כשחיימוביץ' תפס את הראש

מה הם אמרו לפני ביצוע הפנדלים ולאחריהם? * הציטוטים ההזויים של הזכייה בגביע * אתם מוזמנים להוסיף משלכם

פרדי דוד: הייתי בחרדה שר"ג יזכו ואז יגידו טוב שפיטרו את פרדי. כשהיה 2:2 בפנדלים אמרתי לעצמי – פרדי, אם ר"ג יפספסו, תתעלה מעל האגו שלך ותרוץ לאורדונים להודות להם.

אלי כהן: לא מבין למה תקפו אותי על הירידה. סך הכל רציתי להשוות את השיא שלי מ-2003 – זכייה בגביע עם קבוצה בליגה השנייה.

ליאור ראובן: שמח שאלי כהן ממשיך לתת אשראי למגן הימני לבעוט שני בפנדלים. זכרתי את הכדור החלש של איתן עזריה נגד באר שבע. לא בטוח שעבר בכלל את הקו, אז החלטתי להשקיע קצת יותר כוח בבעיטה.

ישראל זגורי: ידעתי שהפנדל שלי גורלי והייתי מרוכז כל כולי בבעיטה. חשבתי רק על הגליץ' על הברכיים שאני דופק לאוהדים ושב-one יכתבו עליי פרסום ראשון שאני עובר למכבי.

זאביק חיימוביץ': הייתי אמור להיות הבועט החמישי. שמחתי שחסארמה בעט החוצה, אבל כשגם אייבינדר החמיץ תפסתי את הראש בעצבים. תשמע, תכננתי לתת פצצה פנימה ולעשות את טפר כזה קטן על ידי. פשוט היה לי מזל נאחס באותו ערב.

נמרוד כהן: עזוב אותך מחיימוביץ', אם זגורי היה מחמיץ הייתי יורד מהטריבונה לבעוט, יש לי ניסיון במאני טיים.

ליעד טפר: לא הייתי מודאג שמישהו ייקח לי התהילה. לאלי כהן לא היה הפעם שפן כמוני. אפילו עומר חזום לא אלמוני כמו שאני הייתי.

יורם ארבל: 40 שנה שאני משדר, אבל במשחק משעמם כזה לא נתקלתי. לא האמנתי שהוא יסתיים. כשהפנדל של זגורי נכנס, פתאום הבנתי שהלא יאומן קרה וצעקתי הללויה.

קרלוס צ'קאנה: כולם אמרו שאכנס מחליף בשביל הכבוד, אבל יום לפני המשחק דיברתי במסנג'ר עם מרקיניוס שסיפר לי שאלי כהן לא ספר אותו בכלל. ישר הבנתי שאין לי סיכוי.

חסן נסראללה: המודיעין שלי דיווחו לי באותו ערב שקרית שמונה התרוקנה ואפשר לכבוש אותה, אבל בחייאת אללה, גמר גביע נגד הפועל רמת גן??? לך תעבוד על מישהו אחר, מזל שלא התפתיתי למזימה של הציונים לגרור אותי למלחמה.

ניר ארקין: לפני הפנדל של זגורי פתאום פחדתי שתמיר בן עמי יחליט לרוץ לקהל של קרית שמונה עם חולצת "יש אלוהים בשמיים".

צבי בר: למה לא באתי? כי ב-2003 היה יותר עניין, אתה יודע מה זה לשבת 120 דקות על יד משה קצב ולשמוע ממנו סיפורים? עובדה שלמדתי משהו. ראש עיר שלא נגוע בפלילים זה לא ראש עיר.

מיראן בורגיץ': הפנדל שלי מוקדש לכל החתולים בשק ששיחקו כאן בשנים האחרונות. למען ביבישקוב, בשביל סטפונקה, עבור ארקיפוב – ולתפארת כל הגרוטאות שזכרם לא יישכח.

בעל הפיצוציה באורדע:  סגרתי בשמונה בערב. ידעתי שגם אם ר"ג יזכו, כוח הקנייה של האורדונים כבר לא שווה שאחכה להם עד חצות.

אופיר חמו שהורחק: ראיתי שהמשחק מתקרב לסיום, התחלתי לדאוג שבטעות נזכה. תראה, בכל זאת יש לי משפחה בקרית שמונה, נשים, ילדים… מי היה דואג לבטחונם, אתה?

