אורדונים בפיאט 600

כדאי שראשי הקבוצה יתעוררו ויחלו בפעולה שיווקית נרחבת בנושא קהל: קודם כל להציל את מה שנשאר, אחר-כך להחזיר הביתה את אלה שהפסיקו לבוא וכמובן לייצר דור חדש. הנה כמה עובדות ומספרים שיבהירו שוב שמדובר בצעדי חרום

בצילום אפשר לראות בערך חמישית מרוכשי המנויים בעונה שעברה. "מעריב" מפרסם היום נתונים סופיים של רוכשי המנויים והכרטיסים בליגת העל 2010/2011. בהפועל ר"ג היו אלה 136 צדיקים. רק הפועל עכו (17) רשמה נתון נמוך יותר, אבל זו לא חוכמה. עכו משחקת בשתי העונות האחרונות ברדיוס 50 ק"מ מביתה. כשהיא תארח באיצטדיון החדש שלה בליגת העל, היא שווה 300 מנויים לפחות. מכבי פ"ת הביאה פי 4 מר"ג, אשקלון פי 5, אשדוד פי 7, הפועל פ"ת והפועל חיפה פי 8, בני יהודה פי 9, קרית שמונה פי 16 (בזכות מחירים ברצפה).

מבחינת מיעוט קהל, הפועל ר"ג היא מכבי פ"ת האמיתית, או אם תרצו בית"ר ת"א מהעבר היותר רחוק, עם כל הבדיחות הידועות על למלא אוטוביאנקי למשחק חוץ. הסיבות והגורמים להתדלדלות הקהל של ר"ג נטחנו כאן לעייפה, ובכל זאת כשהנתונים נחשפים הם מכים שוב במלוא עליבותם. כל זאת על רקע העבר הלא רחוק של מכתש גועש מאלפים. קבוצה בליגת העל שלא מייצרת אפילו חצי מיליון שקל בשנה ממכירת מנויים וכרטיסים, היא קבוצה חצי מתה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

46 תגובות על אורדונים בפיאט 600

  1. ארקין תתעורר הגיב:

    לניר ארקין
    לא הכול זה בניית קבוצה והחתמת שחקנים. הבית בוער ואתה במקום להשפריץ בזרנוק ולכבות האש שופך כוסות מים. אם לא תציל את האוהדים בסוף הקבוצה תשחק מול 50 איש
    תתעורר ,אנשים לא רוצים ללכת לוינטר.בשביל שילכו לוינטר אתה צריך לגרום להם לבוא
    תודה

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      את המכתש עזבתם,ליגה ירדתם,איזה אוהדים נשארו,לו היה אוהדים לקבוצה היו נלחמים על הבית על המכתש ,אבל מה לעשות התקפלתם,חבל,ארקין לא יפנה לאלוביץ,וקבוצה תרד עוד ליגה ,ותמחק ,קבוצה ללא בית אין זכות קיום,תפנימו

  2. חכם גדול הגיב:

    מה אתה רוצה מארקין? תגיד בקול רם! שיוציא 150 מיליון שקל מהכיס של אבא שלו ויקנה את המכתש מאלוביץ'. זה לא יקרה בגלל פרדוקס פשוט – אם ארקין היה מטומטם להוציא כזה סכום על המגרש, הוא לא היה עושה את הונו מלכתחילה. מכיוון שהוא לא מטומטם בכלל, הוא גם לא יעשה מעשה אווילי שכזה. הבנת?
    ארקין עושה כמיטב יכולתו ואף מעבר לכך. מי שהיה שואל אותו לפני שנתיים, הוא בחיים לא היה מסכים לקנות את הקבוצה בכלל. קוריס היה צריך לשכנע אותו שבוע שידבר עם האוהדים בטקס העליה במכתש. איש צנוע שעומד מאחורי הקלעים. זכותו המלאה.
    עם הרפש והגועל נפש בכדורגל הישראלי, איזה סיבה יש לאדם נורמטיבי ומוכשר להכנס לאיכס הזה? בשביל 500 אוהדים שהפועל ר"ג חשובה להם???

