הדוור לא יצלצל יותר

שיחה באינטרקום על דואר רשום שהגיע מ"לאן" (כולל סוף עצוב)

האינטרקום צילצל ביום ראשון השבוע: "שלום, דואר רשום, לפתוח".

אני: בשביל מי הדואר?

דוור: שלמה מן.

אני: ממי זה?

דוור: מ"לאן".

אני: לאן?

דוור: כן.

אני: הבנתי.

דוור: אתה יכול לפתוח רגע?

אני: שלמה מן לא בבית.

דוור: לא בבית?

אני: לא.

דוור: אז אתה יכול לקבל בשמו?

אני: לא, שלמה מן לא גר כאן יותר.

דוור: אבל תסלח לי, אני דוור אצלכם 20 שנה ואני חושב שאני מזהה אותך.

אני: כן?

דוור: אתה בטוח שאתה לא שלמה מן?

אני: אמרתי לך, הוא לא גר פה יותר.

דוור: אתה לא רוצה לקבל את הדואר בשביל שלמה מן?

אני: לא.

דוור: למה, אם מותר לי לשאול?

אני: הוא לא מעוניין במכתב הזה.

דוור: זה תביעה או משהו? קנס?

אני: זה מעטפה גדולה מה שיש לך בשבילו?

דוור: לא, זה מכתב רגיל.

אני: ומה יש בפנים אתה יכול לנחש?

דוור: זה כרטיס קשיח, נדמה לי, כרטיס אשראי או אולי מגנט כזה ששמים על המקרר.

אני: הבנתי.

דוור: לא נראה לי שזה דו"ח או קנס.

אני: אוקיי.

דוור: אז תפתח בבקשה.

אני: אבל אמרתי לך שהנמען לא גר כאן יותר.

דוור: בחייך אני מזהה את הקול שלך, קיבלת ממני הרבה דואר רשום.

אני: אמרתי לך שהוא לא גר כאן יותר.

דוור: אז אתה לא רוצה את המכתב הזה?

אני: לא.

דוור: חבל, אני מחזיר אותו לדואר ותצטרך לבוא במיוחד.

אני: תגיד לדואר שהם יכולים לשלוח אותו חזרה למי ששלח.

דוור: הבנתי.

אני: תגיד להם שזהו, מספיק, הוא לא יכול יותר, אין לו כוחות.

דוור: כוחות בשביל מה?

אני: אין לו כוחות לבוא יותר.

דוור: לבוא לאן?

אני: אין לו כוחות לדעת שהמשרדים בווינטר והאימונים בהשיקמה, או להיפך, זה לא בשבילו יותר.

דוור: הבנתי.

אני: תגיד להם שהנמען מילא את חובו השנה וקנה מנוי לכדורגל ושילם לעמותה בכדורסל, אבל זהו, שהוא לא בא יותר.

דוור: למי למסור את ההודעה?

אני: לאורדונים באשר הם.

דוור: לא מכיר.

אני: תגיד להם שהוא אמר שהמכתש גמר אותו ושהוא סחב שנתיים, אבל זהו שהוא הגיע לסוף הדרך.

דוור: אתה מתכוון למכתש במצפה רמון?

אני: כן, המכתש הגדול. חיסלו אותו, ועכשיו נגמר לו.

דוור: הבנתי.

אני: שעם כל זה שיש הנהלה של אורדונים ומאמן פטיש, הוא לא יכול יותר, מספיק.

דוור: טוב, אני צריך ללכת.

אני: תגיד להם שלא יטרחו לצלצל ולשכנע אותו כי זה לא יעזור.

דוור: טוב, אני באמת צריך כבר ללכת, יש לי הרבה עבודה.

אני: ועוד משהו אחרון.

דוור: נו, מהר.

אני: שהבלוג הזה יישאר ואחרי כל משחק תתפרסם התוצאה ומי שרוצה יוכל להגיב על אירועי השבוע.

דוור: בסדר יאללה להתראות.

אני: תגיד להם שזו המצבה שלו באינטרנט על המכתש והקבוצה. אבל זהו, תם ונשלם. שמעת? תגיד להם את זה, ואחרי שהמעטפה תחזור ללאן שהם יעבירו את מה שיש שם לקבוצה ויתנו את זה למי שהם רוצים, לא משנה למי. אתה שומע? פעם הוא היה גוזר את המנוי, אבל עכשיו לא אכפת לו שימסרו למישהו, אבל מה שבטוח שהוא לא יבוא לדואר לקחת את זה. שמעת מה שאמרתי? תענה, אתה שם?

