רן קוניק

הוא חתום על תקופת הזוהר של הפועל ר"ג בטנ"ש * נמצא במכתש מגיל עשר * עכשיו הוא מתמודד על מקום במועצת העיר * אם יקבל כוח, הוא מבטיח שגבעתיים תהיה עיר הספורט מספר 1 * מה המסר שלו לאוהדים ומה הוא חושב על פומרנץ

השנה יותר מתמיד יש לאוהדי הפועל ר"ג עניין מיוחד בבחירות לראשות עיריית גבעתיים. הכל בגלל הציפיות שיש מבכירי העירייה לפעול להצלת המכתש ע"י שינוי התב"ע על השטח. לפני מספר חודשים החל סגן ראש העירייה ואוהד הקבוצה, יורם פומרנץ, לפעול בנושא והוא זוכה בעקבות כך לאהדה רבה מצד האוהדים. אבל לשטח נכנס בינתיים שחקן חדש – גם הוא מוכר ומזוהה מאוד עם הפועל ר"ג, אחד שלא רק מעודד מהיציע אלא גם הביא הרבה כבוד לאגודה.

רן קוניק היה שחקן טניס שולחן מצטיין בהפועל ר"ג. הוא חתום על עשר אליפויות ושמונה גביעים בתקופה בה המועדון היה אימפריה בענף. קוניק, תושב גבעתיים מגיל אפס, למד ביסודי בביה"ס גורדון, מחזור אחד מעל ירון קוריס. איתם גדל גם שחקן העבר עינב חזנוולד. השלושה היו חברים טובים, ששיחקו ביחד כדורגל בשכונה. קוניק מגלה שקוריס החל בעצם כאוהד שרוף של מכבי נתניה, אבל בהמשך עבר לקבוצה מהמכתש בגלל הקריירה של עינב. עכשיו, בגיל 40, כשמאחוריו 12 שנה בתפקיד מנהל מחלקת הספורט בעיריית גבעתיים, החליט קוניק להתמודד על מקום במועצת העיר – למען החינוך, התרבות והספורט. מי שמכיר אותו יודע שמדובר בבחור עם ערכים, לוחם צדק שניהל מערכה ארוכה ושיטתית נגד השחיתות באיגוד הטנ"ש והצליח לנקות את הענף. כיום הוא משמש יו"ר איגוד הטנ"ש בהתנדבות מזה שנתיים.

שיחקת כדורגל בשכונה, אבל הגעת בסוף לטניס שולחן. איך?

 שיחקתי כדורגל עד גיל 13-12 בהפועל גבעתיים, אבל הגעתי לטניס שולחן כי ראו אותי אנשים משחק בכפר המכביה והזמינו אותי. התחלתי לשחק באולם של המועדון ליד גן הקופים. את הדרך לאולם הייתי עושה שנים ברגל מהבית דרך המכתש, נכנס לאימונים של הבוגרים ורואה אותם משחקים. את רפי פלד, אבי כהן, רוני לוי וכל החבר'ה האלה.

מה אתה יכול לספר לאוהדים הצעירים שלא זוכרים אותך כשחקן טנ"ש מצטיין?

 יוסי בוגן ואני שותפים לכל האליפויות של הפועל ר"ג, והיו איתנו במשך השנים עוד שחקנים כמו גיל ברכה. גם דרור פולק היה פה שנה אחת.

פולק היה היריב הכי גדול שלכם, הוא שיחק בקרית מלאכי.

נכון, היה פולק, היה עדי רוזנבאום, מנחם שטיין, היו הרבה שחקנים טובים. בשיא שלנו בשנות התשעים זכינו בשבעה דאבלים רצופים. יש לנו גם אליפויות בשנות השמונים, בעצם משנת 1983 ועד סוף שנות התשעים זו היתה תקופת הזוהר של הפועל ר"ג בטניס שולחן. אני עזבתי ב-1996, אז החלה ההידרדרות שם והקמתי את עירוני גבעתיים מכלום. כיום הקבוצה היא אלופת הארץ ומחזיקת הגביע, דאבליסטית שנתיים ברציפות גם בבוגרים וגם בנוער.

אבל אתה מזוהה עם תקופת האימפריה של הפועל ר"ג בטנ"ש.

כן, היה אז הרבה עניין סביב הענף. היו גם הרבה כתבות בעיתונים ואז כל האוהדים השרופים מהכופר, כולל יובל, היו באים למשחקים. יובל היה צופה קבוע במשחקים, היינו חברים טובים ויש לי אפילו קטעי עיתונות שכתב יאיר גיסר ז"ל (עיתונאי ידיעות אחרונות שסיקר את הפועל ר"ג ואת ענף הטנ"ש) על כל מיני קוריוזים, כמו התערבויות שעשיתי עם יובל. נתתי לו פעם פור 0:20 עד 21. גם בגלל זה דיברו אז על טניס שולחן הרבה יותר מאשר היום. למשחקים באולם ליד גן הקופים היו באים עשרות אוהדים, כל המשוגעים של הכופר – ציפציף ופיקל ויובל ויחזקאל, וצ'וצ'ו וצ'יקו, היו מגיעים באופן קבוע. היתה תקופה מאוד נחמדה והטניס שולחן בר"ג היה מדובר.

האורדונים היו מקללים במשחקים?

פחות מאשר בכדורגל, אבל היתה אווירה מאוד חמה. אולם קטן עם 40-30 משוגעים, שלא בדיוק יושבים בשקט. זו היתה אווירה מאוד מיוחדת. אז החיבור שלי להפועל ר"ג הוא מגיל אפס. 17 שנה שיחקתי בהפועל ר"ג. מכירים אותי כולם, אני חבר של כולם. אין ילד בעיר הזאת, אין ספורטאי בעיר הזאת, שלא מכיר אותי, שלא עזרתי לו, שלא אוהב אותי, ואני אומר לך את זה באחריות מלאה. הרבה מהם יבחרו בי.