  3. פופאי הצלת המכתש 2011 !!! הגיב:

    שראשי הקבוצה יחשבו איך מחזירים את המכתש
    ואז יחזרו כל האוהדים
    אין הפועל רמת גן ללא המכתש !!!!!!

  4. חכם גדול הגיב:

    פופאי, יא אינווליד ניאנדרטל פסיכופט שכמוך. השנה לא היית במשחקים כי לא רצית לקנות כרטיס יא חתיכת קמצן אפס. לא קיבלת מנוי חינם אז הברזת מכל המשחקים. אתה האחרון בעולם שיכול להגיד למישהו להוציא שקל מהכיס. על אחת כמה וכמה 150 מיליון

  5. חכם גדול הגיב:

    נ.ב. לפופאי –
    א. אני לא שמאלני
    ב. לא נשוי לערביה
    ג. אמא שלי היתה מקיאה עליך אם היית מתקרב למרחק 10 מטר ממנה
    ד. לאור האמור לעיל, תחסוך את הקללות הקבועות (אני פתוח להצעות חדשות)

  6. אורדון לא מופתע הגיב:

    דשנו בנושא הזה כמה וכמה פעמים.
    איך זה קרה? איך נרדמנו בשמירה?
    כולנו מכים על חטא.
    העולם השתנה הארץ השתנתה גבעתיים השתנתה והפועל רמת גן השתנתה. מעבר לכל, אנחנו השתננו. אוהדים שרופים כמו לוטו שפנצר צייה ומאיר כהן כבר לא מגיעים ליציע.
    זו המציאות. ימי התום חלפו להם.
    נשארו כמה מאות חולי נוסטלגיה שמוצאים את עצמם מדברים על צביקה היימן על הקוים אבי בנימין בשער וקפלן ראש העיר. זו בהחלט היתה תקופה נעימה. לצערנו, הרבה אוהדים/עסקנים של הקבוצה עשו לביתם על חשבון הקבוצה והמכתש וכך אנחנו נראים עכשיו. מה עושים עכשיו? אין לי תשובה.
    אישית אני פועל נגד הריסת המכתש בצנורות המקובלים. מה יילד יום? אין לדעת.

    בשנה שעברה הקבוצה מכרה פחות או יותר אותו מספר מנויים. במשחק ההשרדות, הגיעו 2000 אורדונים. מסקנה זה אפשרי. זה לא ייעשה ביום אחד. הקבוצה איבדה שני דורות של אוהדים. מי שנמצא בבלומפילד שישאר שם. שיווק שיווק ועוד שיווק זה ייקח זמן וסבלנות. להאמין בדרך ולהציב מטרות ביניים.
    גם אני רוצה לראות פנים חדשות ביציע.
    ארקין מכתש – הלוואי שארקין יעשה את זה. זו משאת נפשם של כל האוהדים, אבל איזו סיבה יש לו להוציא כל כך הרבה כסף? להוציא עשרות מילוני שקלים על מגרש שצריך להשקיע בו עוד מיליוני שקלים. קל לדבר על כסף של אחרים.

    לשלמה- כן עברנו את מחסום ה חצי מיליון שקלים ממכירת מנויים וכרטיסים …

    וכן, נשארו 500 אוהדים שיגיעו כל משחק מתוכם טמבלים שקונים מנוי (כמוני) והיתר פונקציונרים שלא קנו כרטיס למשחק בית ב40 שנה האחרונות. עצוב! מצד שני ללא ההזמנות נראה אולי 200 איש ביציע.