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

43 תגובות על הדוור לא יצלצל יותר

  1. אורדון 30 שנים הגיב:

    חבל על אוהד כמוך.

  2. רוקט הגיב:

    משעשע ברם מופרך. שני נצחונות רצופים ואתה חוזר הביתה בלי אוויר.

  3. אדום עתיק הגיב:

    צלצל דחוף למנכ"ל הרכבת שיחזיר אותך לפסים….

  4. לא יקום ולא יהיה הגיב:

    מחזור ראשון באים לקחת אותך מהבית אפילו על אלונקה אתה תגיע

  5. יהורם איתן הגיב:

    מי שמכיר את שלמה מבין אותו

  6. ווינטר ווינה הגיב:

    עוד אוהד פחות ביציע המתמעט

  7. Oscar הגיב:

    דווקא עכשיו אתה נשבר?
    כשיש הפועל רמת גן (כמעט) טהורה?
    שמעתי על כמה כדורים טובים נגד דכּאון.

  8. רפולי. הגיב:

    לפי כללי הדואר הרשום, כרטיס המנוי ע"ש שלמה מן יוחזר לסניף הדואר הקרוב לביתו, שלמה יקבל לביתו הזמנה לבוא לקחתו. פעמיים התראה. אבל אז הולכת להיות לשלמה בעיה. בתקופת החגים יחזור אליו גל חדש של מחסור וגעגועים לכדורגל , ואולי הקבוצה תפתח את העונה עם 3 נצחונות רצופים, ואז הנ"ל ישנה את דעתו… !

  9. אריה הגיב:

    כל כך מופרך…באמת שלא מצליח להבין.
    אתה אוהד עשרות שנים של המגרש או של הקבוצה ?
    ובעיקר לא ברור, העיתוי המוזר. סחבת 3 שנים בתקופה של בעלים עשירים אך די מנותקים ודווקא עכשיו עם בעלים, הנהלה ומאמן אורדונים בדם, עם שחקני בית ממחלקת הנוער כשחקנים מרכזיים בעונה הבאה (חזום, תומר לוי ולידור כהן) החלטת להתנתק.
    ראינו נגד אסטוריל מופע עידוד ותמיכה אדירה ביציע של כמעט 2,000 איש, יש הרגשה שהמועדון מתעורר לחיים וחוזר לשורשים…
    שיהיה בהצלחה, גם ככה אתה תעביר את המשחקים צמוד לאינטרנט, תעשה ריפרש כל 5 דקות, לא עדיף כבר להגיע למגרש ?
    או לפחות לעשות את זה יותר הדרגתי ? תתייצב רק למשחקי בית, תראה אם באמת זה כבר לא עושה לך כלום.
    בעצם מה אני מטיף ? אולי הכל נעשה משיקולי רייטינג של הבלוג ?

    • ל אריה הגיב:

      שיקולי רייטינג של הבלוג

      לא ידעתי ששלמה מן נהנה מהכנסה הולכת וגדלה עם הרייטינג הפורח…

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        רצונו של אדם כבודו,
        שלמה- חבל שזאת בחירתך. אבל זכותך.

        חבל שהבלוג המפואר והמצבה הזאת תהפוך למקום בו מר פופאי ומר מיקי ר. יכתבו ויזהמו את דפי ההיסטוריה
        כי זה מי שישאר, ורק זה.

        מה שיהיה פה זה כל מיני קישורים הזויים של כבוד הנוקם מהמכתש לאתרים שלא פועלים- לשידורים ישירים
        והשמצות מצוצות של ההוא עם השפם והכובע(גיל קלארק). תכפיל את זה בעשרים שמות בדויים כאשר הקבוצה תפסיד
        ואולי כפול 2 כשהיא תנצח.

        חבל

        • לוסטרל פרוזק רסיטל ויאפקס חשמל הגיב:

          שלמה דיכאון זה דיכאון וגם
          אם היה מכתש זה היה קורה ולא
          היית בא.