איזה שחקן היית?

חוץ מיוסי בוגן אין עוד שחקן בארץ שיש לו את כמות התארים הקבוצתיים שלי יש. הייתי שחקן שנחשב למאוד אינטליגנט, מאוד קר רוח, לא היו לי נתונים פיזיים יותר מדי טובים. זו היתה הבעיה שלי. לא הייתי מספיק זריז וגמיש, תכונות שמחייבות שחקן טניס שולחן. אבל הייתי מאוד חכם, מאוד טקטיקן, הייתי מתעלה במשחקים החשובים. הייתי שחקן בית, שחקן נשמה. אותנו באולם שלנו במעלה הצופים אף אחד לא היה יכול לנצח. והיו שנים, אולי אתה לא זוכר, שהיריבות שלנו הביאו שחקנים מסין והיה גם אחד רוסי, בוריס רוזנברג, שהיה ממש בשתי דרגות מעל כולם. וכולם באו אלינו לאולם הביתי וקיבלו בראש. האולם שלנו היה כמו במכתש בימים הטובים, הוא היה מבצר. כל המבנה שם נראה כמו טירה על ההר שם.

אז השחקנים האורחים היו מאבדים נקודות כבר בעלייה לכיוון גן הקופים.

אתה צוחק, אבל זה היה ממש ככה. תשמע, קשה לשחק בתנאים כאלה טניס שולחן. זה אנשים שלא רגילים לשחק עם קהל מסביב, עם רעש. ואנחנו גם היינו מתעלים באולם שלנו. אני ויוסי היינו מגיעים מוכנים, הרבה גם בזכות המאמן שלנו שכבר לא בין החיים, אהרון גולדנברג, שהיה איש שנוי במחלוקת, אבל את האהבה לאגודה אי אפשר לקחת ממנו. הוא גם היה אוהד שרוף של הכדורגל, היינו יושבים ביחד במשחקים.

כמה שנים אתה במכתש?

כבר שלושים שנה, מגיל עשר. אין שנה שאני לא בא למשחקים. לפעמים היו שנים שהייתי בא פחות, אבל תמיד מגיע. אגב, בתפקידי כמנהל מחלקת הספורט היה לי עובד, שהיום הוא כבר בפנסיה, שקוראים לו גדי יניאק. וגדי, הבלם המיתולוגי של שנת 64, הוא גם האבא השני שלי. עד היום נשאר צנוע. הוא היה מנהל אולם הספורט הגדול של גבעתיים והיה עובד שלי 12 שנה, וכל פעם שדיברתי איתו כאילו שאני מנהל שלו, למרות שלא הייתי צריך להעיר לו, כי הוא היה עובד מצוין, אבל תמיד הרגשתי יראת כבוד כשאני מדבר איתו. הוא היה אגדה גם בשבילי למרות שלא ראיתי אותו משחק.

איך הסתיימה הקריירה שלך כשחקן?

פרשתי מהנבחרת בגיל 28 כי שברתי את פרק כף היד במשחק כדורגל בשכונה, ואז נכנסתי גם לעירייה. שיחקתי עוד שלוש שנים בהפועל ראשל"צ, ככה בשביל להשאיר אותם בליגה וזהו, ואז התמקדתי בעיקר בלאמן. פתחתי פה מועדון, אימנתי ילדים, זכיתי להישגים מדהימים, גידלתי מעל 15 ילדים שזכו בתארי אליפות ישראל. לא היו הישגים כאלה לאף מאמן בשנים האחרונות. אבל על הענף השתלטו אנשים נוכלים, שהתחילו להרוס אותו ובלית ברירה ומאחר שיש לי אופי של מנהיג, דאגתי לעתיד הענף והתחלתי לסחוב אחריי את שאר המאמנים ומנהלי האגודות, ונלחמנו בהם מלחמה שאני מאוד גאה. זו מלחמה שלקחה שבע שנים, אבל זו היתה אחת המלחמות במיוחד בתחום הספורט, הכי קשות, הכי ארוכות וגם הכי מוצלחות כנגד שחיתות. הובלתי מהלך שבסיומו איגוד טניס השולחן הקודם פורק ע"י בית משפט. זה איגוד הספורט היחיד בתולדות המדינה שבית משפט פירק אותו. כיום שאר האיגודים הבעייתים, כמו הג'ודו והשחייה, מתחילים לעבור את אותו תהליך בזכותי, בזכותנו.

אז מה קרה שהחלטת לרוץ למועצת העיר?

ראיתי שתחומים שחשובים לי – החינוך, התרבות, הנוער, הספורט, מוזנחים בגבעתיים. חשבתי לתומי שאחרי שראובן בן-שחר ייכנס לתפקיד במקום אפי שטנצלר, הדברים האלה ישתנו לטובה, אבל לצערי ראיתי שזה לא קורה, במיוחד בכל מה שקשור לכדורגל ואני לא מדבר כרגע על המכתש, אלא יותר לכיוונים של ילדים ומחלקת הנוער. ואז אמרתי שאני לא ממשיך במצב הזה. יצאתי לחופשה ללא תשלום. מיציתי את עצמי בתפקיד, אני לא רואה שדברים זזים. קיבלתי הרבה פניות מהרבה אנשים לעשות את הצעד הזה. אנשים ידעו שיש לי כוח בעיר ושיש רבים שיתמכו בי והחלטתי לרוץ.

ממה אתה מתפרנס כרגע?

אני לא מתפרנס כרגע.