  7. הצלחה העונה תחזיר את האוהדים הגיב:

    גם אם זה בוינטר! רק הצלחות מביאות קהל,ואם העונה נצליח ונשחק כדורגל ביחד עם הניהול המוצלח והשקט של ארקין גם האוהדים יחזרו, שום פעולות שיווק לא מחזירות אוהדים,אוהדים מחפשים מוצר מצליח לפני שלטי חוצות או שאר השטויות!!!

  8. דרך אגב הגיב:

    לא ראיתי בעונה שהיה מנהל שיווק במועדון ששיחקנו עוד במכתש 3000-4000 אורדונים…אפילו לא 2000…וזה עוד במכתש ושעוד הקבוצה היתה בעליית ליגות,אין בכל אוניברסיטה מלמדים א-ב בשיווק זה להביא מוצר איכותי ולגרום לציבור להאמין בו, כך גם ר״ג וזה יקח שנה שנתיים אבל זה יקרה!

  9. אחד מ 136 הגיב:

    ללמוד מק"ש את נושא המנויים.
    למבוגר- 250 ש
    לילד/נוער/נשים-20 ש
    שירצקי יודע שהוא לא יתעשר מהמנויים אבל כן יהיו לו הצלחות אם הקבוצה שלו תשחק כל משחק בית מול 2000-3000 אוהדים מקומיים.
    ואז, הכסף יבוא מהצלחות בליגה או מהגעה לאירופה.
    צריך שאנשים יגיעו ויתרגלו למגרש, לאוירה, להצלחות וזה רק ע"י מנויים מוזלים מאד.

  10. ותיק הגיב:

    כל העולם השתנה. הייבורי של ארסנל היה באמצע שכונה כמו המכתש ונהרס וארסנל משחקת באמירויות. ווסטהם כנל הורסים את הפטון פארק בשכונה והם כניראה עוברים לוומבלי למרות שאברם הוריד אותם ליגה. טוטנהם גם עוברת מוויט הארט ליין שיהרס והם בונים במיקום אחר אצטדיון חדש ומפואר. צריך ואני אומר את זה בצער לשכוח מהמכתש ולחשוב על העתיד. פוטנציאל האוהדים שלנו הוא בסביבות 3000 במישחקי בית ואלף במישחקי חוץ. אבל מה שקרה איבדנו 2 דורות של אוהדים בין שנות השיבעים להיום. וכיום ילדים רוצים לראות קבוצות כמו הפועל תל אביב מכבי תל אביב או אפילו בני יהודה ולא מענינת אותם הפועל רמת גן- הכל פונקציה של הצלחה. תוסיפו לזה את ערוצי הטלויזיה שמראה משחקים מכל העולם וזה מה שמסביר את הירידה בכמות האוהדים בכדורגל הישראלי הנחלש ואת הירידה התלולה במישחקי הפועל רמת גן. כמו כן הערים רמת גן וגבעתיים השתנו מבחינת הרכב האוכלוסיה שהיתה כשהיינו אימפריה וזה כבר לדיון אחר.

    • פופאי הצלת המכתש 2011 !!! הגיב:

      אל תשווה את ארסנל ואייבורי להפועל רמת גן והמכתש
      כי אייבורי וארסנל הם מלונדון ויש להם עשרות אלפי אוהדים
      שזה כוח משמעותי בקבוצה
      הפועל רמת גן קבוצה קטנה וללא המכתש והחסדים של משפחת ארקין אין מי שידאג לה
      אם לא משפחת ארקין אתה היום "הפועל המכתש"
      ומשחק במגרש בכפר שלם

      • פופאי הצלת המכתש 2011 !!! הגיב:

        הרי העיריות המסריחות רמת גן וגבעתיים
        רוצים לעשות איחודים מטומטמים
        כי האינטרס שלהם הוא כלכלי שלא יצתרכו לתת לכמה קבוצות כסף
        המושחתים האלה
        אני מקווה שמשפחת ארקין תעשה הכל להחזיר את המכתש מאלוביץ המסריח

  11. חכם גדול הגיב:

