אורדע לעניים

בשעת חצות, כמעט בחשאי, חגגו מאות בודדות של אוהדי ר"ג את הזכייה בגביע המדינה * שום דמיון לחגיגות ב-2003 * קבלו את הסרטן המלא (כמעט) שתיעד את המהדורה המחתרתית והמאולתרת של גביע 2013 בכיכר

לצפייה – לחצו על התמונה. צילום: רפי מן

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על אורדע לעניים

  1. רמה של גן ילדים הגיב:

    בושה של עיריה. לא עשו כלום. צבי בר הלך לישון מוקדם. אפילו לנתניה לא הגיע.

  2. אלמוג יולזרי הגיב:

    לא מצליח להירגע
    יששששששששששששש

  3. Oscar הגיב:

    היינו יכולים לנסוע לקרית שמונה
    היו שם במות מוכנות כבר

  4. הייתי על הבמה הגיב:

    כולם לרדת מהבמה….
    אם לא היוזמה של וובי גם את השמחה המצ'וקמקת הזאת לא היינו מקבלים.
    תודה לך וובי

  5. פופאי הנוקמים מהמכתש 2013 !! הגיב:

    וובה בראון מהפועל ר"ג חתם לעונה בעירוני קרית שמונה
    http://www.one.co.il/Article/217219.html

  6. סתם לילה הגיב:

    גם כן חגיגות… קצת שרו "תרימו ת'ידיים" ועוד חצאי שירים… בלגן מאורגן על הבמה, הרמקול לא עבד כל כך… טוב היו בקושי 150 אוהדים. לקרוא לזה חגיגה? מסיבת כיתה יותר מעניינת.

  7. רפי מן הגיב:

    מספר הערות: צר לי שלא צלמתי את תחילת הצגת השחקנים. כך פספסתי את איתי ארקין ואני חייב לו התנצלות.אני גם מתנצל על הרעידות שהיו לי במצלמה. אחרי יום כזה ארוך קשה כבר לייצב את היד, והגוף רוצה כבר לנוח…! הסרט מסתיים לו בדיוק בנקודה שהופסק, ונשאר להציג רק את המאמן אלי כהן. כפי שראיתם, ערן (וובי) מבקש פעם אחר פעם מאוהדים לרדת מהבמה, כך שהם הסתירו לי ולעוד רבים את המתרחש וחבל.הסרט צולם בין השעות 00:30 ל-01:0 בשעה 01:15 בערך הגיעו 15 שוטרי יס"מ וביקשו להפסיק את הרעש והפסטיבל ,כי שכנים התלוננו על רעש… ב-01:30 נשארו בודדים בכיכר. הרוב התחילו להתפזר.
    ב-10 השניות האחרונות של הסרט אפשר לשמוע חברה של אחד השחקנים (י.ז.) שואלת אותי אם צלמתי את הסרט, ואני כדי לא לפגוע בסרט עושה לה סימנים ביד ובראש שאני מצלם…אז הנה הסרט שביקשת…
    מילת סיום. כל הכבוד למארגנים שהכינו טכס ספונטני מהיר ומאולתר ולערן ברנשטיין (וובי) שהינחה במקצועיות רבה. דווקא האירוע המאולתר הזה של האוהדים עולה באיכותו ובנשמתו על כל אירוע מאורגן שהעיריה היתה עושה !!
    כל אחד שהיה וחגג את הזכייה הראשונה ב-2003 באורדע ,והיה גם הפעם, חש תחושת "דז'ה-וו" חזקה מאוד.
    לזכור את 2 ערבי הלילות האלה לתמיד !!

  8. אורדוניקו הגיב:

    רק על זה שהעיריה לא אירגנה אירוע שמח לזכיה בגביע (עד עכשיו…) לאוהדים, אין סיבה לבחור את צבי בר לראש העיר (עוד 5 חודשים) ! כל עיריה אחרת בארץ ובעולם (גם בסוריה אירן ותימן), היתה עושה אירוע שמח לקהל… כמה טיפש אפשר להיות,כמה…

להשאיר תגובה