יש לך כסף להריץ את עצמך?

אין לי את הכספים שיש למועמדים האחרים. לא רואים את הפרצוף שלי על השלטים הענקיים, כמו שאתה רואה את יורם פומרנץ וכמו שתראה בקרוב את ראובן ואת האחרים. אין לי את הכסף הזה. אני משקיע את המעט כסף שיש לי ואת האנרגיות בקשר ישיר עם האנשים, בפליירים, בדיוור ישיר באינטרנט ובעבודת שטח ברגליים שלי.

יש לך סיכוי להכניס את עצמך למועצה, או אפילו עם עוד אחד או שניים?

אני נכנס למועצה ואני אומר לך שאני אכנס עם שניים-שלושה מנדטים. זו הציפייה שלי. בשביל זה אני צריך 2,000 ו-3,000 בוחרים ואני מאמין שיהיה לי אותם. יש לי כמה מאות אנשים בעיר הזו שאוהבים אותי ועוזרים לי, ואם כל אחד מהם יביא מספר אנשים לקלפי אז יהיה טוב. אם אכנס עם כמה מנדטים, יש סיכוי שאהיה סגן ראש עיר. אם זה לא יקרה, אני אהיה חבר מועצה, אעשה את שירותי לעיר, ואתפרנס מדברים אחרים.

מה בכלל הכוח של אוהדי הפועל ר"ג להשפיע בבחירות האלה? בכמה אתה מעריך אותם?

בוא נעשה הפרדה. יש את כל מחלקת הנוער והילדים בהפועל ר"ג, את ההורים שלהם. אמנם לא כולם גרים בגבעתיים, אבל הם הרבה. בקרב האוכלוסיה הזו אני מאוד מוכר ומאוד חזק וזה אנשים שיצביעו לי בטוח. יש את אוהדי הפועל ר"ג, שאני לא יכול להגיד לך בדיוק כמה מהם תושבי גבעתיים, אבל רבים מהם מכירים אותי. מאחר שאין לי חשיפה תקשורתית מספיק טובה כי אין לי את הקשרים ואין לי את הכסף לעשות מודעות גדולות כמו שאחרים עושים, אז יכול להיות שיש תחושה שאני לא מספיק חזק בקרב האוהדים. להערכתי מדובר על 300-200 אוהדים שהם בעלי זכות בחירה, וזה כוח, אין ספק, אני רוצה את הקולות שלהם.

למה שיבחרו בך?

אני יכול להגיד לך שכל אוהד שפוי, כל איש ספורט שפוי בעיר הזו, שבאמת רוצה שיהיה פה ספורט ושהפועל ר"ג תתקיים ותתקדם, צריך להיות מאוד לא חכם בשביל להצביע למישהו אחר ולא לי. כי כשרץ איש ספורט כמוני, שהוא גם מנהל מחלקת הספורט בעירייה, שכל חייו וכל מהותו זה הספורט והפועל ר"ג, אז מישהו יותר ממני יכול לדאוג להפועל ר"ג? מישהו יותר ממני מבין את הספורט?

אני כמובן אשלוף מולך את פומרנץ, שאמנם לא היה ספורטאי, אבל גם הוא גדל במכתש והוא מריץ את מה שנראה כתקווה האחרונה להצלת המכתש.

ואיפה הוא היה עד התקווה האחרונה? מה הוא עשה עד התקווה האחרונה בשביל הפועל ר"ג? הרי הוא היה בתפקיד שיכול היה להחליט ולהשפיע. אני לא. איפה הם היו כל הפוליטיקאים האלה עד עכשיו? למה הוא לא מנע את זה?

התב"ע של המכתש שונתה הרבה לפני שהוא היה בעניינים.

אז למה הוא נזכר בדיוק לפני חודש?

לא לפני חודש. זה כבר ארבעה או חמישה חודשים שהוא פועל לכנס את ועדת בניין עיר.

כל עוד הוא היה בקואליציה עם ראובן והיה הסגן שלו וקיבל 30 אלף שקל בחודש, הוא לא רצה לריב איתו ולכן הוא לא העלה את ההצעה הזו. אני אומר לך יותר מזה: אם ראובן היה לוקח אותו כמספר שתיים שלו, כמו שיורם מאוד רצה, אז הוא לא היה פועל בנושא. אבל עכשיו הוא נמצא במצב שהוא נגד ראובן וחייב לייצר כוח, אז הוא פתאום נזכר בשינוי התב"ע. למה הוא לא עשה את זה לפני שנה וחצי? הרי אתה מסכים איתי שכל יום שעובר בבית משפט זה קריטי. ומה יורם עשה לטובת מחלקת הנוער? למה במגרש משמר הירדן, כמו שאני התחייבתי במכתב שהוצאתי לכל ההורים, לעשות שם שדרוג של דשא סינתטי ותאורה וגדרות, כדי שהילדים יוכלו לשחק בגבעתיים ולא לנסוע למתקן בפארק הלאומי. למה יורם לא עשה את זה? אני הייתי בישיבה אצל ראובן לפני שנה וחצי, שגם יורם היה שם, ודרשתי לעשות דשא סינתטי וגדרות ותאורה, וראובן לא הסכים. אז אני עובד עירייה, אני לא יכול לקבוע מה יהיה. אני פקיד שעובד לפי מדיניות. אבל למה יורם לא דפק על השולחן? למה הוא לא התפטר? למה לא דאג למחלקת נוער וילדים? אין לי בעיה שאוהדים של הפועל ר"ג יצביעו לפומרנץ לראשות העיר, אם הם כל כך רוצים, אבל למועצה מי שלא מצביע לרשימה שבה עומד איש ספורט כמוני ואיש הפועל ר"ג אמיתי, לא פוליטיקאי שמופיע לפני בחירות, אז סלח לי, הוא דפוק.