  10. יורם פומרנץ הגיב:

    מימיי ה"אינני יכול עוד" של מנחם בגין עליו השלום,
    לא נרשמה הסתלקות כל כך מפוארת, של איש כל כך גדול.
    שלום חבר
    ושנה טובה.
    מבין ללבך,
    יורם פומרנץ

  11. מיקי ר. (ההוא עם השפם והכובע) הגיב:

    שלמה,
    אוהבים אותך.

  12. הולך ופוחת הדור הגיב:

    שלמה מן לא גר כאן יותר?… עצוב

  13. ידיד נפש הגיב:

    פוסט פרידה מתוחכם
    מקוה שעוד נראה אותך ביציע השנה

  14. מבין אותך הגיב:

    מבין אותך כל כך,יש תחושה שהינו כל כך קרובים שנה שעברה שבאמת נגענו בחוויה שונה ,איכותית ,מענגת
    ופתאום מין ליגת קומבינה תחנת מעבר ,עונה ללא מטרה וכל זה ללא בית המקדש.

  15. אדום עתיק הגיב:

    אין מה להבין . אוהד ר"ג ותיק לא מכיר כמעט "…בחוויה שונה ,איכותית ,מענגת…". אורדון מכיר יותר ".ליגת קומבינה תחנת מעבר ,עונה ללא מטרה…". שלוימה הוא אוהד ר"ג ותיק ואני לא רואה שום סיבה , נראית לעין, לצעד החפוז הזה.

  16. אלמוג יולזרי הגיב:

    מי אתה ומה עשית לשלמה מן?

  17. פופאי נקמת המכתש 2013 !!!!! הגיב:

    הפועל באר שבע הפועל תל אביב
    http://castbit.info/ustream/cname1.html

  18. פופאי נקמת המכתש 2013 !!!!! הגיב:

    מכבי פתח תקוה ביתר ירושלים
    http://castbit.info/game/cname222.html

  19. תתביישו הגיב:

    בושה שלא השאירו את מנגה וזמברג והחתימו חלוצים של ליגה א
    אנחנו נבכה על זה הרבה השנה
    במקום לאכול תפוח בדבש אנחנו נואכל מרור בראש השנה

  20. פופאי נקמת המכתש 2013 !!!!! הגיב:
  21. פופאי נקמת המכתש 2013 !!!!! הגיב:

    אוססונה ויאריאל
    http://verxo3.blogspot.com/

  22. דיויד מנגה הגיב:

    אך, מסתבר שמנגה לא היה מספיק טוב הוא לא עלה בקנה אחד עם הפועל ר"ג ישנה וטהורה ,הוא היה
    חדש ומבטיח,אז מיהרנו למכור אותו בכלום כסף(וטוב שאנחנו לא יודעים את היתר)ככה פינינו מקום לשחקן נוער מבטיח,
    ממש מזל שנפתרנו משחקן מצטיין בליגת על.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      טומטום השחקן לא רצה לשחק ברמת גן
      מה לא ברור?
      הוא חצי עונה עשה שביתה איטלקית ולא פגע כלל.
      לא התחשק לו לשחק בליגה השניה- מאוד פשוט.
      הוא נמכר למי שהיה מוכן לשלם וכמה שהיה מוכן לתת.

  23. אוהד פסיכיאטר.טפש כמו כל אוהד אחר כשמדובר בהפועל רמת גן חוץ מפופאי הגיב:

    שלמה מן הוא דרמה קווין ,תמיד היה ,כותב מצוין ,אנרכיסט,
    תמיד לא צפוי , תמיד יש לו טענה ,תמיד נגד הזרם,
    זה שהוא כתב "סוף עצוב" בסוף הפוסט,אומר גם שהוא נרקיסיסט חולני.
    שלמה אתה כותב נפלא אבל "הסוף העצוב "הוא בשבילך לא בשבילי.
    בשבילי אם תעלם מנוף הקבוצה , זה יהיה מקסימום "חבל".
    עצוב אני לא אהיה אפילו שניה.

