוק בגוגל)

          כולנו נולדנו בגבעתיים וחיינו שנים מטר מהמכתש,
          רק תהיה בריא וקח את הדברים באיזי (לא שירצקי).

          • פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

            אז אם אתה כזה חכם אז אתה יודע שהיתה קיימת פעם הפועל גבעתיים והתפרקה
            ולא היה שום איחוד איתה אז בוא נראה אותך חכם גדול תן תשובה
            מה גם שתמיד היה כתוב על החולצות רק הפועל רמת גן
            ואפילו באתר ההתאחדות כתוב הפועל רמת גן
            תן תשובה גולם

          • פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

            וזה שנולדת בגבעתיים זה לא נותן לך לגיטימציה להשתמש בשם "גבעתיים"
            אולי נספח גם את רעננה הרי בר לב ושלמה מן גרים שם שנים אה מה אתה אומר גולם

            • דוקטור הגיב:

              כמו שאמרתי- OCD
              עם הפרעת אישיות סכיזואידית
              תהנה

              • פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

                דוקטור לזין אולי אתה

                • מהמר כפייתי הגיב:

                  פופאי –
                  הנה תקרא סיפור לפני השינה:
                  לפני שנים רבות בעיר גנים היתה מועצת פועילים. כן, זאת של ההסתדרות האדומה. רק שליד עיר הגנים היתה שכונת פועלים עם שתי גבעות, מכתש והרבה מפאייניקים. אז לכבוד השכנות הטובה קראו לשאת המועצה "מועצת פועלי רמת גן-גבעתיים". ואז כאשר הקימו את סניף הפועל, ששייך היה להסתדרות, קראו לקבוצה "הפועל רמת-גן גבעתיים". עברו שנים וגבעתיים הפכה לעיר ואם בישראל. באו העסקנים ויצרו להם מועצה משלהם, וגם הפועל גבעתיים קמה, עם כדורגל וכדורסל. אבל השם של אלו מרמת גן נשאר .

                  לפני כמה שנים תרמה משפחה של אוהד ר"ג שנספה בתאונה כסף בתמורה לקריאת הקבוצה על שמו. וכן שונה השם הרשמי כפי שרשום בהתאחדות ל הפועל רמת גן אסי (http://football.org.il/Clubs/Pages/TeamDetails.aspx?TEAM_ID=2175&SEASON_ID=14)

                  אז אין גבעתיים בשם של הקבוצה – רק בזכרון של הזקנים.

  8. היולזרים הגיב:

    אין על אלמוג וכל שבט היולזרים 100% אורדונים בנשמה

  9. אורדוניקו הגיב:

    אלמוג,צריך לשכפל עוד 100 אורדונים כמוך עם משוגעים לאהבת הקבוצה כמוך. כיכבת בכל התמונות ובסרטונים . המצלמה "אוהבת" כריזמטים ובולטים כמוך ופשוט ננעלת עליהם. (לפחות אצלי…). יופי של כתבת פוסט !!
    בחזרה לרמת-גן רציתי לצפצף, אבל לא היה לי אומץ להעיר את תושבי העיר שכבר הלכו לישון. אנחנו אוהדים מתורבתים וחננות, לא אוהדי ביתר… שודאי היו מצפצפים עד אור הבוקר.

  10. פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

    מפגש הלוזרים בספורט 1 קרית שמונה מול מכבי חיפה
    http://live.b-il.com/2012/04/eyal24.html

  11. איתן הגיב:

    צמרמורת .
    הזכייה בגביע מתעצמת בנוכחות הילדים.כאב לבת ואב לבן השמחה מושלמת עם הילדים.