מה המסר שאתה מביא לתושבי העיר אוהדי הפועל ר"ג?

אני אומר לאוהדים של הפועל ר"ג ולכל משפחות הספורט – אם אני אהיה חזק במועצת העיר, עם שניים שלושה מנדטים, ואגיע לעמדה של סגן ראש עיר שתחום הספורט יהיה תחת אחריותי, אני אומר לך שגבעתיים תהפוך תוך חמש שנים לעיר הספורט מספר אחת בארץ. בכל מה שקשור להפועל ר"ג, ברור לכולם שאני אלחם כמו שנלחמתי בדברים אחרים והוכחתי את זה. למרות שאני נראה בחור נחמד ועדין, אני יודע להילחם, ואני גם יודע להילחם בחוכמה, גם את זה צריך לדעת. ולכן אני אומר לאוהדי הפועל ר"ג, יש לכם פה שחקן עבר של המועדון ששיחק 17 שנה עם הסמל של הפועל ר"ג על החולצה, בן אדם ש-30 שנה בא למכתש, כולם מכירים אותו, כל הנוער והילדים אוהבים אותו, 80 אחוז משחקני העבר חברים אישיים שלי, כולל טופלה וברשצקי ועינב וגילרוביץ'. אין מישהו כמוני שישמור על המכתש ככל יכולתו, ככל שהחוק מאפשר. תראה, אני לא בדקתי את הנושא הזה של שינוי התב"ע, זה נשמע כמו רעיון טוב למרות שזה מאוד קשה לביצוע, אבל אני אעשה כל מה שצריך לשמור על המכתש, ובטח ובטח לדאוג – ואת זה לא עשו אחרים – למגרש נורמלי לילדים של המחלקה, שזה לא פחות חשוב.

אבל הקטע של המכתש זה הדבר הכי מהותי כרגע. דיברתי איתך לפני שבוע במכתש ואמרת לי שאתה רואה את המגרש כנושא אבוד.

מה שאני אמרתי זה שאני לא רוצה לצאת בהצהרות גימיקיות לפני שאני בודק את הנושא משפטית. כי על פניו ממה שאני יודע, זה נראה לי מצב מאוד בעייתי מבחינה משפטית. ככה אני שומע מאחרים. אני לא נמצא בהנהלת העיר ולא מכיר את כל העובדות, כמו שהם יודעים שם למעלה עם כל המסמכים והיועצת המשפטית של העירייה. אני רק יכול להגיד לך שברגע שאהיה בתפקיד בכיר בעירייה, אני אקח את עורכי הדין הכי טובים ואת המומחים הכי טובים ואת המהנדסים הכי טובים ואת הלוביסטים הכי טובים, ואני אעשה מלחמה על המכתש כמו שנלחמתי נגד איגוד הטניס שולחן. אני לא אוותר עד השנייה האחרונה כדי להציל את המכתש. אעשה את המלחמה הכי גדולה שאני יכול לעשות. אני לא אומר את זה עכשיו כדי להיבחר, אלא כי זה אני. כי אני במכתש שלושים שנה, אני אוהב את המכתש, אני גדלתי במכתש ונראה לי קטסטרופה אם המכתש יילך ויהיו שם מגדלים. אני נגד מגדלים בכלל. אני רוצה להחזיר את גבעתיים לעיר של שלוש קומות, לא שש. ויש מספיק קבלנים שמכרכרים סביבי ומציעים עזרה. אני לא רוצה מהם כלום ולא רוצה להיות חייב להם. כי ברור מה האינטרס שלהם ואני נגד בנייה לגובה.

איך היחסים שלך עם פומרנץ?

היחסים שלנו טובים מאוד. היו גם דיבורים שנרוץ ביחד. הוא רצה שאהיה מספר שתיים שלו בהתחלה, ואני לא הסכמתי. אני כמובן הצעתי לו להיות כמספר שתיים שלי, מה שהוא פסל מיד מכיוון שהוא סגן ראש עיר. אם הסיכוי שלו להיבחר לראש העיר היה אמיתי, אולי הייתי מצטרף. אבל מאחר שהערכתי את הסיכויים שלו כקטנים מול ראובן, וצריך לקרות משהו דראסטי כדי שהוא ייבחר, אז לא היה חכם מבחינתי להיות מספר שתיים שלו. אגב, היו גם דיבורים מאוד חמים שאהיה מספר שתיים של ראובן. ברגע שהאנשים האלה ראו את הכוח שלי בעיר ואיך החתמתי כ-3,000 תומכים, שניהם רצו אותי, אבל בסופו של דבר החלטתי לרוץ לבד. אני חושב שיורם עשה טעות בזה שלקח את ציפי אובזילר והלך על הנישה של הספורט. אובזילר, עם כל הכבוד, איננה דמות ציבורית שיכולה לסחוף אחריה אנשים. היא רצה גם לפני חמש שנים, אנשים לא זוכרים, כמספר 3 של סמוכה. היא לא חדשה בבחירות שלנו. אבל מה היא עשתה בחמש השנים האלה? היא עשתה משהו? מישהו ראה אותה במכתש? היא היתה פעם אחת במכתש בחמש שנים האלה? היא הוציאה מכתב אחד לטובת הספורט או לטובת הפועל ר"ג? לפני חמש שנים היא ניסתה את מזלה, נכשלה, ופתאום היא מופיעה כאיזה משהו חדש. אני במקום יורם הייתי לוקח סלבריטאי מתחום התרבות או המוסיקה, כי הוא נכנס לנישה שאני מאוד מאוד חזק בה. אני מוכר ומוערך בקרב כל אוכלוסיית הספורט בעיר. אנחנו אמנם נהיה חכמים ב-11 בנובמבר ונדע מי צודק, אבל הוא נכנס לנישה קצת בעייתית.