שחר כדורי: כל הכבוד ששיחזרתם את רגעי התהילה שאני התחלתי. כדאי מאוד שההנהלה תדאג להתיך את הגביע, מהכסף על הנחושת אפשר להחתים זר בדרגה שלישית. לי אישית הכסף הספיק לבילויים למשך חודש.

איתי ארקין: היה מפחיד שהולכים לבעוט לי חמישה פנדלים רצוף. התנחמתי שלפחות זה לא קרנות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

30 תגובות על כשחיימוביץ' תפס את הראש

  1. שרוף מפעם הגיב:

    קבל לייק

  2. אדום עתיק הגיב:

    נחמד. ממצים את רגעי התהילה עד תום. בקרוב הגיגי האפסנאי כמו "חסרות לי כמה חולצות שנזרקו ליציע ומכנסיים קרועים של עוז מהגליץ' עם הגביע".

  3. מה עם מנש? הגיב:

    שכחת לכתוב משהו שאומר מנש שהרביץ הופעה מחדש מול היציע אחרי שפוטר השנה בבושת פנים

  4. AKA דוריס ארקין הגיב:

    מורי, מה הולך פה?

    קודם כולם אמרו שיגמר בשעה וחצי, עכשיו עברו מעל שעתיים וזה עדיין לא נגמר. מה יהיה?

    יאללה, לא חשוב העיקר שיש גביע.

  5. דבר בעל הבית הגיב:

    איתי ארקין אומר: בעצם החלטתי לחזור לקבוצה ולהשקיע בקבוצה ולהביא איתה אליפות, בהזדמנות זו אני מודיע שאני מחזיר לקבוצה את ליאור אסולין ואדריאן פרננדז , השתכנעתי שהם חפים מפשע

  6. עומר הגיב:

    עומר בוקסה: עד עכשיו אני לא מבין איך הגול שלי נכנס
    סך הכל רציתי להגביה כמו שאבא שלי היה עושה….

  7. אדום אופטימי הגיב:

    דני עמוס: מזה אף אחד לא מפרגן לי על הזינוקים היפים ימינה בפנדלים…

  8. הנשיא האנס הגיב:

    משה קצב: בושה למדינה שלא רצו לתת לי חופשה מהבית סוהר למשחק הגמר… איתי ר"ג היו מנצחים ב90 דקות

  9. אדום אופטימי הגיב:

    האוהדים (שטופי זעה קרה ): מי זה האידיוט שנותן לליאור ראובן לבעוט פנדל ! ישששש ! איזה מאמן גאון…

  10. עולם הפוך הגיב:

    כן אצל איתי ארקין קרנות יותר מסוכנות מפנדלים… מצחיק

  11. אייל ברזילי הגיב:

    איתן תבריזי: משחק אחרון שלי כשופט והענקתי לה גביע אחרי ששנים דפקתי אותה, טוב יצאתי פיטים איתם למרות האדום לחמו

  12. רונן ל. הגיב:

    זגורי: כשניגשתי לבעוט את בפנדל .חלפו לנגד עיניי רגע היווסדו של המועדון , המדים האדומים, רגעי הזכייה באליפות, משחק הגמר האחרון לפני 10 שנים. כן, חשבתי רק על הקבוצה שלי. הפועל ב"ש.
    איתי ארקין: אולי לא עצרתי פנדל אבל הצלחתי להפחיד את הבועטים (אה, זה באמת נאמר…)
    גביע המדינה: מכל הקבוצות דווקא אחת שאין לה ארון לשים אותי בו. ארון? חדר!…
    העמוד באורדע: 10 שנים חיכיתי לרגע הזה. עשר שנים! והוא לא בא )-:

  13. AKA שמעון פרס הגיב:

    מזל שהבנות בירושלים שמו לי את האיפור הקבוע כשאני מחייך כמו מומייה אחרת הפרצוף שלי היה נופל כולו עם ההארכה הבלתי נגמרת הזאת.

  14. AKA וובה הגיב:

    איזה מזל. רק זה היה חסר לי, שאחרי 5 בעיטות היינו בשיוויון והתור שלי לבעוט היה מגיע.

  15. לאוהד שהבטיח ולא קיים הגיב:

    מחפש את האוהד שאמר שאם לוקחים גביע הוא חוזר לר"ג בריצה עם תחתונים, מי זה האוהד שהבטיח את זה וחזר כמו כולם באוטו? ברח מזכרוני, אבל היה כזה. תבוא ותודה אם אתה גבר

    • ל-16:12 הגיב:

      אותו אוהד מחפש את האוהד משנה שעברה שהבטיח שיקח את פרדי על הגב סביב המכתש אם נעלה ליגה. פחדנים ושקרנים תמיד יהיו.