    יש הרבה סיבות לירידה בכמות הקהל. חלקן אובייקטיביות ולא קשורות להפועל ר"ג, ורק חלקן הקטן כן.
    1. בשנות ה 70 לא היה מה לעשות במדינה חוץ מללכת לכדורגל או לקולנוע. היום אין מספיק זמן להספיק את הכל.
    2. הכדורגל הישראלי נראה פאתטי ומיסכן מאז שהתחילו לשדר כדורגל מהעולם 24 שעות ביממה בכמה ערוצים.
    3. הגועל נפש שהלך בהנהלות הקבוצה במשך השנים החמיר את הבעיה (מישהו אמר קוריס ויובל?)
    4. אובדן המכתש היה הקש ששבר את גב הגמל. אחריו נשארו רק השרוטים באמת.
    5. אם כבר כדורגל ישראלי, יש אלטרנטיבות ראויות בהרבה מהפועל ר"ג, אבל גם הגדולות ביותר מכרו 7000-9000 מנויים. אנחנו לא שווים אפילו עשירית. כמה מה 9000 של הפועל ת"א לדעתכם מכרו ברמת גן וגבעתיים? בטוח שלא מעט.
    6. במשחק ההיסטורי (2007) מול מכבי חיפה היו הרבה צופים, אבל חלקם הגדול אוהדי חיפה מת"א רבתי. אישית אני מכיר איזה 7-8 שהיו במשחק ולא בשביל לעודד עם האורדונים…
    7. בקיצור המצב לא משהו ולא נראה שהולך להשתנות. ר"ג לא יכולה ולא תהיה שוב אימפריה. אף אחד לא ישים תקציב של 30-40 מיליון שקל על קבוצה ששווה גג 1000-1500 צופים גג. ושלא יספרו סיפרים אחרים!

    • בני ארגס הגיב:

      כל יום אני מחפש איזה ידיעה קטנה בעיתונות או באינטרנט על הפועל רג גבעתיים ואני לא מוצא כלום. יחסי הציבור של הקבוצה שואפים לאפס .כל אוהד שני של הפועל רג הוא אקדמי או גאון בנושא שהוא עוסק בו .לא נימצא איזה איש אוהד ובעל רצון טוב שהקבוצה תעזר בו כדי שיקח את נושא יחסי הציבור .הפירסום והתקשורת חשובים ביחוד כשרוצים לבנות קבוצה חדשה.

      • פופאי הצלת המכתש 2011 !!! הגיב:

        ככה זה שיש לך אלעק אוהדים כמו מליניאק קופמן או דטנר שהתגלה כבלוף אחד גדול
        שים אחד כמוני בתפקיד מליניאק קופמן או דטנר ותראה אותי הופך עולמות למען המכתש
        אבל המסריחים האלה לא רק שלא נוקפים אצבע
        אלה עוד עושים נזק למכתש ולהפועל רמת גן
        עופו לנו מהעיניים חבורה של כלומניקים שמאלנים אפסים בוגדי מדינה ובוגדי המכתש

  12. אורדון לא מופתע הגיב:

    שיווק
    חוסר הסבלנות היא תכונה ישראלית נפוצה. נעניק 1000 כרטיסי נוער בחינם ובשבוע הבא יקנו 200 מנויי נוער- לא !! זה לא יקרה. מדובר בחזון עם יעדים ויעדי ביניים. מדובר בתהליך שלוקח זמן לא יום ולא חודש ולא שנה. לאט לאט בונים מהיסוד. אני בטוח שכל השחקנים הצוות המקצועי והבעלים היו רוצים לראות יציעים מלאים באוהדים שלנו. גם אני. ראיתי את המכתש מלא באוהדים שלנו שבת אחר שבת. אני בטוח שהדור הצעיר רוצה לחוות את זה.
    הצלחה תביא קהל שישלם
    מנויים במחיר של 250 שקלים לא יביאו למכירת מנויים מטורפת… 200 גג!
    הגיע הזמן שכל המקורבים למיניהם יקנו מנוי למרות ששיחקו בקבוצת הילדים ב1971
    אגב, מתי מוציאים מנויים למכירה?