איך אתה מתרשם מהפועל ר"ג השנה?

הדעה שלי חצויה. קודם כל אני מאוד נהנה מהקבוצה. אני בטוח שהיא תעלה ליגה והיא חייבת לעלות. מצד שני, קצת מפריע לי שאין מספיק שחקני נוער שמשולבים בקבוצה הבוגרת. אמרתי את זה גם לקוריס וגם ליובל, שחבל לי ששחקנים כמו רז אבידן וכאלה, לא נשארים במערכת ולא מקבלים את הזמן שלהם להתפתח כי הם היו יכולים להיות שחקנים טובים. אני מכיר את החבר'ה האלה מגיל צעיר, וכאחד שגדל באגודה שגידלה שחקני בית וכאחד שגם מגדל בעצמי שחקנים בגבעתיים זה קצת מפריע לי. אבל השורה התחתונה כמו שאומרים – ההצלחות וההישגים מדברים. כל עוד הקבוצה רצה ומנצחת והקהל נהנה, אז אין לי טענות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ראיונות, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

34 תגובות על רן קוניק

  1. מבולבל הגיב:

    אז מה עושים עכשיו? למי להאמין יותר? במי קוריס תומך? מה הטעם להילחם בבן-שחר שהוא בעצם בעל הבית האמיתי? מה יהיה? עוד חודש כולנו נהיה יותר חכמים.

  2. מאיר הגיב:

    רן בחור מוכשר ואמביציוזי ואני מקוה שיגיע רחוק.
    רק צורמת לי בעיה אחת שהוא גם יו"ר איגוד טניס שולחן וגם יו"ר מועדון גבעתיים בעת ובעונה אחת והיה מצופה שיכהן רק בתפקיד אחד מהשניים כי יש ניגוד עניינים. מה הייתם אומרים למשל אם אבי לוזון היה גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל ובמקביל גם יו"ר מכבי פ"ת? היו שוחטים אותו. אז רן כמו שנלחמת בשחיתות ומנהל לא תקין תסיק מסקנה ולמען מניעת לזות שפתיים תתפטר מראש האיגוד ותתמסר לקבוצת גבעתיים כי ההישגים שאתה מביא לילדים האלה עם תארים רבים לא יסולאו בפז.
    חוץ מזה שיהיה לך בהצלחה בבחירות, אני לא תושב גבעתיים אבל אחזיק אצבעות שתיכנס ותשפיע בדרך שלך.

  3. הכופר הגיב:

    אוי אוי יוי יובל , קוניק נתן לך 20 פור בפינג פונג וניצח אותך , איזו השפלה.

  4. איתן הגיב:

    מזל שיש לנו את בוקסה בעירייה,בן שחר לא נבחר או ייבחר בלעדיו.

  5. גבעתיימי לשעבר הגיב:

    ראובן יקבל מספיק קולות מתושבים שלא מזוהים עם הקבוצה לכן צריך להצביע לפומרנץ ולקוניק.
    שיהיו כמה שיותר אוהדי הקבוצה בעירייה זה לא יזיק.

  6. אלברט הגיב:

    קוניק באמת עשה עבודה מצוינת בעיריה , בזכותו יש הרבה ספורט איכותי בעיר.
    חבל שההוא ופומרנץ לא באמת ביחד.
    מי שחשוב לו המכתש והפועל ר"ג צריך להצביע לפומרנץ לראשות ובטוח שלקוניק למועצה.
    אהבתי את הרעיון שלו לעשת דשא סינטטי במשמר הירדן.
    באמת למה בן שחר ופומרנץ לא עשו את זה עד עכשיו???

  7. גורדונאי לשעבר הגיב:

    אשרי הקבוצה שיש לה ספורטאים ואוהדים כמו רני קוניק.
    בחור נהדר אינטליגנטי והגון מאוד. אמנם ירוק בפוליטיקה אבל יש לו רצון ללמוד ולהתקדם והוא יכול להיות מסוג הפולטיקאים הנקיים שלא מדבר הרבה אלא פועל ועושה.
    שיהיה בהצלחה קוניק

  8. איציק הגיב:

    כהורה לילד שמשחק במחלקת הנוער חשוב להעריך את היוזמה של קוניק לשדרוג המגרש בבית שרת. כמי שמתגורר באיזור הקניון זה הבדל משמעותי בין אם הילד צריך להסיע אותו למתקן ליד הספארי או שהאימון נערך בבית שרת לשם הוא יכול להגיע באוטובוס 2 תחנות מהבית. לא צריך להתעסק בנושא המכתש כל הזמן אלא למצוא פתרונות אפקטיביים לבעיה של מגרשי אימון למחלקת הנוער ומגרש עם דשא סינטתי הוא פתרון מעולה שיכול לאפשר לכל הקבוצות להתאמן על אותו מגרש והכי חשוב קרוב לבית. קוניק אתה תקבל את הקולות שלי ושל אשתי.

  9. עידו הגיב:

    גם את שלי ושל כל המשפחה שלי.
    באמת מדברים רק על המכתש.עם כל הכבוד המכתש בעיקר של הבוגרים וזאת קבוצה פרטית.
    מה שמעניין אותנו זה הילדים שלנו!!
    וקוניק ידוע כאחד שמגדל ומחנך ילדים בעיר.הם כולם אוהבים אותו.
    בהצלחה רן , צריכים אנשים כמוך למועצה.