      • לשקרנים לא תהי תקוה הגיב:

        תמיד לפני משחקים יש את האוהדים האלה שנודרים נדרים ונשבעים שאם… ואם… ואם… ואחורי זה לך תחפש אותם בסיבוב

        • ל-16:51 הגיב:

          יש עוד אוהד, מלפני כמה שנים, שהבטיח מגאפון חדש אם אכן יובקע שער באותה התקפה שעליה דיברו באותו רגע. שער היה, מגאפון? עוד שקרן…

  16. אלמוג הגיב:

    שיט…כולם מצפים שאטפס על העמוד….

    • אדום עתיק הגיב:

      פראייר. יש כאלה שמתפרנסות מזה , אתה עושה את זה בחינם (אם כי לעיתים רחוקות, פעם בעשר שנים).

  17. אב ובנו הגיב:

    לאדום עתיק, המכנסיים של עוז באיכות מעולה ולא נקרעו מהגליץ, אני יודע כי הם אצל הבן שלי בארון.

  18. בתודה מראש הגיב:

    ראיתי באיזה מקום באינטרנט באחד האתרים שעיתונאי ליווה את איתי ארקין על הדשא בחגיגות ופתאום ארקין אמר בבהלה יוווו גנבו לי את המכנסיים, הוא נשאר רק עם טייץ. התוכלו למצוא לשוער שלנו את המכנסיים ולאתר איפה זה היה כתוב?

    • אדום עתיק הגיב:

      התשובה אצל ג'קי ביום שישי ב"ידיעות אחרונות" , מיצאו את המכנסיים , צבעו יפה, שלחו לוינהטר למשרדי המועדון . הציור היפה יזכה בפרס- מועדון כדורגל נקי מחובות.

  19. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:
  20. פופאי הנוקמים מהמכתש הגיב:

    ארסנל וויגאן ספורט 1
    http://live.b-il.com/2012/02/aisvasho0.html

  21. אורדוניקו הגיב:

    שמעון פרס: "חשבתי שאם אני מגיע במחצית אני חוסך לי שעת שינה, אבל השחקנים והשופט עבדו עליי, ונשארתי אותו הזמן, עם ההארכה והפנדלים. תגידו, אם היה שוויון בפנדלים 5:5, היה צריך להיות עוד הארכה של 30 דקות נוספות?"
    איתן תבריזי:"היה שווה לפרוש מהשיפוט ביום המשחק. הזכירו אותי ואת אלכס פרגוסון ממנצ'סטר בנשימה אחת !".
    מרים פיירברג (ראשת העיר נתניה) :"בטלתי את הזיקוקים לאחר הנפת הגביע,כי הרעש היה גורם לבהלה בעיר ,וחשש מהמשך הפשע בעיר. זו שנת בחירות,לא?"
    כדור המשחק בפנדל המכריע:" אל תגלו, אני נכנסתי למגרש ככדור רביעי (!) בדקה ה- 75 ל-5 דקות ומייד הוציאו אותי החוצה, ונזכרו בי רק בסיום. גם לא לקחו אותי למזכרת, בושה וחרפה!".
    מגרש המכתש ז"ל:" הצטערתי שזכו בגביע ב2003 וב2013, עכשיו ההישג של אליפות 64 התגמד עוד יותר.מי יזכור אותי עכשיו. חבל…".
    2 חרדים שעברו לייד החגיגות באורדע": אנחנו עוד לא סיימנו לספור את ספירת העומר, והחוליגנים האלה סופרים לי גביע שני. משיגנע- קופ, גוועלד !!".

  22. אורדון מלבין שיער הגיב:

    ארקין: נשארים בטח נשארים, אם לא היינו מאיימים מי היה נותן את התחת??
    אלי כהן: לא היתה ברירה, היינו חייבים לרדת ליגה ולהרדים בכך את קריית שמונה, אחרת היו מגיעים שאננים??

  23. רולי הגיב:

    אבי לוזון : משחק הגמר הוא בין קריית שמונה לאורדונים.
    שמעון פרס : מה זה קריית שמונה ?

להשאיר תגובה