  13. אורדון לא מופתע הגיב:

    חכם גדול
    מסכים איתך בכל הנקודות
    חוץ מנקודה 6… במשחק ההיסטורי נגד מכבי חיפה יום שלישי שכונת בורוכוב נסגרה 2500-3000 אוהדים באדום באקסטזת שיא! אמצע השבוע בשעה 4 בצהריים! מספרית היינו יותר מאוהדי חיפה ! מעשית הגרון שלהם מתורגל יותר. אנחנו הגענו למשחק עם שלושה דורות סבים אבות וילדים/נכדים

  14. יהורם איתן הגיב:

    מה כל כך חשוב אם יש לנו 1000 או 10000 אוהדים,המספר בעיתון או הדיגדוג בראש שאתה נותרת פראיר במיעוט
    שלא עבר לבלומפילד?
    70 האורדונים שלא מחמיצים משחק הם 7000 בשבילי.סבלנות,
    ארקין הפך בית מרקחת לא מוכר למותג נמכר בכל העולם,אני מאמין שבעתיד יחזרו אלינו רבים ,
    משחקי שישי ושני בוינטר ימלאו טריבונה יותר מאשר בעונה שעברה .
    המשחק מול בש בוינטר בעונה הראשונה בעל לאחרונה ,קבע את פוטנציאל כמות האוהדים =1500

  15. פופאי הצלת המכתש 2011 !!! הגיב:
  16. בני ארגס הגיב:

    איפה המאמן והצוות המקצועי איפה ההנהלה שהיתה פוגשת לפני עונה את האוהדים כמו שעשה צמח לפני שנה דיבר עם אוהדים … למה אין מפגש לשיחה והערות לקרוב בין האגודה לקהל!!!

  17. ל-בני ארגס הגיב:

    איפה הזכרון שלך.

    צמח ממש לא פגש אותנו לפני העונה. הוא הגיח באמצע העונה ונעלם כמו שבא.

    איך שזה נגמר עם צמח כנראה עדיף שלא ניפגש.

    המפגש הקרוב יהיה באחד ממשחקי האימון או במשחק הבית הראשון.

  18. ל-מנהל הגיב:

    בנוגע להגשת ההתנגדויות ביום רביעי.

    ראשית שאפו על הרעיון והמיקום. יש לקוות שהורי התלמידים בבי"ס בורוכוב גם מודעים לעניין.

    שנית, האם תהיה אפשרות להדפיס במקום התנגדויות או שתהיינה כאלה מוכנות או שחייבים להגיע עם התנגדות מודפסת?

    באותה נימה, האם אפשר (כלומר חוקי) שההתנגדות מודפסת אבל הפרטים של הכותב ושל העו"ד ימולאו בכתב יד?

    תודה.

    • שלמה מן הגיב:

      צריך להביא מהבית את ההתנגדות שכתבת והעו"ד יחתום עליה. לגבי השאלה האחרונה – התשובה היא כן.

      • ל-מנהל הגיב:

        אם התשובה לשאלה האחרונה היא כן אז (ההגיון דורש) אפשר/רצוי להכין טפסי התנגדות מוכנים ולנסות להחתים אנשים עליהם במקום.
        מ.ש.ל.

  19. אורדון לא מופתע הגיב:

    מסתבר שהמכתב ששלחתי עם חתימת עו"ד הגיע ליעדו.
    היום קיבלתי מכתב רשום להגיע למשרדי העיריה ביום שני ה25 ליולי בשעה 16:30 בו אצטרך להביע את מחאתי.
    אגב, כל הכבוד לתושבי השכונה שמנסים בכוחות הדלים לעשות משהו ולהניע את תושבי השכונה המנומנמת. בפלקט שנתלה על הקיוסק של ליאון ישנה פניה לראש העיר שאומרת במילים פשוטות תציל את המכתש תבחר לא תציל לא תבחר.