  10. רן כלומניק הגיב:

    פומרנץ לא עשה כלום
    אובזילר לא עשתה כלום
    רק רן כלומניק מציל העיר
    ראובן רצה אותו בתור מספר 2 פומרנץ רצה אותו בתור מספר 2 ממש מלך העיר
    יושב שנים במדור ספורט העלוב שלו
    מקדם את עמותת הפינגפונג הפרטית שלו
    מככב בדו"ח מבקר העירייה עם עניני הפינג פונג
    ומלכלכך על כולם
    פעם חתרן תמיד חתרן מי שחתר תחת שטנצלר עם זרז'בסקי
    חותר עכשיו תחת רמי וראובן
    ומה רוצה כלומניק להיות סגן עם אותה משכורת של 30.000 ש"ח
    רגע אותו כלומניק לא אומר פה שאם מקבלים משכורת אז צריך לסתום.
    את כמות הפעמים שפומרנץ דפק על השולחן גם אצל שטנצלר וגם אצל ראובן
    כלומניק לא יצליח לספור כל הקריירה הופוליטית שלו.
    אפשר להגיד על פומרנץ הרבה דברים אבל זה שהוא עושה חשבון ומפחד ממישהו ממש מצחיק.
    רן כלומניק פשוט עושה עלינו סיבוב לקח חופשה מהעירייה ומהמר
    יקבל ג'וב של סגן סבבה לא יקבל יקפל את הזנב השמוט שלו ויחזור לכוך העלוב שלו בעירייה
    בגלל זה הוא מפחד להגיד אפילו מילה אחת על ראובן או רמי מי יודע מה יוליד יום המחר
    כלומניק אתה פוליטרוק קטן ועלוב שחוץ מלדאוג לכיסך ולעצמך לא עשית ולא תעשה אף פעם כלום
    ממש פויה של סגנון שבא להקיא אם אילו הפנים החדשות של הפוליטיקה בגבעתיים מה נגיד.

  11. רן כלומניק 2 הגיב:

    ג'וחא – שמעת יש אחד עובד עירייה רץ למועצה
    חושם – מין הדא?
    ג'וחא – מר ספורט רן כלומניק
    חושם – ומה הוא מציע?
    ג'וחא – זו רשימה של החברה יעני שכונתית
    יש שמה האימא שלו ויש שמה המורה שלו ויש שמה נהג הטקסי שלו ויש שמה אפילו זה שעושה לו זפת בגג מה קוראים אותו ברוך גולדשטיין
    חושם – זה מסוכן זה לא אוהב אותנו
    ג'וחא – לא זה לא ברוך גולדשטיין הזה
    הדא ברוך גולדשטיין טוב מגבעתיים שלנו
    חושם – וכלומניק הזה מה עשה?
    ג'וחא – היה מנהל על עצמו בחדר קטנטן
    עם עצמו בלבדו וקראו לו מנהל מדור ספורט
    הספורט שהוא הכי אוהב זה חתירה קודם
    חתר תחת ראש העיר שטנצלר ועכשיו חותרתחת ראש העיר בן שחר.
    חושם – וולא?
    ג'וחא – וולא וולא, גם עשה עוד משהו
    הכלומניק היה בזה כוכב גדול
    חושם – במה?
    ג'וחא – בפינג פונג הוא מהמשרד שלו
    היה לו עמותה שלו שהיה עושה חוגים לילדים והכסף היה רק של העמותה שלו
    ככה שהוא גם הנהל שעל הספורט והוא גם משגיח על עצמו בעמותה שלו של הפינג פונג
    חושם – וזה בסדר?
    ג'וחא – לא יא חושם זה מאוד לא בסדר
    אז בגלל זה המבקר של העירייה אדון טלמון
    כתב עליו המון בדוחו"ת שלו פרק שלם.
    חושם – ומה קרה?
    ג'וחא – שהמבקר אדון טלמון כותב עליך המון זה סימן שהגיע הזמן שלך להתקדם
    אז כלומניק הבין עניין לקח את אימא
    ויחד עשו שכונה
    מה קוראים אותה גבעתיים שלנו
    חושם – של מי זה שלנו?
    ג'וחא – כל כך הרבה זמן מסבירים לך ואתה לא מבין שלנו יעני של החמולה ושל הגמעה של כלומניק

  12. למשמיץ הגיב:

    למשמיץ הקנאי
    הלוואי ותגיע לעשירית ממה שרן עשה ותרם לקידום הספורט בעיר.
    כשאתה יושב מול מחשב ממורמר על החיים מתוסכל יש אנשים מוצלחים ונקיים כמו קוניק שעובדים בשקט ויעיל.
    תלכלך עד מחר קוניק האחרון שמתרגש מהשטויות שאתה כותב.
    לפחות תביא עובדות ולא אוסף שמועות ורכילויות
    בבחירות נראה אם קוניק יכניס 2 או 3 מנדטים , הציבור לא טיפש ולא יאכל שטויות כמו שאתה מנסה לפזר.

  13. פופאי המכתש בגבעתיים הגיב:

    אם תצביאו לפופאי המכתש על בטוח עובר תתבע" אם אני ראש העיר הפועל רמת גן והמכתש יהפכו לאימפריה
    התוכנית שלי היא כך
    יציעים מקורים הגדלת מקומות ישיבה תאורת ענק למשחקי לילה הגדלת המיגרש לכיוון הקניון. אולי גם אחשוב להעיף תקניון בכלל משם ואעשה משם חניה תת קרקעית מתחת למכתש והכי חשוב אבנה עוד מיגרשי אימונים גם לבוגרים חוץ ממשחקי ליגה של הבוגרים אף אחד לט יעלה על הדשא והוא יהיה כמו באיצטדיון רמת גן לכן כדאי לכם לבחור בפופאי לראשות העיר רעיון לא רע נכון ???