  24. אורדון שלא הרים לחיים הגיב:

    הרמת כוסית במועדון,כל המי ומי .ראש השנה מגיע ,בקבוק יין נפתח לכל צהלות המועדון.מה חבל שיש אוהדים שרופים שהולכים לכל מרחק.אותם שכחו לא פעם ראשונה.
    אומרים שמטעויות לומדים אך כנראה לא הפנימו די.
    מאכזב

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      איתן, תרגע
      אירוע פנימי של המועדון זה לא מקום שהאוהדים יכולים לבוא
      תחשוב שאם היו מגיעים חמישים ולא שלושה או ארבעה אז את מי היית מכניס? ואז ההוא היה בוכה שלא הוכנס ואחר כן הוכנס
      לא הוזמנת- למה באת??

      • יהורם איתן הגיב:

        קודם כל התגובה למעלה אינו שלי
        ואל תבלבל דעת ,בדיוק כפי שהוזמנו לבית הגמלאי לפגישה כלל אוהדים והנהלה כך אפשרי
        גם בראש השנה וגם בפסח
        יעיד על האכזבה גם ירון בר לב שנשאר איתנו לפני כעונה מעבר לברזלים

  25. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אופס שכחנו
    מבטיח שתוזמנו לחנוכת המגרש הביתי בשקמה

  26. זהב טהור הגיב:

    אפילו בימים של קוריז וארקין ספרו את האורדונים יותר מהיום שיש הנהלנ טהורה

  27. איפה קוריס ואיפה אתם הגיב:

    קוריס להרמת כוסית שנה חדשה הזסמין אורדונים לקומה 2 במכתש
    לא היו נפוחים כמו הטווסים מהיום
    דרזיה האפס מהעיריה יותר חשוב ללקק לו מאוהדים בדם שנוסעים עם הקבוצה לכל הכפרים
    בושה

  28. מיקי ר. הגיב:

    בעקבות שיחת/ות טלפון.
    אני חושב שאירוע כגון הרמת כוסית לשנה החדשה הוא אירוע של המועדון ולא צריך לפתוח אותו לאוהדים.
    אין לזה סוף. תזמין אחד או 20, תמיד יהיו כאלה שלא יהיו מרוצים.
    הרבה יותר חשוב להזמין אנשים שיכולים לעשות באופן ממשי עבור המועדון: ספונסרים וכאלה פוטנציאלים, פיגורות מוניציפליות וכאלה פוטנציאליות, כלל עובדי ומתנדבי המועדון במחלקות השונות, אנשים שהמועדון רוצה ביקרם וכו'. פה ושם אחד, או יותר, מהמוזמנים עשוי להיות גם אוהד אמיתי, שרוף או פחות מכך.

    במקביל, ללא קשר, הקבוצה יכולה לקיים ערב דומה, בניהולה ובארגון המועדון, לכלל האוהדים. הזדמנות נהדרת לכך יכולה להיות אירוע חנוכת המגרש המשופץ/משודרג השקמה. באותה הזדמנות יש לשנות את שם המגרש (באופן רשמי כך שגם בכל המפות וכו' השם ישונה) לשם שיבטא את הקשר של המגרש למועדון הפועל ר"ג גבעתיים.

  29. אדום עתיק הגיב:

    מי שרוצה להשאר בעבר או להמתין לעתיד, יערב לו, אני חי בהווה. המכתש ההוא איננו עוד, את החדש אני לא רואה "…בעתיד הקרוב…". למען האמת הויכוח היפוטטי כי אף אחד במועדון לא באמת סופר אותנו ודעתנו.

  30. לשלמה מן הגיב:

    לצער רבים אתה ממש לא היחיד שהתייאש בצורה כזאת או אחרת מהקבוצה.
    הכוונה לאוהדים שרופים שרופים של המון שנים שנעלמו מהיציע.
    כאלה שגם היו מעורבים לא פעם במועדון עצמו.
    אם להזכיר כמה שמות אז…
    יש כמובן את המנהלים/בעלים בעבר שנעלמו.
    קוריס, אלי ניר/כדורי ויש עוד כמו קובי שוחט.
    איגור שעבד במועדון שנים והיה אוהד שרוף.
    ציפציף שעשה המון במועדון ונעלם לו.
    אריה מנדל.
    ויש עוד ועוד…

    עכשיו, אולי במקום לפרוש מהבלוג תקדיש מעט זמן, כשבא לך ובזמנים שלך, כדי להביא קצת מילים מהאנשים הטובים האלה.

    בברכת שנה טובה לך ולבני ביתך.

להשאיר תגובה