  12. פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

    בקרוב מאוד צעיף תלת מיימד הפועל רמת גן זוכת גביע המדינה 2013 בתלת מיימד

  13. פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

    גמר גביע האנגלי וויגאן (במתכונת הפועל רמת גן) בדרך לירידת ליגה מול מנצסטר שיטי
    http://live.b-il.com/2012/04/eyal24.html

  14. פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

    לינק חדש לשידור גביע אנגלי וויגאן מול שיטי
    http://88.80.15.211/b00ha/20130510/vv518cf844935f3501378165-577512.html

  15. אדום כתוש הגיב:

    אלמוג כל הכבוד!! הייתי עם הבן לי במשחק ותצוגת העידוד היתה פשוט מרשימה.
    אתה הטרפת את האוהדים בדיוק כשהיה צריך!! בדיוק בגלל התצוגות האלה ילדים יתאהבו בקבוצה וירצו ללכת איתה הלאה עוד שנים כולל אכזבות. גם האחים לך נשמות

  16. וויגן מנצחים בגמר הגיב:

    הפועל רמת גן גם באנגליה.
    ויגן היורדת מנצחת את צ'לסי בגמר הגביע. צריך לעשות איתם ברית קבוצות תאומות

  17. אייל ברזילי הגיב:

    אלמוג תענוג לקרוא שוב מחזיר לחוויה המרגשת. תעיר אותי שיהיו לי ילדים והם יזכו גם לראות את ר"ג לוקחת גביע

  18. ליאו מסי הגיב:

    הפועל רמת גן עשיתם דבר גדול
    רשמתי אותכם בפנקס שלי

  19. רפולי הגיב:

    לחברה של ישראל זגורי ששאלה אותי אם צלמתי את הארוע בכיכר אורדע,כולל הצגת השחקנים. אז הסרטון יעלה כאן עוד מספר ימים, באיכות וידאו טובה, כנראה בסוף שבוע הבא. אז יש למה לחכות… ! (גם צפייה בפעם ה-5 מרגשת אותי…) גם כאן אלמוג מככב בסרט, איך לא. "משוגע" וכריזמטי כבר אמרנו, לא ?
    כל הכבוד לערן ברנשטיין (וובי) על ההנחייה של הצגת השחקנים שהיתה מקצועית עם הומור.
    בושה שוב לעיריה שלא השכילה למנף הישג כזה. כל עיריה נורמלית בארץ היתה עושה בלילה כזה מטעמים על-הכיפאק , בליווי זמרים וזיקוקים, ומה לא. ולא שולחת משטרה ב-1:15 לפזר אותנו. פעם ב-10 שנים מותר !
    צבי בר, עוד חצי שנה בבחירות אנחנו שולחים אותך לפנסיה !!! ומשם לחקירות המשטרה הלא נגמרות שלך !

    • פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

      חיריות רמת גן וגבעתיים = פחי אשפה
      ועוד רוצים שהשם "גבעתיים" יתנוסס על שם הקבוצה שהיא חיריה יותר מלוכלכת
      עם אנשים מושחתים ומסריחים

  20. אילן ברק הגיב:

    אלמוג,אין לך מושג,תתפטר!
    נ.ב. אוהב אותך

  21. למאסטרו הגיב:

    אלמוג אל תנוח על זרי התהילה
    יאללה מהר לחבר להיט חדש על הגביע ולהשמיע אותו בכדרוסל של יום חמישי

  22. אלמוג יולזרי הגיב:

    תודה לכולם.
    אני בתחושת היי מטורפת …
    אלו הימים שלנו – של האוהדים האמיתיים של האימפריה מרמת גן.
    ישששששששש……..

  23. אורדוניקו הגיב:

    בעקבות זכייה בגביע האנגלי של קבוצת וויגאן הכמעט יורדת שם ליגה, שזה בהחלט מזכיר אותנו, אז כותרת יפה היום בעיתון "ישראל היום" היא : "הפועל רמת – (ווי)גאן" . (אני הוספתי סוגריים)… וגם בחינמון "פוסט" שהגדיר את וויגאן בשורה נחמדה כמו "הפועל ר"ג של האי הבריטי" !

להשאיר תגובה