  14. רונן הגיב:

    דיי לליכלוכים למשמיץ ממקודם.
    מי שמכיר את רן יודע בדיוק איזה בן אדם מדהים הוא.
    מצד שני גם יורם פומרנץ אוהד רמת גן ומנסה לעזור.
    מצד שלישי זה נכון מה שרן אמר שראובן וכל השאר כולל יורם לא עשו מגרש שהוא רצה לעשות עם דשא סינטטי בבית שרת.

    רן לא ליכלך, ההיפך, אמר את האמת. מה באמת אובזילר עשתה עד היום? מי בכלל מכיר אותה ושמע עליה בעיר?

    כל הכבוד לרן שעזב את העבודה שלו ורץ לפוליטיקה. אני בטוח שהוא יצליח כי הוא אחלה גבר. לפחות הוא אומר את האמת בפנים ולא צבוע כמו כל שאר הפוליטיקאים.

  15. למשמיצן העלוב הגיב:

    אתה בטח שליח של פומרנץ. אם כן אז אתה גורם לפומרנץ נזק. האוהדים רוצים את יורם ורן ואתה סתם מסכסך.
    רן עשה בגבעתיים מעצמה בתחום הטניס שולחן , אני שיחקתי אצלו והוא הבן אדם הכי ישר והכי מבין בספורט שהכרתי בחיים שלי.
    ללכלך עליו זה פאתטי.

    אגב, זכותו לרוץ למועצה, למה זה נקרא לחתור נגד ראובן? מה זה רוסיה פה?
    מה עדיף שהוא יהיה עובד עיריה שעושה הפוך עלך הפוך?

    הלואי ותצליח רני . לא משנה מי יהיה ראש עיר ראבון או יורם . אתה צריך להיות אחראי על הספורט!

  16. שאלה לפומרנץ ולבן שחר הגיב:

    למה באמת בתור סגן ראש עיר וראש עיר לא דאגתם למחלקת הנוער לדשא סינטטי ותאורה בבית שרת כמו שקוניק רוצה לעשות ואמר שהוא רצה ?
    אם זה נכון אז זה באמת לא בסדר!

    כי סגן ראש עיר וראש עיר אמורים להיות מסוגלים לעשות דבר קטן כזה שיש בכל עיר לא?

    אז זה נשמע דיי הגיוני מה שקוניק אמר , ולכן כל ההשמצות שכתב איזה אחד קודם עליו נראות ממש כאילו דביליות במקום להתמודד עם מה שהוא אמר.

    והכי טוב שתהיו יחד יאללהה..מתאים לי שני אוהדי ר"ג בהנהלה …חח

  17. כוכי הגיב:

    קוניק צדק בנושא אובזילר. זה סתם גימיק, לא מבינה בשביל מה פומרנץ צריך אותה. חוץ מטניס היא לא מבינה כלום בספורט, מה היא תעשה כמחזיקת תיק ספורט רק אלוהים יודע.
    למיטב ידיעתי הרמת הכוסית לראש השנה שהיתה במכתש לפני שבועיים היתה הפעם הראשונה שכף רגלה של ציפי דרכה במגרש. נשגב מבינתי איך מי שמתיימרת להיות מחזיקת תיק הספורט לא היתה בחיים שלה במכתש, כאילו שיש בעיר 30 מגרשי ספורט. זה לא רציני.
    אובזילר רצה עם סמוחה לפני 5 שנים ואחרי שלא נכנסה למועצה היא פשוט נעלמה מהחיים הפוליטים בעיר, לא עשתה כלום למען הספורט אפילו לא למראית עין, שיגידו שבכל זאת הבחורה קצת מעורה בנושא ספורט בעיר ומכירים אותה. אני גם לא יודעת אם אי פעם היתה בישיבת מועצה, אולי היתה בזמן האחרון רק בשביל שיראו אותה מסתובבת. זה לא רציני שאתה מציב אחת כמותה במקום השני , זה שהיא כוכבת טניס לשעבר לא עושה אותה יותר טובה מהרבה אנשים אחרים שעושים משהו למען העיר, סתם גימיק בחירות.
    לך רן קוניק אני מאחלת הצלחה, מכירה אותך קצת מתחום הספורט בעיריה ויודעת שעשית דבר אחד או שניים בשביל הילדים בעיר. עלה והצלח!
    😛

  18. רן זה לא פוליטיקה - זאת מקצועיות נטו הגיב:

    רן בכלל רץ למועצה ולא לראשות העיר. הבן אדם הקים רשימה של תושבים שמטרתם לעזור ולקדם את העיר, אנשים שלא נגועים בפוליטיקה.
    רן אוהד הפועל רמת גן בדם ואפילו במשחק גביע הטוטו האחרון הוא היה. לא הרבה אנשים היו שם ובטח לא פוליטיקאים.
    שמעתם את הנאום של ראש העיר באחד המשחקים. זאת היתה ממש בדיחה. רן מבין בתחום וחי אותו יום יום.
    אם אתם רוצים בן אדם אמין ורציני שיקדם את הספורט, את הפועל רמת גן ואת המכתש ביושר ובתום לב זה רק רן קוניק!!!

  19. מוטי הגיב:

    מסכים לכל מילה !!
    לראשות העיר נצביע ראובן או יורם.
    למועצה רק רן קוניק !!

    יופי של ראיון , צודק בכל מילה , אני אוהב אנשים שאומרים את האמת בפנים גם אם היא לא נעימה לשמוע!