    לא זזים מהמכתש

  20. מקור אמין בצנרת הגיב:

    שני חלוצים מחו"ל עומדים לנחות, אחד מאיטליה!!! כך נודע. באים כדי לחתום.
    אולי גם אוהד קדוסי ששוחרר ממבחנים במכבי פ"ת בדרך לאימפריה מוינטר.

  21. קובי הגיב:

    היום בשעה 8 הייתי ברחבת הסופרסל פגשתי שם אדון שהמתין לאחרוני המביאים התנגדויות…
    העורך דין כבר הלך אבל עדין דאגו להחתים ולחתום

    לדברי האדון החביב- נאספו היום מעל 200 התנגדויות (נראה לי המון מקווה שהוא מדייק)- יופי

    היתה החתמה מצוינת ורעיון טוב להביא לשם עו"ד

    תתארגן הפגנה ענקית מטעם תושבי בורכוב

    לא הכל אבוד

  22. אני הגיב:

    מרחיקים את שחקני העבר מהאגודה בצורה שיטתית וזה מרחיק את האוהדים. זו משוואה פשוטה.
    זה מה שקוריס שמוטט את הקבוצה טוטאלית השאיר לניר ארקין כירושה.לא לתת לשחקני עבר, שחקני הותיקים, כל מי שהיה באגודה להתקרב אליה.
    למי כן מותר להתקרב ? לכאלה שבחיים לא הייתה להם זיקה, מיטלמן שמיטלמן,מורן המאירי חברו הטוב של פרדי דוד שזכה למשכורת רעב של 50 אלף נטו בחודש, כן כן תתפסו טוב את השערות. ככה זה שיש את ארקין שנסחט אלגנטית ע"י מקורבים שמסדרים משכורות עתק לחברים טובים. מדינת קומבינה.הקבוצה עולה ליגה כמות האוהדים יורדת בחצי.פארדוקס ממש. ככה זה שמאמן ויו"ר מאיימים על אוהדים.טוב לפחות ששניהם כבר לא פה.לפחות קצת ניקיון ושקט.
    העיקר שקוריס חי ברמת חיים גבוהה, נו טוב, מישהו יודע איך עושים זאת בלי לעבוד ? נו טוב, לא כדאי להמשיך ולכתוב מה שכולם יודעים.

  23. ל-״אני״ 00.13 הגיב:

    מורן המאירי הוא עו״ד בנו של מאמן העבר בר״ג משה המאירי, והוא עו״ד של משפחת ארקין כבר שנים!(הנה לך זיקה קטנה)…לא קשור לקוריס בכלל,וקוריס לידיעתך מגיע מבית שלאביו היה רכוש גדול מאד של נדל״ן(לא יודע מה נעשה איתו אחרי הצרות)אבל אל תכפיש סתם!!!

  24. ועוד משהו ל״אני״ הגיב:

    זה שאתה יודע שפרדי חבר של מאירי, לא אומר שמאירי מועסק ע״י ארקין בגלל פרדי…לפני שאתה פולט שטויות עדיף שתבדוק תשטח! פרדי הגיע לר״ג הרבה אחרי שמאירי התחיל להיות מועסק ע״י משפחת ארקין! וזכותו של ארקין להעסיק אנשים שהוא מכיר כקיטלמן כי הוא מאמין בהם.