  20. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    פופאי אתה מלוקק ומגעיל מי אתה בכלל

  21. פופאי המכתש בגבעתיים הגיב:

    מה זה משנה לך אם אני מלוקק ומגעיל הרי גם גיידמאק הוא מלוקק ומגעיל וקונה אנשים בכסף כל הפולטיקקים הם מלוקקי תחת ולא יוצא מהם כלום אז לפחות ממני המכתש ינצל והוא יראה כמו סאן סירו אז כולנו נרויח מזה
    זה שאני לא אהיה שונה מפולטיקקים אחרים זה לא משנה אבל לפחות המכתש ינצל סופית אז מה רע בכך אה ???

  22. רוני שוחט הגיב:

    שלמה שלום
    עשיתה את זה שוב אחלה כתבה
    לרן קוניק ויורם פומרנץ בהצלחה בבחירות

  23. כדאי מאוד הגיב:

    לשאול את קוריס מהכדורגל את פרישמן מהכדורסל ואת קמינר ושפירא
    את דעתם האישית עליו ומה באמת עשה קוניק בשביל הספורט
    ואם זה לא מספיק תשאלו מה חושבת עליו מנלת האגף שלו אסתר אריאל
    ומה חושבים עליו מחזיקי תיק הספורט לדורותיהם:אלי סמוכה, יורם רן ורמי דרז'יה
    כל הסיפור הוא שהפשפש הקטן והחתרן שכבר שכים הוא פוליטיקאי במסווה פקיד עירייה
    מנסה לשדרג את עצמו ולקמבן ג'וב של סגן ראש עירייה.
    ודרך אגב ביום שיהיה דשא סינטטי בבית שרת תהיה גם חתונתו של קוניק זה יקרה ביחד. בדוק!

  24. כדאי מאוד 2 הגיב:

    שקוניק התמים יספר לכולם איך סידר מכרז תפור לבן של מועמד מספר 3 שלו הלל(ללו) זהר
    בדיוק מספר ימים לפני שיצא לחופשה לבחירות דאג קוניק למנות את זהר הצעיר לעוזר מנהל מחלקת הספורט שזה קוניק עצמו. אכן גבעתיים שלנו וגם העירייה שלנו.
    דרך אגב לאן נעלמו בפרסומיו עמר בוקסנבוים ועינב חזנוולד שקוניק טען שהם תומכים נאמנים.

  25. לשלמה הגיב:

    חבל שאתה נותן לכל מיני עלומי שם סתם ללכלך..
    עשית יופי של ראיון , אני מכיר אישית את רן קוניק , הוא בן אדם מדהים ועשה פה דברים חבל על הזמן בספורט.
    כל המלכלכים הם כנראה שליחים של המתחרים שלו שמאוד בלחץ מזה שהוא יקבל הרבה מנדטים.
    בכל מקרה בהצלחה לכולם ותשמרו על בחירות נקיות.
    מי שמלכלך זה בדרך כלל מראה על חולשה ופחד מהמתחרה שלו. לתשומת לב כל המלכלכים פה.

  26. יונתן הגיב:

    מה קשור חתונה…?..חח
    זה רעיון מדליק להתחתן על הדשא הסינטטי אגב..
    קדימה..להצביע לקוניק כולם!

  27. בן ציון הגיב:

    למשמיץ.
    חזנוולד מופיע בצוותים של קוניק . וגם יש שלט שלו על ביתו ובית הוריו.
    הוא חבר ילדות של רני קוניק, וגם קוריס. אז לך תעשה שיעורי בית קודם.
    בספורט אף אחד לא יוכל להתחרות בקוניק , לא יעזור לכל האפסים הקטנים שמלכלכים כאן שום דבר.
    אפילו לא הגב' מהטניס .
    פומרנץ, תשתף פעולה עם קוניק ותתרכז במאבק שלך לראשות העיר , אולי ככה תוכלו אתה וקוניק לעזור יותר להפועל ר"ג . דיי להתעסק בשטויות כמו ילדים.

  28. רמי הגיב:

    קוניק איש ספורט בדם. עוד בתור ילד ונער היה כזה.למדתי איתו.
    מה קשור בכלל פומרנץ ודרזיה לספורט??
    זה מצחיק..זה כאילו שקוניק יגיד שאם הוא עשה איזה מתקן סל אז הוא טיפח את תחום השפ"א או איך שזה לא נקרא שפומרנץ אחראי עליו..

    איזה פוליטיקאים שיאוו…כל אחד פתאום נדחף לתחום של השני..כולם מבינים בכל..
    יאללההה…את הספורט תשאירו לרני קוניק , הוא תותח בזה וכולם יודעים.

  29. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    פתאום יצאו מהחורים כל הפוליקיקאים
    אני אעשה,אני אשפץ,אני ואני-חרטטה לאזרח אידיוט .

  30. ניר הגיב:

    צודק..
    איפה היו כל הפוליטיקאים עד עכשיו??..
    יאללה קוניק..אתה חזק בתמונה. אנחנו איתך. כל האוהדים!

  31. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    💡

  32. היחצה הגיב:

    מחך 😆 😆 😆 😉 😉 😉

  33. שכחתי הגיב:

    מ2009 אף אחד לא נכנס קוניק כבר פרש מהטניס שולחן ואני מנוי לכפר המכבייה .

  34. אדם הגיב:

    בואנה כמה אנשים שעושים יחץ לשקרן הזה יש פה. התחת שלו בכיסא העיריה לא זז לא יורד לתושבים ואתם משמיצים את רן. קחו את הבן שלר הזה ותעיפו אותו קיבינימט. רן קוניק על תיתן לחלק מהמגיבים פה שהם בלי צל של ספק עובדי יחסי הציבור של בן שחר לקלקל לך אתה תהיה ראש עיר. חברים לא להאמין למילה שיוצאת להרע לקוניק הוא בחור נהור ביותר. בהצלחה רן אני שם אותך בקלפי נתראה ב22/10

כתיבת תגובה