  25. לא"ני" ולמגיב של "אני" הגיב:

    ל"אני" ולמגיב לו.
    זכותו של ניר ארקין למנות את מי שהוא רוצה לתפקיד במועדון. הוא זה שמשלם את המשכורת לא "אני" ולא אני. נכון, ישנם אנשים חלקלקי לשון שיודעים לדאוג לאינטרסים שלהם. כנראה שפרדי דוד הוא אחד מהם. בנוסף, אסור לשכוח שמשפחת ארקין אמידה ויהודי המצוי אוהב לספור את הכסף של האחר ובמסגרת הטלפון השבור שעובר בענף, מאמנים שחקנים ובעיקר סוכני שחקנים מנסים לקבל משכורת גבוהה ולגזור עמלת סוכן גבוהה. ברור שעשו על המשפחה סיבובים ואני מאמין שהמשפחה מודעת לזה. בכל אופן, מה שלי חשבו בתור אוהד שהקבוצה תצליח ושהמועדון יחזור לימיו, מבחינתי 3000 איש ביציע כל משחק.
    לגבי שחקני העבר וכו'. ברור שנראה שיש כאן עוול (בתור משקיף מהצד) שחקני העבר שלו בסך הכל ילדים טובים גבעתיים. צנועים שלא מדברים על עצמם ומתלהמים. חבל.
    המאירי? מעניין מה יעשה האילם שיראה את אבא שלו מגיע למשחקים….

    ההנהלה הקודמת.
    דיי לראות מה שקרה בהפועל פ"ת להבין שהרבה קבוצות מנוהלות כמו מכולת (גם זה לא) . כן הבעלים יכולים להגיד השכם וערב שהם מפרנסים 50 משפחות אבל בסוף היום הגרעון חוגג. קל להעביר ביקורת מהצד אבל אי אפשר שלא להעביר ביקורת.
    קוריס? לא מכיר את העניינים הפיננסים של משפחתו ואני מאחל לו כל טוב. אבל לא הבנתי מה מקור הפרנסה שלו מאז שקנה את הקבוצה. האמת זה לא ענייני. אבל לנסות להגן עליו בצורה של המגיב לאני… מריח לא טוב.

  26. בני ארגס הגיב:

    לפי התמונות והסירטונים של החלוץ הארגנטינאי החדשעדיף שיחזור לארגנטינה לפני תחילת העונה יש לנו כמוהו בארץ ארבע בלירה.

  27. ותיק הגיב:

    כן כן חלוץ מאיטליה טוטי דחה בנימוס וטוני אמר שישקול את ההצעה. אלינו יגיעו איטלקים ברמה של ביבישקוב או סטפונקה. הייתי חושב ברצינות להביא את וומבך מניבחרת הנשים של ארצות הברית כי מאז שאול חייק לא היו לנו נוגחים כאלו..

  28. ל-10.01 הגיב:

    זה שמישהו הגן על קוריס לא הופך אותו להיות בצד שלו ,האמת נפלטים כאן הרבה שטויות משמועות זדוניות וישר אנשים כותבים אותם כאן,אני לא מעריץ של קוריס אבל לזרוק כל מיני שמועות ללא עובדות זה יותר מידי גם בשבילי בתור קורא,כמו למשל הכותב על עו״ד מאירי שהגיע דרך פרדי…

  29. בני ארגס הגיב:

    נכון שצמח לא נפגש עם האוהדים לפני תחילת העונה אבל לאחר שקיבל את התפקיד נפנשנו בקפה ברח הרצל בבית ההסתדרות.בענין הזיכרון שלי אני לא מאמין שיש מישהו שזוכר כמוני משחקים ואימונים של הקבוצהעוד מלפני יותר מחמישים שנה .אז בבקשה…

  30. בני ארגס הגיב:

    שנה טובה

  31. בני ארגס הגיב:

    שנה טובה!בענין הזיכרון שלי מי זוכר ששיחקו במכתש כדוריד 11 נגד 11 אז נכון שצמח לא נפגש איתנו לפני תחילת העונה הוא עשה את זה מיד שקיבל את הקבוצה מדורה בקפה ברח הרצל .

  32. פופאי הצלת המכתש 2011 !!! הגיב:

    הפועל ר"ג החתימה את החלוץ אדריאן פרננדז
    http://www.one.co.il/Article/183179.html

כתיבת תגובה